Jump to content

BMW G60 520D


snaker444

Recommended Posts

@Viper05 am vazut acelasi lucru chiar si la cineva sus in ierarhie in BMW Romania si am fost socat. Atata timp cat nu avem statisticile necesare sa chiar vedem cate din accidente cu victime decedate nu aveau centura, nici nu cred ca se va rezolva.

27 minutes ago, edit said:

acum 10 ani toata lumea se batea cu caramida in piept ca are motor de 250cp...brusc, 250cp nu mai sunt suficienti, pt ca sunt din 2 litri.

adica nici caii putere nu mai sunt ce-au fost? Io cred ca nici metrul nu mai e ce-a fost si nici orele. Pareau in trecut mai lungi si mai faine.

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, edit said:

fara probleme as pune acest 4 cilindri pe un X7 ca motorizare entrylevel.

Nu stiu ce sa zic. Mie sincer mi se pare un pic submotorizat 520D. Si eu am zis ca 200 de cai ar trebui sa fie ok, dar dupa aproape 3 luni de cand am masina, parca trebuia ceva mai puternic totusi. La mine si a fost diferenta foarte mare, am trecut de la un Audi A6 de 400 de cai la asta. Tin minte ca la Audi ranjeam ca prostul in depasiri. Incredibil cum tragea masina aia. Inca mai am zile in care ma gandesc daca nu era totusi mai bun un M340D 🙂

Edited by snaker444
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, edit said:

nu are nicio legatura capacitatea cilindrica a motorului. asta e discurs arhaic, importanta e puterea motorului.

acum 10 ani toata lumea se batea cu caramida in piept ca are motor de 250cp...brusc, 250cp nu mai sunt suficienti, pt ca sunt din 2 litri.

acum 15 ani, abia existau motoare de 3 litri care treceau de 300cp si aia erau asii forumului. 

ma uitam chiar azi ca a aparut faceliftul la audi S3 cu motorul de pr golf R, 333cp si 420NM.

numeri pe degete cate X5 E70 s-au vandut in Romania mai puternice si mai rapide de atat.

fara probleme as pune acest 4 cilindri pe un X7 ca motorizare entrylevel.

Asa e, dar acum 15 ani putine masini aveau peste 2tone... iar sa pui un 4cil 2.0 indiferent de putere pe un 2,2-2,5tone mi se pare o gluma 😄 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, snaker444 said:

Nu stiu ce sa zic. Mie sincer mi se pare un pic submotorizat 520D. Si eu am zis ca 200 de cai ar trebui sa fie ok, dar dupa aproape 3 luni de cand am masina, parca trebuia ceva mai puternic totusi. La mine si a fost diferenta foarte mare, am trecut de la un Audi A6 de 400 de cai la asta. Tin minte ca la Audi ranjeam ca prostul in depasiri. Incredibil cum tragea masina aia. Inca mai am zile in care ma gandesc daca nu era totusi mai bun un M340D 🙂

Normal ca de la 400 la 200cp e "submotorizata", iar la valoarea de noua a masinii sa fie doar o sticla de cola de 2L sub capota, eu nu prea pot concepe... 😄 

Da-l la buyback pt un M340D sau chiar M340i 😄 

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Romulus said:

@Viper05 deschide un topic pe tema asta si am sa postez ei eu acolo, nu prea am cum sa fac split, dar poti da reply la poza de mai sus si sa copiezi in alt topic. Sau voi edita eu si o adaug in postul tau daca nu te descurci.

nu prea am cum , sunt de pe telefon si toate chestiile astea sunt foarte dificile pe telefon 😂

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, sskkaa said:

Asa e, dar acum 15 ani putine masini aveau peste 2tone... iar sa pui un 4cil 2.0 indiferent de putere pe un 2,2-2,5tone mi se pare o gluma 😄 

E70 3.0d avea 2.1 tone, 231cp si 450Nm si aveai sula de 25 cu asa masina acum 15 cani cand 99% din masini aveau sub 150cp.

Cat sa cantareasca un X7 cu 2 litri, 333cp si 420NM? Pana in 2.4 tone. Ii mai agati si o rulota ca sa se duca la 3 tone ca sa te poti tine dupa el, motorizat astfel. Ce relevanta, alta decat sunetul motorului si orgoliul propriu, ar avea faptul ca s doar 4 cilindri?

 

Edited by edit
  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Posted (edited)

Azi am zis sa fortez un pic vara si sa trec pe jantele de vara. Este normal sa puna dimensiunile astea? 245 40 20 pe fata si 275 35 20 pe spate?

Daca tot am fost in reprezentanta sa schimbe cauciucurile, le-am zis sa puna si testerul pe masina, ca acum vreo doua saptamani mi-a dat o eroare legata de ACC. Au zis ca trebuie sa fac alta programare si sa le las masina doua zile in service. Mi se pare cam dubioasa treaba. Chiar le-am zis ca efectiv dureaza 2 minute sa conecteze un tester la masina. Asta in reprezentanta B MW in Hagen, Germania. 

 

image.thumb.jpeg.fbc2e69506d988e4ef4ba2bda1921235.jpeg

 

Edited by snaker444
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, snaker444 said:

Chiar le-am zis ca efectiv dureaza 2 minute sa conecteze un tester la masina. Asta in reprezentanta B MW in Hagen, Germania. 

Nimic nu dureaza 2 minute intr-un corporate. Nici macar 2 minute nu dureaza 2 minute.

Link to comment
Share on other sites

Grila iluminată nu se poate dezactiva. Până la urmă de ce ai face asta? Mie sincer chiar îmi place. Am fost acum două săptămâni în Olanda și a condus fratele meu Bmw-ul. Eu eram în față cu altă mașină, el în spate. Este incredibil cum se vede grila aia în oglinda retrovizoare. Vezi de la distanță ca vine un BMW noaptea 😀

La ultimul update de soft am văzut ca mi-a apărut opțiune extra sa aleg jocul de lumini când pornește mașina. Dar vor nenorocitii 55 de euro pentru asta. Mi se pare o prostie sa dau banii ăștia pentru așa ceva. 
 

În ciuda faptului ca majoritatea oamenilor de pe forumuri sau de pe rețelele sociale o consideră o mașină urâțică, a dracu dacă nu atrage priviri pe stradă la greu. Foarte des mă oprește lumea prin parcări să mă întrebe cum îi mașina. Alt fenomen mai ciudat este ca mă claxonează în mers și îmi arată semnul de OK. Nemtii ăștia chiar iubesc marca BMW aici în Germania 😀

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, snaker444 said:

La ultimul update de soft am văzut ca mi-a apărut opțiune extra sa aleg jocul de lumini când pornește mașina. Dar vor nenorocitii 55 de euro pentru asta. Mi se pare o prostie sa dau banii ăștia pentru așa ceva. 

zgarcitule! ca sa moara si capra vecinului, d-aia!

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, snaker444 said:

Grila iluminată nu se poate dezactiva. Până la urmă de ce ai face asta?

Eu unul urasc trendul asta, o sa vezi cand o sa fie autostrazile pline de asa ceva, care mai de care in toate formele posibile, o sa fie haos.

Link to comment
Share on other sites

Eh. La început și eu am zis ca îi cam de cocalar așa grilă aia. Dar după o perioadă începe să îți placă.

Legat de trendul ăsta, aici ai dreptate. Ieri am văzut în spatele meu un Suv de la Mercedes, avea cumva farurile unite de o dungă iluminată. Foarte urat arată. Nu îmi zicea nimic. În schimb la Bmw, recunoști imediat grila și ca ai un Bmw în spate 😀

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Nu im place absolut deloc, insa sunt chestii in pachetul M professional-sau cam asa se numeste, pe care nu le ai daca nu accepti si acea grila.

la pachetul M basic nu este inclusa aceasta grila.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Beam We said:

Grila iluminată îmi aduce a 4tuning, neoane/brizbrizuri. Acum câțiva ani era cocalarism, acum ne place și e cool.

e tipic consumatorului de bmw

acum 15-20 de ani motoarele turbo nu erau bune, cand le produceau altii, insemnand ca nu poti face un aspirat, desi ceilalti aveau si aspirate cacalau in productie. acum incearca sa ii vinzi unui posesor de bmw motor aspirat.

acum 15-20 de ani, day time running lights erau tot de cocalar, stergandu-se la cur cu producatorul care le-a pus in productia de masa

acum fix 15 ani, luminile ornameltale de interior erau brad de craciun, tiganie, kkt. acum consumatorul de bmw se sterge la fund cu masina care nu are asa ceva.

toate astea le-au adus la lumina zilei in productia de masa cei de la Audi.

Edited by edit
  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Din pacate asta este trendul. Si E class au aceeasi grila iluminata si acum am vazut ca mai nou, cam pe toate modelele noi de la VW este aceeasi chestie. Mie sincer imi place. Iti dai seama imediat de la distanta ca masina este un BMW. In schimb la ceilalti producatori, este aproape imposibil sa iti dai seama ce masina ai in spate (pe timp de noapte bineinteles). Aici toata lumea recunoaste instant grila clasica BMW. Probabil este o chestie de obisnuinta. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

la E klasse nu ti-o baga pe gat si nu o pune intr-un pachet de optionale pe care le vrei si astfel sa te pricopsesti si cu asa ceva pe cap asa cum e la seria 5 si probabil si alte modele din gama bmw care au grila asta.

la E klasse o bifezi separat daca iti place.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.