Jump to content

320d Xdrive


Tien

Recommended Posts

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

vorbim prostii :)

In Romania abea ca au inceput sa fie la moda cauciucurile de iarna si acum vorbim de trendul xdrive.

Sincer nu sunt pro xdrive, nu ii vad rostul din punctul meu e vedere atata timp cat anul asta nici macar nu am avut parte de ninsoare.

Mofturi.

Link to comment
Share on other sites

Poate nu am avut eu noroc de niscaiva zapada anul asta.

Iar cand am fost pe la munte am urcat acolo unde am vrut ( si pe zapada si cu tractiune spate si fara cauciucuri de iarna)

Nu pot sa zic ca nu am impins la ea ( pardon sa fiu impins) dar asta sa intamplat doar din cauza unor neaveniti care coborau cu ale lor AWD pe unde nu erea loc de 2 masini si nu au dat prioritate celor din panta.

Asa ca nu pot sa zic ca nu ar fi un moft atat timp cat ma descurc cu ce am peste tot pe unde vreau eu sa merg.

Link to comment
Share on other sites

Tractiunea spate este istorie deja: numai pentru entuziasti sau pentru nostalgici va ramane ( exemplu: un Nissan GTR de 100000 euro , bate de departe orice M,( de peste 130000 euro) si de ce: este 4 x4 si este Turbo .....

 

nissan GT-R poate distribui cuplu pana la 100% pe spate si atunci devine un RWD :)

 

http://www.gtrnissan.com/pdf/specs.en.us.pdf

Link to comment
Share on other sites

Viitorul va fi cam asa ( peste 4-5 ani) :" Tractiune spate? Lol, ce de moda veche esti!!!"

 

Un argument foarte bun dacĂŁ eÂşti genul de om care trĂŁieÂşte pentru gura lumii.

Vrei s aspui daca sunt in pas cu moda, daca sunt permeabil la nou, daca ma adaptez, daca evoluez..etc..dar , wait a moment, trebuie ca si tu sa stii si sa intelegi sensul acestor cuvinte, nu? :) :)

 

vorbim prostii :)

In Romania abea ca au inceput sa fie la moda cauciucurile de iarna si acum vorbim de trendul xdrive.

Sincer nu sunt pro xdrive, nu ii vad rostul din punctul meu e vedere atata timp cat anul asta nici macar nu am avut parte de ninsoare.

Mofturi.

X-drive= ninsoare?????

 

Lol, uite aici gandire profunda! :) :)

 

Tractiunea spate este istorie deja: numai pentru entuziasti sau pentru nostalgici va ramane ( exemplu: un Nissan GTR de 100000 euro , bate de departe orice M,( de peste 130000 euro) si de ce: este 4 x4 si este Turbo .....

 

nissan GT-R poate distribui cuplu pana la 100% pe spate si atunci devine un RWD ;)

 

http://www.gtrnissan.com/pdf/specs.en.us.pdf

Exact asta poate face si x-drive! Deci: 4 x4 cand e nevoie, in rest RWD! Nu e o imbunatatire SEMNFICATIVA a tractiunii fata de RWD only?

Link to comment
Share on other sites

@Tien: nu cred ca x-drive merge normal RWD si trimite putere si la puntea fata doar cand e nevoie. din cate stiu eu e un raport fata/spate permanent, la mersul normal. atunci cand o punte pierde aderenta, puterea se transfera pe cealalta.

 

are cineva idee care e raportul fata/spate la mers normal? a ramas 70/30?

Link to comment
Share on other sites

X-drive= ninsoare?????

 

Lol, uite aici gandire profunda! :) :)

 

 

Pei man...el te-a ascultat si s-a lepadat de gandire ...el vede dincolo de gandire :)

 

APROPOS DE 4X4

 

Prima masina 4X4 din lume.. motor 8.7 ,60cai si 4x4 permanet..

http://www.sotto.ro/articol/Special/2579/P...4-din-lume.html

 

are cineva idee care e raportul fata/spate la mers normal? a ramas 70/30?

 

eu am inteles ca s-a schimbat raportul ..nu stiu exact cat dar ,cred ca e 60/40

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Tractiunea spate este istorie deja: numai pentru entuziasti sau pentru nostalgici va ramane ( exemplu: un Nissan GTR de 100000 euro , bate de departe orice M,( de peste 130000 euro) si de ce: este 4 x4 si este Turbo .....

 

nissan GT-R poate distribui cuplu pana la 100% pe spate si atunci devine un RWD :)

 

http://www.gtrnissan.com/pdf/specs.en.us.pdf

Exact asta poate face si x-drive! Deci: 4 x4 cand e nevoie, in rest RWD! Nu e o imbunatatire SEMNFICATIVA a tractiunii fata de RWD only?

 

nenenene... la xDrive TU, ca sofer nu poti face nicio modificare insa la nissan da, tu.. sofferul setezi cat cuplu si unde il vrei distribuit.. la mijloc.. mai pe spate sau NUMAI pe spate.. si asta dintr-un fel de Idrive pe bord :) si asta nu de acum... heheheeeee de pe vremea R34-ului (daca-l stii :) )

 

nu stiu, ai idee asa despre skyline sau doar ai auzit ca este o masina cu performante bune?

Link to comment
Share on other sites

Personal 320xD mi se pare super OK ca oferta... Motorul are putere si cuplu arhisuficiente iar restul e facut de tractiune... Imi pare rau ca nu avem xDrive si pe motoare cu benzina mai mici (sa zicem si pe 320 xi)... Totusi, pana la urma BMW trebuie sa supravietuiasca si daca piata cere xDrive asta se ofera...

 

Pana la urma BMW este cumparat de foarte multa lume si nu toti sunt puristi ai acestei companii deci xDrive va fi acceptat... Mi-as cumpara cu siguranta si un BMW integral si nu as suferi prea mult mai ales ca distributia cuplului si puterii pe punti va fi foarte OK si controlabil... Asta e, totul se transforma...

 

A si era sa uit, totusi e superb cand vii la Arcul de Triumf in viteza si faci viraj stanga pe langa arc spre Casa Scanteii si pleaca fundul masinii (cu tot DSC-ul activat):) super senzatie :)

Edited by crisjohn
Link to comment
Share on other sites

Tien: gandirea mea profunda imi spune ca pe langa zapada mai e si noroiul.

Daca citeai si mai bine tot ce am spus am spus "din punctul meu de vedere". Deci nu aveai de ce sa te simti lezat. Vrei xdrive ?? N-ai de cat.

Observ ca cei care sunt fani xdrive vorbesc de masini de 500 de cai pe care nici nu au avut ocazia sa le atinga dapei sa mai si mearga cu ele, stiu (ei) ca pune forta jos mult mai bine, mult mai repede (tot din auzite si filmulete pe youtube) si apoi cauta masini de 150 de cai cu xdrive ca pune forta jos mai bine. Ce forta ?? Ca 150 de cai abea iti ajung pentru 2 roti, fata sau spate, pentru toate patru mai pune inca 150 de cai si abea atunci se simte ceva.

In romania nu avem drumuri nici pentru trabanturi si noi vrem xdrive sa depasim coloana, sa mergem pe contrasens si multe alte vitejii, doar ca sa aratam celorlalti ca avem tractiune frate nu vechituri cu tractiune pe 2 roti. Si uite asa evoluam noi Romanii.

Edited by oby
Link to comment
Share on other sites

Unii vorbesc de nevoia de a avea Xdrive de parca am trai in Rovaniemi, Finlanda, si nu am mai vazut asfalt fara zapada de la "canicula" de +3 grade din '95. Am avut ocazia sa merg cu un A6 Quattro pe zapada...viata. Nu tu grija sa nu fuga spatele sau sa nu ti-o ia rotile din fata in alta directie decat cum tii volanul. INSA mi-as luat un 4x4? Da mi-as lua un 320xd insa doar pentru iarna...asta pentru cei care isi permit 2 masini. Pe timp uscat as trai foarte fericit cu tractiunea mea spate...e mult mai distractiva si mai...pura as putea spune. Xdrive luat pentru a te plimba de acasa pana terasa unde sa te poti lauda cu "achizitia" mi se pare a fi un moft(balcanism chiar) stupid, specific pe la noi!

 

Concluzie...atat timp cat iti iei xdrive pentru a-l folosi...deci a-l folosi in adevaratul sens al cuvantului...sunt total de acrod ca BMW sa produca astfel de masini. Poate maine da norocul peste mine si imi fac casa la munte...ar fi pacat sa renunt la BMW doar pentru ca "puristii" nu vor ca nemtii sa produca vreun 4x4. Eu personal sunt de acord si nu vad in xdrive vreo amenintare la adresa RWD-ului!

Link to comment
Share on other sites

PAREREA MEA ESTE URMATOAREA SI CRED CA O SA-MI DATI DREPTATE SI ANUME:

 

CAND AI INTRE 18 - 25 ANI ITI DORESTI BMW CU TRACTIUNE SPATE SA TE POTI JOCA PUTIN CU EA SA FACI NISTE DERAPAJE CONTROLATE, ETC, DAR CAND TE INVARTI IARNA PE SOSEA SI TRECEA MOARTEA PE LANGA TINE ITI SPUI: "DOAMNE CE BINE ERA DACA AVEAM 4X4"

 

CAND AI PESTE 25 ANI SI EVENTUAL O FAMILIE, UN COPIL CU SIGURANTA CRED CA OPTEZI PTR UN X-DRIVE. BINEINTELES CA IDEAL AR FI SA POTI OPTA PTR. RWD ATUNCI CAND TE APUCA NOSTALGIA SI VREI SA TE JOCI PUTIN.

 

SI MAI E O CHESTIE CARE INCLINA BALANATA INTR-UN SENS SAU ALTUL: CONDITIILE DE DRUM. DACA AS TRAI INTR-O TARA CUM E GRECIA SA ZICEM, UNDE NINGE FOARTE RAR, SI DE GHEATA NU MAI VORBESC NICI NU M-AS GANDI LA ALTCEVA DECAT LA UN BMW RWD.

 

REFERITOR LA MASINILE FOARTE PUTERNICE (PESTE 500CP) CU SIGURANTA TRACTIUNE 4X4 ESTE NECESARA PTR A PUTEA FI CONTROLATA MAI USOR MASINA.

 

O ZI BUNA.

Link to comment
Share on other sites

De fapt asta e toata treaba... Sa existe in paralel optiunea de xDrive pentru cei care au nevoie de asa ceva... zilele astea in Bucuresti la ce inghet e poate ca in unele locuri ar fi mai nimerit unxDrive dar cu siguranta se poate trai si fara... si apropos, parca xDrive mareste si consumul... eu as aprecia existenta lui dar as prefera ca in mod normal masina sa mearga cu 100% spate si doar in cazuri extreme sa intre in functiune si puntea fata... pe X6 faptul ca masina are tractiune integrala au fost implementate si alte solutii care modifica puterea si cuplul si intre rotile de pe aceiasi punte... pentru asa ceva chiar e distractiv un xDrive... in acel moment masina va putea controla nu numai franarea pe fiecare roata dar si tractiunea si automat si sistemele de securitate activa vor fi mai performante... eu la asta ma gandesc ca ar fi un beneficiu real pentru tractiunea integrala... Cum ar fi ca intr-un viraj masina sa traga numai cu rotile de pe exteriorul sau interiorul virajului ca sa te tina pe trasa ideala? la X6 asta e deja implementat pentru puntea spate :)

 

SI MAI E O CHESTIE CARE INCLINA BALANATA INTR-UN SENS SAU ALTUL: CONDITIILE DE DRUM. DACA AS TRAI INTR-O TARA CUM E GRECIA SA ZICEM, UNDE NINGE FOARTE RAR, SI DE GHEATA NU MAI VORBESC NICI NU M-AS GANDI LA ALTCEVA DECAT LA UN BMW RWD.

 

pana si in Grecia exista praf si daca intri tare intr-un viraj si iesi mai pe exteriorul drumului si dai de praf cine stie ce surprize mai ai... au patit-o niste prieteni cu un Opel Corsa si s-au oprit in balustrada de protectie... verificata asta...

Edited by crisjohn
Link to comment
Share on other sites

Eu nu prea va inteleg pe astia care o tot dau cu tractiunea spate rules. Cred ca majoritatea considera ca xDrive inseamna 4x4 cu raport fix si ca jumatate din putere e luata de la puntea spate si transferata pe fata.

 

Pai din moment ce xDrive transfera aproape 100% pe spate la nevoie si in general ruleaza cu 30/70, cu ce va deranjeaza? Ca mai da 30 pe fata? Pai si nu e bine? Un pic de siguranta nu strica.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

xdrive e un pas logic in evolutia bmw. normal ar fi trebuit sa apara mai devreme dar ma gandesc ca au stat sa-l pregateasca bine. si chiar asa cred ca a fost ca acuma xdrive e mai bun ca si quattro

 

LE: si eu ador tractiunea spate dar sunt uneori momente cand chiar nu ai chef de "joaca"

Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

Eu nu prea va inteleg pe astia care o tot dau cu tractiunea spate rules. Cred ca majoritatea considera ca xDrive inseamna 4x4 cu raport fix si ca jumatate din putere e luata de la puntea spate si transferata pe fata.

 

Pai din moment ce xDrive transfera aproape 100% pe spate la nevoie si in general ruleaza cu 30/70, cu ce va deranjeaza? Ca mai da 30 pe fata? Pai si nu e bine? Un pic de siguranta nu strica.

Dinamica masinii e alta. Intri mai tare intr-o curba, xdrive incepe sa distribuie puterea. La RWD ramane aceeasi poveste. E chestie de gusturi si de comoditate. In general daca stii ce ai sub talpa, indiferent de tipul tractiunii, nu o sa ai niciodata probleme din cauza masinii indiferent de conditii. :)

Link to comment
Share on other sites

De aici inteleg ceea ce stiam deja si anume ca puterea este distribuita egal pe cele doua punti.

 

Nu te inteleg. Noi vorbim de X5 si X3, care au deja 4-5-6 ani vechime, sau de 320xd model 2008? Citeste pe site la BMW, nu o informatie din wikipedia aparuta acum nu stiu cati ani.

Link to comment
Share on other sites

Fii serios, marketingu de la BMW manareste datele tehnice pentru a-si vinde masinile.

 

Pai bun. Ia link-ul de pe wikipedia scris in februarie 2007 care zice asa:

 

xDrive provides the same power split between the front and rear axles through use of a multi-plate wet clutch located in the gearbox on the output to the front Cardan shaft.

 

Apoi tot inteligentii care s-au aberat acolo pe wikipedia dau ca referinta urmatorul articol la external links, din April 6, 2006 , in care se scrie :

 

in normal driving conditions, 40% of the power is distributed to the front and 60% to the rear, preserving BMW's traditional rear-wheel drive bias. However, in more challenging conditions, the flow of torque can be varied all the way from 100:0 or 0:100, front-to-rear

 

Si acum colegul nostru de forum vine si spune ca articolul de pe wikipedia ii confirma ceea ce stia deja, ca e 50-50. Pai frate, suntem in 2009 deja. xDrive generatia noua, care e si pe seria 7 modelul nou, pus standard mi se pare, este 30-70. Noi vorbim de masini noi in topicul asta, nu de generatiile din momentul aparitiei unui articol oarecare de pe internet.

Link to comment
Share on other sites

Adevarul este undeva la mijloc, nici 50/50 nici 30/70:

 

De pe pagina BMW Romania:

Diviziunea puterii – ĂŽntr-un mod inteligent.

 

BMW xDrive, cel mai inteligent sistem 4x4, asigurã cã automobilul dvs. BMW are cea mai bunã tracÞiune posibilã, tot timpul. Astfel se ÎmbunãtãÞeºte agilitatea ºi se oferã o aderenÞã bunã, chiar ºi În curbele luate rapid.

 

Cum funcĂžioneazĂŁ acest sistem?

 

Diferit faÞã de alte sisteme 4x4, BMW xDrive asigurã o aderenÞã bunã pe ºoselele alunecoase, fãrã a diminua senzaÞia de tracÞiune spate. Sistemul inteligent xDrive transferã putere cãtre roÞi În doar câteva milisecunde. Astfel, În condiÞii normale, forÞele de condus sunt distribuite Între puntea faÞã ºi cea spate Într-un raport de 40:60. Dar În momentul În care sistemul simte o pierdere excesivã a tracÞiunii, inverseazã subit cuplul, pentru a se adapta condiÞiilor schimbãtoare; iar astfel oferã tracÞiunea maximã disponibilã ºi o manevrabilitate superioarã, pe toate suprafeÞele.

 

Link to comment
Share on other sites

Fii serios, marketingu de la BMW manareste datele tehnice pentru a-si vinde masinile.

 

Asta e culmea, tu crezi ca faza cum ca xdrive distribuie dinamic cuplul pe punti intre 0-100% este goanga a lui BMW, doar sa isi vanda masinile??? :)

Si in realitate cuplul este redistribuit intre punti in proportie fixa? :)

 

THE-BMW, xdrive poate transmie in functie de necesitati de la 0 la 100% din cuplu pe o punte. Punct. Asta e realitatea. Ai vazut un BMW cu xdrive la lucru?

Asta cu teoria conspiratiei, cu BMW care minte cand descrie capabilitatile unui sistem propriu, este de tot rasul... Realizati ca ar fi fost desfiintati de restul daca ar fi facut asa ceva?

 

Come on...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.