Jump to content

fum negru cand accelerez


robert 320d

Recommended Posts

17/Mar/2007, 16:08 Mesaj #20

bimmer_girl

 

BMW Specialist

 

 

Grup: Members

Mesaje: 250

Subiecte initiate: 3

Membru din: 23/Jan/07

Din: Bucuresti

Nr. Membru: 4.051

 

 

 

la motoarele turbo-diesel este considerata normala aparitia fumului negru in sarcina..la schimbul de trepte...cresterea sarcinii se realizeaza prin cresterea cantitatii de combustibil..in cazul motoarelor diesel valoarea lamda in functie de care se face raportul sarcina combustibil este variabila pe o plaja mult mai larga decat la motoarele pe benzina unde lamda tinde care 1..mai pe romaneste..in momentul in care cresti sarcina brusc..sau o scazi..apare un exces de motorina care nu poate fi ars deoarece nu exista suficient aer pt a avea loc combustia..inevitabil apare un surplus care este eliminat..fumul negru reprezinta motorina nearsa..funingine..la masinile prevazute cu filtru de particule acest fum este mult mai redus sau chiar inexistent..in concluzie ca sa te calmezi e perfect normal ..uitate la orice masina noua diesel ..stai in spatele ei la semafor si o sa vezi acelasi fum negru cand schimba treapta de viteza....

si un bonus ca sa te linistesti: The full load limit of a diesel engine in normal service is defined by the "black smoke limit", beyond which point the fuel cannot be completely combusted; as the "black smoke limit" is still considerably lean of stoichiometric it is possible to obtain more power by exceeding it, but the resultant inefficient combustion means that the extra power comes at the price of reduced combustion efficiency, high fuel consumption and dense clouds of smoke, so this is only done in specialised applications (such as tractor pulling) where these disadvantages are of little concern...asa ca data viitoare cand vedeti pe strada vreun bmw care lasa dara de fum ..excesiv de mult fum..posibil sa nu aibe probleme cu turbina

 

Acest mesaj a fost editat de bimmer_girl: 17/Mar/2007, 16:10

 

 

--------------------

 

mrr...

Acesta este o explicatie plauzibila si dupa parerea mea competenta de la bimmer_girl

Link to comment
Share on other sites

Robert 320d ..... aceeasi problema o am si eu...scoate mult fum pana in 3000rpm dar apoi se opreste. la mine in treapta a 5 la 140 si respectiv 2700rpm pe pilot scoate nori de fum, dar in treapta a 4-a tot la 140 nu scoate deloc, are 3400rpm. am fost sa ii curat EGR-ul si cica nu e de la el(verificat prin simpla accelerare pe loc), poate e de la injectoare dar nu garanteaza...turbina la mine nu cred k este, trage perfect. si am mers cu 210 km/ora si dak aveam probleme cu turbina nu prindeam aceea viteza. accelerez foarte lent pentru ca ii omor pe cei ce merg in spatele meu...mor de rusine! cei ce zic ca asa e dieselul se inseala...inseamna ca nu stiti ce sunt aia nori de fum,nu poti vedea in oglinda din stanga. Stie cineva ce trebuie sa facem? respect!
Link to comment
Share on other sites

@gipsygipsi a ta scoate fum pana in 3000 de ture...

Masina lui robert320d da cu fum numai peste 3000 si cand o "calca",apoi nu mai scoate.Eu zic ca e normal...

303741[/snapback]

CURATATI PIESA NR 1 !!!!

face mari probleme bunei functionari a e.g.r.-ului si respectiv scoaterea de fum

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...335&hg=11&fg=50

Link to comment
Share on other sites

De ce cand accelerez peste 3000 rpm iese fum negru prima data apoi nu mai iese

Care sa fie cauza  ?

:blink:

303193[/snapback]

 

zic sa schimbi filtrul epurator (sau la carter sau la turbina) si filtrul de motorina; eu am aceeasi masina ca si tine, numai ca 110 kw, am schimbat astea 2 si acum e super ok

Link to comment
Share on other sites

stiam ca e alb cand e turbina pe duca :blink:

303468[/snapback]

 

cand se duce turbina de tot e alb, cand e pe duca e negru. eu am patit o de 2 ori cu turbina la un golf. dar speram sa nu fie din cauza asta

Link to comment
Share on other sites

sal am si eu un 320D 150 cp... iam facut soft...si aqm dar si inainte imi da fum...gri asa...spre alb... am scos joja sa ma uit dak papa ulei si surpriza...imi curgea ulei pe acolo pe unde bagijoja...am vb cu mai multa lume cdare a patit identic si cik e de la filtru epurator...EGR nu are treaba...... o pornesc merg 1 km cu ea si da fum de zici k e locomotiva...apoi numai da... deci cand aveti fum mult mult nu mai mergeti cu ea mult timp k e posibil sa o strici mai rau...deci schimbati epuratorul de ulei si indicat filtru de ulei !! masina imi targe ireprosabil dupa soft. Edited by fiola
Link to comment
Share on other sites

..in momentul in care cresti sarcina brusc..sau o scazi..apare un exces de motorina Acesta este o explicatie plauzibila si dupa parerea mea competenta de la bimmer_girl

303478[/snapback]

 

 

Da, o explicatie foarte plauzibila si mai ales competenta(la nivelul unui forum), fenomenul apare mai ales cand scazi sarcina, motorina este in exces deoarece este intrerupta, probabil lamda este de vina. :)

 

Lamdbda la M47? :blink:

Link to comment
Share on other sites

sal am si eu un 320D 150 cp... iam facut soft...si aqm dar si inainte imi da fum...gri asa...spre alb... am scos joja sa ma uit dak papa ulei si surpriza...imi curgea ulei pe acolo pe unde bagijoja...am vb cu mai multa lume cdare a patit identic si cik e de la filtru epurator...EGR nu are treaba...... o pornesc merg 1 km cu ea si da fum de zici k e locomotiva...apoi numai da... deci cand aveti fum mult mult nu mai mergeti cu ea mult timp k e posibil sa o strici mai rau...deci schimbati epuratorul de ulei si indicat filtru de ulei !! masina imi targe ireprosabil dupa soft.

306849[/snapback]

Am schimbat filtrul de motorina si totodata am facut si schimbul de ulei si filtru ulei se pare ca acum totul este normal mai da fum dar foarte putin

multumesc pentru sfaturi

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...
@gipsygipsi a ta scoate fum pana in 3000 de ture...

Masina lui robert320d da cu fum numai peste 3000 si cand o "calca",apoi nu mai scoate.Eu zic ca e normal...

CURATATI PIESA NR 1 !!!!

face mari probleme bunei functionari a e.g.r.-ului si respectiv scoaterea de fum

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=50

 

 

cum se numeste piesa 1 si ce rol are? eu am curatat egr-ul si trage mult mai bine masina, inainate nu lua mai mult de 210km\h pe autosrada si acum 2 sapt dupa ce am curatat egr-ul surpriza apropae 230km\h masina cu aceeaci motorina aceleasi filtre, doar egr curatat luna!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
am un 320D 2004 , 150CP ...de ceva vreme am inceput sa observ ca in sarcina in mers cand accelerez mai tare cu a 2 a sau a 3 a scoate fum negru ..nu exagerat dar scoate ..numai cand accelerez mai tare , cand e pe loc si accelerez blana in 4500RPM nu da gram de fum ..nu are chip sau umblat la motor ..filtru aer recent schimbat , egr curatat si am eliminat clapetele dupa galeria de admisie (numai se deschidea si imi scotea vapori de ulei pe langa ele )
Link to comment
Share on other sites

Robert 320d ..... aceeasi problema o am si eu...scoate mult fum pana in 3000rpm dar apoi se opreste. la mine in treapta a 5 la 140 si respectiv 2700rpm pe pilot scoate nori de fum, dar in treapta a 4-a tot la 140 nu scoate deloc, are 3400rpm. am fost sa ii curat EGR-ul si cica nu e de la el(verificat prin simpla accelerare pe loc), poate e de la injectoare dar nu garanteaza...turbina la mine nu cred k este, trage perfect. si am mers cu 210 km/ora si dak aveam probleme cu turbina nu prindeam aceea viteza. accelerez foarte lent pentru ca ii omor pe cei ce merg in spatele meu...mor de rusine! cei ce zic ca asa e dieselul se inseala...inseamna ca nu stiti ce sunt aia nori de fum,nu poti vedea in oglinda din stanga. Stie cineva ce trebuie sa facem? respect!

verifica furtunele de la turbo sa nu fie crapate sau sa traga aer fals sau aerul impins de turbo sa nu ajunga tot in galerie si atunci ai fum . pierzi presiune pe undeva si de asta scoate fum. masina trage dar cu fum :p

Link to comment
Share on other sites

verifica furtunele de la turbo sa nu fie crapate sau sa traga aer fals sau aerul impins de turbo sa nu ajunga tot in galerie si atunci ai fum . pierzi presiune pe undeva si de asta scoate fum. masina trage dar cu fum :p

 

furtune de la turbina nu cred ca are, turbina fiind electronica nu are furtune vacum (din cate stiu eu ..poate ma insel ) ...am observat putin ulei la intercooler la imbinare la iesirea aerului din intercooler dar mi sa zis ca e normal sa aiba vapori de ulei acolo ...mi sa spus ca sa-r putea sa fie de la motorina find mai ecologica (bag numia de la omv)..multam de ajutor

Link to comment
Share on other sites

furtune de la turbina nu cred ca are, turbina fiind electronica nu are furtune vacum (din cate stiu eu ..poate ma insel ) ...am observat putin ulei la intercooler la imbinare la iesirea aerului din intercooler dar mi sa zis ca e normal sa aiba vapori de ulei acolo ...mi sa spus ca sa-r putea sa fie de la motorina find mai ecologica (bag numia de la omv)..multam de ajutor

nu ma refer la vacum, ma refer la presiunea care o baga turbina prin intercooler catre admisie. acolo e problema.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.