Jump to content

Sfat achizitionare E60


Stefann

Recommended Posts

  • Replies 190
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Atunci 530i cat mai consuma ? 25%?

Si chiar daca consuma 14% nu vad unde e problema,ai bani de bmw de ultima generatie si te zgarcesti la 2L de motorina ( 60 de lei ) ??

 

Nu a zis nimeni ca e o problema de consum , am spus si mai sus , o sa prefer sa iau 525i sau 530i mai ieftin cu 3-4k euro la achizitie , deoarece aceasta diferenta nu se justifica la mine , nedepasind 30k km pe an si masina nu intentionez sa o tin mai mult de 1 an - 1 an jumate .

 

530d undeva la 13-14 consuma iar 530i undeva la 17-18 , astea sunt consumurile reale . Cel la 530i deja il am confirmat de la aphredone , cu care m-am si intalnit si am vazut masina , consuma cam 18 in oras , manuala , automata probabil undeva la 19-20.

Link to comment
Share on other sites

in Bucuresti consumul a fost 8.7

 

Ok , cum spui tu , nu te mai contrazic . Doar afirm ca nu cred acest lucru pana nu il vad cu ochii mei si nici macar atunci (poate e defecta masina).

 

Nu numai consumul este important la diesel, insa fata de benzina cuplul maxim este dezvoltat la o turatie mica. Daca ne mai gandim ca intra si turbina intre 1500-2200 turatii/min. este adrenalina curata.

 

http://www.bmw.de/de/de/index_highend.html?prm_content=

Link to comment
Share on other sites

Hai si eu.. :blink:

Consuma intre 10 si 11.5. Nu am reusit sa scot 14 niciodata, daca am mers normal. Cazuri exceptie poate sunt de exemplu azi, cand a fost belit tot traficul si am stat fix 2 ore blocat intre mall si dristor - dupa 2 ore cu 1km parcurs, cred ca ti se schimba putin consumul de pe bord. Posibil cazurile cu 14 sa fie cu consumul mediu indicat fara sa se parcurga 3-4-500km macar.

PS: La 160kmh nu consuma in nici un caz 10. Poate doar daca ar ramane in M5 sau dai tu in M4. Pe overdrive, in M6 consum putin la 160kmh.

PS2: Il am de vreo 2 ani, in caz ca mai conteaza.

 

Am spus ipotetic vb , imi dau seama ca la 160 consuma putin un motor de 3l , dar la 200 ?

 

10 litrii la 100 de km in Bucuresti pe trafic ? Nu te supara , dar intre ce ore circuli tu si pe unde ?

Era "Consuma intre 10 si 11.5" nu 10 si mai sus nu sare.

Circulatul include cate un drum zilnic, L-V, Alba Iulia pana la Cosbuc la ora 8:00 si inapoi la ora 18:00. 10-11.5 ala era in conditii ca mergi normal, nu sa ii dai din semafor in semafor. De cand il am de 1 an si 10 luni, acelasi consum l-am avut, am facut pe la inceput si consumuri la pompa si tot acolo am iesit.

 

@gecko: degeaba intre turbina la 2200, daca de pe la 4000 e doar zgomot si un ac de turometru care urca :)

Link to comment
Share on other sites

@gecko: degeaba intre turbina la 2200, daca de pe la 4000 e doar zgomot si un ac de turometru care urca :blink:

 

 

Right you are. Am stat mult timp intre 530d si 530i si nu am putut sa gasesc un avantaj clar ar unuia asupra altuia. Cand trageam linia, iesea egal.

Iar atunci m-a atras benzina pentru un singur lucru: sunet.

Link to comment
Share on other sites

530d sa manance 8 ori mergi cu 90 constant pe autostrada , altfel nu prea vad cum.

La 90 pe autostrada, hai 120 ca la 90 nu am prea avut rabdare sa stau, constant, consuma 6 - 6.5.

 

La 160-180-200 530d-ul consuma cam 9-10...

Media oras-afara in 2 ani si ceva, 8.5 - 9.

 

...in oras sub 13-14 nu o sa scada, depinzand de trafic.

30i , dar si pretul de achizitie este cu aproape 4k euro mai mare.

Depinde de oras. Sa zicem 10 - 11 ar fi media pe unde am mai umblat prin tara cu ea, asta daca socotesc si ca in Bucuresti e instare sa pape si 14 uneori.

 

Am spus ipotetic vb , imi dau seama ca la 160 consuma putin un motor de 3l , dar la 200 ?

La 200 sustinut consuma cam 12.

 

...doar ca eu pot sa pun pariu cu tine , pe ce suma vrei tu si sunt deacord sa vii in Bucuresti si sa ne plimbam 2-3 zile cu masina in Bucuresti (400-500-600km) si abia atunci poate , dupa ce refacem plinul la pompa , discutam , altfel nu o sa cred asa ceva nici un ruptul capului.

O sa pierzi. Cel putin daca pui sub semnul intrebarii ca indicatiile computerului de bord la un E60 ar fi gresite. E exact, la picatura.

 

Am prieten din copilarie cu 330d...

Daca dai un search pe net, daca nu crezi cele zeci de topicuri de pe forumul asta... o sa vezi ca E46-urile sint renumite ca au probleme cu sonda din rezervor si indica total aiurea cit consuma si cit mai ai in rezervor. Pina la urma, iti zic deja mai multi proprietari de E60 cit le consuma, si tu pui la indoiala. Nu am vazut nicaieri sa fi sustinut cineva 8 in Bucuresti, totusi. Insa media de 8.5 pe un an, in care destul de des in Bucuresti, e perfect posibil. Cu un E60 530d automat. Cum vrei tu, dar ce rost ar avea sa mintim oricare dintre noi?!?

Link to comment
Share on other sites

@gecko: degeaba intre turbina la 2200, daca de pe la 4000 e doar zgomot si un ac de turometru care urca :blink:

 

 

Right you are. Am stat mult timp intre 530d si 530i si nu am putut sa gasesc un avantaj clar ar unuia asupra altuia. Cand trageam linia, iesea egal.

Iar atunci m-a atras benzina pentru un singur lucru: sunet.

 

 

Daca tot ai ales masina dupa sunet de ce nu ti-ai luat M5 !!!

 

Eu fac pariu ca la o liniuta de 1000m fac praf un 530i (astept ''clienti'') !

Link to comment
Share on other sites

Daca tot ai ales masina dupa sunet de ce nu ti-ai luat M5 !!!

 

Eu fac pariu ca la o liniuta de 1000m fac praf un 530i (astept ''clienti'') !

 

Intrebare puerila, dar e ok :blink: Am dat 26k pe masina. Un M5 E60 e 70k probabil.

 

Cifrele arata ca 530d e mai lenes cu vreo .2s decat un 530i. Daca e automat, diferenta creste pe la juma de secunda.

Lasand la o parte norul mare de fum in care o sa-l invaluiesti, mare lucru nu ai ce sa-i faci unui 530i condus frumos. Dar asta e irelevant. Sa nu transformam topicul asta intr-un d vs i.

Link to comment
Share on other sites

Daca tot ai ales masina dupa sunet de ce nu ti-ai luat M5 !!!

 

Eu fac pariu ca la o liniuta de 1000m fac praf un 530i (astept ''clienti'') !

 

Intrebare puerila, dar e ok :blink: Am dat 26k pe masina. Un M5 E60 e 70k probabil.

 

Cifrele arata ca 530d e mai lenes cu vreo .2s decat un 530i. Daca e automat, diferenta creste pe la juma de secunda.

Lasand la o parte norul mare de fum in care o sa-l invaluiesti, mare lucru nu ai ce sa-i faci unui 530i condus frumos. Dar asta e irelevant. Sa nu transformam topicul asta intr-un d vs i.

Ai dreptate si tu in felul tau, dar un diesel in mintile lui nu scoate fum decat daca e subturat. In sarcina nu vezi pic de fum, mai ales de la un e60 dotat cu filtru de particule.

Ai dreptate, e un topic deja pe subiectul asta d vrs. i foarte savuros. :)

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate si tu in felul tau, dar un diesel in mintile lui nu scoate fum decat daca e subturat. In sarcina nu vezi pic de fum, mai ales de la un e60 dotat cu filtru de particule.

 

Faceam si io misto ca tot saracul, sa oftic un pic lumea :blink: Stiu ca-s clean dieselurile cu FAP si nu fumega.

Link to comment
Share on other sites

Io in locul tau ACUM m-as duce in DE si m-as baga la un 545i din 2004, cu vreo 100k maxim 150k km la bord.

 

Imi vine sa mor de ciuda ca n-am un 545i. Dar incerc sa ma potolesc pentru ca nu face absolut nici un sens sa-mi aduc unul.

 

Doamne, da-mi putere sa rezist :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nu am mai fost sa il vad , era vreo 28500 + TVA si nu renta.

 

Azi de dim am mai vazut una si acu ma duc la ultima , la ora 5.

 

Absolut nimic care sa fie bun si la pret cat de cat ok , numai BOMBE de masini , in adevaratul sens al cuvantului.

Link to comment
Share on other sites

D-asta vezi 530i din 2004 la 23k pe autovit. Toate sunt "impecabile" si cand ajungi la ele, nu stii cum sa fugi mai repede.

Pacat de clientii necunoscatori care iau bombele astea (inevitabil primesc replica samsarului: asa ie toate sefu', ca d-asta ie la mana a doua) + se strica piata pentru cei ce vor sa vanda la o valoare adevarata. Daca vreau sa cer pe a mea 25k, imi scriu tot felul de pacalici ca e prea mult, ca ei gasesc cu 22k in targ.

Link to comment
Share on other sites

http://tinyurl.com/yorpw8

 

sau

 

De vanzare BMW 530d

 

Fabricatie : Iulie 2003

 

Kilometri la bord : 89.000

 

Un singur proprietar, impecabila

 

Dotari :

 

Motor 160 kW (218 CP)

Vopsea metalizata;

Piele ventilata neagra;

Scaune comfort/sport incalzite

-incl functii lombare

-masaj in scaune;

Senzor ploaie

Senzor lumini

Cutie automata cu posibilitate schimbare manuala

Airbag-uri frontale, laterale si cortina, airbaguri spate;

Roata de rezerva;

Alarma+inchidere centralizata;

Fara inscriptionare model;

Parbriz comfort climatic;

Jaluzele el. luneta+2 la usi spate;

Ornamente lemn;

Kit fumatori;

Suporti pahare fata/spate;

Bancheta spate asimetrica +

sac ski;

Suport brat consola centrala;

Spalator faruri;

PDC;

Faruri adaptive + Bi-Xenon;

Climatizare individuala;

Cruise control;

Volan sport multifunctional;

Pachet iluminare;

Jante aliaj 122 (245/45/17);

Sistem navigatie professional;

Sistem audio profesional

PRO LOGIC 7 (18 difuzoare).

Etc...(cei interesati trebuie sa studieze restul dotarilor pe masina,masina are practic toate dotarile posibile, mai putin trapa si head-up display)

 

Pret 25000 Euro (TVA deductibil) nediscutabil

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.