Jump to content

Ce sa cumpar?


Calin

Recommended Posts

cunosc foarte bine problemele de la diesel, am fost 2 ani proprietar de e39 525d din 2002. Ultimele 4-5 masini ale mele au fost diesel, parca m-am cam saturat de d

 

 

am avut 316i...sincer e slabut .daca totusi inclini spre benzina incearca sa gasesti motorul de 143 cai,nu mai stiu preturile,dar e posibil sa gasesti in 10k in germania

l

 

LE

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=2

 

primul care l-am gasit

Edited by armin
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

318 iS este un compromis excelent.. consum/performanta. dar am senzatia ca el vorbeste de i - nu valvetronic.

intrebarea e cati km faci pe an. renteaza diesel de la 35 000 in sus. altfel.. nu.

 

este o masina SH si NU STII ce poate aparea pe parcurs la ea. Ce paote cadea si doamne fereste o pompa de inalta, sau un injector sau ceva..ca iti blestemi zilele.

 

Iti pot spune 200 de oameni ca au cumparat bmw dizal SH si nu au avut probleme.. dar Doamne frei sa fi al 201-lea care sa.. na..

 

La benzina e mult mai simplu si mai ieftin. Riscul unui dizal SH se merita numai daca bagi km multi.

Link to comment
Share on other sites

318 iS este un compromis excelent.. consum/performanta. dar am senzatia ca el vorbeste de i - nu valvetronic.

intrebarea e cati km faci pe an. renteaza diesel de la 35 000 in sus. altfel.. nu.

 

este o masina SH si NU STII ce poate aparea pe parcurs la ea. Ce paote cadea si doamne fereste o pompa de inalta, sau un injector sau ceva..ca iti blestemi zilele.

 

Iti pot spune 200 de oameni ca au cumparat bmw dizal SH si nu au avut probleme.. dar Doamne frei sa fi al 201-lea care sa.. na..

 

La benzina e mult mai simplu si mai ieftin. Riscul unui dizal SH se merita numai daca bagi km multi.

Nu exista 318 IS pe E46!

Link to comment
Share on other sites

In primul rand ca 320 D este o masina la care conteaza numai consumul intretinerea fiind scumpa iar daca iti cade ceva faci imprumut la banca sa o repari parerea mea nu se merita achizitia la km pe care ii are masina

Acum cat priveste 318 i este o masina destul de economica dar la care sa nu te astepti ca zboara sau alte chestii, intretinerea mai ieftina ca la diesel clar, cat priveste pretul de achizitie face in jur de 7 000 E.

eu zic 318i

Link to comment
Share on other sites

am vazut 318-le. Chel de tot dar in schimb impecabil. Absolut nici o urma de uzura in interior, nici la volan, pedale, tapiserie, butoane, etc.

Am cautat in disperare o urma de ulei in compartimentul motor dar n-am gasit nici una. Motorul suna chiar bine. Are 130.000km, servisul facut cu regularitate la 10000km. In plus fata de asta am negociat la greu.

Maine merg sa vad si dizelosu.

Link to comment
Share on other sites

Eu am inteles ca ai 10 000 de euro, eu sincer sa fiu as cauta un 320i. Cred ca gasesti la pretul asta si hai 500 de euro daca e sa fie gasesti pe undeva. Si nu cred ca un 320 consiuma chiar asa mult. Eu as alege cu ochii inchisi un 320
Link to comment
Share on other sites

Da, gresala mea!

 

Uite exemple...7500 EUR inmatriculata! Si sunt O GRAMADA! Coaja aia cheala din pozele tale cred ca ar merge si in 6.900 EUR!

 

vorbim de modele de masini, nu de bani. On topic pliz!

vis-a-vis de lincu pus de tine, ma intreb oare cati km ascunde husa aia de la volan.

husa ca husa, dar cine stie ce accident ascunde remodelarea faciala si posterioara la o masina din 2001 :twoup:

Link to comment
Share on other sites

si eu zic ca tot benzinaru dintre astea 2 e alegerea cea mai buna. Ce arata Alexxx in link-ul acela cu 318i din 2001 si 7500, sunt basme, nu o sa gasesti in germania asa o masina cu km aia si la pretul ala, cine stie cate sute de mii are...
Link to comment
Share on other sites

sa inteleg ca 318i-ul are proiectoarele legate in spatele blocului nu? din cate retin nu avea buton pt proiectoare pe blocul de lumini. are improvizatii in ea. nu are nici o optiune..... are sticla de la faruri schimbata .. asta il face sa arate mai bine.

oricum eu nu as lua niciuna din cele 2. m-as orienta spre alta marca daca nu as avea mai multi bani.

Edited by leoberti
Link to comment
Share on other sites

sa inteleg ca 318i-ul are proiectoarele legate in spatele blocului nu? din cate retin nu avea buton pt proiectoare pe blocul de lumini. are improvizatii in ea. nu are nici o optiune..... are sticla de la faruri schimbata .. asta il face sa arate mai bine.

oricum eu nu as lua niciuna din cele 2. m-as orienta spre alta marca daca nu as avea mai multi bani.

 

pai nu are buton pt. proiectoare? :twoup:

tu zici ca sticla de la faruri este schimbata? si mie mi se pare ciudat interiorul de la far, nu trebuia sa fie negru? :twoup:

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

si eu zic ca tot benzinaru dintre astea 2 e alegerea cea mai buna. Ce arata Alexxx in link-ul acela cu 318i din 2001 si 7500, sunt basme, nu o sa gasesti in germania asa o masina cu km aia si la pretul ala, cine stie cate sute de mii are...

 

 

asa este din pacate nu gasesti masina nici in Germania la banii astia sunt mai scumpe si spun asta din experienta pentru ca am stat doua saptamani si am mers peste tot sa caut un Bmw pt cineva si nu am gasit ceva bun pana in 8.000 de E decat masini foarte uzate km sute de mii si optiuni f putine, cel mai bine mai pui ceva peste si iti cumperi ceva bun daca nu orienteazate la alta marca

 

Bafta

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.