Jump to content

BMW Seria 3 E46


Bogdanel

Recommended Posts

ionatan, vroiam sa ma linistesc cat de cat, sa stiu la ce ma pot astepta, ce sa verific la cumpararea ei, ce piese mai scumpe sa le verific, adica niste atentie; voi avand, asteptam un sfat prietenesc, ca de comunitate, nu cum lai dat tu cu niste agresivitate in el.
Link to comment
Share on other sites

cosmin 316, te rog afirma motivele de ce nu? astept raspunsul celorlalti colegi.

 

Omnule postul tau a fost prost scris si gandit... Primul lucru pe care il spui e ca are comenzi pe volan... :) .. apoi ca e dotata cu piele... urmeaza piesa de rezistenta... are senzori :lol: (senzori la necunoscatori are? ), dupa care ai dat-o din cola`n fanta cu "jante", care sunt de fapt "jante"...

Anyway, n`ai zis si tu nimic de motorizare, daca e motor de 136 de cai, daca e de 150, daca e in 5 sau 6 trepte, daca e inmatriculata, daca nu... Iar ca sfat prietenesc, in general, touring-urile sunt masini care in general parcurg km foarte multi, mie mi`e greu sa cred ca masina aia are doar km aia... dar nu asta ar fi problema...

 

Al doilea sfat, cand cumperi o masina... du-te cu cineva care chiar se pricepe sau du-o pe un tester inainte de a o cumpara. Iar pe forum gasesti absolut totul despre defectele acestui model... Iti urez succes!

Link to comment
Share on other sites

Da. nr 50 este si are 40 A. Am scos-o si nu mai sufla deloc ventilatorul. Multumesc pentru idee. La sigurante chiar nu ma gandisem :lol:

 

 

Revenind la topic.. am si eu problema cu FSU, dar niciodata nu a pornit singur ventilatorul (din cate stiu eu :) ), decat cand este cel putin in pozitia 1.

Am scos si eu siguranta 50 si 28 pe rand si intr-adevar nu mai porneste ventilatorul. Le-am pus la loc...i-am dat drumul si in scurt timp a luat-o la sanatoasa ca de obicei (la inceput pe viteza 1 merge incet, intre vitezele 2,3 nu e nici o diferenta merge putin mai tare ca pe 1, iar pe 4 e normal. dupa putin timp pe toate vitezele merge ca pe 4)

Edited by Armadyllo
Link to comment
Share on other sites

un raspuns rautacios, dar adevarat; motoru e de 116 cai, 5 trepte, este inmatriculata si da este touring. cu cineva care cunoaste sa ma duc sa poate sa isi dea o parere nu cunosc.

 

de accea am cerut aci niste raspunsuri. se pot verifica km? daca da unde si cum?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

320d - daca mergi mai mult de 25.000km pe an

318i - daca mergi sub 25.000km pe an (adica vreo 10.000-15.000km)

 

Avantaje diesel: cuplul mare la turatii reduse, consum redus de carburant.

Avantaje benzina: silentiozitate, consumabile si piese mai ieftine.

 

Ambele motorizari se strica si ambele motorizari iti scot bani (multisori daca nu ai punga mai groasa) din buzunar daca se defecteaza ceva la ele.

Link to comment
Share on other sites

tata are 320d din 2004 in 6 trepte chiar nu mi se pare atat de zgomotoasa de consum ce sa mai zic 6-7 litri mixt consumabilele adica ulei,filtre ulei,benzina,aer,polen am dat cam 6 mil... cat despre demaraj e destul de puternic

 

 

Nu e zgomotos in compartie cu un motor diesel de la VAG dar e mai zgomotos decat un motor pe benzina de la BMW.

Consumabile sunt mai scumpe in comparatie cu cele de la benzina. (Daca un benzinar da pe consumabile, sa zicem 4 milioane - nu stiu cat ajung exact, inseamna ca la diesel ai dat mai mult!). Totul tine de reperul cu care compari.

Personal consider ca motoarele CDI de la Mercedes sunt cele mai silentioase. Aproape ca nici nu se aude tacanitul specific al diesel-ului.

 

Motorul diesel nu e motor otto si viceversa! Fiecare are farmecul lui cu avantaje si dezavantaje.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am si eu o intrebare: nivelul de antigel e scazut si trebuie sa completez dar nu stiu de care sa pun. Are vreo importanta daca completez cu alt tip de antigel fata de cel care este deja existent in sistemul de racire? Trebuie sa il combin neaprat cu apa 1/1 sau pot sa il pun nediluat?

Nu reusesc sa imi dau seama ce culoare are cel care il am (rosu, verde, albastru?), ca vasul e negru si pe capac ajunge destul de putin si se vede incolor. Ce marca recomandati? Multumesc

320d, 2004, 110 kw, 6 viteze

Link to comment
Share on other sites

Eu am inteles ca din primavara sare destul de mult impozitul si asigurarea la motoarele peste 2000 cmc . Eu as inclina mai mult catre un diesel 320 , altfel benzinara 316 , 318 , dar nu vreau sa consume mult , desi orice motorizare ar fi vreau peste 120 CP . La o masina de peste 1,3 T - compact ( sedan ) si cam 1,4 T touring-ul , e clar ca trebuie multi cai pentru a se misca decent . Un consum de 9 - 10 % in oras si 6-7 in afara mi se pare decent la un mers normal .

Eu ma consider un sofer care conduc destul de sportiv si de asta nu as vrea sa fiu dezamagit de puterea motorului . La un 320 am inteles ca si cu cip il duci lejer la 130 - 150 CP , ceea ce mi se pare decent , dar la benzina cum este ? Mi se par prea putini cei 116 - 120 CP la motorizarile pe benzina 1.6 - 1.8 , iar cu cip am inteles ca nu castigi mai mult de 15-20 CP .

Alta problema care mi-o pun este ca un motor pe benzina dupa 140.000 km nu mai are cei 116 CP , ci abia pe la 100 , in timp ce la diesel am inteles ca nu "mor" atat de repede CP .

Ca an de fabricatie undeva la '99 - '04 cred ca m-as incadra ca bani . ( 4500 - 6000 euro )

M-am uitat si aici pe bursa , dar sincer sa fiu preturile fata de alte site-uri si forum-uri mi se par mult mai mari , desi discutabile ( cu aproape 1000 - 1500 euro ) . Stiu ca oamenii de aici sunt pasionati si ca mult mai multa grija de masini ( unii ) , dar sunt si cativa care aduc masini ca sa castige un ban si nu au interes sa le repare . Stiu ce inseamna sa tii la o masina si sa o consideri o parte a familiei , dar pretul e pret de vanzare si nu de pastrare ...

Link to comment
Share on other sites

Salut tuturor ! Sunt foarte interesat de un anumit fapt,probabil postez gresit si cer sa fiu indrumat eventual.Detin un e46 316i(`99) 1.9 I 77 kw...nu inteleg diferentele intre capacitate,putere si ani.1.6 are aceleasi performante ca si un 1.9 ?sau chiar mai bune(ma refer la anii `99 si 2000)iar dc e36 are performante mai ridicare dpdv al motorului.Multumesc frumos. :)
Link to comment
Share on other sites

pai cum se curata traseul?

 

cu un pic de decarburol, apa, detergent (de preferat sa inmoi in decarburol si apoi sa duci la o spalatorie sa iti faca boboc piesele pe interior)

e de munca nu gluma

eu aveam infundat o piesa care are rol de a raci gazele (nu e vb de intercooler ci de termostatul pt EGR piesa 8 din poza1)...din 20 de tevi mici cate avea doar 3 nu erau infundate...le-am lasat in decarburol si apoi cu o sarma le-am curatat...mai sunt furtunele de la intercooler care au depuneri, valva EGR (piesa 11 din poza 2), piesa numita de ei intake manifold (piesa 1 din poza 2) (imi scapa acum traducerea :) )...din intake manifold asta dupa ce am lasat-o la inmuiat in decarburol vreo juma de ora si dupa ce am dus-0 la spalatorie si au dat baietii de 3 ori cu solutie de spalat motorul si spuma vreau sa va spun ca a iesit pe putin un kg de depuneri care aratau ca smoala ...dupa ce am pus-o la loc pot sa spun ca suna altcumva turbina si nu scoate strop de gaze pe esapament :)

daca va apucati de asa ceva ar fi bine sa aveti si trusa de scule la voi cu inbusuri cu cap de stea, racila, etc...ca sa nu va chinuiti :lol:

 

 

 

 

Nu vrei sa mai postezi odata fotografiile? As fi interesat de ele. Ma bate si pe mine gandul sa o intretin ma amanuntit!

Multumesc!

 

mi se pare mie sau mai mult cei cu motor de 2 litri si 150 caluti au avut problema cu turbina decat cei cu motor de 136 cp?

 

 

De cand citesc ce spun posesorii de diesel de pe acest forum am ajuns la ceeasi concluzie. Se pare ca motorul 2.0d de 150CP cedeaza mai repede decat cel de 2.0d de 136CP. Probabil si din cauza ca cel de 150CP e comman-rail iar cel de 136CP e diesel clasic cu turbo. Comman-rail-ul e mai sofisticat si mai pretentios si la carburant, presiunea de injectie e mai mare, etc.

Link to comment
Share on other sites

eu zic sa nu fi atat de sigur nici de nr de km.

eu de exemplu pana sa am 320d-ul actual nu faceam peste 20.000 pe an. insa... in ultimele 4 luni am facut 15.000. de ce? simplu pt ca imi place prea mult sa merg cu ea. asa ca imi pare bine acum ca m-am gandit cand am luat-o si am luat diesel in consecinta.

concluzia: sigur vei face mai mult de 10.000 pe an dupa ce o sa ai BMW. e prea mare placerea de a conduce.

 

 

De acord cu tine! Cand ai diesel nu te uiti la consum....te bucuri de de placerea oferita de BMW mai multi km.

Benzina nu-ti da voie sa mergi chiar cat vrei decat daca ai buget nelimitat.

 

BMW 320D VS Audi A4 1,9 TDI

 

Daca alegi BMW-ul dupa 6 luni sunt sigur ca nu iti vei mai dori sa conduci nimik in afara de BMW.

 

 

Adevarat! Asta am patit eu. E o masina superba.

Link to comment
Share on other sites

am impresia ca volanul se misca prea mult stanga dreapta, adica directia e prea sensibila: cand trage dreapta, cand trage stanga si e instabila la viteze f mari si mai ales pe ploaie. cineva mi-a zis ca trebuie schimbate bucsele ca nu mai au ulei in ele si de-aia face asa. voi ce spuneti? de la ce sa fie? ce anume influenteaza sensibilitatea directiei. mentionez ca geometria este facuta, cauciucurile si jantele sunt ok, deci nu dati vina pe ele. multumes si astept niste raspunsuri
Link to comment
Share on other sites

am impresia ca volanul se misca prea mult stanga dreapta, adica directia e prea sensibila: cand trage dreapta, cand trage stanga si e instabila la viteze f mari si mai ales pe ploaie. cineva mi-a zis ca trebuie schimbate bucsele ca nu mai au ulei in ele si de-aia face asa. voi ce spuneti? de la ce sa fie? ce anume influenteaza sensibilitatea directiei. mentionez ca geometria este facuta, cauciucurile si jantele sunt ok, deci nu dati vina pe ele. multumes si astept niste raspunsuri

sunt bucsele mari de la bascula...si eu am aceeasi problema...acum am comandat poliuretanice powerflex...ca am citit si aici pe forum bmw italia ca sunt cele mai rezistente.....si bune....nu mai da bani pe cele normale ca dupa 8000 de km le arunci.....si sunt si mai ieftine......te asigur ca alea sunt......

Link to comment
Share on other sites

Am auzit si eu de acele bucsi, powerflex, urmatoarele treburi: sunt pentru masinile super sportive, deoarce fiind pline inauntru nu se mai misca pe bascula. Asta inseamna ca socurile se transmit direct la bascula, ceea ce scurteaza foarte mult viata acestora (care sunt muuuult mai scumpe decat bucsile si trebuie schimbate cu tot cu pivoti). In concluzie, am optat tot pentru cele clasice. Asta am auzit, asta va zic si eu voua. Sa ne spui si noua cum e dupa ce le pui... Edited by plat_inio
Link to comment
Share on other sites

Am auzit si eu de acele bucsi, powerflex, urmatoarele treburi: sunt pentru masinile super sportive, deoarce fiind pline inauntru nu se mai misca pe bascula. Asta inseamna ca socurile se transmit direct la bascula, ceea ce scurteaza foarte mult viata acestora (care sunt muuuult mai scumpe decat bucsile si trebuie schimbate cu tot cu pivoti). In concluzie, am optat tot pentru cele clasice. Asta am auzit, asta va zic si eu voua. Sa ne spui si noua cum e dupa ce le pui...

La fel am inteles si eu. Totusi eu am 40.000 cu ea in romania in mare parte cu roti pe 17, drumuri nu foarte ok drept dovada am reusit sa sparg o janta si nu am probleme cu nici o bucsa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.