Jump to content

Sfat cumparare bmw 3 benzinar


ionutz_ng

Recommended Posts

Chestia asta spusa de un posesor de 318i chiar ca este credibila.Am citit pe mobile.de ca un 318i are consum mediu de 7,4% in timp ce un 320i care are doar vreo 20 de cai in plus papa cam 8,9%.Observ ca 318i este un compromis destul de bun daca vrei in acelasi timp silentiozitate si lipsa vibratiilor specifice diesel dar fara consum nu exagerat de mare.

309849[/snapback]

 

 

ionut la diesel nu vibreaza masina, numa in cazul in care "consumabilele adica injectoarele" sunt pe duca.... te-as pofti in a mea sa vezi ca nu vibreaza de loc am avut masina pe benzina ce vibra mai tare :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Doamne fereste sa iti iei benzinar din Germania euro3? Gasesti euro4 cu putin mai scump, dar te scoti foooarte mult la taxa aici. Maine poimaine apare euro5, deci gandeste in perspectiva. La euro4 iesi mai bine si cu taxele ulterioare care se calculeaza in functie de norma de poluare.

 

Nu stiu de ce ai tu ideile astea preconcepute vis-a-vis de diesel, dar motoarele noi te asigur ca nu mai sunt ca pe vremuri :blink:

 

Oricum ideea e clara, tu vrei benzina. Macar nu face compromis la motor, mergi pe 6 in linie (adica 320i, 325i sau 330i) :)

Link to comment
Share on other sites

ionut la diesel nu vibreaza masina, numa in cazul in care "consumabilele adica injectoarele" sunt pe duca.... te-as pofti in a mea sa vezi ca nu vibreaza de loc am avut masina pe benzina ce vibra mai tare :)

309858[/snapback]

Buck, nici aici nu scapam de tine cu dieselul tau:D , baiatul a intrebat frumos cu intonatie ce benzinar sa aleaga, iar tu ai venit din nou cu dieselul tau performant :blink:

in curand o sa strigam in cor:

"lasa-ne,lasa-ne..."

Link to comment
Share on other sites

da nu-s curios, baiatul v-a intrebat despre benzina, nu contra argumente pentru diesel, ca tot deauna argumentele PRO benzina defapt sunt argumente contra deisel, sunteti baieti destepti dati-i argumente pro benzina, lasati voi dieselurile din discutie :blink:

309879[/snapback]

 

OT:Buck, dupa cum scrii se pare ca ai un Lifestyle mai aparte

Link to comment
Share on other sites

OT:Buck, dupa cum scrii se pare ca ai un Lifestyle mai aparte

309895[/snapback]

Ok,baieti..dar pana la urma...care e diferenta de consum intre un 318i si 320i?1,5%?Si de ce ar fi asa de bestial 320-ul fata de 318 tinand cont ca are doar 20 de cai in plus..ce mare smecherie e 170 pe langa 150 CP?

Acum nu ca as saraci eu din cauza unui consum cu 1,5% mai mare al 320-ului dar daca e sa stiu si eu daca chiar merita,ca gandind la rece pt 20 de cai in plus...oare chiar merita?

Link to comment
Share on other sites

Si de ce ar fi asa de bestial 320-ul fata de 318 tinand cont ca are doar 20 de cai in plus..ce mare smecherie e 170 pe langa 150 CP?

[...]  gandind la rece pt 20 de cai in plus...oare chiar merita?

309908[/snapback]

 

Motoarele L6 sunt mai fiabile (asa se zice). De fapt orice motor (mai) mare este mai fiabil decat unul (mai) mic si chinuit. Pentru partea cu 20 cai in plus, de la 150 la 170, intreaba-l pe Alexxx, ca el a simtit comparatia :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ok,baieti..dar pana la urma...care e diferenta de consum intre un 318i si 320i?1,5%?Si de ce ar fi asa de bestial 320-ul fata de 318 tinand cont ca are doar 20 de cai in plus..ce mare smecherie e 170 pe langa 150 CP?

Acum nu ca as saraci eu din cauza unui consum cu 1,5% mai mare al 320-ului dar daca e sa stiu si eu daca chiar merita,ca gandind la rece pt 20 de cai in plus...oare chiar merita?

309908[/snapback]

 

318i are 143cp nu 150cp; iar 6 cilindrii chiar suna bine(320,325,330),plus ca dezvolta putere chiar si la peste 6000rot/min;eu personal am 320i 2,2l si sunt suficient de multumit de cum se comporta la peste 3500rot/min(unde intra in valoarea maxima a curbei de cuplu);un singur lucru ma dispera la ea:suspensia sport(o fi standard la modelele cu 6 cilindrii?),care teoretic ar trebui sa fie un mare plus,dar crede-ma ca pe drumurile noastre infecte te scutura binisor si nu vad cu ce te-ar putea ajuta in lipsa unor autostrazi ca in occident;deci eu personal ti-as recomanda sa eviti suspensia sport(asta in caz ca nu faci mai des drumuri in afara tarii);alt aspect ar fi taxa de prima inmatriculare;pt. seria prefacelift de ex. care are euro3 ,la modelul 325i platesti cu doar vreo 400 de euro mai mult decat la modelul 320i;de 330i nu are rost sa vorbim,pt. ca te da pe spate taxa ,dar daca totusi esti dispus sa ,,dai cu banu' '',cred ca modelul asta ca varf de gama(exceptand M3)te va satisface pe deplin;cred ca cel mai bun compromis ar fi totusi 325i;

aducand in discutie problema consumului,iti pot spune ca pt.2200cmc(cazul meu),poti obtine un consum decent in oras daca stii cum sa conduci;daca o ,,calci'', vei observa ca masina poate fi si ,,gurmanda'';nu cunosc cat consuma 325i sau 330i,dar subiniez din nou,dintre modelele pe benzina 6 cilindrii,cel mai bun compromis il obtii cu 325i(parerea mea);

ti-as mai recomanda si 330d,mai ales cel cu 204cp(aici iar ne intalnim cu problema valorii taxei de inmatriculare care e prea mare)dar observ din titlu ca esti decis pe varianta benzina,asa ca bafta(un 6 cilidrii sugerez) !!

Link to comment
Share on other sites

Ok,baieti..dar pana la urma...care e diferenta de consum intre un 318i si 320i?1,5%?Si de ce ar fi asa de bestial 320-ul fata de 318 tinand cont ca are doar 20 de cai in plus..ce mare smecherie e 170 pe langa 150 CP?

Acum nu ca as saraci eu din cauza unui consum cu 1,5% mai mare al 320-ului dar daca e sa stiu si eu daca chiar merita,ca gandind la rece pt 20 de cai in plus...oare chiar merita?

309908[/snapback]

 

 

iti spun ca diferenta nu este de DOAR 1,5%. 320i papa cu 2-3 litri la suta mai mult fata de 318, are 23 de cai SI 10 nm in plus ceea ce nu pare mult dar toate acestea au ca rezultat un timp cu 1 secunda (asta inseamna vreo 2 masini ) mai bun la acceleratia pana la 100 km/h (8.2sec) fata de 318i (9.3sec).

 

in concluzie. daca te uiti la consumul de benzina ia 318 ..... daca nu .. 325 all the way :blink:

 

orice ai alege nu te zgarci cand vine vorba de optionale. eu as lua un motor mai mic dar sa am cat mai multe optiuni. in caz contrar o sa le simti lipsa dupa aia trust me.

 

bafta

Edited by leoberti
Link to comment
Share on other sites

iti spun ca diferenta nu este de DOAR 1,5%. 320i papa cu 2-3 litri la suta mai mult fata de 318, are 23 de cai SI 10 nm in plus ceea ce nu pare mult dar toate acestea au ca rezultat un timp cu 1 secunda (asta inseamna vreo 2 masini ) mai bun la acceleratia pana la 100 km/h (8.2sec) fata de 318i (9.3sec).

 

in concluzie. daca te uiti la consumul de benzina ia 318 ..... daca nu .. 325 all the way :blink:

 

orice ai alege nu te zgarci cand vine vorba de optionale. eu as lua un motor mai mic dar sa am  cat mai multe optiuni. in caz contrar o sa le simti lipsa dupa aia trust me.

 

bafta

310091[/snapback]

 

nu toate dotarile unei masini sunt strict necesare;sunt de parere ca un motor superior e preferabil unor dotari gen trapa electrica,PDC,spalatoare faruri,chiar si volan multifunctional;chiar utile zic eu sunt cele care te ajuta sa conduci in conditii mai sigure(xenon,DSC etc.);necesar ar mai fi evident navigatia.

Link to comment
Share on other sites

nu toate dotarile unei masini sunt strict necesare;sunt de parere ca un motor superior e preferabil unor dotari gen trapa electrica,PDC,spalatoare faruri,chiar si volan multifunctional;chiar utile zic eu sunt cele care te ajuta sa conduci in conditii mai sigure(xenon,DSC etc.);necesar ar mai fi evident navigatia.

310440[/snapback]

 

 

hmm.. nu am spus ca sunt strict necesare ci doar iti fac viata mai placuta :blink:

-navigatia o am .. dar de pomana. in romanica nu ii convine.

-eu unul nu as mai cumpara o masina fara trapa. imi place foarte mult ambientul de se creaza in interior.

-de senzorii de parcare nu m-as mai desparti .. m-am obisnuit nici macar nu ma mai uit in oglinda doar ascult simfonia

-volanul multi functional .. nu numai ca arata foarte bine noaptea si si ziua dar este si foarte foarte comod. ai totul la degetul mic ca sa zic asa.

- incalzirea in scaune si-a spus cuvantul in ultima luna.

-spalatoare faruri le gasesti la xenoane ... deci ori le ai pe amandoua .. ori niciuna.

-DSC-ul este standard....

etc.

 

in concluzie. o data ce te-ai obisnuit cu optiunile nu vrei sa mai scapi de ele.

Edited by leoberti
Link to comment
Share on other sites

Sunt de acord aici. Optiunile fac viata mai frumoasa intr-o masina. Si eu eram sceptic inainte cu privire la parktronic, xenon, geamuri electrice si pe spate, scaune incalzite, etc.

 

Odata ce le-am descoperit si m-am obisnuit cu ele, nu stiu cum m-as adapta la o masina fara asa ceva.

 

Categoric motorul este mai important daca e sa alegi strict, dar daca iti permiti si un motor decent si dotari, o sa fii cu adevarat fericit :blink:

Link to comment
Share on other sites

hmm.. nu am spus ca sunt strict necesare ci doar iti fac viata mai placuta :blink:

-navigatia o am .. dar de pomana. in romanica nu ii convine.

-eu unul nu as mai cumpara o masina fara trapa. imi place foarte mult ambientul de se creaza in interior.

-de senzorii de parcare nu m-as mai desparti .. m-am obisnuit nici macar nu ma mai uit in oglinda doar ascult simfonia

-volanul multi functional .. nu numai ca arata foarte bine noaptea si si ziua dar este si foarte foarte comod. ai totul la degetul mic ca sa zic asa.

- incalzirea in scaune si-a spus cuvantul in ultima luna.

-spalatoare faruri le gasesti la xenoane ... deci ori le ai pe amandoua .. ori niciuna.

-DSC-ul este standard....

etc.

 

in concluzie. o data ce te-ai obisnuit cu optiunile nu vrei sa mai scapi de ele.

310452[/snapback]

 

nu stiu cum e pe modelele de ultima generatie,dar pe e46 si e39 nu DSC-ul e dotare standard ci ASC-ul.

Link to comment
Share on other sites

Avand in vedere ca intrebi in mod repetat de consum, ia un 316i sau un 318i.

 

Cam ce experienta de condus ai? Ce alte masini ai mai condus?

309951[/snapback]

M-ai intuit bine.Sunt incepator si am condus doar un batran mercedes cobra si apoi un opel astra 1,4 benzina 2006 care pe langa cobran mi s-a parut zmeu paraleu :blink: .Stiu ca de fapt e alta masina vai d mama ei,dar eu nu vreau benzina pt performante deosebite ci vreau pt senzatia de liniste si comfort pe care nici un common rail oricat de performant ar fi nu ti-o da.De fapt pe mine de la o masina ma intereseaza doar sa fie lina si finutza nu sa aiba jde mii de cai,cred ca un 318 ar fi deja destul de puternic,probabil sunt prea incepator si nu stiu ce e aia senzatie de 250 cp,dar mie oricum nu imi place sa ma dau in montagne roose.

Daca intre in mod repetat de consum o fac pt ca nu ma intereseaza in mod deosebita o masina extrem de puternica si atunci oricat de generos ai fi..de ce sa dai niste bani in plus pt ceva ce nu te intereseaza?

P.S.Probabil ca mi-am gresit si marca,poate un passat nou benzina mi s-ar potrivi mai bine,deoarece este cel putin la fel de frumos dar e mult mai spatios(la seria 5 nu ma incanta designul).Te-ai dat vreodata cu un passat nou pe benzina?

Link to comment
Share on other sites

M-ai intuit bine.Sunt incepator si am condus doar un batran mercedes cobra si apoi un opel astra 1,4 benzina 2006 care pe langa cobran mi s-a parut zmeu paraleu  :blink: .Stiu ca de fapt e alta masina vai d mama ei,dar eu nu vreau benzina pt performante deosebite ci vreau pt senzatia de liniste si comfort pe care nici un common rail oricat de performant ar fi nu ti-o da.De fapt pe mine de la o masina ma intereseaza doar sa fie lina si finutza nu sa aiba jde mii de cai,cred ca un 318 ar fi deja destul de puternic,probabil sunt prea incepator si nu stiu ce e aia senzatie de 250 cp,dar mie oricum nu imi place sa ma dau in montagne roose.

Daca intre in mod repetat de consum o fac pt ca nu ma intereseaza in mod deosebita o masina extrem de puternica si atunci oricat de generos ai fi..de ce sa dai niste bani in plus pt ceva ce nu te intereseaza?

P.S.Probabil ca mi-am gresit si marca,poate un passat nou benzina mi s-ar potrivi mai bine,deoarece este cel putin la fel de frumos dar e mult mai spatios(la seria 5 nu ma incanta designul).Te-ai dat vreodata cu un passat nou pe benzina?

310532[/snapback]

 

astea fiind datele problemei,probabil ca un 318i ar fi ideal pentru tine,dar sa fie macar cel de 143cp.

Link to comment
Share on other sites

Am avut un Passat din 2001 pe benzina. Si pot sa zic ca sunt masini foarte bune, extrem de confortabile. Presupun ca cele noi sunt si mai si. Avand in vedere ca nu ai nici experienta, spun maxim 318i. Mai bine ia un 316 dotat bine. Degeaba spui ca nu te dai cu linghispiru, ca o sa te fure pedala, lasa ca vezi tu. Si ajunge sa gresesti o singura data... Dupa un an de condus BMW o schimbi si iti iei linistit 325i sau ce vrei tu.
Link to comment
Share on other sites

Mi se pare mie sau voi vedeti prapastia intre 318i si 320i mai mare decat aia dintre 316 si 318?Pt ca eu din puterile lor vad exact invers.Din moment ce 318-le are totusi 143 cp si consuma cu 2% mai putin decat 320-le cu 170cp,eu raport pret/calitate,ca sa ma exprim asa,il vad cel mai bun.316 are totusi prea putin,115 cp deja nu mai e bmw,e un soi de opel in haine de bmw.Corectati-ma daca gresesc.

Stiu ca atunci cand vine vb sa-ti iei bmw,consumul ar trebui sa fie ultimul lucru la care sa te gandesti,altfel ar trebui sa te indrepti spre alta marca,dar daca tot e sa dai un ban macar sa merite.In concluzie,e asa de mare diferenta asta de la 318 la 320 sa merite cei 2l de benzina la suta?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.