Jump to content

Discuri + PLacute


TZZ

Recommended Posts

salut

 

   o recomandare va rog de discuti si placute fata...stie cineva cele originale cine le face ? stiam ceva de ATE dar nu sunt sigur... a folosit cineva after market si au fost ok sau trebuie neaparat originale.

 

                 ms

Link to comment
Share on other sites

nu se face combinatii placute+discuri,e gresit.

ptr mai multe info gasiti postarile userului bimmer, uzezi discuri cu alte placute sau nu ai frane eficace

sau poti avea zgomote la franare (specific ATE, cand intra trenul in gara si scartaie)

Edited by Vasi77
  • Haha 2
  • Sad 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Beam We said:

Așa e. Am văzut și eu că e priceput,și știe și cu frânele.

Ai vazut ca sunt priceput, nu?

Dar tu la ce te pricepi Beam We, in afara de a purta vorba altora care gresesc involuntar!?

(Beam We, vreau sa citesc ceva adevarat din experinta ta.. la franele bmw..)

Nu e frumos sa faci misto de altii mai slab pregatiti..

Imi poti testa cunostintele direct aici daca vrei si poti.

 

 

Edited by bimmer90f30
  • Haha 1
  • Sad 5
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Vasi77 said:

nu se face combinatii placute+discuri,e gresit.

ptr mai multe info gasiti postarile userului bimmer, uzezi discuri cu alte placute sau nu ai frane eficace

sau poti avea zgomote la franare (specific ATE, cand intra trenul in gara si scartaie)

Eu merg de 8 ani doar cu combinația asta, fără probleme. Dar e ok, explica-mi tu cum ai auzit la altcineva ca scartaie sau nu frânează.. 

  • De acord! 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, six in line said:

As pune originale pe fata si pe spate ATE . 

Nu am pus niciodata placute de la dealer in schimb am luat o data discuri pe spate, desigur cu stanta bmw si dimensiunea discului frumos stantate.. Dupa aia am pus doar discuri Bosch tratate termic. 

Cum problema de fond a unora este praful pe jante.. cat praf se depune  pe jante daca zici ca ai pus placute de la dealer? Ca mie mi se pare ca sunt la fel de "praf"... adica bune la franare ca.. Ferodo. 😉

8 hours ago, TZZ said:

stie cineva cele originale cine le face ?

Alea originale au stanta bmw pe ele. Nu cred ca te mai intereseaza altceva. Le cumperi direct de la ei si ai originale pe masina. Calitatea e mult mai garantata in sensul ca dealerul nu prea risca sa puna calitate necontrolata TEMEINIC. Mai ales la sistemul de franare.

Nu trebuie originale. In schimb discurile cel putin sa fie din sursa sigura, cum am zis mai sus sa ai certitudinea ca au fost tratate termic. Asta elimina mult riscul ovalizarii lor daca nu esti atent cu "bedingul".. 

Placute nu as lua din alta sursa decat daca au cel putin holograma fabricantului, adica sigiliu argintiu; si Pagid si Ferodo pun sigilii pe cutie, sa nu poti sa deschizi cutia fara sa rupi sigiliu. Daca vanzatorul nu garanteaza altfel cauta cum am zis mai sus calitatea garantata.

Suficiente informati pentru a te ghida?

Scartait nescartait, asta tine de talentul instalatorului/mecanicului.

Daca aceste informatii iti vor fi fost de ajutor poti sa apesi si butonul "thanks" sa apreciezi efortul meu de a explica ce stiu din experienta personala.

Daca nu, asta e, poate de la altii..

Edited by bimmer90f30
  • Thanks 2
  • Confused 2
  • Sad 4
Link to comment
Share on other sites

ms de raspuns

am un prieten care  pus tot pe seria 1 discuri si plate ATE, pana acum nu a avut probleme cu ele si foloseste masina zilnic, nu cred ca este o varianta proasta, legat de  " praf" nu am treaba cu asa ceva , ca murdaresc jantele etc ,,, o prostie din punctul meu de vedere , se spala si gata, iar legat de zgomot, cred ca conteaza compozitia placutelor nu montajul ( presupun ) , in trecut pe un E46 la schimbul de placute si discuri am folosit zimmerman si pot sa spun ca am fost foarte multumit de ele.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, TZZ said:

..nu cred ca este o varianta proasta, legat de  " praf" nu am treaba cu asa ceva , ca murdaresc jantele etc ,,, o prostie din punctul meu de vedere , se spala si gata, iar legat de zgomot, cred ca conteaza compozitia placutelor..

Este firesc si normal ce ai zis deasupra. Desigur e bine sa folosesti ce ai folosit inainte cu succes.

Singurul si cel mai mare dezavantaj al placutelor care lasa praf mult dar desigur si al celor care lasa praf putin ar fi sau mai bine zis ESTE ca daca nu le spalam periodic pe interiorul jantei ca si pe exterior, cea vizibila permanent, praful depus poate distruge in timp (ani) lacul si vopseaua de protectie ajungand pana la stratul de magneziu..  asadar cu praf sau fara praf sa se depuna des trebuie curatate des..

Normal ca cele mai "prafoase" probabil franeaza mai bine dar si lasa un strat mai consistent de praf de placuta pe jante.. iar asta distruge vopseaua pe interior necuratand jantele!

 

Pun un link mai jos unde s-a toot discutat despre placute si discuri ovalizate sau fara probleme, inclusiv cum se face bedingul..

 

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salutare tuturor!

Și eu eram nedumerit in privința discurilor și plăcuțelor de pe axa față, mai ales după ce am citit pe forum că au existat experiențe negative inclusiv cu cele originale. Am văzut câteva feedbackuri pozitive la discurile și plăcuțele Zimmermann și, dat fiind că le-am găsit pe stoc la un magazin de profil, cu ridicare imediată, am ales varianta asta. Le-am schimbat a doua zi, inclusiv uleiul, și până acum n-am avut nici cea mai mică problema. Am făcut peste 2000 de km, timp in care n-am auzit niciun scârțâit. Pe de altă parte, am constatat că fac mult mai puțin praf comparativ cu celelalte, care erau Textar, aici referindu-mă la plăcuțe, desigur. Nu vreau să pară că le laud exagerat, dar mi-au dat o senzație plăcută, având în vedere că celălalte erau puțin ovalizate. Rămâne de văzut cum se comportă în timp. Revin cu update în caz că apar probleme.

Atenție la rodaj! Eu am frânat mai lejer primii 500 de km. 

Atenție la frânare după ce sunt schimbate, deoarece au un strat de vopsea! E o senzație de zici că n-ai frane - calci, dar mașina mai merge câțiva metri. 😄

Mașina e E60 530 xd 

Link to comment
Share on other sites

On 2/12/2023 at 4:18 PM, PaulGlk said:

Atenție la frânare după ce sunt schimbate, deoarece au un strat de vopsea! E o senzație de zici că n-ai frane - calci, dar mașina mai merge câțiva metri.

Stratul ala de vopsea ar trebui curatat cu un smirghel fin sau cu o perie de sarma pe ambele parti ale discului si apoi montate pe masina. Asa nu se mai depune vopseaua de pe discuri pe placute! 10-20 minute in plus petrecute curantand vopsea nu mai esti pericol public!

  • Love BMW 1
  • Haha 1
  • Facepalm 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 2/12/2023 at 5:18 PM, PaulGlk said:

Salutare tuturor!

Și eu eram nedumerit in privința discurilor și plăcuțelor de pe axa față, mai ales după ce am citit pe forum că au existat experiențe negative inclusiv cu cele originale. Am văzut câteva feedbackuri pozitive la discurile și plăcuțele Zimmermann și, dat fiind că le-am găsit pe stoc la un magazin de profil, cu ridicare imediată, am ales varianta asta. Le-am schimbat a doua zi, inclusiv uleiul, și până acum n-am avut nici cea mai mică problema. Am făcut peste 2000 de km, timp in care n-am auzit niciun scârțâit. Pe de altă parte, am constatat că fac mult mai puțin praf comparativ cu celelalte, care erau Textar, aici referindu-mă la plăcuțe, desigur. Nu vreau să pară că le laud exagerat, dar mi-au dat o senzație plăcută, având în vedere că celălalte erau puțin ovalizate. Rămâne de văzut cum se comportă în timp. Revin cu update în caz că apar probleme.

Atenție la rodaj! Eu am frânat mai lejer primii 500 de km. 

Atenție la frânare după ce sunt schimbate, deoarece au un strat de vopsea! E o senzație de zici că n-ai frane - calci, dar mașina mai merge câțiva metri. 😄

Mașina e E60 530 xd 

salut 

  ms de feedback, ne spui te rog si un cost ?

Link to comment
Share on other sites

On 2/13/2023 at 11:02 PM, bimmer90f30 said:

Stratul ala de vopsea ar trebui curatat cu un smirghel fin sau cu o perie de sarma pe ambele parti ale discului si apoi montate pe masina. Asa nu se mai depune vopseaua de pe discuri pe placute! 10-20 minute in plus petrecute curantand vopsea nu mai esti pericol public!

Am fost in service specializat. N-au pomenit nimic de curățat. Chiar o să-i întreb când merg data viitoare, deoarece mi s-au părut profesioniști. Dacă ești avertizat dinainte, n-ai cum să fii pericol public. Mașina frânează, însă cu eficiență scăzută. Oricum, senzația e nasoală. 😄

On 3/2/2023 at 9:40 PM, TZZ said:

salut 

  ms de feedback, ne spui te rog si un cost ?

750 de lei discuri + plăcuțe, dar le-am prins la promoție atunci. Oricum, nu sunt mai mult de 900 de lei pentru S60 530xd.

Important, ce-am observat în timp, nu lasă mult praf. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.