Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

B47 consum exagerat de ulei plus presiune in capacul culbutorilor


Recommended Posts

Este vorba de un f20 118d din 2016 cu 120k kilometri. A început să consume mult ulei. Afișajul din navi este fals, spune că uleiul este la nivel dar la un moment dat a dat eroare de presiune de ulei și când am verificat la Joja, nu era deloc ulei deloc pe joja. Am completat 3 litri😐

Am mai observat că dacă deschid capacul pe unde se pune ulei, in timp scurt aruncă mici stropi de ulei, destul de mulți. Am schimbat azi acea membrană de pe capacul culbutorilor, însă și cea veche era întreaga , fără rupturi. Mașina functionează fără nici o altă problemă. Pornește bine, trage bine. Dar consumul de ulei brusc a ajuns la 1 la nici 1000 de km.

A mai întâlnit cineva această problemă?

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Fum colorat nu scoate? 

Ca daca nu, eu am patit relativ la fel insa mie imi curgea pe la baia de ulei sau pe la capacul distributiei, in spate. Nu mai stiu exact.

Curgea in mers, se prelingea usor si de acolo il presaram pe drum. Mi-a aratat cineva pe elevator. Altfel nu as fi vazut

Pe scut nu erau urme evidente de ulei

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, mihai vigariu said:

Mașina functionează la fel ca până acum, m-aș mira să aibă probleme pe compresie.

Asta zice AI-ul despre probleme cu, compresia la N47:

Symptoms of a BMW N47 compression issue include rough idle, difficulty starting, loss of power, engine vibration, and, in some cases, a rattling noise from the timing chain. The original N47 engines are known for premature timing chain wear, which can lead to a stretched chain. When the timing is off, it can affect valve operation and piston movement, causing a significant drop in engine compression and potentially leading to misfires or even catastrophic engine failure."

Tu nu ai nici unul din simptomele de mai sus.

Pe de alta parte daca regenerarile sunt dese asta ar fi un semn de ulei ars si prin compresie slaba .. pe acolo ar pierde ulei.. altfel nu prea poti sa iti dai seama.

Apoi problema cu Positive Crankcase Ventilation Valve da fum pe la busonul de completat cu ulei..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Din cauza filturlui epurator gaze carter, cel mai probabil o parte din ulei s-ar putea sa fie in intercooler. Daca ai dpf activ nici nu vei vedea fum albastru dar cat de curand vei avea probleme cu DPF-ul.

In orice caz trebuie verificata turbina, verifica tot traseul de admisie, totata tubulatura, egr, vezi ce gasesti acolo...sigur ai ulei.

Link to comment
Share on other sites

Salut, varianta 1.8D de 143 de cai consuma ulei din cauza segmentilor. Motoarele N47v si N57 pierd mult ulei pe la capacul de culbutori care trebuie schimbat cu unul nou original. Daca schimbi doar garnitura capacului nu rezolvi nimic. Sa nu pui aftermarket pt ca va pierde iar ulei. Mergi cu ea la un mecanic priceput pe BMW si mai ales pe N47. Cred ca or sa ti recomande segmentarea motorului. 

Link to comment
Share on other sites

  • RedCap changed the title to B47 consum exagerat de ulei plus presiune in capacul culbutorilor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.