Jump to content

E34 525i


dax

Recommended Posts

Stie cineva daca motorul pe 525i e capsulat si ce inseamna asta ? (e vorba de varianta cu 24 de valve). Am inteles ca e mult mai valabil decat 520i insa motorul e mai complex si poate avea costuri mai mari. E adevarat ?
Link to comment
Share on other sites

capsulat ? valabil ?

 

daca comparam m50b25 cu m50b20 sint absolut similare, diferind doar niste dimensiuni (alezaj, cursa, axa etc). idem daca compari m52b20 cu m52b25. practic este acelasi motor, cu variante diferite de cilindree si putere.

Link to comment
Share on other sites

nu imi dau seama ce inseamna capsulat, mai vezi la anunturi prin ziare chestia asta..motor capsulat..

 

Valabil...pai 520 probabil e mai subdimensionat pt caroserie si parca are consumul aproximativ egal cu 525 (dupa fisa tehnica).

Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba de anunt, e vorba doar principial. Cu anunturile toti ar trebui sa fim reticenti..

Chestia e ca habar nu am ce inseamna capsulat. Nu ai acces la anumite chestii...sunt unele subansamble lipite unele de altele..doar simple banuili.

Link to comment
Share on other sites

Eu stiam ca in limbajul "cunoscatorilor", termenul motor capsulat se refera la motoarele care au o carcasa ornamentala deasupra (de regula, din plastic), care mascheaza componetele aflate altfel la vedere (galerii, cabluri, furtune, etc.).

Spre exemplu, motorul M20 nu are un astfel de ornament exterior, dar un M60 are.

Evident, nu are nimic de-a face cu sensul real al cuvantului.

Link to comment
Share on other sites

Eu stiam ca in limbajul "cunoscatorilor", termenul motor capsulat se refera la motoarele care au o carcasa ornamentala deasupra (de regula, din plastic), care mascheaza componetele aflate altfel la vedere (galerii, cabluri, furtune, etc.).

Spre exemplu, motorul M20 nu are un astfel de ornament exterior, dar un M60 are.

Evident, nu are nimic de-a face cu sensul real al cuvantului.

30712[/snapback]

 

da, asta inseamna capsulat. oamenii care pun anunturi se folosesc de "capsulat" doar pt publicitate (arata mai bine) dar nu e nici o diferenta la motor fata de un M50 necapsulat. Din cate stiu toate modelele mai noi au motoare capsulate din aceleasi considerente.

 

Pana la urma care-i treaba cu consumul la 525 fata de 520 ? E chiar atat de mica diferenta ? Care aveti 525 dati-mi nijte cifre, al meu consuma 12 - 12.5 in oras.

Link to comment
Share on other sites

io am vazut pe un site german (nu mai am link-ul) ca era diferenta minora, ba chiar ala de 2.5 consuma cu o idee mai putin decat cel de 2.0. Zicea un neamt pe un forum ca lui i-a consumat in medie 11.9 de cand are masina...
Link to comment
Share on other sites

da, asta inseamna capsulat. oamenii care pun anunturi se folosesc de "capsulat" doar pt publicitate (arata mai bine) dar nu e nici o diferenta la motor fata de un M50 necapsulat. Din cate stiu toate modelele mai noi au motoare capsulate din aceleasi considerente.

 

Pana la urma care-i treaba cu consumul la 525 fata de 520 ? E chiar atat de mica diferenta ? Care aveti 525 dati-mi nijte cifre, al meu consuma 12 - 12.5 in oras.

30720[/snapback]

 

cum arata un m50 "necapsulat", ca toate au capacul ala peste ? :blink:

 

la e30 motorul de 2.5 consuma mai putin decit cel de 2.0. ma astept sa fie la fel si la m50. cel de 2.0 este putin subdimensionat, iti ofera "smoothness" de 6 cilindri dar la un pret.

Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu toate modelele mai noi au motoare capsulate din aceleasi considerente.

30720[/snapback]

Nu chiar, de exemplu M47 are capacul mai de langa parbriz pe post de antifonare chipurile. Cu proprietatea asta este referit si in TIS.

Link to comment
Share on other sites

Capsulat!

 

Am auzit si eu anumite persoane folosind acest termen.Din cate am inteles ,exista ideea ca nu se poate desface motorul(doar e capsulat :blink: ) pentru a-l repara.

Capac de protectie la motor, chiar asta este ,un capac de plastic.

 

Capsulat, este o prostie.

 

Parerea mea...

Link to comment
Share on other sites

Capsulat!

 

Am auzit si eu anumite persoane folosind acest termen.Din cate am inteles ,exista ideea ca nu se poate desface motorul(doar e capsulat :blink: ) pentru a-l repara.

Capac de protectie la motor, chiar asta este ,un capac de plastic.

 

Capsulat, este o prostie.

 

Parerea mea...

30848[/snapback]

 

Si eu pe vremuri asa auzisem,ca motorul capsulat nu se poate repara decat la reprezentanta,ca practic fiind intr-o "capsula",nu poate fi desfactut din ea decat daca aceasta se rupte.Ce basme nenica!Ca sa il repari trebuia sa ii faci o cezariana.

 

Sunt curios care a fost inteligentu care a dat duma asta.O fi fost stra-stra-stra bunicul Bmw-urilor smenuite din Romania,un fel de Adam al samsarilor de BMW.

 

Pe de alta parte,o alta duma pe care am auzit-o zilele astea,a fost data de un tip care vindea un seria 7 E32 in targ si zicea ca a apartinut lui Giovani Becali,ca era trecut pe carte.Ar trebui sa il caute pe strabunicul samsarilor sa invete ceva dume noi ,ca nu scapa el de cotetu ala niciodata.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.