Jump to content

mufa debitmetru scoasa


Gully

Recommended Posts

Macar au renuntat la el, la motoarele noi :twoup:

 

esti sigur ca la motoarele de dupa 2007 in colo au renuntat la debitmetru?!? 

 

 

este vorba de motoarele pe benzina ?!? sau pe motorina?!?

 

p.s. de unde sti caci prin programe nu apar motoarele noi... :D !?lucrezi cumva la BMW?!? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Are dreptate Bavaria.

 

eu nu zic ca are sau nu are dreptate...cer doar o mic dovada ...un link daca s-ar putea...o poza ceva

 

 

:twoup:

 

p.s. ce sa te faci cu Toma necredinciosul

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Daca ii scoti mufa, motorul nu o sa mai traga bine, adica o sa apesi acceleratia cam degeaba ! Nu exista caz sa mearga mai bine fara debitmetru ! E doar o impresie ! Atunci, cand motorul oscileaza la relanti din cauze necunoscute, sa zicem, se scoate mufa de la debitmetru ! Daca motorul, nu mai are oscilatiile respective, inseamna ca debitmetrul este defect. Dar, daca incerci sa mergi cu aceea masina cu mufa scoasa de la debitmetru, o sa vezi ca nu o sa "traga" deloc.
nu pot sa spun din experienta proprie, inca, dar sunt destul de multi cei care spun ca, daca debitmetru e defect si ii scoti mufa, masina trage mai bine asa.... ?????????

 

 

 

de curand am avut o problema nu puteam depasi 100km/h desi o acceleram la maxim si motorul nu mai tragea (ca si inainte) , am fost sa fac o diagnoza si mi-au spus ca e dus debitmetru l-am schimbat si e ok.ma gandesc ca e acelasi lucru daca scoti mufa de la debitmetru e ca si cum ar fi defect

Link to comment
Share on other sites

Macar au renuntat la el, la motoarele noi :D

 

esti sigur ca la motoarele de dupa 2007 in colo au renuntat la debitmetru?!? 

 

 

este vorba de motoarele pe benzina ?!? sau pe motorina?!?

 

p.s. de unde sti caci prin programe nu apar motoarele noi... :) !?lucrezi cumva la BMW?!? :D

 

Daca nu apare prin programe inseamna ca lucrez la BMW :twoup:

Incearca sa schimbi programele alea caci este vechi probabil :twoup:

 

Vrei dovada?Hai lasa ca nu am timp acum :D

Link to comment
Share on other sites

Cauta pe realoem.

 

http://www.realoem.com/bmw/select.do?vin=&...1100&arch=0

 

 

poftim realoem...e60 530i nu ti-l da decat cu motor pana in 2006 nu si pe cel nou :twoup: de ce oare...?!

 

 

 

 

 

Vrei dovada?Hai lasa ca nu am timp acum :D

 

numai fi asa de treaba ... :D

 

 

poate iti faci timp :twoup: eu pot sa astept ...

Link to comment
Share on other sites

Stergi eroarea? :twoup:

:twoup: ce vrea sa insemne postul tau ?

 

o sa-i apara o eroare...nu trebuie sa o stearga ? daca tot vrea sa se joace sa scoata mufa ?

 

trebuia sa se prinda ca tre sa aiba si cu ce sa o stearga daca tot face dastea...si u trebuia sa te prinzi la ce m-am referit...ma rog..

Edited by kretzu
Link to comment
Share on other sites

Are dreptate Bavaria.

 

Ma bucur ca esti de acord cu mine :D

 

Poate ne dai exemple si de alte motoare care nu au debitmetru si ne si explici cum functioneaza motorul fara debitmetru :twoup:

Banuiesc ca m-ai aprobat bazandu-te pe experienta proprie si nu ai scris sa te afli in treaba :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Pe unele motoare e folosit MAP (senzor de presiune in galeria de admisie) in loc de debitmetru; e adevarat, tehnologia e putin mai rudimentara dar si mai fiabila in acelasi timp. In loc de masurarea directa a debitului se masoara caderea de presiune pe traseul de admisie si stiindu-se rezistenta dinamica a acestuia pentru pozitia data a clapetei de acceleratie (determinata prin TPS) se determina viteza si implicit debitul aerului admis.
Link to comment
Share on other sites

Pe unele motoare e folosit MAP (senzor de presiune in galeria de admisie) in loc de debitmetru; e adevarat, tehnologia e putin mai rudimentara dar si mai fiabila in acelasi timp. In loc de masurarea directa a debitului se masoara caderea de presiune pe traseul de admisie si stiindu-se rezistenta dinamica a acestuia pentru pozitia data a clapetei de acceleratie (determinata prin TPS) se determina viteza si implicit debitul aerului admis.

ce chestie domne.... :twoup:

eu am si map sensor in galeria de admisie....si debitmetru......

 

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=40

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=20

Link to comment
Share on other sites

Are dreptate Bavaria.

 

Ma bucur ca esti de acord cu mine :)

 

Poate ne dai exemple si de alte motoare care nu au debitmetru si ne si explici cum functioneaza motorul fara debitmetru :twoup:

Banuiesc ca m-ai aprobat bazandu-te pe experienta proprie si nu ai scris sa te afli in treaba :D

 

 

Foarte interesant..

Se pare ca nu-ti vine sa crezi ca mai exista si altii care se pot documenta din diverse surse.

 

http://bmwfans.info/original/E60N/Lim/535i...SA/L/N/2007/03/ - nu are debitmetru

 

Ti-a explicat @razvanfatu.

 

Stergi eroarea? :D

:twoup: ce vrea sa insemne postul tau ?

 

o sa-i apara o eroare...nu trebuie sa o stearga ? daca tot vrea sa se joace sa scoata mufa ?

 

trebuia sa se prinda ca tre sa aiba si cu ce sa o stearga daca tot face dastea...si u trebuia sa te prinzi la ce m-am referit...ma rog..

 

Pai si daca nu sterge eroarea, se intampla ceva? :D

 

Daca scoti mufa debitmetrului si dupa o pui la loc, nu va mai merge normal masina?

Link to comment
Share on other sites

ce chestie domne.... :twoup:

eu am si map sensor in galeria de admisie....si debitmetru......

 

Reformulez:

 

"Pe unele motoare e folosit MAP pentru masurarea debitului, in loc de debitmetru"

 

:twoup:

 

 

:D  god point 

Link to comment
Share on other sites

Daca ii scoti mufa, motorul nu o sa mai traga bine, adica o sa apesi acceleratia cam degeaba !

Nu exista caz sa mearga mai bine fara debitmetru ! E doar o impresie !

Atunci, cand motorul oscileaza la relanti din cauze necunoscute, sa zicem, se scoate mufa de la debitmetru !

Daca motorul, nu mai are oscilatiile respective, inseamna ca debitmetrul este defect. Dar, daca incerci sa mergi cu aceea masina cu mufa scoasa de la debitmetru, o sa vezi ca nu o sa "traga" deloc.

 

 

"Daca motorul, nu mai are oscilatiile respective, inseamna ca debitmetrul este defect."eu nu cred asta...mie mi sa aprins cek engine in bor...relatiul oscileaza...la filaret...mi-au scos mufa si miau zis ca daca nu se mai aprinde este debitmetrul...fals...am schimbat debitmetrul...si surpriza degeaba...merge la fel...oare de ce

Link to comment
Share on other sites

Atunci, poate ai probleme cu valva de relanti, poate o bujie are o problema, poate e de la sonda lambda...

Intr-adevar, pot exista destul de multe motive pentru care poate sa-ti oscileze relantiul, dar noi discutam despre cum se comporta o masina cu mufa de la debitmetru scoasa, asta in cazul in care nu exista alte probleme.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.