Jump to content

am schimbat uleiul la cutie si imi agata in tr 1 si 2


ionut_marius

Recommended Posts

inainte sa schimb uleiul la cutie imi agata f rar in tr 1 si 2

 

am schimbat cu Castrol EXP 80w90 si imi agata mai des ca inainte in tr 1 si 2

 

Ce ulei sa bag ?

 

LE e vb de 320d manual 2004

 

 

Nu cred ca uleiul ala e cel recomandat !...Mai bine duci masina pe o rampa si citesti ce scrie pe eticheta !...De obicei e pe partea soferului o eticheta ..probabil ai mtf-lt2

Link to comment
Share on other sites

inainte sa schimb uleiul la cutie imi agata f rar in tr 1 si 2

 

am schimbat cu Castrol EXP 80w90 si imi agata mai des ca inainte in tr 1 si 2

 

Ce ulei sa bag ?

 

LE e vb de 320d manual 2004

 

 

Nu cred ca uleiul ala e cel recomandat !...Mai bine duci masina pe o rampa si citesti ce scrie pe eticheta !...De obicei e pe partea soferului o eticheta ..probabil ai mtf-lt2

Poti folosi castrol TQDIII

Link to comment
Share on other sites

Salut,Liberty,acelasi lucru patesc si eu la e30 318i la cutia de viteze,cand e rece afara si cand plec cu ea in viteza 2 imi intra greu,acum vreau sa ai schimb uleiul din cutie,dar nu stiu ce sa pun pt. ca din cate am intrebat parerile sunt diferite, unii imi spun sa pun ulei ATF, alti conform recomandarilor luate dupa carte imi spune sa bag orice ulei de cutie 80w90,nici nu stiu ce sa bag,ma gandesc asa.....al naibi bmw e30, un bmwu de 20 ani e asa pretentios cand faci schimbul de ulei parca ar fi Rollsul lui Columbeanu,unii imi spun ca daca nu bag ATF o sa huruie cutia,alti imi spun ca e bun orice ulei de cutie 80w90,ma enerveaza ca tot stau de cateva saptamani sa ''culeg'' informati de ma doare capu',pana la urma fac si eu ce face un tip de aicea din oras cu un e30 mtech 2 care al trateaza numai cu ulei de dacie si nu are nici pe naiba,deci daca stie cineva ce ulei sa pun in masina asta,salut.
Link to comment
Share on other sites

De obicei, "informatiile culese" valoreaza exact atat cat dai pe ele!

 

Ontopic:

 

1. Uleiul pe care l-ai pus nu are nimic de a face cu cutia ta de viteze.

2. Cum ai procedat? Ai pus ulei, ai inchis si ai plecat?

Link to comment
Share on other sites

cu uleiul vechi facea rar cand era rece,cu uleiul nou face si cand e rece si cand e cald,dar nu tot timpul

 

uleiul l-au pus cei de la service si au procedat cam asa

au scos uleiul vechi,au mai trecut cateva minute pana au venit cu "instrumentu",apoi au bagat circa 1.5-1.6L de ulei,insa cand am plecat de acolo mergea f bine,insa ieri dimineata era jale,azi dimineata vad ca a intrat f bine

Link to comment
Share on other sites

cu uleiul vechi facea rar cand era rece,cu uleiul nou face si cand e rece si cand e cald,dar nu tot timpul

 

uleiul l-au pus cei de la service si au procedat cam asa

au scos uleiul vechi,au mai trecut cateva minute pana au venit cu "instrumentu",apoi au bagat circa 1.5-1.6L de ulei,insa cand am plecat de acolo mergea f bine,insa ieri dimineata era jale,azi dimineata vad ca a intrat f bine

 

 

Singurul sfat e sa schimbi uleiul si sa pui ce e recomandat !...Si eu am pus ceva aiurea si in scurt timp a incepus a scoata cutia niste zgomote ciudate..Cum am pus MTF-LT2 totul s-a schimbat Intra f bine in viteze .....Nu te mai juca cu uleiurile !..Risti cam mult ..O cutie e destul de scumpa ! ..DACa esti din Bucuresti poti lua uleiul de la filaret ..e 80 ron litrul

Link to comment
Share on other sites

De obicei, "informatiile culese" valoreaza exact atat cat dai pe ele!

 

Ontopic:

 

1. Uleiul pe care l-ai pus nu are nimic de a face cu cutia ta de viteze.

2. Cum ai procedat? Ai pus ulei, ai inchis si ai plecat?

 

Revin cu (2). Dupa ce iti schimbi uleiul pe care l-ai pus (cauta si tu sa iei original), parcurgi cateva reprize succesive de trecere prin toate treptele de viteza. Apoi verifici nivelul si completezi. Dar, repet, scoate ceea ce ai pus si pune original, de la BMW, AB sau Filaret, de unde vrei tu.

 

Cauta eventual uleiul pe care l-ai dat jos, este mult mai bun decat ceea ce ai pus tu :blink: Glumesc

Edited by CC23298
Link to comment
Share on other sites

inainte sa schimb uleiul la cutie imi agata f rar in tr 1 si 2

 

am schimbat cu Castrol EXP 80w90 si imi agata mai des ca inainte in tr 1 si 2

 

Ce ulei sa bag ?

 

LE e vb de 320d manual 2004

Am si eu o intrebare.De ce a trebuit sa schimbi uleiul ?

 

 

gata rar in tr 1 si 2,doar cand era rece

 

am cautat si la reprezentanta MTFLT 2 si la augsburg,bozon si nu aveau :blink:

 

sa bag Castrol TQD III,insa am vaz ca e pt automata

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

inainte sa schimb uleiul la cutie imi agata f rar in tr 1 si 2

 

am schimbat cu Castrol EXP 80w90 si imi agata mai des ca inainte in tr 1 si 2

 

Ce ulei sa bag ?

 

LE e vb de 320d manual 2004

Am si eu o intrebare.De ce a trebuit sa schimbi uleiul ?

 

 

gata rar in tr 1 si 2,doar cand era rece

 

am cautat si la reprezentanta MTFLT 2 si la augsburg,bozon si nu aveau :blink:

 

sa bag Castrol TQD III,insa am vaz ca e pt automata

Poti sa bagi linistit pina gasesti originalul. O sa constati o inbunatatire...crede-ma!!!

Link to comment
Share on other sites

nu vad ce legatura are uleiul cu agatatul... io as zice ca e din levier uzat. sau ghidaje ceva oricum nu datorita uleiului agata. cel mult in functie de ulei e mai evident agatatul sau nu, dar solutia e departe de a folosi un alt ulei. cauta sa verifici reglajele si uzura tijelor, levierelor mai bine spus
Link to comment
Share on other sites

nu vad ce legatura are uleiul cu agatatul... io as zice ca e din levier uzat. sau ghidaje ceva oricum nu datorita uleiului agata. cel mult in functie de ulei e mai evident agatatul sau nu, dar solutia e departe de a folosi un alt ulei. cauta sa verifici reglajele si uzura tijelor, levierelor mai bine spus

 

pai i-am bagat ulei original si merge perfect chiar si la rece

Link to comment
Share on other sites

nu vad ce legatura are uleiul cu agatatul... io as zice ca e din levier uzat. sau ghidaje ceva oricum nu datorita uleiului agata. cel mult in functie de ulei e mai evident agatatul sau nu, dar solutia e departe de a folosi un alt ulei. cauta sa verifici reglajele si uzura tijelor, levierelor mai bine spus

 

pai i-am bagat ulei original si merge perfect chiar si la rece

 

Ionut, este posibil ca uleiul pe care l-ai avut in cutie (ma refer la cel pus dupa ureche) sa iti fi scos in evidenta niste probleme ale cutiei, tot asa cum spui ca se intampla si cu cel vechi/uzat/murdar etc. Daca problemele revin chiar si cu cel nou/original, este cazul sa iti indrepti atentia spre cutie. Sper sa nu fie cazul. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.