Jump to content

Problema functionare motor ...


Recommended Posts

De cateva zile masina nu mai functioneaza cum ar trebui .Daca merg cu ea constant merge intrerupt (sfuncturi) iar daca accelerez demareaza bine si nu mai intrerupe.Daca o las la relanti, moare de cele mai multe ori .Am fost la tester si a iesit o singura eroare la ASC dar a zis mecanicul ca nu are legatura una cu alta.Bujiile le-am schimbat dar tot degeaba.Masina este e39, 2000 benzina.

Va rog ajutati-ma sa-i dau de cap.Va multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

De cateva zile masina nu mai functioneaza cum ar trebui .Daca merg cu ea constant merge intrerupt (sfuncturi) iar daca accelerez demareaza bine si nu mai intrerupe.Daca o las la relanti, moare de cele mai multe ori .Am fost la tester si a iesit o singura eroare la ASC dar a zis mecanicul ca nu are legatura una cu alta.Bujiile le-am schimbat dar tot degeaba.Masina este e39, 2000 benzina.

Va rog ajutati-ma sa-i dau de cap.Va multumesc.

filtru benzina,aer sant ok?

Link to comment
Share on other sites

Ala de aer are 800 km iar ala de benzina nu stiu in ce stare se afla.La cati km se schimba ala de benzina?

eu il schimb cam la 20k , insa depinde si de benzina folosita. Incearca sa mergi pana termini benzina din rezervor si schimba statia peco ,eventual si tipul de benzina.(eu folosesc doar 99+).Aceleasi simptome le am daca "nimeresc" o benzina proasta.

Le : in ultimele zile au aparut mai multe topicuri pe tema asta , si cam benzina a fost principala cauza.

Edited by user008
Link to comment
Share on other sites

Bujiile le-am schimbat pt ca am crezut ca ele sunt de vina, sunt NKG cu 2 electrozi.Daca o demarez putin mai ager merge perfect ,nu zici ca are nici un fel de problema.Chestia ciudata e ca nu face tot timpul probleme ,dintr-o data zici ca inebuneste.Oare daca era debitmetru de vina nu trebuia sa apara problema asta la tester ?La relanti(cand nu moare) motorul merge perfect.
Link to comment
Share on other sites

Pai acum 2 zile cand am cumparat bujiile cel de la magazin mi-a cerut talonul ca sa le comande dupa motor si a zis ca aste sunt bune NGK BKR6EK. :blink:

Iar in leg cu debitmetru nu sti trebuia sa apara la tester ca-i stricat ?Mersi

Edited by D.R.G
Link to comment
Share on other sites

Eroare la debitmetru nu apare pe orice tester. Depinde de performanta acestuia. Cat despre bujii, eu cand am comandat pt. E39, le-am vrut pe cele mai bune si mi-au recomandat NKG BRQUP 6 sau cam asa ceva. Nu mai stiu exact ca a trecut ceva timp, dar cauta in manual! Si fostul E39 mergea innecat in acea perioada si cand am desfacut, erau bujii de Supernova> :blink:
Link to comment
Share on other sites

La fel sa intamplat si in cazul meu,am pus benzina 99 si :blink: acum e totul ok!

Am oservat ca bmw-ul este ceva mai pretentios la combustibil spre deosebire de alte masini.

Nu cred asta in general, depinde si de motor si mai ales raport de compresie. A mea (e32 M30) merge bine pe orice ce am incercat pana acum.

Link to comment
Share on other sites

Nici cand e stricat nu se numeste debilmetru ci debitmetru. :)

 

Daca ai un consum normal sunt slabe sanse sa fie debitmetrul stricat, incearca sa alimentezi de la alta benzinarie, eu iti recomand Petrom 99+.

 

Ok, de acum inainte o sa stiu ca se numeste debitmetru :)

Culmea e ca Petrom 99+ folosesc,am mai avut anul trecut ceva probleme(nu statea la relanti) si a fost de la benzina :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nici cand e stricat nu se numeste debitmetru ci debitmetru.

 

Indiferent cum se numeste, e piesa cea mai slaba de la BMW alaturi de motorul M52. Doar nu vrei sa dea service-urile faliment, asa cum s-a intamplat cand a fost lansat pe piata Mercedesul Cobra!

 

@D.R.G. Incearca un 98 de la Rompetrol sau un Efix de 95. Chiar daca se duce mai repede, curata ceva pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

Nici cand e stricat nu se numeste debitmetru ci debitmetru.

 

Indiferent cum se numeste, e piesa cea mai slaba de la BMW alaturi de motorul M52. Doar nu vrei sa dea service-urile faliment, asa cum s-a intamplat cand a fost lansat pe piata Mercedesul Cobra!

Cum se manifesta un debitmetru cand este defect ?Mersi

nt98adu o sa bag si de la Rompetrol sa vad poate isi revine .. :blink:

Edited by D.R.G
Link to comment
Share on other sites

tocmai i-am scos mufa de la debitmetru si merge de minune putere , sta in relanti toate bune si frumoase .... INTREBARE ??? CAT TIMP POT SA MERG FARA MUFA DE DEBITMETRU SI CE ACTIUNI ARE ASUPRA MOTORULUI ???

 

ASTEPT UN RASPUNS URGENT MAINE TRE SA PLEC LA IASI SI CUM E MAI BINE SA FAC ? SA O LAS SAU NU ?

Edited by magneticul
Link to comment
Share on other sites

tocmai i-am scos mufa de la debitmetru si merge de minune putere , sta in relanti toate bune si frumoase .... INTREBARE ??? CAT TIMP POT SA MERG FARA MUFA DE DEBITMETRU SI CE ACTIUNI ARE ASUPRA MOTORULUI ???

 

ASTEPT UN RASPUNS URGENT MAINE TRE SA PLEC LA IASI SI CUM E MAI BINE SA FAC ? SA O LAS SAU NU ?

La tine murea motorul sau mai erau si altele..?

Link to comment
Share on other sites

NU MOTORUL STATEA SUPER BINE DOAR CA LA PEDALA PUTERNIC APASATA CADEA IN NAS ... SE INECA ?

 

SA INTELEG CA , CONSUMUL O SA SE MAREASCA ? MAI APAR SI ALTE PROBLEME FARA MUFA DE LA DEBITMETRU ?

Cam invers, fara debitmetru nu da destul de benzina cand apesi puternic acceleratie. Nu stiu ce efect are asupra motor, depinde de calculator, dar fara debitmetru estimare de benzina pentru amestec optim este mai greu de determinat pentru calculator, ca nu mai 'vede' cantitate de aer care intre in cilindrii. Ce a ramas in functiune este sonda lambda deci banuiala mea este ca po sa mergi cu ea fara probleme majore. Cu a mea (M30 motronic 1.3) am mers fara debitmetru fara probleme, insa reactie la acceleratie era foarte slab.

Link to comment
Share on other sites

Dc mergi fra debitmetru in primul rand v-a consuma mai mult,in al doilea rand ii daicalculatoru peste cap deoarece el nu va stii ce cantitate de aer intra in motor in consecinta nestiind cantitatea de combustibil necesara pt buna functionare a motorului.Gandestete asa dc nu era nevoie de debitmetru nu il mai puneau.Incearca sa iti schibi demitmetru si fa-i testu la gaze atunci vei stii dc motorul functioneaza la parametrii normaili.Mai poate fii si sonda Lambda.Dc tot iti schimbi debitmetrul si sa nu mai ai problema inceraca sa iti schimbi filtrul de aer mai des astfel sunt slabe sanse sa mai se defecteze.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.