Jump to content

Problema E46....foarte ciudata


Scarface35

Recommended Posts

Salut din nou,

 

Revin cu ceva probleme.

 

Si-a luat prietena mea un E46 318i din 2001.Am avut de facut un drum de cam 600 km si am observat ceva care m-a scos din minti.

 

In oras temperatura motorul statea normal la mijloc(90 de grade) dar cum ieseam la drum lung(autostrada ) indicatorul de temperatura al motorului statea putin peste zona albastra.Este f foarte ciudat.Stie cineva despre ce poate fi vorba??

 

Numai bine

Link to comment
Share on other sites

Deci..  sa inteleg ca nu se mai incalzea apa cum trebuie..  nici nu ajungea acul la mijloc ?

 

Vascocuplaj...  termostat ?!?! . Daca nu se rezolva problema, s-ar putea ca la iarna sa mergi cu un carton in fatza radiatorului.

52903[/snapback]

 

Salut CrissXL.

 

Cum imi pot da seama daca este termostatul stricat ??? sau vascocuplajul??

Link to comment
Share on other sites

Salut CrissXL.

 

Cum imi pot da seama daca este termostatul stricat ??? sau vascocuplajul??

52931[/snapback]

 

Sincer.. eu nu stiu. habar-nam nici pe unde sunt alea.Dar am mai auzit de problema asta la un prieten, si a rezolvat-o schimband vascocuplajul.Cel mai bine e sa te duci la service

Link to comment
Share on other sites

Salut din nou,

 

Revin cu ceva probleme.

 

Si-a luat prietena mea un E46 318i din 2001.Am avut de facut un drum de cam 600 km si am observat ceva care m-a scos din minti.

 

In oras temperatura motorul statea normal la mijloc(90 de grade) dar cum ieseam la drum lung(autostrada ) indicatorul de temperatura al motorului statea putin peste zona albastra.Este f foarte ciudat.Stie cineva despre ce poate fi vorba??

 

Numai bine

52885[/snapback]

Nu ai nici un viscocuplu la 318i E46 din 01 ptr. simplul motiv ca ai electroventilator.

Problema poate fi de la termostat care din fericire a ramas blocat pe pozitia deschis. Evident ar trebui sa-l schimbi. E pe motor montat intr-un cot de plastic care iese din motor si vireaza la stinga 90 grd. cum te uiti tu la el. Tot cotul ala se schimba. El contine termostatul. E destul de complicat sa-l dai jos dar nu imposibil. Dupa care te uiti la termostat care ar trebui sa fie inchis. Daca-i deschis (permite trecerea lichidului prin el) atunci cind e rece e clar k e defect si iti tre altu' nou...Succese!

Link to comment
Share on other sites

Nu ai nici un viscocuplu la 318i E46 din 01 ptr. simplul motiv ca ai electroventilator.

Problema poate fi de la termostat care din fericire a ramas blocat pe pozitia deschis. Evident ar trebui sa-l schimbi. E pe motor montat intr-un cot de plastic care iese din motor si vireaza la stinga 90 grd. cum te uiti tu la el.  Tot cotul ala se schimba. El contine termostatul. E destul de complicat sa-l dai jos dar nu imposibil. Dupa care te uiti la termostat care ar trebui sa fie inchis. Daca-i deschis (permite trecerea lichidului prin el) atunci cind e rece e clar k e defect si iti tre altu' nou...Succese!

52957[/snapback]

 

Am inteles dar daca termostatul e stricat sau a ramas blocat cum se face ca in oras ajunge la 90 de grade?? totusi mie mi se pare ca ajunge cam greu dar ma rog poate nu stiu eu.Odata ce iesi la drum lung de la 90 grade scade la sfarsitul zonei albastre...adica rece.F foarte ciudat!!!

Link to comment
Share on other sites

Am inteles dar daca termostatul e stricat sau a ramas blocat cum se face ca in oras ajunge la 90 de grade?? totusi mie mi se pare ca ajunge cam greu dar ma rog poate nu stiu eu.Odata ce iesi la drum lung de la 90 grade scade la sfarsitul zonei albastre...adica rece.F foarte ciudat!!!

52964[/snapback]

pai fiindca e deschis tot circuitul de racire, apa iti trece prin radiator. Radiatorul e racit de un ventilator a carui termocupla declanseaza cind apa din radiator atinge 90 grd. viteza in oras nu e enough sa-ti faca o racire fara ventilator. Pe cind la drum intins radiatorul si apa din el sunt racite de curentul de aer datorat vitezei mai mari.

cauta la termostat acolo...Succese :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
de ceva zile de cand e rece dimineata (10-15 grade). am observat ca ajung la servici cu masina si apa la motor nu se incalzeste decat putin peste zona albastra.merg cam 4 km pana la servici cu stat la semafoare. cam 10-15 min.  sa fie si la mine termostatul?

280221[/snapback]

 

 

 

Si la mine cam aceeasi problema de cand s-o lasat frigul, indicatorul de apa nu trece peste zona albastra si nici in interior nu sufla aer cald, doar caldut. Sa fie termostatul?

Link to comment
Share on other sites

Am patit acest lucru cu un audi , la mine era si mai ciudata treaba .... se incalzea cateodata si peste 2 min acul era pe albastru .

La un moment dat nu mai trecea de albastru dar apa se incalzea . Imi era ca nu mai pleaca electroventilatorul si am fost la service .

 

Rezultatul a fost Senzorul de temperatura de la radiator , la audi se afla in partea stanga jos la raditor . La audi era o problema generala .

 

La BMW-ul actual nu am patit asa ceva .

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Nu ai nici un viscocuplu la 318i E46 din 01 ptr. simplul motiv ca ai electroventilator.

Problema poate fi de la termostat care din fericire a ramas blocat pe pozitia deschis. Evident ar trebui sa-l schimbi. E pe motor montat intr-un cot de plastic care iese din motor si vireaza la stinga 90 grd. cum te uiti tu la el.  Tot cotul ala se schimba. El contine termostatul. E destul de complicat sa-l dai jos dar nu imposibil. Dupa care te uiti la termostat care ar trebui sa fie inchis. Daca-i deschis (permite trecerea lichidului prin el) atunci cind e rece e clar k e defect si iti tre altu' nou...Succese!

52957[/snapback]

@Laur are aici perfecta dreptate :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Am inteles dar daca termostatul e stricat sau a ramas blocat cum se face ca in oras ajunge la 90 de grade?? totusi mie mi se pare ca ajunge cam greu dar ma rog poate nu stiu eu.Odata ce iesi la drum lung de la 90 grade scade la sfarsitul zonei albastre...adica rece.F foarte ciudat!!!

pai fiindca e deschis tot circuitul de racire, apa iti trece prin radiator. Radiatorul e racit de un ventilator a carui termocupla declanseaza cind apa din radiator atinge 90 grd. viteza in oras nu e enough sa-ti faca o racire fara ventilator. Pe cind la drum intins radiatorul si apa din el sunt racite de curentul de aer datorat vitezei mai mari.

cauta la termostat acolo...Succese <_<

sal am si eu o problema ... cred. Cand imi ajunge apa la 90 de grade imi porneste electroventilatorul si ramane asa pornit ... este normal? am verificat la un prieten cu un 318/2000 (eu am 316/2000) si la el nu statea pornita desi apa era la 90.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.