Jump to content

probleme e34 525i


Recommended Posts

masina a fost 520i si s-a schimbat motorul s-a pus motor de 2500 24v capsat, au fost schimbate calculatoarele s-au pus cele de la motorul de 2500, ce nu s-a schimbat a fost evacuarea, sonda landa, cutia si diferentialul poate fii asta problema de nu trage si uneori se inneaca am nevoie de ajutor urgent pls. si consuma si vreo 14% in oras la mers de mosh :blink: :)

post-7075-1190312506_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Vechiul motor a fost tot in 24 valve?

Poate sunt sondele lambda diferite de la o generatie la alta....consumul in oras pt un mos e destul de maricel...eu la mers normal am 13oras...la mos...cca 12 (nu am putut sa merg prea mult ca mosii...deci nu stiu cat e de mos si cat de bmw)

Sau poate pozitia acumulatorului e de vina...la astea in 24valve acumulatorul e sub bancheta :blink:

Cutia si diferentialul te influentau prin faptul ca poate ai rapoartele prea scurte....nicidecum la putere...

Link to comment
Share on other sites

Un motor 2500 24 valve nu are cum sa consume sub 11% in oras , 14 este un consum bun .

Sonda lambda este diferita de la motorul 2000 la 2500 , cutia si diferentialul tot diferite .

Daca nu trage poate sa fie de la sonda lambda , debitmetru , compresie scazuta , ambreiaj dus etc . Dar ca sa aflii daca este o problema electrica mergi cu masina la tester sau incearca asta

 

Baga in lista de YM id-ul vadim_braia , ca sa-ti dau mai multe detalii

Link to comment
Share on other sites

Un motor 2500 24 valve nu are cum sa consume sub 11% in oras , 14 este un consum bun .

Sonda lambda este diferita de la motorul 2000 la 2500 , cutia si diferentialul tot diferite .

Daca nu trage  poate sa fie de la sonda lambda , debitmetru , compresie scazuta , ambreiaj dus etc . Dar ca sa aflii daca este o problema electrica mergi cu masina la tester sau incearca asta

 

Baga in lista de YM id-ul vadim_braia , ca sa-ti dau mai multe detalii

286523[/snapback]

 

 

si cu filtru sort normal sa consume mai mult

:blink:

Link to comment
Share on other sites

ms mult vadim_braia, te-am bagat in lista si astept sa ne auzim pe mess, problema este ca am mai mers cu un 525 si este o mare diferenta la demaraj o simt pe a mea ca se inneaca cand o calc si partea cea mai nashpa este ca se inneaca peste 3000 de rpm exact atunci cand ar trebuii sa rupa tot, ma duc luni la un service in bv (apropo sunt din brasov, mai exact predeal) sa-mi spuna mai exact care ar fii problema.

Oricum trebuie o investitie destul de mare ca tremura destul de rau intre 90 si 110, am echilibrat rotile si tot tremura, dupa cum am simtit eu ar fii din directie nush ce sa zic o sa vad luni mai sigur. Si uite asa fug ink vreo 200 de euro din buzunar, asta este pasiunea costa :blink: dar merita fiecare banutz :) parerea mea cel putzin.

Link to comment
Share on other sites

ms mult vadim_braia, te-am bagat in lista si astept sa ne auzim pe mess, problema este ca am mai mers cu un 525 si este o mare diferenta la demaraj o simt pe a mea ca se inneaca cand o calc si partea cea mai nashpa este ca se inneaca peste 3000 de rpm exact atunci cand ar trebuii sa rupa tot, ma duc luni la un service in bv (apropo sunt din brasov, mai exact predeal) sa-mi spuna mai exact care ar fii problema.

Oricum trebuie o investitie destul de mare ca tremura destul de rau intre 90 si 110, am echilibrat rotile si tot tremura, dupa cum am simtit eu ar fii din directie nush ce sa zic o sa vad luni mai sigur. Si uite asa fug ink vreo 200 de euro din buzunar, asta este pasiunea costa :)  dar merita fiecare banutz :)  parerea mea cel putzin.

286727[/snapback]

 

 

orice poarta sigla abl-albastru merita :)

vadim stie mai bine :blink:

da' merge si loganu' :) (nu sunt rautacios vadim, doar putin ... ironic? dar te rog nu te supara) :)

Link to comment
Share on other sites

Verifica debitmetru, inclusiv part numberul acestuia. Se poate sa fie montat debitmetru de la vechiul motor si primeste informatia falsa referitor la aer.

Si sondele lambda tb. inlocuite cu modelul M50B25.

Pentru trepidatii, daca jantele nu sunt strambe, verifica discurile de frana, bucsa de la semicaseta si bara centrala de directie.

Link to comment
Share on other sites

Verifica debitmetru, inclusiv part numberul acestuia. Se poate sa fie montat debitmetru de la vechiul motor si primeste informatia falsa referitor la aer.

Si sondele lambda tb. inlocuite cu modelul M50B25.

Pentru trepidatii, daca jantele nu sunt strambe, verifica discurile de frana, bucsa de la semicaseta si bara centrala de directie.

286851[/snapback]

Adik sunt mai multe sonde Lambda, cate sunt? si cam la ce pretz sunt? debitmetrul este cel de 525 cu sigurantza

Link to comment
Share on other sites

La E34 e o singura sanda lambda, si aia e sub masina, unde se intalnesc cele 2 tevi de la evacuare (de la cate 3 cilindri), chiar inainte de catalizatoare. Cel putin asa e la 525i.

2 sonde lambda sunt la masinile cu norma de poluare cel putin Euro 3, daca nu ma insel. A doua e dupa catalizator.

Link to comment
Share on other sites

esti tu sigur ca motorul asta e in mintile lui?

daca tot pui alt motor, de ce nu pui totul de la el (evacuare, diferential, cutie, sonda lambda,etc..)?

287341[/snapback]

Nu l-am schimbat eu l-a schimbat ala care l-a avut inainte sa-l frec ca nu a putut sa faca o treaba ca lumea de la un capat la altul....mi-a dat si mie de lucru. Masina a fost adusa din germania in 2005 si facuta recarosare

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.