Jump to content

Sfat achizitie seria 1/seria 3


Al3xandrus

Recommended Posts

Tu pleci din start cu niste premize si calcule total eronate:

 

-incearca sa vezi care a fost/este pretul nou, al modelului/echiparii dorite, apoi aplica devalorizarea medie pentru rulajul/varsta respectiva, ca sa poti concluziona ca masinile respective sunt scumpe

-sunt diferente flagrante de pret, dar eu as spune si de calitate intre masini vandute de dealeri, cu revizii, istoric la zi, garantie, si cele vandute pe autovit olx samd.....etalonul preturilor din Ro nu are legatura cu realitatea din vestul Europei (unde mai pui faptul ca sunt evazionisti care eludeaza plata TVA si vand masini cu preturi de dumping)

-chiar daca vei astepta, modelele ce le doresti vor acumula ani/uzura, deci chiar daca pretul va fi conform asteptarilor tale, uzura fizica/morala va fi proportionala

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate 100% cu ce zici, nu neg, doar ca eu vezi ca nu m-am aruncat la masinile de top cu dotari, sunt realist si stiu care au fost totusi preturile initiale si inteleg, nu sunt nicidecum la prima masina. Dar asta cu realitatea vestului Europei vs la noi, vezi ca e putin pe la mijloc, asta de multe ori o cam stim cu totii, dar nu stiu daca ii si realizam, asa pe scurt eu zic ca unii dintre factori ar fi legat de preturile la care ajung mai mici la noi:

 

- da, este vorba si de evaziune la greu cu tvaul de auzi ca le intra la cativa ani mascatii in casa :) , clar. Dar e problema lor, ei isi asuma riscul cu firmele lor. Pana la urma chiar nu ma intereseaza pe mine ca PF, doar ca nu cred ca mai gasesti la ora actuala.

- da, este vorba si de faptul ca multe masini sunt daune sau au lovituri majore si reparate la noi in tara (totusi, uneori sunt reparate destul de profi, nu mai argumentam aici).

- da, este vorba si de faptul ca multe au km mai multi, desi iar la ora actuala e putin mai dificil ca de multe ori te cam prinzi prin diferite metode, nu neg insa ca mai sunt si situatii in care iti iei teapa de genul e oprita la 185k km in poze, dar ea are lejer peste 300k km+

 

Insa, uiti si faptul ca masinile sunt ceva mai scumpe in Vestul Europei si au si alte nivele de dotari. Plus ca adevaratii profesionisti le vaneaza pe alea corecte (deci nu la samsari de alta nationalitate ma refer, ca in orice piata si aici sunt sigur ca sunt unii profesionisti si OK "cinstiti" intelegeti voi) la pret mai mic incat sa iasa si de un profit. Cine se ocupa vaneaza pe siteurile astea de licitatii (sau nu numai) si orice ati zice, uneori si castiga. Asta nu e treaba mea sau a altora, ca romanasul este si rautacios si plin de hate si crapa de grija altuia CUM SA FACA ALA 1-1500 EURO? Da, daca iti aduce o marfa OK si te poti bucura, atunci merita. Mai nasol este cand nu face nimic si te si pacaleste la greu, uneori cazuri flagrante in care masina nu mai are nici airbaguri si se joaca efectiv cu viata ta.

 

Si mai e si treaba ca eu am pornit ca nu vreau model de top, nu vreau motorizare de top (as merge chiar si pe un 316D dar prob sa fie mai dotat la care sa ii fac eu chiptunning ulterior) - am zis clar din start 318D, dotari deh tin si eu la unele - doar automata, senzori spate si scaune incalzite, in rest cu cat mai multe cu atat mai bine, clar dar nu gasesc doar pentru asta si atunci as fi sigur ca nici pretul nu ar sari in aer. Dar ideea generala este CA NU SUNT de mijloc, ori sunt manarite si sigur au peste 300k km, ori sunt vechi ca ani gen 2014-2015 la pret foarte mare. Nici macar ceva chel 2018 sa fi gasit, nu sunt efectiv, doar extreme.

 

 

Si da, eu inteleg ca multi sunt subiectivi cu masinile lor, dar chiar si daca ar promova-o la greu nu ar da nimeni banii aia, din diferite motive si da, unul ar fi ca ne aflam deja aproape de jumatatea lui 2021. Eu am dat audi din 2014, ca sa iau bmw si sa mai dau si diferenta considerabila si tot pe acolo la ani? Noup, asta este, imi asum momentan si in cel mai rau caz voi achizitiona o seria 1 la un pret care ma avantajeaza si mai vedem peste 1-2-3 ani :) Dar maine astept si discutia cu cei de la autobigconsult.ro si vedem daca putem rezolva.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate 100% cu ce zici, nu neg, doar ca eu vezi ca nu m-am aruncat la masinile de top cu dotari, sunt realist si stiu care au fost totusi preturile initiale si inteleg, nu sunt nicidecum la prima masina. Dar asta cu realitatea vestului Europei vs la noi, vezi ca e putin pe la mijloc, asta de multe ori o cam stim cu totii, dar nu stiu daca ii si realizam, asa pe scurt eu zic ca unii dintre factori ar fi legat de preturile la care ajung mai mici la noi:

 

- da, este vorba si de evaziune la greu cu tvaul de auzi ca le intra la cativa ani mascatii in casa :) , clar. Dar e problema lor, ei isi asuma riscul cu firmele lor. Pana la urma chiar nu ma intereseaza pe mine ca PF, doar ca nu cred ca mai gasesti la ora actuala.

 

- pai ar trebui sa te intereseze, ca esti direct afectat; gandeste-te la subfinantarea invatamantului, investitii pentru copii defavorizati, combaterea excluziunii sociale, investitii pentru spitale, investitii pentru ameliorarea sigurantei rutiere; eu as risca si as spune ca reducand evaziunea

- da, este vorba si de faptul ca multe masini sunt daune sau au lovituri majore si reparate la noi in tara (totusi, uneori sunt reparate destul de profi, nu mai argumentam aici).

 

- da, este vorba si de faptul ca multe au km mai multi, desi iar la ora actuala e putin mai dificil ca de multe ori te cam prinzi prin diferite metode, nu neg insa ca mai sunt si situatii in care iti iei teapa de genul e oprita la 185k km in poze, dar ea are lejer peste 300k km+

 

Insa, uiti si faptul ca masinile sunt ceva mai scumpe in Vestul Europei si au si alte nivele de dotari. Plus ca adevaratii profesionisti le vaneaza pe alea corecte (deci nu la samsari de alta nationalitate ma refer, ca in orice piata si aici sunt sigur ca sunt unii profesionisti si OK "cinstiti" intelegeti voi) la pret mai mic incat sa iasa si de un profit. Cine se ocupa vaneaza pe siteurile astea de licitatii (sau nu numai) si orice ati zice, uneori si castiga. Asta nu e treaba mea sau a altora, ca romanasul este si rautacios si plin de hate si crapa de grija altuia CUM SA FACA ALA 1-1500 EURO? Da, daca iti aduce o marfa OK si te poti bucura, atunci merita. Mai nasol este cand nu face nimic si te si pacaleste la greu, uneori cazuri flagrante in care masina nu mai are nici airbaguri si se joaca efectiv cu viata ta.

Sa stii ca masinile sunt mai scumpe si nu neaparat in vest, sunt deja diferente mari intre tari (Franta vs Belgia, samd), depinde de discount-uri, de cumparator (uite, la alta marca discount 22% profesie liberala vs 7% maxim persoana fizica), si faptul ca majoritatea masinilor noi sunt livrate in sistemul de leasing operational, cu discount-uri semnificative (nu vorbesc din auzite, firma la care lucrez ofera peste un anumit nivel de pay grade un buget, si apoi te intelegi tu cu firma de leasing ce dotari vrei, pai vad in parcare masini de 55K in buget de 40K)

 

Si mai e si treaba ca eu am pornit ca nu vreau model de top, nu vreau motorizare de top (as merge chiar si pe un 316D dar prob sa fie mai dotat la care sa ii fac eu chiptunning ulterior) - am zis clar din start 318D, dotari deh tin si eu la unele - doar automata, senzori spate si scaune incalzite, in rest cu cat mai multe cu atat mai bine, clar dar nu gasesc doar pentru asta si atunci as fi sigur ca nici pretul nu ar sari in aer. Dar ideea generala este CA NU SUNT de mijloc, ori sunt manarite si sigur au peste 300k km, ori sunt vechi ca ani gen 2014-2015 la pret foarte mare. Nici macar ceva chel 2018 sa fi gasit, nu sunt efectiv, doar extreme.

 

 

Si da, eu inteleg ca multi sunt subiectivi cu masinile lor, dar chiar si daca ar promova-o la greu nu ar da nimeni banii aia, din diferite motive si da, unul ar fi ca ne aflam deja aproape de jumatatea lui 2021. Eu am dat audi din 2014, ca sa iau bmw si sa mai dau si diferenta considerabila si tot pe acolo la ani? Noup, asta este, imi asum momentan si in cel mai rau caz voi achizitiona o seria 1 la un pret care ma avantajeaza si mai vedem peste 1-2-3 ani :) Dar maine astept si discutia cu cei de la autobigconsult.ro si vedem daca putem rezolva.

 

Eu zic sa ai rabdare, sa cauti o firma care cumpara de la licitatii si se ocupa de totul, si pana la urma vei gasi un compromis.

Link to comment
Share on other sites

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-ID7GHsz2.html

 

https://bimmer.work/vin/ka9dcf14e643b065de9abcd8b841aa49f/

 

cum vi se pare? are multi km, pozele nu o avantajeaza, dar este si cam singura care ne-a placut. Acum ce sa zic, oamenii clar se ocupa cu masini, sunt cateva necunoscute (alaturi de km).

 

Insa, as vrea sa va intreb, cele 320d dar ED la 163cp vs 190cp au un fel de resoftare mai joasa ca si putere si se poate scoate sau e pur si simplu vechiul motor cu vechea distributie? Da, probabil ar fi trebuit sa stiu deja, insa incerc sa ma informez mai din timp...

 

LE: am gasit cfeva explicatii privind cel de 163cp, in afara ca ar avea garda mai jos nu ar fi neaparat probleme :)

Edited by Al3xandrus
Link to comment
Share on other sites

Insa, as vrea sa va intreb, cele 320d dar ED la 163cp vs 190cp au un fel de resoftare mai joasa ca si putere si se poate scoate sau e pur si simplu vechiul motor cu vechea distributie? Da, probabil ar fi trebuit sa stiu deja, insa incerc sa ma informez mai din timp...

 

Nu ai ce sa te informezi; adica mare lucru sa afli.

E motorul B47 cu lantul ca si la N47, versiune >>>mai<<< rafinata...

Probabil cu AdBlue. Eu as lua cu AdBlue obligatoriu la un diesel in 2021!

Dar nu vad multi sa iti recomande asta../ nu stiu in ce masura iti poate afecta bugetul alocat.

 

De ce 190 e mai mare decat 163 la acelasi cc?

Pentru ca au pus o admisie mai mare un intercooler si o turbina (doua) mai mare. Si rescris dde-ul..

 

Simplu. ;)

 

(hai ca ma intorc la numarat pagini, pana iti iei masina si atunci.. sa nu uiti sa ii faci topic la "masina mea"; explici multe ;) )

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Probabil cu AdBlue. Eu as lua cu AdBlue obligatoriu la un diesel in 2021!

 

De ce ai lua cu adblue? Sistemul de adblue e o sursa in plus de probleme: cei doi senzori care se pot strica si sunt scump de schimbat, lichidul pe care trebuie sa-l pui periodic si trebuie sa ai grija sa nu iei unul de proasta calitate, etc. Si o defectiune la adblue poate sa te lase cu masina in drum.

 

Mult mai bun un euro 6 *fara* adblue..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

https://www.autovit....3-ID7GHsz2.html

 

https://bimmer.work/...abcd8b841aa49f/

 

cum vi se pare? are multi km, pozele nu o avantajeaza, dar este si cam singura care ne-a placut. Acum ce sa zic, oamenii clar se ocupa cu masini, sunt cateva necunoscute (alaturi de km).

 

Insa, as vrea sa va intreb, cele 320d dar ED la 163cp vs 190cp au un fel de resoftare mai joasa ca si putere si se poate scoate sau e pur si simplu vechiul motor cu vechea distributie? Da, probabil ar fi trebuit sa stiu deja, insa incerc sa ma informez mai din timp...

 

LE: am gasit cfeva explicatii privind cel de 163cp, in afara ca ar avea garda mai jos nu ar fi neaparat probleme :)

 

Tare masina, are un suflet al ei, isi schimba volanul de la o poza la alta....

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Tare masina, are un suflet al ei, isi schimba volanul de la o poza la alta....

 

Pai a zis ca a schimbat volanul (nu inteleg de ce nu a pus poze initial cu el), oricum din ala vreau si eu dar sa ii pun eventual ulterior (mai fac rost de niste banuti sa fie corecta masina la inceput, clar volanurile standard de pe bmw sunt urate rau pt perioada asta dar nu mai comentez :D ), acum nu imi dau seama daca e vorba de un accident, de asta va si intreb daca vi se pare ceva suspect la masina (afara de km multi :( ). Masina asta chiar mi-a placut gen ca ar merita upgradeul, in rest toate so and so.

 

Nu ai ce sa te informezi; adica mare lucru sa afli.

E motorul B47 cu lantul ca si la N47, versiune >>>mai<<< rafinata...

Probabil cu AdBlue. Eu as lua cu AdBlue obligatoriu la un diesel in 2021!

Dar nu vad multi sa iti recomande asta../ nu stiu in ce masura iti poate afecta bugetul alocat.

 

De ce 190 e mai mare decat 163 la acelasi cc?

Pentru ca au pus o admisie mai mare un intercooler si o turbina (doua) mai mare. Si rescris dde-ul..

 

Simplu. ;)

 

(hai ca ma intorc la numarat pagini, pana iti iei masina si atunci.. sa nu uiti sa ii faci topic la "masina mea"; explici multe ;) )

 

Am tot citit aseara de motorul cu 163cp, pt mine ar fi chiar ft bun (remember all - eu as fi vrut 318d - la care iarasi sa mai pot sa ii mai fac eu un chip tunning ulterior la cuplu - chiar puterea gen 190cp ma lasa rece si daca mai are si 2 turbine clar si intretinerea pe termen lung va fi mai scumpa - deci ca de obicei plusuri si minusuri), nu citisem insa ca ar fi si cu adblue, dar este foarte posibil...

Mersi ca nu ma mai trollezi la greu, da, as fi vrut sa fie doar 2 pagini dar este un forum si il mai intretinem (pe grupurile de fb nu ma obisnuiesc deloc, sunt mai de moda veche), scuze daca deranjez in vreun fel :)

 

 

 

 

Asta ar fi intr-adevar buna, dar sa incerc sa le dau un mail si sa vedem daca raspund in engleza (ma rog pot sa-l compun cu google translate dar vreau sa mai cer detalii si nu o sa mearga la nesfarsit). Si da, ceva de genul as cauta, clar pare buna si cu garantie, dar eu iti zic ca si cu transport si ce cheltuieli or fi ajung la mult mai mult...dar incerc si multumesc frumos pentru link, apreciez.

Link to comment
Share on other sites

De ce ai lua cu adblue? Sistemul de adblue e o sursa in plus de probleme: cei doi senzori care se pot strica si sunt scump de schimbat, lichidul pe care trebuie sa-l pui periodic si trebuie sa ai grija sa nu iei unul de proasta calitate, etc. Si o defectiune la adblue poate sa te lase cu masina in drum.

 

Mult mai bun un euro 6 *fara* adblue..

Bine, daca tu alegi un diesel numai pentru ca injectorul se poate infunda ce sa zic de alea "clasice" carora uleiul li se contamineaza, lantul se uzeaza...

Chiar nu vreau sa pornesc vreo polemica cu sau fara AdBlu.. ca se simte ca, convingerile tale sunt altele decat ale mele.

 

O sa urmaresc rata de masini carora li se infunda filtru DPF cu AdBlue sau cele fara AdBlue.. ;)

 

(Cineva scria pe aici ca foarte important este din ce stoc iti cumperi AdBlue. Ca daca iei fin stocuri care nu se improspateaza des, din vanzari, atunci poti sa ai neplaceri; mi se pare ca Wiktor stie ceva..)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Tare masina, are un suflet al ei, isi schimba volanul de la o poza la alta....

..Kragod, eu nu sunt vanzatoru', dar poate merita sa ne mai explici o data CUM ISI SCHIMBA masina volanul ??

Pentru mie e mai simplu; s-ar numi Poza De Pe Partea Cealalta.. - a masinii..

 

Daca nu tu macar celalalt care ti-a laudat remarca plina de umor..

 

(Ce volan schimbat? Nu e pe STANGA in TOATE pozele?

Si in linkul urmator.. )

 

 

Peace..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Salutari!

 

Am mai avut tentative de a achizitiona bmwuri in trecut, ba chiar pentru fosta de acum multi ani am mers pe un seria 1 diesel (mai mult pt ca mie imi place modelul fiind mai mic decat un seria 3 care deja mi se pare enorm), eu in schimb tot pe Audi (A3) am ramas. Acum as vrea sa vand A3ul meu, initial ma uitam dupa un CLA dar nu stiu, parca nu mi se potriveste iar preturile sunt prohibitiv de mari. Plus ca si intretinerea mi se pare ca este mai greoaie, ma rog, nu scot definitiv Mercedesul dar momentan cred ca pentru situatia mea ar fi mai corect un BMW. Creez acest topic mai mult pt ceva indrumari si consultanta.

 

A mea nevasta de acum ar vrea un Seria 3, insa mie in continuare mi se pare mult prea mare, iar la seria 1 (stiu ca o sa rada multi cunoscuti) nu prea s-a schimbat mai nimic(pana in 2019-2020), afara, bineinteles de ultima varianta de la seria 1 care la exterior nu imi place deloc, insa la interior ma incanta super mult...

 

Si am vazut variante seria 1 benzinare (m-ar incanta foarte mult si o benzinara, recunosc) chiar si la 17-18.000k euro cu putin km gen 30-40k maxim (inca cu garantie banuiesc), dar nu prea stiu prea multe despre motoare, consum. Teoretic, as merge pe o benzinara, chiar si cu riscul de a consuma 9-10 in oras, dar sa nu fie real de fapt 12-13. De asta poate sunt ceva posesori si de benzinare pe aici pe forum care pot impartasi din experientele lor REALE. In prezent oricum imi ia si A3ul asta diesel 2.0 150cp tot 9-10 (este s-tronic) in oras. Eu va zic consum real, ca asa multi zic ca domle lor le consuma mult mai putin. O automata si motorul asta pe euro 5, atat consuma, poate chiar 11 cand e foarte aglomerat.

 

Audiul as vrea sa il vand (Dar sa vedem si daca iau cat as vrea (Ma gandeam in jur de 10k), oricum preturile la masini mi se par mai mari acum decat poate in alti ani...nu stiu daca s-a schimbat ceva...

 

La seria 3 ar fi cateva variante, nu vreau cine stie ce briz brizuri sau dotari care sa cada in timp, am avut multe masini de-a lungul vremii (le-am tinut pe toate maxim 4-5 ani) si uneori e mai bine sa ai doar strictul necesar (o consola frumoasa si mare, scaune incalzite, oglinzi, senzori ploaie, in rest chiar ma lasa rece gen lane assitul cum e la vag, mi se par niste inutilitati care mai costa si mii de euro daca o iei de noua - poate pt unii sunt ok, dar pt mine in general, pot sa ma lipsesc clar).

 

Acum mai intreb si vav de conectare, la ultimele modele (Caci interiorul oricum imi pare la fel) se poate face mirroring la android pt waze? Asta chiar as vrea sa o am ca si dotare si sa stiu dupa ce ani sa ma uit, daca exista posiblitatea bineinteles...

 

Ca si buget ce sa zic, cat mai ieftin cat mai bine, teoretic nu as vrea sa ma arunc mai mult de 17-18k dar mai putem creste, daca chiar merita si reusesc sa o dau si eu pe a mea convenabil. Cu siguranta seria 3 nu o sa gasesc (120k km ar fi o varianta pe la 17k dar mai multi km clar nu as vrea), dar seria 1 vad ca mai sunt sanse (am niste argumente pt seria 1 pt ca am un job de teren si in bucuresti se stie cum este parcarea - plus ca si audiul il mai am putin zgariat la exterior - nu sunt chiar cel mai bun "parcangiu" si sunt si cam neatent). Exclus se pare ultimul model care fara 25-30k nu il gasesc, acolo probabil ca nu mai este problema wazeului si conectare :) Ma rog, nu arde sa o schimb masina, dar deja este din 2014 si ma gandesc ca are o varsta sa nu inceapa sa ceara bani. Momentan este ok A3ul, pus la punct, merge fara probleme, dar decat sa ajung sa bag ceva ulterior, mai bine as face upgrade. Actuala are un G6 si a bagat peste 6000 lei in multe "consumabile" (articulatii, compresor a/c, frane, distributie), caci inca ii place mult, eu as fi vandut-o pe a ei, dar vedem daca reusesc eu sa o vand totusi....

 

Rezumand, mai mult ma intereseaza de la acest topic daca ma puteti ajuta cu urmatoarele informatii:

 

- Pentru seria 3 de la ce an sa ma uit la diesel ca sa nu mai fie probleme cu distributia, mi se pare ca de la 2016, este corect? oricum as vrea sa fie maxim de veche 2018, chiar 2019.

- Pentru conectare waze/mirroring android

- fiabilitate si consum motorizari benzina 1.5 (parca asa am observat ca sunt motoarele, si 116 cp si 150? sau incurc/confund?).

- ar mai fi niste variante si hibride, dar din ce am inteles de la un prieten ar fi de evitat inca multi ani, toyota fiind aici lider. El cel putin vorbea de VAGuri, lucrand in reprezentanta si avand numai probleme hibridele in ultimii ani (chiar mai devreme vazusem o jetta hibrida pe strazi).

 

Nu in ultimul rand, daca este cineva de pe forum care ma poate ajuta contra cost, bineinteles (prin 2015 gasisem o cunostinta care m-a recomandat la BMW Filaret dar a platit fosta parca more or less 100 euro) sa verific exact kilometri si starea tehnica, asta daca ajung pana acolo sa vand si A3ul si sa gasesc ceva convenabil (probabil prin vara as aproxima).

 

La cate ai insirat aici, pentru tine, pragmatic vorbind, cred ca masina potrivita ar fi un Ford Focus/Opel Astra nou :) No offense.

Link to comment
Share on other sites

..Kragod, eu nu sunt vanzatoru', dar poate merita sa ne mai explici o data CUM ISI SCHIMBA masina volanul ??

Pentru mie e mai simplu; s-ar numi Poza De Pe Partea Cealalta.. - a masinii..

 

Daca nu tu macar celalalt care ti-a laudat remarca plina de umor..

 

(Ce volan schimbat? Nu e pe STANGA in TOATE pozele?

Si in linkul urmator.. )

 

 

Peace..

 

Se referea la faptul ca in ultima poza masina are montat alt volan (cel care vine cu pachetul M).

Link to comment
Share on other sites

Hai ca incepe distractia si pe topicul asta:

 

- pt initiator, nu am stat sa caut pe autovit/olx, parca voiai ceva cu rulaj mic, si dotari minime "uneori e mai bine sa ai doar strictul necesar (o consola frumoasa si mare, scaune incalzite, oglinzi, senzori ploaie, in rest chiar ma lasa rece gen lane assitul cum e la vag, mi se par niste inutilitati care mai costa si mii de euro daca o iei de noua - poate pt unii sunt ok, dar pt mine in general, pot sa ma lipsesc clar)", si acum vii sa ne intrebi ce credem despre o masina care este prezentata in cel mai clasic stil samsaresc,abunda de dotari, adusa pentru vanzare (numerele rosii), dar vanzatorul a avut bunavointa sa schimbe volanul...iar rulajul e semnificativ de mare (dup parerea mea).

 

Eu cred ca masina de mai jos poate fi adusa cu platforma cu un cost de maxim 1000 euro, iar pretul de achizitie mai poate fi negociat cateva sute, si ai masina decenta, cu rulaj ok, garantie, luata de la dealer, nu samsarie, pana la urma ai face un efort legat de bugetul de achizitie, insa ai economisi mult mai mult prin prisma uzurii mai mici, a garantiei:

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=319017576&categories=Limousine&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=ELECTRIC_HEATED_SEATS&features=FULL_SERVICE_HISTORY&features=WARRANTY&fuels=DIESEL&hlt=BI_XENON_HEADLIGHTS&hlt=LASER_HEADLIGHTS&hlt=LED_HEADLIGHTS&hlt=XENON_HEADLIGHTS&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelGroupId=21&maxMileage=100000&minFirstRegistrationDate=2017-01-01&minPowerAsArray=87&minPowerAsArray=KW&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&fnai=prev&searchId=3c6913f0-5753-7b96-0c69-0db33852d909

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bine, daca tu alegi un diesel numai pentru ca injectorul se poate infunda ce sa zic de alea "clasice" carora uleiul li se contamineaza, lantul se uzeaza...

Chiar nu vreau sa pornesc vreo polemica cu sau fara AdBlu.. ca se simte ca, convingerile tale sunt altele decat ale mele.

 

 

Pai nu e vorba despre convingeri aici. Chiar incerc sa inteleg de ce ai prefera o masina cu acelasi standard de poluare, dar cu un sistem care genereaza probleme in plus, fata de una fara sistemul respectiv. Mai ales ca exista acelasi motor si cu si fara adblue. N-are legatura cu lantul, cu uleiul, ca e acelasi motor.

 

La fel si cu filtrul de particule la benzina. As lua oricand o masina fara filtru de particule in locul uneia cu acelasi motor si filtru de particule (presupunand ca toate celelalte conditii sunt la fel). Din nou, un sistem care genereaza probleme in plus. Iar la benzinar nu e ca la diesel, sa fumege in spate fara filtru de particule, nu omoara copiii, nu incarca plamanii.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai nu e vorba despre convingeri aici. Chiar incerc sa inteleg de ce ai prefera o masina cu acelasi standard de poluare, dar cu un sistem care genereaza probleme in plus, fata de una fara sistemul respectiv. Mai ales ca exista acelasi motor si cu si fara adblue. N-are legatura cu lantul, cu uleiul, ca e acelasi motor.

 

La fel si cu filtrul de particule la benzina. As lua oricand o masina fara filtru de particule in locul uneia cu acelasi motor si filtru de particule (presupunand ca toate celelalte conditii sunt la fel). Din nou, un sistem care genereaza probleme in plus. Iar la benzinar nu e ca la diesel, sa fumege in spate fara filtru de particule, nu omoara copiii, nu incarca plamanii.

mgi, insisti ..;)

 

Poate e mai bine sa deschidem topic separat, numai ca eu NU imi pun intrebarile care tu le pui.. mi le-am pus mai demult si am raspunsul bun (pentru mine).

 

Deci dupa tine numai ce vezi te omoara (dieselul si fumul sau..); benzina arsa e sfatul fum, sau arde muult mai bine, fara metale grele.. (hmmmm :nono: )sincer mi-e cam lene sa caut, ca e si greu de gasit avand in vedere ca daca cauti poluare pe gioglar iti da dieselul inamicul suprem...

 

Hai ca ma lungesc si mai zic ca dupa mine contaminarea uleiului cu motorina se intampla muuult mai mult la DPF clasic decat la cel in care uree e injectata DOAR in esapament.

Iar asta imi place, ca nu nu strica alte chestii pe la motor.

(Cate masini mici ..TIR-uri) nu au AdBlue.. E ata de prost AdBlue asta ca mai bine le pune doar dopu'.. lasa ca arde el cand trebuie ;) )

 

Deschide totusi alt topic, ca iti replic exact acelasi lucru si o luam de acolo, ca poate mai sunt si alte pareri.

:gathering:

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

 

 

 

Asta ar fi intr-adevar buna, dar sa incerc sa le dau un mail si sa vedem daca raspund in engleza (ma rog pot sa-l compun cu google translate dar vreau sa mai cer detalii si nu o sa mearga la nesfarsit). Si da, ceva de genul as cauta, clar pare buna si cu garantie, dar eu iti zic ca si cu transport si ce cheltuieli or fi ajung la mult mai mult...dar incerc si multumesc frumos pentru link, apreciez.

 

 

 

Mai bine suni,ca nu le plac email urile🙂

 

Vorbesc toți engleza,nu e problemĂŁ..

 

 

Aia la 200k km,s ar putea sa depasesti lejer 20k de euro ĂŽn timp relativ scurt,3k nu este o suma mare pentru reparații și piese de schimb la bmw.

 

 

AdicĂŁ,un set de roti și ceva frâne,eventual..😄

Link to comment
Share on other sites

Hai ca incepe distractia si pe topicul asta:

 

- pt initiator, nu am stat sa caut pe autovit/olx, parca voiai ceva cu rulaj mic, si dotari minime "uneori e mai bine sa ai doar strictul necesar (o consola frumoasa si mare, scaune incalzite, oglinzi, senzori ploaie, in rest chiar ma lasa rece gen lane assitul cum e la vag, mi se par niste inutilitati care mai costa si mii de euro daca o iei de noua - poate pt unii sunt ok, dar pt mine in general, pot sa ma lipsesc clar)", si acum vii sa ne intrebi ce credem despre o masina care este prezentata in cel mai clasic stil samsaresc,abunda de dotari, adusa pentru vanzare (numerele rosii), dar vanzatorul a avut bunavointa sa schimbe volanul...iar rulajul e semnificativ de mare (dup parerea mea).

 

Eu cred ca masina de mai jos poate fi adusa cu platforma cu un cost de maxim 1000 euro, iar pretul de achizitie mai poate fi negociat cateva sute, si ai masina decenta, cu rulaj ok, garantie, luata de la dealer, nu samsarie, pana la urma ai face un efort legat de bugetul de achizitie, insa ai economisi mult mai mult prin prisma uzurii mai mici, a garantiei:

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=319017576&categories=Limousine&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=ELECTRIC_HEATED_SEATS&features=FULL_SERVICE_HISTORY&features=WARRANTY&fuels=DIESEL&hlt=BI_XENON_HEADLIGHTS&hlt=LASER_HEADLIGHTS&hlt=LED_HEADLIGHTS&hlt=XENON_HEADLIGHTS&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelGroupId=21&maxMileage=100000&minFirstRegistrationDate=2017-01-01&minPowerAsArray=87&minPowerAsArray=KW&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&fnai=prev&searchId=3c6913f0-5753-7b96-0c69-0db33852d909

 

Asa este, ai dreptate, doar ca cea prezentata de tine este 18k + platforma hai sa zic ca mai negociaza dar probabil more or less 18500 euro. Mai degraba asta -> https://gebrauchtwagen.bmw.de/nsc/Fahrzeuge/BMW/3er/320/320d-Limousine/p/9646312?q=:creationDateSort-desc:priceValueRange:%3C+20.000+%26%238364%3B:condition-firstRegistrationYear:%5B2017+TO+2021%5D:drive-transmission:Automatik:attributes-series-model-bodyType:3-Saloon#fsc dar recunosc ca azi nu am avut timp sa sun. Si recunosc ca mi se pare putin aiurea sa stau sa vina platforma, sa nu o vad inainte :( As fi evitat procesul, recunosc si voi aveti dreptate cu adusul, nu zice nimeni contrariul, doar ca voiam sa ma duc eu acolo personal, that's all. Dar stai ca nu se poate, ca e pandemia lui peste :(

 

Masina de mai sus, da, inca nu am luat-o, de aceea v-am si scris ca sa ma informez, dar este inmatriculata din nov. La prima vedere nu mi s-ar fi parut ca a avut incidente. Teoretic s-ar mai fi facut 8000 km de atunci, practic sa fi facut in tara din nov pana acum mai ales si cu restrictii hai sa zicem....inca 15k km? Sau na Dumnezeu cu mila, dar ma indoiesc ca s-a dormit in masina :D Da, la 17k probabil ca nu o sa o luam, e mult (si nu ca i-as da, dar nu mi se pare ca merita tinand cont de km), insa incerc sa mai negociez pana la un 16k. Sunt sanse mici oricum sa si accepte :)

 

Stiu ce am zis vav de dotari, dar eu am pornit si cu bugetul de 318D la 16k (si de asta ma si plang ca nu se gasesc la mijloc), ori deja ajung la 18-19k si 100% va zic ca o sa bag si bani suplimentari in alea de 18-19k caci este la noroc, stiti foarte bine lucrul asta, o stim cu totii pana la urma, nu mai trebuie sa si dezbatem :)

 

De asta daca am mai negocia la pret serios (dar pareau destul de hotarati, insa nu se stie pana la urma) una foarte dotata de ex. cea "samsarita" (sa-i zicem) si imi asum ca mai bag (dar per total businessul sa zicem ca nu ar fi rau), poate am noroc si nu o cadea fix de 3k :) E o varianta. Caci da recunosc mi-a placut mult aia, chiar se simtea ca fac un upgrade adevarat de la audi, la restul sunt cam so and so, nu stiu daca ma intelegeti, de asta nici nu imi vine sa dau prea mult. Oricum in caz ca ...testare amanuntita clar 100% (de asta poate m-ati putea ajuta daca m-as hotari si am cadea la pace cu pretul), momentan ar mai fi vreo 2 pe short list (inclusiv un CLA duminica), deci nu e nicio hotarare, doar la nivel de informatii/discutii asa ca nu sariti pe mine, pls :)

 

 

P.S. Nici asta nu este rea, o sa vedem cu pretul daca se mai poate discuta, cam ceva de genul am vrut, doar ca an era bine macar 2017 :( -> https://www.olx.ro/d/oferta/bmw-seria-3-318d-sport-line-2016-104000-km-IDen2qa.html (iar indirect oarecum pe proprietar il cunosc, ma rog o cunosc pe proprietara).

 

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-ID7GL7m7.html#92e0337f77 au inceput sa mai apara, mai asteptam! :)

Edited by Al3xandrus
Link to comment
Share on other sites

Al3xandrus@ Majoritatea colegilor iti dau cele mai bune sfaturi si cautari din Germania, tu o tragi tot spre OLX/Autovit...masini cu multi km, aduse de samsari...etc...

Trebuie sa intelegi ca in 95% din cazuri, intr-o masina cumparata de la Dealer, mai ales din DE nu vei avea ce bani sa bagi.

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate, eu nu neg, desi daca sunt abia aduse de la licitatie si se presupune si un comision, nu stiu ce sa zic. Momentan mai caut, maine o sa sun si in Germania la acel dealer si azi efectiv nu am avut cand sa ajung si la autobigconsult sa vedem exact ce putem discuta. Multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Guys, multumesc, dar in principiu m-am decis pe masina cocoanei, mai negociem si este o masina corecta, cu istoric, din pacate anul este putin mai vechi si km ca sunt rulati, dar macar sunt reali. Si da, are si faruri LED navigatie nu are, dar nu le poti avea pe toate - are in schimb piele cu scaune sport, scaune, clima, etc. (adica cam tot ce imi doream de la inceput) + km verificabili, revizie cu schimburi suplimentare in acte tocmai facuta, o masina corecta, stiu ca nu este pe placul multora. Si ne putem intelege si la un pret decent si corect - win win.

 

Aia neagra la 108k nu are faruri led cum zice cucoana in anunt,navi canci.

 

 

La autobigconsult.ro am fost la ei, oamenii foarte ok si profi, dar nu ma ajuta caci tot trebuie ca EU Sa platesc din contul meu, nu mai este ca pe "vremuri" (Desi eu ma indoiam 100% dar multumesc totusi pentru intentie) sa ti-o plateasca ei si sa ti-o duca pe baza unui contract/avans. 5% comision + 650 euro transport. Poate pentru altcineva sa fie ok, mi s-au parut ok, dar tot mai dureaza 2-3 desi eu zic ca se ajunge clar la 1 luna :)

 

Nu inteleg uneori totusi inversunarea asta pentru unii "samsari" daca masina tocmai A FOST ADUSA de la un site de licitatii si se poate verifica nr de km, nu e normal ca si persoana respectiva sa poata castiga ceva? Ma refer cand este profi si cand este transparent si iti arata absolut toate datele vechi si tot istoricul, nu cand umbla cu manareli sau cum a fost unul din Arges saptamana trecuta care facea pe prostul ca nu mai stie el ...sa stau sa verifice, etc. Posibil si aia sa fi fost de la un rentacar :) Oricum, e acelasi procedeu indiferent ca este autobigconsult, sau ca ti-o aduce altcineva cu firma, doar ca da mai bine cu sediu in Nord, baietii foarte amabili, dar la fel pot fi si altii, ce vreau eu sa zic este ca iti trebuie TIMP si sa nu excluzi. Pentru unii e mai confortabil sa o aduca ei neaparat din germania cu mana lor, ok, e de respectat fiecare decizie pana la urma.

Edited by Al3xandrus
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.