Jump to content

TREPIDATII LA PLECARE


Recommended Posts

Cazul meu:

Tampoane motor schimbate, tampoane cutie schimbate, rulment intermediar stare perfecta, flansa perfecta.

Zero efect, tremuriciul e acolo. Ori e ambreiajul, ori e volanta, ori mama ma-sii.... merg pana cade decat sa desfac toata masina pentru atata lucru care poate fi corectat din acceleratie. Daca plec de pe loc cu peste 1000 rpm nu simt absolut nimic.

 

La mine tremura la plecarea de pe loc undeva intre 1400 si 1800. Daca plec sub 1400 e liniste...daca plec peste 1900 iarasi liniste. Ideea e ca nu face tot timpul. In unele zile face mai tare in altele abia sesizabil...De multe ori mi s-a intamplat sa nu faca nici in plaja de turatii mentionata si sa mi se intample la plecarea cu turatie mica...dar asta cred ca e datorita faptului ca dadeam prea repede drumu la pedala de ambreiaj...tremuratul e foarte similar ca atunci cand te grabesti si uiti sa mai apesi si pe acceleratie in timp ce dai drumu la ambreiaj. Eu tind sa cred ca nu e de la volanta sau ambreiaj...asta pentru ca daca ar fi inseamna ca ambreiajul si volanta la BMW E46 pica cam repede! Ori la E39 am abut de a face cum ambreiaj pe duca si volanta afectat....si nu tremura asa!

 

ESTE 100 % volanta !! eu am schimbat volanta si nu mai tremura !! asta e buba la e46 , volanta , bucsi mari bascule , si binenteles debitmetru care e consumabil...dealtfel si volanta e consumabil !!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 264
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Salutare,

 

In momentul in care plec cu viteza 1 de pe loc uneori se simte o vibratie. Kit-ul de ambreiaj l-am schimbat acum 6000km deci nu cred sa fie vorba de aceeasi problema desi simptomele sunt aceleasi. A mai avut cineva aceleasi probleme, care a fost rezolvarea?

 

Multumesc mult

 

salut .... toate aceste trepidatii le-am intalnit si eu ... e ori flansa cardanica ori nu e echilibrat cardanul ori volanta .... in cea mai mare parte din cazuri intalnite la bavaria este volanta care costa 25 de milioane + ca obligatoriu trebuie si kit de ambreiaj !!! ....dak vreti sa o verificati urcati masina pe un elevator ceva si ii dati capacul de la cardan jos porniti motorul introduceti in trepta 1 trageti frana de mana si turatio atunci se va vedea daca flansa....sau cardanul sunt defecte !! asa m-a pus sa fac la bavaria !!! si era volanta :) !! simptome .... tremurat la plecare un zgomot ( tzacanit ) , sau tremura masina pe la 2 mi de ture cand accelerezi in orice treapta , sau cand o pornesti si e rece are un mic zgomot si o vibratie care dureaza putin (la relantii ) si sau ti piciorul pe pedala de ambreiaj si daca iti bate pedala tot nu e ok !!! asta stiu de la baietii de la bavaria !!!

ok...si la mine care am cutie automata?! ...tot pe la 1800-2000 ture o gaseste tremuratul...si conform spuselor unui prieten se simte foarte puternic sub bancheta spate...daca apas pedala mai hotarat sau iau piciorul de pe acceleratie dispare vibratia...dupa ce se incalzeste motorul nu mai face figuri...la relanti cand e rece e mai zgomotos...si prima oara pe zi cand o pornesc are un huruit mai puternic decat de obicei pana ii dau cheie ,ori chestia aia care incalzeste motorina ,ori bujiile,ori vreun releu ceva...

Link to comment
Share on other sites

Eu tind sa tot evit volanta deoarece toti mecanicii mi-au spus ca volanta face urat atat la rece cat si la cald, atat in trafic greu cat si in trafic lejer, atat in viteza 1 cat si in celelalte 4. Plus ca daca nu merg prin trafic greu chiar si dupa ce se incalzeste nu face. Adica daca e sa merg pe la 11-12 noapte prin tot orasul bucuresti...nu tremura. Asta deoarece nu e trafic. La fel si in weekend mi s-a intamplat sa fac vreo 100 si ceva de km prin oras cu diverse treburi si niet tremurat.
Link to comment
Share on other sites

Si cei care au schimbat-o insa tremuratul e tot acolo?

 

PĂŁi tremuratul nu provine neapĂŁrat de la volanta ĂŽnsĂŁ nici nu este greu sĂŁ verifici dacĂŁ volanta este uzatĂŁ sau nu.

 

La asta m-am gandit si eu...o verificare a volantei ar pune punct intrebarilor...cel putin in cazul meu. De asta m-am programat dupa craciun la un prieten! Sper totusi sa fie ceva mai simplu...precum un tampon sau ceva!

Link to comment
Share on other sites

CâÞi km are maºina?

 

Am preluat-o din germania cu 128.000 km si cu ultima inspectie facuta la 127.985(conform sigiliului pus la motor si a cartii tehnice)...acuma are 133.000km. Nu mi se pare normal ca o volanta sa pice la atatia km. Daca la un BMW pica o componenta asa de importanta la putin peste 100.000km atunci la ce sa te mai astepti la un renault sau fiat?!

Link to comment
Share on other sites

La orice maÂşinĂŁ poate sĂŁ pice orice piesĂŁ.

 

BMW nu ĂŽnseamnĂŁ fiabilitate legendarĂŁ. :)

 

De acord dar este o marca premium cu ceva pretentii si de aia spun. Intradevar nu are fiabilitatea legendara pe care o aveau modelele Rolls Royce de odinioara insa are o fiabilitate superioara mediei pe piata.

Link to comment
Share on other sites

eu mi-am schimbat singur kitul de ambreiaj la E36, insa volanta nu am schimbat-o ...

ar fi trebuit, insa cand am desfacut cutia am vazut ce santuri avea volanta..

si eu patesc chestia asta la plecarea de pe loc, insa si cu motorul cald si cu motorul rece, si numai la plecarile usoare (pana in 1300rpm) si tinuta din ambreiaj, insa la mine se manifesta asa de la volanta, care nu are suprafata asa plana ca a noului disc, si va mai dura ceva pana se vor "intelege" perfect...

eu asa am inteles ideea, si sper sa fie asa, sa nu am altceva stricat :)

Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu problema asta si se trage de la ambreiaj. Daca-l lasi incet trepideaza (patineaza) iar daca-i dai drumul repede e ok.

S-ar putea sa se fi scurs ceva ulei pe disc si atunci mai face asa cateodata. Patineaza un pic ambreiajul intr-a 4-a sau a 5-a de pe loc si o sa vezi ca n-o sa mai faca. Bafta !

 

Prima data cand am vazut postul asta nu mi-a venit sa cred dar am incercat....si a mers. Adica prin aglomeratie a inceput sa trepideze vag la plecarea de pe loc cu a 1-a(numai dupa ce s-a incalzit). Nu e chiar asa de deranjant insa am deja piticul pe creier deoarece imi face de vreo 2 luni din cand in cand si asta ma enerveaza la culme. Am patinat ambreiajul in a 1-a pe loc tinand frana(ceva gen heel and toe). Timp de 6-7 plecari nu a mai trepidat si asta m-a lasat masca...deci e un sambure de adevar pe aici...asadar sunt interesat acuma sa stiu cu ajunge ulei pe disc? Simering ceva? Si daca e simering de unde?...Poate imi poti arata si mie vreo poza sau schitza ceva Orvo...merci mult!

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

In momentul in care plec cu viteza 1 de pe loc uneori se simte o vibratie. Kit-ul de ambreiaj l-am schimbat acum 6000km deci nu cred sa fie vorba de aceeasi problema desi simptomele sunt aceleasi. A mai avut cineva aceleasi probleme, care a fost rezolvarea?

 

Multumesc mult

poate fi de vina bucsa culiusanta.Este aceea bucsa pe care culiseaza rulmentul de presiune de la ambreaj

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

In momentul in care plec cu viteza 1 de pe loc uneori se simte o vibratie. Kit-ul de ambreiaj l-am schimbat acum 6000km deci nu cred sa fie vorba de aceeasi problema desi simptomele sunt aceleasi. A mai avut cineva aceleasi probleme, care a fost rezolvarea?

 

Multumesc mult

problema este la volanta nu la chitsi eu am avut aceeasi problema cauta pe forum si vezi toata discutiilape aceasta tema

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
La mine eram sigur ca este volanta, am fost la service si am desfacut volanta. Arcurile din interior s-au "muiat" <_< si nu mai preiau socul la cuplarea discului pe volanta si de aceea tremura la plecarea de pe loc. Defapt masa din interior puteai sa o misti cu mana asa erau de moi arcurile. Problema la mine a fost ca nu se mai fabrica volanta cu suruburi hexagonale de prindere ci doar model nou cu suruburi cap de imbus...si uite asa astept eu dupa suruburi din germania. Aviz la cei care au 318d din 2003 luna 10.
Link to comment
Share on other sites

Ptr 318d 10/2003 meu nu se mai produce volanta cu sistem de prindere cu suruburi cu cap hexagonal doar model nou cu suruburi cu cap imbus. Deci volanta se potriveste doar ca trebuie alte 8 suruburi de prindere. Deci daca masina e mai noua de 2003 luna 10 cred ca volanta e model nou cu suruburi cu cap imbus Edited by VrajitoruldinOZ
Link to comment
Share on other sites

Ptr 318d 10/2003 meu nu se mai produce volanta cu sistem de prindere cu suruburi cu cap hexagonal doar model nou cu suruburi cu cap imbus. Deci volanta se potriveste doar ca trebuie alte 8 suruburi de prindere. Deci daca masina e mai noua de 2003 luna 10 cred ca volanta e model nou cu suruburi cu cap imbus

 

nu se potriveste nici volanta care este pana in 02.2004 ,un model si dupa alt model,insa chiar daca se schimba modelul de volanta , ambele variante sunt cu suruburi cu cap hexagonal...

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=20

 

model 2

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=20

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.