Jump to content

Limp mode, probleme admisiei 520D N47


Recommended Posts

Salutare grup! (Sunt nou in aceasta comunitate)

Am următoarele erori la un Bmw e60 N47:

4933: DDE, air system, air to egr mass flow, plausibillity

497D: Pressure sensors,plausibility while after running: Exhaust presure before turbo..

Am fost la mecanici.. unul mi-a spus ca ar fii egr-ul mort si altul ca sa schimb doar senzorul de la eroarea 497D.. nu știu ce sa fac. Masina este in limp mode doar cand intru in oras cu ea.. cand merg in afara orașului eroarea dispare, cum intru in oras si ma opresc la semafor sau o parchez erodarea apare din nou.

Dpf-ul este ok, isi face regenerări si nu este înfundat. 

Mulțumesc anticipat!

Edited by Romulus
remove text formatting
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bogdanlitzoiu said:

Salutare, 

Indicat ar fii sa faci un test de EGR si o diagnoza cu ISTA.

Un EGR care nu mai inchide bine poate fii de vina. 

Salut! In ISTA ii facuta diagnoza. Cand sunt aceste 2 erori egr numai funcționează pe ISTA.. 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, six in line said:

Pai schimba senzorul inainte de turbo si EGR ul si vezi daca se sterg erorile 😉 ISTA de regula iti spune ce are, nu te lua dupa mecanicii de coltul strazii. 

Acuma am fost si am desfăcut capacu acela negru la egr.. L-am miscat cu mana si revenea binișor zic eu nu ar trebui sa fie problema.. am dat cu wd40 si parcă revenea mai rapid"parca" Am șters erorile acuma sa vad daca mai apar.. am facut 5 km prin oras încă ii ok 

Nici nu stiu.  Sa i-au egr pe Original? Ce am vazut egr cu racitor de gaze 3700 de lei.. cam mult

 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, six in line said:

Salut, poti schimba doar valva EGR, fara racitorul de gaze. Poti pune PIerburg sau Wahler, nu neaparat original. 

De pierburg am auzit ca is ok.. doar ca am o reticență sa iau piese Aftermarket ca nu tin..

7 hours ago, DragosPena said:

Eu am comandat OEM egr ul si a venit Wahler 🙂 deci mergi pe Wahler fara retineri cum zice colegul de mai sus 

Si la ce bani a fost?

 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Ramses009 said:

De pierburg am auzit ca is ok.. doar ca am o reticență sa iau piese Aftermarket ca nu tin..

Si la ce bani a fost?

 

Nu mai tin minte exact, cred ca undeva la 700 ron... 

Edited by six in line
Link to comment
Share on other sites

Din experienta altora (gasesti feedback-uri pe forum) EGR aftermarket nu functioneaza cum trebuie, sau daca ai noroc, merge cateva luni.

OEM e recomandat, chiar daca e facut de Wahler, brand cumparat acum ceva ani de Borg Warner. De altfel, noile valve EGR OEM sub acest producator vin. La cel OEM se pare ca partea electronica de comanda si tija culisanta sunt facute conform unor specificatii mai stricte. De aici si pretul mai mare.

Edited by MihaiGSM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.