Jump to content

DEBITMETRU


Recommended Posts

Eventual dupa montare merita mers la un tester si verificat daca sunt ceva erori de la cel precedent sau daca a luat vre-o eroare in timpul montajului care ar fi pacat sa nu se stearga din memorie ptr o functionare cat mai corecta a celui nou. De activare nu am auzit nimic.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
aceeasi prob o am si eu ..e46 320 D facelift ...am schimbat debitmetru (cumparat de la bavaria original) la un service de cart sa scap mai ieftin ..mecanicu mia zis ca nu trebuie activat nimik sau setat la el ..am fost la bmw pt un test dupa o luna si cei de aoclo miau zis ca debitmetru este dus , si eu le-am zis ca abea ce lam schimbat cum sa fie dus dupa doar 1 luna si mi sa spus ca trebuie sa resofteze masina la ei cand se schimba debitmetru ca altfel se arde iar sau nu il citeste comp masini ceva de genu asta ...si acum dupa 6 luni de cand l-am schimbat , azi mergand cu masina mi sa aprins check engein iar in bord <_< :) :bashwall: :unsure: :blink: , am simtit ca inebunesc ...a schimbat cineva debitmetru la bmw i-a setat ceva la masina ....stie cineva???
Link to comment
Share on other sites

aceeasi prob o am si eu ..e46 320 D facelift ...am schimbat debitmetru (cumparat de la bavaria original) la un service de cart sa scap mai ieftin ..mecanicu mia zis ca nu trebuie activat nimik sau setat la el ..am fost la bmw pt un test dupa o luna si cei de aoclo miau zis ca debitmetru este dus , si eu le-am zis ca abea ce lam schimbat cum sa fie dus dupa doar 1 luna si mi sa spus ca trebuie sa resofteze masina la ei cand se schimba debitmetru ca altfel se arde iar sau nu il citeste comp masini ceva de genu asta ...si acum dupa 6 luni de cand l-am schimbat , azi mergand cu masina mi sa aprins check engein iar in bord <_< :) :bashwall: :unsure: :blink: , am simtit ca inebunesc ...a schimbat cineva debitmetru la bmw i-a setat ceva la masina ....stie cineva???

 

 

Prostii.Nu se arde nimic daca ai schimbat debitmetrul si nu ai resoftat.Nu trebuie sa il schimbi iar.

Daca s-a stricat iar, nu s-a stricat din cauza ca nu a fost resoftat computerul.Schimba-l pe garantie daca are doar 6 luni.

Link to comment
Share on other sites

aceeasi prob o am si eu ..e46 320 D facelift ...am schimbat debitmetru (cumparat de la bavaria original) la un service de cart sa scap mai ieftin ..mecanicu mia zis ca nu trebuie activat nimik sau setat la el ..am fost la bmw pt un test dupa o luna si cei de aoclo miau zis ca debitmetru este dus , si eu le-am zis ca abea ce lam schimbat cum sa fie dus dupa doar 1 luna si mi sa spus ca trebuie sa resofteze masina la ei cand se schimba debitmetru ca altfel se arde iar sau nu il citeste comp masini ceva de genu asta ...si acum dupa 6 luni de cand l-am schimbat , azi mergand cu masina mi sa aprins check engein iar in bord <_< :) :bashwall: :unsure: :blink: , am simtit ca inebunesc ...a schimbat cineva debitmetru la bmw i-a setat ceva la masina ....stie cineva???

 

 

Prostii.Nu se arde nimic daca ai schimbat debitmetrul si nu ai resoftat.Nu trebuie sa il schimbi iar.

Daca s-a stricat iar, nu s-a stricat din cauza ca nu a fost resoftat computerul.Schimba-l pe garantie daca are doar 6 luni.

 

pai nu l-am schimbat la ei .....si mi-l schimba daca le pun debitmetru in brate ??:blink:) ca sigur zic ei ceva ca trebuia resoftata masina sau ceva de genu asta si nu imi acorda garantia ....dar nu inteleg ce trebuie resoftat , debitmetru e universal sau ce?? merge pe mai multe motoare ...nu pot sa imi dau seama ....ms de sfat oricum :wub:

Link to comment
Share on other sites

pai nu l-am schimbat la ei .....si mi-l schimba daca le pun debitmetru in brate ??<_<) ca sigur zic ei ceva ca trebuia resoftata masina sau ceva de genu asta si nu imi acorda garantia ....dar nu inteleg ce trebuie resoftat , debitmetru e universal sau ce?? merge pe mai multe motoare ...nu pot sa imi dau seama ....ms de sfat oricum :)

 

 

In general nu se acorda garantie la piese electrice/electronice care nu sunt montate intr-un service autorizat.Desi, sa montezi un debitmetru inseamna sa conectezi o mufa.

In fine, regula este regula, dar mi se pare corect sa fie dat raspunsul corect, in locul ineptiei de mai sus.

Se face resoftarea deoarece s-a schimbat modelul de debitmetru, fizic este un pic diferit.Daca nu se face resoftarea dupa ce se monteaza debitmetrul nou sunt afectate noxele si posibil puterea masinii.

Un debitmetru nu se poate arde din cauza softului din moment ce primeste acelasi semnal, aceeasi alimentare ca cel vechi.

Trebuie sa afli in primul rand daca problema este de la debitmetru si nu de la altceva.

Link to comment
Share on other sites

In general nu se acorda garantie la piese electrice/electronice care nu sunt montate intr-un service autorizat.Desi, sa montezi un debitmetru inseamna sa conectezi o mufa.

In fine, regula este regula, dar mi se pare corect sa fie dat raspunsul corect, in locul ineptiei de mai sus.

Se face resoftarea deoarece s-a schimbat modelul de debitmetru, fizic este un pic diferit.Daca nu se face resoftarea dupa ce se monteaza debitmetrul nou sunt afectate noxele si posibil puterea masinii.

Un debitmetru nu se poate arde din cauza softului din moment ce primeste acelasi semnal, aceeasi alimentare ca cel vechi.

Trebuie sa afli in primul rand daca problema este de la debitmetru si nu de la altceva.

 

pai alta cauza care sa fie ??? ca si la ei la test mi-au zis ca am debitmetru si bujiile arse si abea ce-l schimbasem cu 1 luna inainte ...da si asta cu garantia am citit si eu si trebuie sa fie un service agreat de catre bmw si nu prea sant decat la ei , in fine ....ai idee ce alta cauza ar fi sa arda debitmetru sau daca nu e resoftata masina sa se arda ??...dupa debitmetru ar veni turbina , egr , si vreo 2 senzori de presiune care unu lam schimbat ( senzor presiune gaze ) ala bagat tocmai in fundu galeriei <_<))...astept si eu raspunsuri poate ii dau de cap sau o sa-l schimb la ei de data asta si macar daca se arde iar il schimb la garantie in fiecare an:D ...ms de informatie bavaria

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salut. Am si eu cam aceeasi problema. Masina este 318i '99. Daca merg "blana" nu trage , iar peste 3000rpm nu mai trage aproape deloc. Am schimbat numai senzorul la debitmetru si la fel. Am scos mufa de la debitmetru si surpriza : motoru parca e nou. Trage in orice viteza pana la 8000rpm. Daca merg 'batraneste cu ea' parca urca dar foarte greu pana in 4000rpm. Plus ca , cu mufa bagata la debitmetru nu depasesc 150 km/h. Daca o turez pe loc, se tureaza cu intarziere, ca si cum ar fi infundata. Am vazut un topic cum ca ar fi posibil sa fie injectoarele..Cineva o parere mai sigura ? pls
Link to comment
Share on other sites

Salut. Am si eu cam aceeasi problema. Masina este 318i '99. Daca merg "blana" nu trage , iar peste 3000rpm nu mai trage aproape deloc. Am schimbat numai senzorul la debitmetru si la fel. Am scos mufa de la debitmetru si surpriza : motoru parca e nou. Trage in orice viteza pana la 8000rpm. Daca merg 'batraneste cu ea' parca urca dar foarte greu pana in 4000rpm. Plus ca , cu mufa bagata la debitmetru nu depasesc 150 km/h. Daca o turez pe loc, se tureaza cu intarziere, ca si cum ar fi infundata. Am vazut un topic cum ca ar fi posibil sa fie injectoarele..Cineva o parere mai sigura ? pls

 

8000 de tureeeee <_< , pai daca trage pana in turatia aia, nu-i mai pune frate debitmetru!

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

Salut. Am si eu cam aceeasi problema. Masina este 318i '99. Daca merg "blana" nu trage , iar peste 3000rpm nu mai trage aproape deloc. Am schimbat numai senzorul la debitmetru si la fel. Am scos mufa de la debitmetru si surpriza : motoru parca e nou. Trage in orice viteza pana la 8000rpm. Daca merg 'batraneste cu ea' parca urca dar foarte greu pana in 4000rpm. Plus ca , cu mufa bagata la debitmetru nu depasesc 150 km/h. Daca o turez pe loc, se tureaza cu intarziere, ca si cum ar fi infundata. Am vazut un topic cum ca ar fi posibil sa fie injectoarele..Cineva o parere mai sigura ? pls

 

8000 de tureeeee <_< , pai daca trage pana in turatia aia, nu-i mai pune frate debitmetru!

 

pai daca nu mai bag mufa la debitmetru nu stric / dereglez altceva ? nu mai vorbim de consum... 14/100 in oras..

Link to comment
Share on other sites

pai in primul rand era o ironie ce am pus eu mai sus...n-ai cum sa-ti traga pana in 8000... pe la 6000 ai limitare!

clar ca trebuie sa-i pui un debitmetru nou, vezi ca o varianta buna pret/calitate este debitmetrul Pierburg, e o firma foarte buna si pretul e mai omenesc!

cred ca se gaseste si in varianta numai senzor, fara corp!

Link to comment
Share on other sites

pai in primul rand era o ironie ce am pus eu mai sus...n-ai cum sa-ti traga pana in 8000... pe la 6000 ai limitare!

clar ca trebuie sa-i pui un debitmetru nou, vezi ca o varianta buna pret/calitate este debitmetrul Pierburg, e o firma foarte buna si pretul e mai omenesc!

cred ca se gaseste si in varianta numai senzor, fara corp!

 

 

am schimbat debitmetru meu cu unu de la un prieten . de fapt acu il am pe al lui .la el merge perfect. masinile au motoare identice. si merge la fel ca al meu, nasol. dar vorbind serios, daca merg fara mufa se deregleaza ceva ? sonde lambda?

Link to comment
Share on other sites

pai in primul rand era o ironie ce am pus eu mai sus...n-ai cum sa-ti traga pana in 8000... pe la 6000 ai limitare!

clar ca trebuie sa-i pui un debitmetru nou, vezi ca o varianta buna pret/calitate este debitmetrul Pierburg, e o firma foarte buna si pretul e mai omenesc!

cred ca se gaseste si in varianta numai senzor, fara corp!

 

 

am schimbat debitmetru meu cu unu de la un prieten . de fapt acu il am pe al lui .la el merge perfect. masinile au motoare identice. si merge la fel ca al meu, nasol. dar vorbind serios, daca merg fara mufa se deregleaza ceva ? sonde lambda?

 

s-ar putea sa fie si clapeta de acceleratie....sa trebuiasca curatata, se strange foarte multa mizerie in timp acolo.....iar din '99 pana acum daca nu a fost niciodata curatata....e bine sa arunci o privire....de fapt e bine sa o cureti direct cu siguranta <_< (sau in cel mai rau caz schimbata, insa trebuia sa iti dea niste erori in bord pentru asta)

 

o alta cauza ar putea fi senzorul de admisie de pe axul cu came...eu unul am schimbat asa ceva si nu iti apare nici o eroare nicaieri in bord daca se duce....iti iese doar la test

Edited by traian'80
Link to comment
Share on other sites

am si eu nevoie de putin ajutor

ieri mi-am cumparat un debitmetru nou ( 318i 87kw an 2000) meat&doria si in cutie era senzoru de la debitmetru bosch,care are cod identic cu cel de pe masina mea . Mentionez ca am fost la doua testere diferite cu masina inainte sa ma haotarasc sa-mi i-au altul si amandoua au zis acelasi lucru debitmetru defect. Dupa ce am montat senzorul nou si am pornit masina surpriza :relantiul nu-l mai tine aproape deloc si trepideaza ca....draq .Daca ai scot mufa de la debitmetru masina merge destul de bine zic eu.

Acum intrebarea : e debitmetrul (cel nou)de vina sau se poate sa mai am si altceva la masina?

Edited by adezgo
Link to comment
Share on other sites

am dat si eu de dreacu....

banuiam bujiile pentru ca masina tragea in trepte si de la 3000 de ture in sus trebuia sa ma rog de ea..., ieri am scos mufa de la debitmetru si am mers asa..., masina era cu totul alta...parca zicea "in sfarsit te-ai prins boule ca debitmetru ala f.te meciu", trage in draci pana la limitare.... deci...imi tre si mie un debitmetru...

Link to comment
Share on other sites

pai nu l-am schimbat la ei .....si mi-l schimba daca le pun debitmetru in brate ??<_<) ca sigur zic ei ceva ca trebuia resoftata masina sau ceva de genu asta si nu imi acorda garantia ....dar nu inteleg ce trebuie resoftat , debitmetru e universal sau ce?? merge pe mai multe motoare ...nu pot sa imi dau seama ....ms de sfat oricum :)

 

 

In general nu se acorda garantie la piese electrice/electronice care nu sunt montate intr-un service autorizat.Desi, sa montezi un debitmetru inseamna sa conectezi o mufa.

In fine, regula este regula, dar mi se pare corect sa fie dat raspunsul corect, in locul ineptiei de mai sus.

Se face resoftarea deoarece s-a schimbat modelul de debitmetru, fizic este un pic diferit.Daca nu se face resoftarea dupa ce se monteaza debitmetrul nou sunt afectate noxele si posibil puterea masinii.

Un debitmetru nu se poate arde din cauza softului din moment ce primeste acelasi semnal, aceeasi alimentare ca cel vechi.

Trebuie sa afli in primul rand daca problema este de la debitmetru si nu de la altceva.

 

Si din cate stiu eu procedura asta se aplica modelelor M47, nu M47TU.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.