Jump to content

De ce "fuge" lumea de break?


Recommended Posts

  • 2 months later...

Si eu am avut disputa asta si m-am ales cu un e39 530da touring. Nu imi pare rau deloc... m-am obisnuit. Acum un e39 sedan sau un e60 sedan mi se pare terminat din scurt ... pur si simplu, m-am convins si am deprins urmatoarele :

- break-ul este mai stabil pe vreme proasta, partial de la lungimea intre axe si de la greutatea ei in plus .

- poti dormi linistit (intins) cu bancheta coborata, amatorii de drumuri lungi cunosc ..., am avut ocazia sa fac ceva drumuri lungi pana in germanica dar si in tara, fiind doi soferi faceam cu schimbul, unul dormea altu conducea ... asa bine dormi cu o pernuta si plapuma, eu unu am si tv (si probleme cu calculatorul de abs, implicit cu kilometrajul din motivul asta imi merge tv-ul si in drive) ... ma simteam mai ceva ca acasa ... tv, caldurica, mancare ... .

- te muti cu casa usor ... sa nu mai vorbim de carat masini de spalat, frigidere sau mobila :laugh: , masina de spalat mi-a intrat fara sa dau bancheta jos, inca am mai avut si loc pe langa ea, cu masina de spalat prinsa in chingi dadeam si drifturi pe zapada iarna trecuta :pinch: , uitasem de ea ... saraca :fear: . Erau doritori de liniute si eu aveam masina burdusita cu mobila, avand suspensie pneumatica pe spate nu se vede ca masina are "o tona" incarcatura si in plus am observat ca ii place incarcatura, la pornirea dupa loc nu se simte din cauza cuplului iar in mers are inertia mult mai mare si cred ca automat consuma mai putin.

- asemanari cu seria 7 ... lungimea masinii si inchizatoare portbagaj "soft-close" :laugh:

Ar mai fi si altele de zis ...

Link to comment
Share on other sites

Si eu am avut disputa asta si m-am ales cu un e39 530da touring. Nu imi pare rau deloc... m-am obisnuit. Acum un e39 sedan sau un e60 sedan mi se pare terminat din scurt ... pur si simplu, m-am convins si am deprins urmatoarele :

- break-ul este mai stabil pe vreme proasta, partial de la lungimea intre axe si de la greutatea ei in plus .

- poti dormi linistit (intins) cu bancheta coborata, amatorii de drumuri lungi cunosc ..., am avut ocazia sa fac ceva drumuri lungi pana in germanica dar si in tara, fiind doi soferi faceam cu schimbul, unul dormea altu conducea ... asa bine dormi cu o pernuta si plapuma, eu unu am si tv (si probleme cu calculatorul de abs, implicit cu kilometrajul din motivul asta imi merge tv-ul si in drive) ... ma simteam mai ceva ca acasa ... tv, caldurica, mancare ... .

- te muti cu casa usor ... sa nu mai vorbim de carat masini de spalat, frigidere sau mobila :laugh: , masina de spalat mi-a intrat fara sa dau bancheta jos, inca am mai avut si loc pe langa ea, cu masina de spalat prinsa in chingi dadeam si drifturi pe zapada iarna trecuta :pinch: , uitasem de ea ... saraca :fear: . Erau doritori de liniute si eu aveam masina burdusita cu mobila, avand suspensie pneumatica pe spate nu se vede ca masina are "o tona" incarcatura si in plus am observat ca ii place incarcatura, la pornirea dupa loc nu se simte din cauza cuplului iar in mers are inertia mult mai mare si cred ca automat consuma mai putin.

- asemanari cu seria 7 ... lungimea masinii si inchizatoare portbagaj "soft-close" :laugh:

Ar mai fi si altele de zis ...

 

frumoasa masina ta, mai ales interiorul ,trebuie sa ne mai vedem sa dai o tura si cu 2.8-u :)

Link to comment
Share on other sites

Adica breakurile sunt mai fiabile??? Sau Audi?

 

Audi evident (fie ca este breck fie limo). Din acest motiv + piese mai ieftine sunt mai cautate si au un pret de SH cu 10-20% peste BMW.

Unul din motivele pentru care am luat BMW este ca pentru Audi A4 mai aveam de scos inca 2-3.000 peste cei 12.000 euro pe care i-am dat pe BMW.

In cazul meu nu merita investitia mai mare.(tin masina pana la maxim 8 ani si am mers foarte putin cu ea).

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

sunt masini practice, de familie, singurul lucuru care ma deranjeaza e ca zornaie mai mult la interior, neavand peretele ala departitor care te mai protejeaza de o parte din greierii veniti din zona portbagajului. Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

sunt masini practice, de familie, singurul lucuru care ma deranjeaza e ca zornaie mai mult la interior, neavand peretele ala departitor care te mai protejeaza de o parte din greierii veniti din zona portbagajului.

 

Cu putina perseverenta se rezolva si zornaitul. Eu am intrebat pe forum daca la lume scartaie prin porbagaj si toata lumea se facea ca ploua. Toti aveau numai Touring-uri mega silentioase, ca pe alte thread-uri pe ici pe colo sa se planga. Eu am desfacut mai toate plasticele moi de prin spate si la zona de imbinare, unde se ating cu alte plastice si voila sunetul, le-am adaugat straturi subtiri de banda izolatoare. Acum plasticele se misca mult mai putin si nemaiavand contact direct cu alte plastice, au devenit mai silentioase. Singurele sunete mai sant scoase dupa ce masina a stat la copt in soare, la primele 2-3 cocoase...probabil se mai dezmortesc si ele, insa sunetul este foarte putin perceptibil. Dar oricum sant unele plastice prin spate...iiiihhhh...foarte proaste. Is curios daca si A4 are plastice similare prin spate. Ca la restul de VAG(VW si Skoda) m-am convins...scartaie si ele de numa numa.

Edited by ViBogdan
Link to comment
Share on other sites

Touringul e o masina practica , nu credeam , am cumparat touring din intamplare si ca i-a placut sotiei, sincer sa fiu imi place si mie. Am descoperit avantajele cand am cumparat o masa pliabila de 12 persoane si ma gandeam cu o car eu acasa...surprize..a intrat la fix si am si acoperit-o cu husa...

In plus nu sunt trist la volanul bmw-ului meu , cum spunea cineva mai sus, e bmw si da senzatii oricum si cred ca se tine mai bine pe curbe decat un sedan. E o racheta lunga si joasa....

Afara 60% din masini sunt break indiferent de marca...italia germania austria elvetia belgia etc Nu vreau sa supar pe nimeni dar cei care nu o apreciaza sunt in mare parte cocalari

Link to comment
Share on other sites

De unde ai scos-o ca un touring sta mai bine pe curbe ca un sedan?!? Probabil sta la fel de bine dar nu are niciun motiv fizic sa stea mai bine decat un sedan. Cel putin centrul de greutate e mai sus la break.

Eu nu am vazut ca in alte tari sa fie 60% masini break. Si am fost cam in toate. Ca sunt mai multe ca la noi, asta e altceva.

 

De ce e cocalar unul caruia ii place sau displace un anumit tip de caroserie?!?

 

P.S. mie imi plac touringurile de la BMW. Mai ales 5-ul nou, e de vis. Am X3 care e tot un fel de break, mai inaltat. Deci? Cum e?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

In legatura cu touringul meu e61 lci 535d va pot povesti cate ceva. Am masina de peste 1 an si sunt mai mult decat incantat de ea...am preferat-o in fata unui 530xd care era la acelasi pret dar cu mai putine dotari. e61-ul are toate dotarile posibile exceptand night vision si ventilatie in scaune dar a compensat cu un cip tuning de la AC schnitzer de 313cp si 680nm. Pentru cei interesati in achizitionare ii sfatuiesc ca inainte sa fie atenti la Km reali si la partea de suspensie(e 61 vine pe spate doar cu suspensie pneumatica). Eu am avut o problema cu calculatorul de suspensie si senzorul de nivel al suspensiei (masina statea prea sus sau prea jos), dar din fericire am dat doar 500eur(calculatorul si senzorul de nivel) pt a remedia problema dar am si descoperit de ce s-a ars calculatorul...in porbagaj in partea din dreapta se face condens de la scurgerile trapei panoramice asa ca am protejat suplimentar calculatoarele ce se afla toate in portbagaj sub locul rotii de rezerva.

 

consumabile schimbate - in afara de filtre/uleiuri/placute si tot ce intra la revizia normala pe care o fac la 10000km, am schimbat si filtrul de la cutia automata de viteze care a costat cu ulei cu tot 2500ron(masina avand 120000km) si acum am observat ca amortizorul stanga fata e plin de ulei. Pe calea asta intreb si eu cunascatorii daca trebuie sa schimb ambele amortizoare sau il pot schimba decat pe cel obosit? Ma bate gandul sa schimb toata suspensia cu un pachet nou KW v3 reglabil dar costa 1800euro + montaj 200euro...poate ma sfatuieste cineva ce solutie sa adopt!

 

consum la motorul meu si cu optimizarile pe care le am - oras 15-16(bucuresti - traversez orasul dus-intors de doua ori pe zi minim), in afara consum 7-7,5 pana la 140-150km/h si 8.5-10 280km/h(masina nu are capastru la 250) am testat-o in Germania cand am luat-o.

 

impozit/an 2200ron

casco 1800euro/an (jumatate deoarece lucrez si la o companie de asigurari)

 

jante+anvelope schimbate anul asta 2 randuri, din fericire pe casco. Am cumparat masina cu jante pe 19 M radial spoke 166, 2 le-am rupt in primavara asa ca am trecut la jante pe 18 star spoke 123 BMW care au costat cat 2 pe 19.

 

Singurul minus de care fac abstractie este zgomotul mai mare decat la sedan...daca nu tii nimic in portbagaj chiar nu sunt greierasi, dar cu atatea buzunarase, locuri de depozitare, locuri de scule si alte minunatii deoarece nu am roata de rezerva masina venind cu anvelope run flat.

 

Una peste alta o bijuterie de masina...o voi schimba poate peste 2 ani cand se mai iefteneste nou 7-740xd...pana atunci toate bune!!!

 

Pentru cei interesati am manualul in romana pt e60/e61 lci

Link to comment
Share on other sites

!

 

consum la motorul meu si cu optimizarile pe care le am - oras 15-16(bucuresti - traversez orasul dus-intors de doua ori pe zi minim), in afara consum 7-7,5 pana la 140-150km/h si 8.5-10 280km/h(masina nu are capastru la 250) am testat-o in Germania cand am luat-o.

 

Pentru cei interesati am manualul in romana pt e60/e61 lci

 

 

Te rog eu nu mai spune nimanui prostia asta.

 

Uita-te la consumul instant la 280 si o sa realizezi ca realitatea este cu totul alta.

 

Ca ai mers in reprize si i-ai dat pe o durata scurta 280 asta este alta treaba.

 

In emisiunea Top Gear cu 535d vs 545i , 535d pe circuitul lor a scos 8 mpg= adica vreo 35%. :thumbsup:

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.