Jump to content

Presiune turbo dupa remap


claudiu1892

Recommended Posts

Salut

Dețin un G30 530i din 2018 și recent am făcut un stage 1 la WPP.

După remap, mașina trage mult mai bine si liniar, mai ales la turatiile mici iar experiența generală de condus este mult mai fun.

Cu toate acestea, verificând valorile senzorilor cu ajutorul Bimmerlink, am observat că în momentul accelerației maxime (kickdown), presiunea turbo (boost pressure) ajunge chiar si la 1,5-1,6 bar. În condusul normal, cu acceleratii mai domoale, presiunea se menține între 0,3 - 1,0 bar.

Nu sunt sigur cât de relevanta este această măsurătoare, dar mă întreb dacă este în regulă sa atinga o presiune asa de mare la kickdown și dacă poate afecta sănătatea turbo-ului/motorului.

Nu stiu valorile dinainte de remap, insa stiu ca 1.5 bar este mult pt motorul B48.

Multumesc

Edited by claudiu1892
Link to comment
Share on other sites

Pai de unde stii? adica ai ceva date despre maximul admis ? In teorie daca ar fi cum zici tu ai avea erori.

https://bmwtuning.co/bmw-b48-max-boost-stock-turbo/  1.5 bari pare maximul admis ma rog cat timp nu ai logurile dinainte de remap nu stiu daca putem trage o concluzie. As zice ca dauneaza daca sta mult timp in aia 1.5 bari caz in care as zice ca EGT-ul va sari in mod serios .

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, alex230ro said:

Pai de unde stii? adica ai ceva date despre maximul admis ? In teorie daca ar fi cum zici tu ai avea erori.

https://bmwtuning.co/bmw-b48-max-boost-stock-turbo/  1.5 bari pare maximul admis ma rog cat timp nu ai logurile dinainte de remap nu stiu daca putem trage o concluzie. As zice ca dauneaza daca sta mult timp in aia 1.5 bari caz in care as zice ca EGT-ul va sari in mod serios .

N-am nicio eroare, si nici loguri de dinainte… dar cum spune si pe linkul bmwtuning.co, o limita safe pentru turbo stock pare a fi undeva la 18-19psi, adica 1.2-1.4bar.