Jump to content

DIY - Filtru epurator


Recommended Posts

ce vreau eu sa va intreb. o sa fac si o poza sa o pun. sub capacul ala de plastic e o gramada de mizerie. la service mi-au zis ca e dus motorul si ca trebuie sa-l segmentez. dar nu da fum deloc, masina merge frumos, porneste usor iarna, nu consuma ulei....sa fie oare ulei acolo din cauza epuratorului asta. eu iam facut toate schimburile la timp, dar de epurator nu mi-a zis nici un mecanic. e un 520d din 2000.
Link to comment
Share on other sites

la 525 din 2001 ca si in foto - linga filtru de aer - are un capac - trebuie demontate cuplele delectrice de la injectoare pt ca sa demontezi patul de cabluri.!

Probabil ca tot acolo se afla si la modelul 2002.

Costa 110-150RON - depinde de la cine il cumperi.

238890[/snapback]

 

am schimbat si eu epuratorul asta (filtru de turbina mi s-a spus mie ca ii zice) la un 320d...m-a costat 155 ron la magazin iar schimbul l-am facut eu...in plus am mai curatat si instalatia pe care circula gazele alea (nu stiu exact cum le spune la piese...parca electrovalva, racitor, bla bla...mama ce de smoala era inauntru)...ar fi bine sa verifici si tu conductele sa nu fie infundate...diferenta s-a simtit...pana la 180 urca usor de tot

intrebare: la un diesel de 2 litri la cati km se schimba...mie mi s-a spus ca la 20-30 mii km dar vad ca voi ziceti de 80-90 mii km

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Se numeste FILTRU SEPARATOR DE ULEI si are rolul de a separa gazele din baia de ulei si uleiul din motor,gaze care intra direct in turbina,si este ca un mosor de sfoara imbibat cu o rasina de aceea nu incercati sa-l spalati cu benzina sau cine stie ce,se schimba pur si simplu.Pentru a verifica daca mai face treaba nu trebuie sa te uiti in interculer daca ai ulei ,daca Da trebuie sa-l schimbi si ai sa vezi ca nu mai scoate fum negru cand o turezi si trage un pic mai bine...
Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat ceva de genu` la mine la benzinar.2 mil a costat shi numai de pe original mi-a venit.Ceva diferentza am simtzit dupa, parca trage mai bine.Ideea e ca mie mi s-a aprins chk engine shi intradevar dupa ce l-am schimbat shi resetat nu am mai avut probleme.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

cum poti zice ma ca nu stie care injector e defect.. ? daca pune testeru ii arata fiecare injector cum merge.. la ce parametri e.. care nu isi face treaba.. si care compenseaza ca sa mearga rotund motorul si ca sa nu ai probleme cu puterea.. daca pune testeru poate sa-ti zica exact care dintre injectoare au probleme.. ma nu se duc injectoarele la VW.. dupa 200.000 km.. si se duc la bmw ?!?!??!?! hai sa fim seriosi.. am mai auzit din alea.. ca dupa 200 mii sa ma astept sa schimb turbina ...

 

Sunt mecanici si service-uri.. unde toti sunt insetati dupa bani... si sunt unele mai putine.. unde iti repara exact ce e defect... poate nu or avea doctoratul in BMW.. da o iau pas cu pas.. nu zice direct.. inlocuim motoru ca precis merge bine.. in fine..

Apropo de ars calculatoare... cine poate debita asemenea minuni ? cum sa arzi un calculator. ? daca ai acasa unu.. du-te incearca sa-l arzi.... oricum unu cu tester ce are putin creer si binevointa.. totdeauna face un backup la toate memoriile.. astfel cand reprezentanta iti spune ca tre inlocuita nustiu ce unitate.. ca ai avut prea multe defecte.. unul ce are acces la backup.. rescrie memoriile cu parametrii salvati si e totul ok... asa ca nu ma porniti cu reprezentantele.. ca ei sunt pe ideea daca ceva nu e ok.. schimbam cu una noua.. ei nu se preteaza la schimbat o garnitura si din alea.. ei schimba toata piesa.. ca doar tu platesti nu ei

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Am gasit la mag epurator cu si fara carcasa, vine pe original si diferenta intre ele este de 80 lei. Sa iau fara carcasa??

274737[/snapback]

 

Salut, Popi, la ce magazin ai gasit doar cartusul filtrant al filtrului epurator? Multumesc

Link to comment
Share on other sites

AutoKarma pe Lacul Tei, costa 100 lei, intre timp eu l-am luat de la Bmw la 170 lei cu carcasa.

287587[/snapback]

 

 

Multumesc, Popi, le-am trimis un mail. Eu am schimbat filtrul cu totul la E46 (cca150ron), dar la urmatorul schimb as schimba doar cartusul filtrant. Multumesc inca o data.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc, Popi, le-am trimis un mail. Eu am schimbat filtrul cu totul la E46 (cca150ron), dar la urmatorul schimb as schimba doar cartusul filtrant. Multumesc inca o data.

287838[/snapback]

 

Cu placere, al meu saracu' avea 235 mii km :blink:)) si am zis sa-l schimb cu totul ca avea si o supapa acolo si poate era invechita si aia.

Link to comment
Share on other sites

va rog spuneti-mi si mie un cod ceva, ca vreau sa-l schimb si eu si incompetentii astia de la mine din focsani nu au auzit niciodata de asa ceva. cica nu le apare in programul lor de cautare si daca vin cu codul de pe el poate il gasesc. masina e un 520d din 2000. poate puteti sa ma ajutati. 10x
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
eu am fost la reprezentanta in italia in orasu in care sunt eu.. (olbia se numeste) si cand le'am zis de filtru epurator ( sau separator de gaze) s'au uitat urat lamine.. nici nu stiau ce e ala.. dupa ce le'am aratat o poza de pe internet unde este l'au gasit si ei pe calc .. si mi'au zis asa : noi nu am schimbat in 2 ani niciodata asa ceva.. ce rol are ??? :blink: :) ... concluzia ? astia de la bmw si nu numai in ro.. sunt multi vai de capu lor.. nu stiu pe ce lume traiesc.. si ca sa va mai zic ceva.. eu zic ca dc nu sunt lucruri grave la masina.. mecanicu de cartier e cel mai bun.. stai langa el.. dc si o spaga si se ocupa bine de masina ta.. cel putin in cazu meu functioneaza!!
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt proaste deloc.Au existat probleme cu sistemul de injectie ,mai ales cand au aparut.

73246[/snapback]

 

am observat ca daca achizitionezi un injector nou acuma in 2007 ca sa schimbi unu vechi de pe masina, care are acelasi cod la bmw, la bosch s.a.m.d. el difera fata de cel vechi. injectoru nou are o garnitura cam pe la mijloc iar mai sus are o o chestie ca o saiba mobila mai lata asa si mai multe diferente. codul e acelasi pe capac dar daca te uiti la cele doua difera din multe puncte de vedere. deci din treaba asta inteleg doar un singur lucru. sistemul de injectie bosch a avut probleme (probabil normale fiind in anii de inceput) si evolueaza continuu. practic daca schimbi un injector acuma primesti si un update la pachet nu doar un injector nou nout.

Link to comment
Share on other sites

am observat ca daca achizitionezi un injector nou acuma in 2007 ca sa schimbi unu vechi de pe masina, care are acelasi cod la bmw, la bosch s.a.m.d. el difera fata de cel vechi. injectoru nou are o garnitura cam pe la mijloc iar mai sus are o o chestie ca o saiba mobila mai lata asa si mai multe diferente. codul e acelasi pe capac dar daca te uiti la cele doua difera din multe puncte de vedere. deci din treaba asta inteleg doar un singur lucru. sistemul de injectie bosch a avut probleme (probabil normale fiind in anii de inceput) si evolueaza continuu. practic daca schimbi un injector acuma primesti si un update la pachet nu doar un injector nou nout.

294814[/snapback]

 

 

Codul poate fi la fel, dar niciodata 2 injectoare nu pot pulveriza la fel, din cauza asta exista niste coduri prin care se regleaza softul astfel incat sa existe un echilibru intre toate injectoarele.

Link to comment
Share on other sites

Codul poate fi la fel, dar niciodata 2 injectoare nu pot pulveriza la fel, din cauza asta exista niste coduri prin care se regleaza softul astfel incat sa existe un echilibru intre toate injectoarele.

294816[/snapback]

 

Ok. stiam de treaba asta.. dar eu ma referam ca acuma injectoarele noi arata altfel. sa zicem ca ar fi la fel de la capul injectorului pana pe la mijloc .. in schimb incepand de la mijloc in sus e complet diferit. are alta forma :blink:. treaba asta ma face sa ma gandesc ca injectorarele au trecut printr-un update de fabrica mecanic/electronic de-a lungul anilor.

Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

Ok. stiam de treaba asta.. dar eu ma referam ca acuma injectoarele noi arata altfel. sa zicem ca ar fi la fel de la capul injectorului pana pe la mijloc .. in schimb incepand de la mijloc in sus e complet diferit. are alta forma :blink:. treaba asta ma face sa ma gandesc ca injectorarele au trecut printr-un update de fabrica mecanic/electronic de-a lungul anilor.

294830[/snapback]

 

 

Da, asta este foarte clar, se schimba softul probabil in fiecare zi, clar imbunatatesc si pompele de injectie si injectoarele(dupa cate probleme au fost :) ).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.