Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

X3 F25 eroare senzor presiune diferentiala


Recommended Posts

De câteva luni bune citesc eroarea de mai jos cu Bimmerlink și Bimmer-tool, ambele achizitionate. Nu am simptomalogie in functionarea motorului si apare cred cand merg mai sportiv. Am inlocuit atat futunasele de la senzorul de presiune diferentiala, mai intai si apoi senzorul in sine. Eroarea apare in continuare aleatoriu. Acum am la bord 302560 km, iar masina este X3 f25 2.0d / 2015. Exista oare vreo procedura de resetare cu Ista, stie cineva? Sau alte idei? Multumesc!

Captură de ecran_20250902_185552_Samsung Notes.jpg

Edited by rel1406
Link to comment
Share on other sites

  • rel1406 changed the title to X3 F25 eroare senzor presiune diferentiala
  • 2 weeks later...
On 9/17/2025 at 11:24 AM, srb_alex said:

Poate dpf-ul este infundat! Poti face operatiunea de resetare cu bimmer-tool / service functions / motor.

Cand e infundat filtrul ceri regenerare sau il duci la curatat, nu il resetezi...sincer, tampenie mai mare ca asta nu am auzit, se mai si iau oamenii dupa tine...

Edited by zeronoo
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, zeronoo said:

Cand e infundat filtrul ceri regenerare sau il duci la curatat, nu il resetezi...sincer, tampenie mai mare ca asta nu am auzit, se mai si iau oamenii dupa tine...

Daca citesti printre randuri asa se intampla. A spus ca vrea sa stie cum se pot reseta adaptarile senzorului de presiune cu bimmer tool ( nu m-am referit la dpf).

Edited by srb_alex
Link to comment
Share on other sites

Am inteles. Doar ca si in cazul asta (reset adaptation) inseamna sa tratezi efectul si nu cauza. In cazul descris de @rel1406, daca a schimbat furtunele si senzorul (cu unul original BMW sper), in primul rand se testeaza senzorul, apoi se verifica presiunea diferentiala in cele 3 regimuri de mers. Cu ISTA. In cazul asta de exemplu, interpretarea pentru 245300: "plausibility: hose dropped or leaking" te face sa crezi ca presiunea citita de senzor e mai mica decat threshold-ul predefinit, pentru ca exista scapari de presiune pe la furtun. De fapt 245300 apare cand valoarea citita este in afara threshold-ului: mai mica sau mai mare decat normal. Adica exact asa cum ai spus si tu mai sus, poate la fel de bine sa aibe filtrul infundat. Ideea e ca ,in primul rand, trebuie aflata cauza pentru care a aparut eroarea si abia apoi se iau masurile necesare. Altfel, o sa tot cumpere la piese. 

Link to comment
Share on other sites

daca masina are 300k+ km si nu ai schimbat DPF poti pune 10 senzori noi si nu rezolvi nimic.

intervalul de regenerare de 300km este extrem de mic, DPFul este supra incarcat si nu se mai poate curata automat.

ca sa nu iei foc in mers, iti recomand sa inlocuiesti DPF.

ca idee, DPFul este garantat de BMW 150k km.

 

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc pt raspunsuri! DPF nu este schimbat,s- a resetat la 200000 km. Senzor si furtunase am pus original BMW. As putea oare incerca mai intai oare cu o curatare chimica? Am incercat in mers cu Bimmer tools, dar nu cred ca stiu ce ar tb urmarit, ca nu da sau nu vad erori/diferente pe livedata.

2 hours ago, six in line said:

Salut, inlocuieste senzorul din figura 5 si rezolvi problema  https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=3K31-EUR-08-2012-F31-BMW-320d&diagId=13_1369#13627805758  Pune doar original !!!

Senzorul de presiune diferentiala e schimbat ,pe original.  Dupa ce am vazut ca nu s-a rezolvat cu inlocuirea furtunaselor.

Link to comment
Share on other sites

nu exista nici o operatie care sa se numeasca "resetare DPF", poate vrei sa spui ca ai facut o regenerare.

Regenerare fara sa cureti fizic macar DPFul este degeaba. La 300k km curatarea chimica nu rezolva mai nimic, in 2-3 luni esti la fel ca acum.

Schimba DPFul, daca mergi asa risti sa iei foc daca face o regenerare, presiunea mare pe recirculare iti omoara EGRul, depune mizerie in galerie, uzeaza toate furtunele de retur din cauza presiunii si temperaturii mari, adica in timp vei avea mai multe de reparat.

 

Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, neo_andersson said:

intervalul de regenerare de 300km este extrem de mic, DPFul este supra incarcat si nu se mai poate curata automat.

ca idee, DPFul este garantat de BMW 150k km.

 

Salut, eu de cand am masina de la 52k km ( momentan 175k km ) regenerarile s-au facut 80-90% in intervalul 300-350km maxim. Si inainte de resoftare ( Stage 1 ) si dupa.

Si la mine DPF a crapat ( ma rog, fisurat putin probabil, pentru ca tevile erau putin afumate, si tot aveam erori pe senzorul NOX ) pe la 150k km, inlocuit cu unul nou original la BMW, inclusiv senzori, etc. De aprox 20k km cu DPF nou, regenerarile sunt fix la aceeasi km ca inainte... 300-350km maxim.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, rel1406 said:

Multumesc mult pentru ajutor! Am sa tin cont de recomandari. Recomandari de achizitionare si montare? Neo te ocupi si de asa ceva?

din pacate nu te pot ajuta cu DPFul.

1 hour ago, sskkaa said:

Salut, eu de cand am masina de la 52k km ( momentan 175k km ) regenerarile s-au facut 80-90% in intervalul 300-350km maxim. Si inainte de resoftare ( Stage 1 ) si dupa.

Si la mine DPF a crapat ( ma rog, fisurat putin probabil, pentru ca tevile erau putin afumate, si tot aveam erori pe senzorul NOX ) pe la 150k km, inlocuit cu unul nou original la BMW, inclusiv senzori, etc. De aprox 20k km cu DPF nou, regenerarile sunt fix la aceeasi km ca inainte... 300-350km maxim.

sunt foarte din scurt regenerarile, acum depinde si de cum si pe unde mergi.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, sskkaa said:

Si la mine DPF a crapat ( ma rog, fisurat putin probabil, pentru ca tevile erau putin afumate, si tot aveam erori pe senzorul NOX ) pe la 150k km, inlocuit cu unul nou original la BMW, inclusiv senzori, etc. De aprox 20k km cu DPF nou, regenerarile sunt fix

Esti printre putinii, chiar unicii, care spun cu subiect si predicat ca filtril fiind fisurat teava de esapament s-a afumat. Ceea ce e de apreciat!

👍👍

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, neo_andersson said:

sunt foarte din scurt regenerarile, acum depinde si de cum si pe unde mergi.

Traseele sunt cam identice... 20 30% oras poate, 70 80% centura drum expres, extraurban... dar repet, asa regenereaza de peste 120k km... 🤷

29 minutes ago, bimmer90f30 said:

Esti printre putinii, chiar unicii, care spun cu subiect si predicat ca filtril fiind fisurat teava de esapament s-a afumat. Ceea ce e de apreciat!

👍👍

Pai eu asa banuiesc prin deductie logica, pentru ca altfel nu prea vad de la ce s ar murdari putin evacuarea...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, BOASKA said:

Ce presiune arata pe senzor in relanti si in turatie in livetest? 

Sunt niste valori minime si maxime ... Daca le depaseste e infundat

 

Momentan am plecat, fara masina. Cand revin am sa postez presiunile. Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.