Jump to content

325 Ci E46


Marty

Recommended Posts

Salutare!

 

Am terminat tinichigeria si mecanica (am bascula in portbagaj da' mi-e lene :blink: ) la Coupeu si am zis sa-l mut putin pe strada, sa se mai dezmorteasca (zace din 22 Decembrie anul trecut). Ei bine, toate bune si frumoase pina s-a mai incalzit motorul. Cind vrei sa pleci de pe loc sau schimbi vitezele, motorul da' mai intai in nas (da sa moara da' n-o face) si abia dupa aceea se accelereaza.

Aveti habar ce mama ciorilor poate avea?

Link to comment
Share on other sites

Salutare!

 

Am terminat tinichigeria si mecanica (am bascula in portbagaj da' mi-e lene  :blink: ) la Coupeu si am zis sa-l mut putin pe strada, sa se mai dezmorteasca (zace din 22 Decembrie anul trecut). Ei bine, toate bune si frumoase pina s-a mai incalzit motorul. Cind vrei sa pleci de pe loc sau schimbi vitezele, motorul da' mai intai in nas (da sa moara da' n-o face) si abia dupa aceea se accelereaza.

Aveti habar ce mama ciorilor poate avea?

43645[/snapback]

 

1. bujii

 

2. verifica debitmetru (testeaza-l pe alta masina care are debitmetru identic, nu masina tre sa fie identica, ci seria de pe debitmetru)

 

3. filtru aer imbicsit rau de tot

 

Si multe altele mai pot fi, poate isi mai dau si altii cu parerea.

Edited by mgrx
Link to comment
Share on other sites

Problema era de la stat. Se pare ca nu s-a multumit doar cu pornirea la 2-3 saptamini, vroia sa si mearga. Dupa citeva reprize de 7000 rpm, si-a revenit.

In concluzie, topicul se poate inchide.

Multumesc frumos tuturor celor care au oferit sugestii si solutii! :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Multumesc pentru redeschiderea topicului!

Problema noua: porneste motorul, ralenti-ul oscileaza intre 800 si 1500 rpm, ramine aprins becul de ASC, becul de motor, EML, iar becul de frina de mina se coloreaza in glaben. Indiferent de pozitia pedalei de acceleratie, masina se comporta la fel.

Simpotmele cu oscilatia ralentiului sugereaza ca ar fi o problema de la LFR (regulatorul de aer). Dar asta dupa propria si umila mea parere.

Edited by Marty
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru redeschiderea topicului!

Problema noua: porneste motorul, ralenti-ul oscileaza intre 800 si 1500 rpm, ramine aprins becul de ASC, becul de motor, EML, iar  becul de frina de mina se coloreaza in glaben. Indiferent de pozitia pedalei de acceleratie, masina se comporta la fel.

Simpotmele cu oscilatia ralentiului sugereaza ca ar fi o problema de la LFR (regulatorul de aer). Dar asta dupa propria si umila mea parere.

48259[/snapback]

 

Verifica si sonda de temperatura.Fa-i o diagnoza, s-ar putea sa ai nevoie sa resetezi computerele!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.