Jump to content

325i vanos


Cristi SM

Recommended Posts

Alte actualizari.

 

S-au reconditionat etrierii pe spate (sablat, garnituri noi, revopsit).

S-au schimbat sabotii spate + accesoriile la saboti.

S-a schimbat lichidul de frana cu sistem prin presiune dedicat.

S-au schimbat mai multe ce tine de suspensie si directie pe masina, bucse care aveau probleme cat si cele care erau mai imbatranite, bielete, flanse, etc (poze mai sus).

S-au reconditionat barele stabilizatoare fata/spate (revopsit in rosu).

S-au schimbat pleoapele cu un set de kamei pentru sedan, revopsite in culoarea masinii.

S-au schimbat bandourile laterale si montata grila tip fagure OE in bara fata.

S-a schimbat proiectorul dreapta (a primit o piatra pe timp de iarna si s-a facut bucati).

S-au intors anvelopele pe jante (interiorul este acum pe exterior) si echilibrare.

S-au revopsit barile fata/spate.

 

Dupa ce am terminat cu partea de mecanica masina a intrat iar la o sesiune de detailing de cateva zile intr-un loc amenajat.

 

Una dintre pleoape proaspat revopsite.

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/2013/lash_zps01b75d88.jpg

 

Una dintre noile flanse cu tot cu placa de ranforsare.

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/2013/offset_zps5ececfad.jpg

 

Masina per-ansamblu.

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/2013/car_zps090e136b.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/2013/car1_zps85304273.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/2013/car2_zps1864a1d5.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/2013/car3_zps76184aba.jpg

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Multumesc frumos, EugenD!

 

A trecut ceva vreme de cand n-am mai postat cu stadiul in care a ajuns masina. Am pus-o la vanzare sa vad daca as gasi vreun pasionat care ar aprecia masina pentru ceea ce reprezinta, insa, aparent, numai de snobi, cocalari si idioti care vor sa se dea mari si tari in anturajele lor cu "bemeveu" am dat. Decat sa o vand la astfel de specimene mai bine ramane la mine cum a facut-o si pana acum.

 

Anul trecut am fost sa ma uit la niste liniute (drag) in Baia Mare. Evenimentul se numea Veidec Racing Baia Mare si am vazut ca are expo asa ca am decis sa o inscriu daca tot merg cu ea pana acolo. Am spalat-o, dat-o cu dressing-uri si am pus-o la expo fara sa am vreo asteptare avand in vedere ca este o masina de zi cu zi.

Norocul a facut sa castig locul 3 la best exterior. Nu ma asteptam sa iau nimic. Premiul respectiv a fost un imbold pentru investitiile care au urmat.

 

Cateva imagini de la eveniment.

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Intalniri/Evenimente/DSC01181_zps4db8f0aa.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Intalniri/Evenimente/DSC01188_zps0500a79c.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Intalniri/Evenimente/DSC01175_zpsaa8854c6.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Intalniri/Evenimente/DSC01177_zpsa6dc6960.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Intalniri/Evenimente/DSC01200_zpsf39fadf8.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Intalniri/Evenimente/DSC01201_zpse6e98ea2.jpg

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Mersi mult, motane36! Am fost eu bolnav demult cu modelul acesta, cu mult inainte sa am masina doar ca n-am avut finantele necesare la vremea respectiva.

 

Foarte adevarat ce spui, Dan_316i. Foarte putini sunt cei care inteleg si apreciaza lucrurile acestea.

 

Pe o alta nota, i-am comandat de pe ebay un set de embleme alb/negru carbon-look ca sa mearga in ton cu restul masinii.

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0048_02_zpsda4e3593.jpg

 

Doua poze dupa ce am pregatit vopseaua (spalare, degresare, decontaminare, paint cleaner + protectie).

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/DSC_0083-Edit_zps32499401.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/DSC_0084-Edit_zps1d0f693a.jpg

 

O poza de ansamblu cu partea frontala a masinii dupa ce am montat toate bandourile originale noi.

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0064-Edit_zps6548ba9c.jpg

Edited by Cristi SM
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Asa este, Alex. Nu ma grabesc sa o vand oricui insa daca o sa-si gaseasca proprietarul potrivit, atunci da.

 

Multumesc, ovy318i!

 

In continuare, fetele de usi au fost date jos pentru retapitare (medalioanele), motiv pentru care am profitat si am insonorizat protierele + capota portbagaj.

 

M-am documentat putin ca sa vad ce optiuni am si am ramas la varianta Standardplast "StP" Silver.

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/DSC_0048-Edit_zpsd8d7d5fb.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/DSC_0049-Edit_zps583ac1e4.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/DSC_0050-Edit_zpse7c825ec.jpg

 

Singurul motiv pentru care am facut acest pas a fost pentru confortul personal si nu neaparat pentru muzica.

Stim toti (posesori de e36 si nu numai) ca acest model nu sta foarte bine la capitolul insonorizare datorita tehnologiei folosite in anii '90.

 

Usa dreapta fata dupa ce am dat jos panoul interior si protectia din burete (cea care este lipita cu adezivul acela negru lipicios si enervant).

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0036_zps43aafbcb.jpg

 

Dupa ce am spalat si degresat.

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0039_zps692d7a5a.jpg

 

Initial vroiam sa aplic doar pe panoul dinspre exterior pentru absorbtia vibratiilor si insonorizare pentru transferul termic dar am ajuns sa pun pe alocuri si pe scheletul portierei.

 

Usa fata dreapta.

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0063_zps8a49d9d2.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0037_zpsa418ad33.jpg

 

Acelasi proces l-au primit si celelalte doua portiere de pe partea stanga cat si capota de la portbagaj (toata suprafata care este acoperita cu materialul textil). Din pacate aici n-am mai apucat sa fac poze din lipsa de timp.

 

Dupa ce am terminat cu materialul insonorizant am pus inapoi protectia din burete (cea de culoare gri care acopera scheletul usii) si am montat fetele de usi cu cleme noi si garniturile din cauciuc aferente clemelor.

 

A trecut putin timp de cand am facut aceasta "imbunatatire" si pot spune ca a meritat fiecare banut, timp si zgarieturi investite.

 

Aspecte pozitive:

- portierele se inchid mult mai usor datorita greutatii aditionale

- sunetul cand se inchide portiera este unul mult mai "premium" in comparatie cu acel sunet cartonat de fabrica

- deabia ca se mai aud motorasele de la macaralele geamurilor

- insonorizarea fonica de mediul exterior este excelenta (daca ai toata articulatia noua sau in stare buna) iti da senzatia ca te afli intr-o masina cu cel putin o clasa peste cea in care te afli

- tine foarte bine aerul rece inauntru (pentru cei cu AC) sau vice-versa (in functie de anotimp)

 

Partea cu batutul degetului in usa cred ca o stiti toti care au si cea mai vaga idee despre insonorizare. Tabla suna a plin, nu mai rezoneaza a gol si per-ansamblu da senzatia ca ai o masina mai bine inchegata.

 

Aspecte negative:

- greutatea aditionala

 

Am ingreunat masina cu aproximativ 6kg din aceasta cauza insa masina mea nu a fost si nu va fi niciodata o masina care a fost cumparata expres pentru liniute, drifturi sau mai stiu eu ce alt "sport" de acest gen.

 

Fiecare se bucura de masina lui asa cum ii place insa cu trecerea timpului am incercat sa o aduc intr-o stare cat mai buna si sa o prezerv in acest sens.

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Iti multumesc pentru sustinere, motane36! Partial ai dreptate insa doar partial. Este usor sa privesti din exterior si sa-ti faci o idee dar daca ai fi in locul meu mai mult ca sigur ca ai gandi macar putin diferit.

Am deja o varsta si mi se schimba prioritatile in viata. Nu pot sa pun tot timpul pe primul loc masina fiindca la mine nu cad banii din cer si nu de putine ori am facut sacrificii pe plan personal ca sa pot face ceva modificari la masina.

Avem unii colegi pe forum care sunt mai norocosi si au libertatea financiara sa-si achizitioneze ce masina vor ei, sa le modifice s.a.m.d., altii sunt norocosi si au locuinte prin alte tari. Asa ca, dupa cum spuneam mai sus, e usor sa vorbesti cand ai o alta perspectiva, din exterior, dar sa nu uitam totusi cine suntem si de unde am plecat.

 

Indiferent, tot ce am facut la masina am facut din pasiune si am facut-o pentru mine insa asta nu inseamna ca o sa o vand la un pret de nimic doar pentru ca este o masina veche. Eu stiu pe ce cer banii si franc sa fiu, mi se pare prea putin pentru ceea ce este masina insa trebuie sa fiu si realist daca vreau sa o vand. Daca s-o nimeri sa dea vreun cunoscator care sa aiba macar jumatate din pasiunea pe care am avut-o eu pentru masinile astea atunci va exista posibilitatea ca sa plece de la mine. Pana atunci, o sa am in continuare grija de ea si o sa o intretin cat de exemplar pot, cum am facut-o si pana acum de altfel.

 

In primavara o sa fac si eu ceva modificari la fetele de usi, cu siguranta o sa te caut pentru detalii. Nice job ;)

 

Linistit, Dane. Mersi frumos!

 

materialul cu care ai facut insonorizarea cat este de gros?este cu autoadeziv?

ms de raspuns.

 

Salut,

 

Da, este autoadeziv materialul insa nu mai tin minte 100% grosimea (2 sau 4 mm). Daca vrei sa stii mai multe informatii te rog sa-mi lasi un PM.

 

 

Continuam actualizarile.

 

Dupa cum ziceam mai sus in postul cu nr. #161, am dat fetele de usi jos pentru retapitare initial.

 

Stiam din timp ca o sa fac aceasta modificare si m-am tot gandit cam ce model sa le fac, era mult prea simplu sa le refac cum erau inainte dar cu piele.

 

Dupa ce am cochetat cu tot felul de design-uri o vreme mai indelungata, am ramas la doua modele (fata/spate) care au fost create grafic pentru impresie si ghidarea "artistului" care face lucrarea in sine.

 

Partea din fata.

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/Fete%20de%20usi/e36sedanfatadr_zpse8a4d75b.jpg

 

Partea din spate.

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/Fete%20de%20usi/e36sedanspatestg_zpsfa393996.jpg

 

Am vrut sa fac ceva care sa-mi placa de fiecare data cand ma uit la ele, sa fie ceva original si unicat in acelasi timp. S-a folosit piele nappa avus si nappa avus semiperforat pe capete (dupa cum se vede si in imagini). Cusaturile au fost facute in culoarea masinii.

 

Voi continua actualizarile in functie de cum imi va permite timpul.

 

Pana atunci va doresc tuturor un An nou fericit si La multi ani!

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ai mare dreptate...daca ar fi sa ma pun eu an locul tau probabil ca as gandi si eu la fel la un moment dat.Cat despre faptul ca este o masina veche, da este dar asta nu anseamna ca este mai prejos fata de una mai noua.Presupun ca dupa ce o vei vinde vei lua altceva!? si acelasi lucru o sa se antample...adica bani bagati e.t.c pentru ca pasiunea pentru masini,nu te va lasa sa stai indiferent vizaviz de o problema aparuta. si asta indiferent de ce masina vei lua...Cu cat este mai noua ,cu atat este mai greu de intretinut. Si nu uita un singur lucru!!de cate ori te va bate gandul sa o vinzi sa-ti aduci aminte de cati bani si timp ai investit an masina asta!!!Ca sa nu mai spun cate capete se antorc atunci cand vad un exemplar ca al tau comparativ cu masini mai noi... Edited by motane36
Link to comment
Share on other sites

La multi ani tuturor!

 

Sunt de acord cu tine la capitolul parere de rau. Daca o voi vinde, clar o sa-mi para rau insa pe viitor s-ar putea sa iau ceva mult mai clasic care sa fie "garage queen".

Este foarte greu sa intretii o masina cu care umbli aproape zilnic in starea aceasta. Multa lume nu intelege lucrul acesta.

 

Continuand cu actualizarile.

 

Prin dec 2013 m-am decis asupra unei investitii foarte costisitoare in comparatie cu valoarea masinii. Pot sa spun ca am facut-o mai mult cu sufletul, din pasiune si veche dorinta. Am dat avans 600€ pentru un nou set de jante modulare la felgen-garage.de in Germania dupa care am avut o perioada de asteptare de cateva luni pana cand aveau sa fie gata cat sa si achit restul sumei.

Totul a fost facut la comanda dupa preferintele personale dupa mai multe masuratori si cugetari (latime barrel, latime buze, culoarea mijlocului, suruburile, etc.). Din cunostintele personale, nu mai este un set identic la noi in tara.

 

Puteam sa fac pasul si sa cumpar ceva second-hand iar asa ieseam cu vreo 400€ mai ieftin per-ansamblu insa am avut piticii mei si vroiam ceva de calitate germana nu ceva reconditionat la noi in tara, lucru care nu avea sa iasa nici pe aproape de calitatea pe care o fac cei de la felgen-garage.

 

Pana atunci, fetele de usi dupa ce au fost iesit din mana "maestrului".

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/Fete%20de%20usi/20140326_113109_zpsa82f604f.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/Fete%20de%20usi/20140326_113104_zpse9b99515.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/Fete%20de%20usi/20140326_120553_zpsf4ff17d9.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/Fete%20de%20usi/20140326_120615_zpsd4d74bf3.jpg

Edited by Cristi SM
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Continuam cu partea mecanica cat si cea estetica. O parte din piesele care apar aici se vad in postul #157, la partea frontala a masinii.

 

Ziceam in postul #151 ca am schimbat, printre altele, sabotii si accesoriile care tin de saboti insa acum a mai ramas si partea de actionare, anume cablurile de la maneta, ca sa fie tot sistemul "nou".

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0044-Edit_zps389274f3.jpg

Adevarul este ca mai toate e36-le in care am stat/condus au frana de mana mai mult sai mai putin slaba spre foarte slaba. Ba nu prinde cum trebuie (sau deloc), ba prinde doar pe o parte, ba nu este bun sistemul de actionare (levierul, cablurile, accesoriile) sau alte probleme care afecteaza buna functionare.

Nu a fost niciodata un punct forte frana de mana la e36, mai ales cand il compari cu alte modele care blocheaza instant rotile la cea mai mica cursa a manerului.

 

Ziceam in postul cu #151 ca am reconditionat etrierii pe spate. Inevitabil a venit si randul partii din fata, insa, din pacate, pe partea stanga fata nu s-a mai putut face nimic din cauza ca era prea corodat pistonul, asa ca am cumparat un etrier nou.

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0067-Edit_zps8ec4e149.jpg

 

Furtun de frana la etrier.

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0048-Edit_zps4893a8f4.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0050-Edit_zpsa177c4ea.jpg

 

Odata cu schimbarea etrierului si a furtunului aferent am schimbat discurile de frana si placutele.

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0071-Edit_zpsde88910c.jpg

Dupa schimbare am aerisit franele si am completat cu lichid de frana Ate SL Dot 4.

 

S-a schimbat la transmisie intinzatorul de la AC (INA), rola transmisie de la AC (INA), cureaua transmisie de la AC (Contitech) si capacele de protectie OE pentru rola si surubul de la intinzator, insa din pacate am reusit sa fac o poza rapida cu telefonul doar la intinzator.

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/20140512_120527_zps2dc9584a.jpg

Dupa interventia aceasta s-a facut revizia si la sistemul de climatizare ca sa nu stau in sauna pe timpul verii.

 

Continuarea in postul urmator.

Edited by Cristi SM
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Ultimul lucru ce tine mai mult sau mai putin de mecanica pe care l-am schimbat sunt amortizoarele de la capota motor.

Cele originale ale masinii au inceput sa dea semne de oboseala in aceasta iarna. La temperaturi scazute trebuia sa le incalzesc putin ca sa sustina capota asa ca am facut pasul si le-am schimbat ca sa nu mai am treaba in iarna care urmeaza.

 

In imagine mai sunt capacele de la noul ornament capac de motor (o sa dau mai multe detalii in curand despre el) cat si bandouri noi m-technik pentru aripile fata.

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0039-Edit_zpsa27a7171.jpg

Acum cand deschid capota trebuie sa tin contra ca sa nu sara prea tare in sus. Diferenta este de la cer la pamant.

 

Incet trecem pe partea de estetica si detalii, asa ca am inceput prin achizitionarea plasticelor care acopera sinele noilor scaune care le-am achizitionat (o sa dau mai multe detalii in curand despre ele). Plasticele cu care am luat scaunele erau cam zgariate iar investitia a fost insignifianta.

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0052-Edit_zpsadf85558.jpg

 

Ornamentele de la manerele usilor din fata cu garniturile aferente (defapt de garnituri am avut nevoie insa nu vin separat) si bandoul m-technik de la carlig/cui la bara fata.

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0057-Edit_zps487d812e.jpg

 

Aici se vede mai bine garnitura care crapa in timp de la intemperii.

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0058-Edit_zpsd238c0e1.jpg

Cred ca majoritatea posesorilor de e36 sunt familiari cu problema aceasta avand in vedere varsta modelului.

 

Bandoul central m-technik "japan version" pentru a completa linia noua de bandouri la bara fata.

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0061-Edit_zps7ae9f750.jpg

 

Capace proiectoare noi vopsite in culoarea masinii (proiectoarele n-au nimic insa am vrut o mica schimbare).

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0054-Edit_zpsf939952c.jpg

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Anvelope noi pentru puntea spate, in asteptarea noilor jante.

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0038_zps35841a4d.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0040_zpsc45eb314.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0039_zpsd0e7b620.jpg

 

Din pacate nu am mai gasit Goodyear Eagle F1 GS-D3 in aceeasi dimensiune asa ca am mers pe cele de mai sus dupa ce m-am documentat o vreme.

 

Am ajuns sa aleg intre Ventus V12, Toyo T1R si ma gandeam daca merita investitia de 1200+ lei pe o anvelopa de Toyo R1R insa in ciclul de exploatare al masinii acele anvelope ar fi fost "overkill".

 

In timp ce munceam de zor la masina, jantele de vara AcSchnizter Type I care le avusesem inainte pe masina de 5 ani de zile si care mi-au placut foarte mult (mi-a placut foarte mult modelul cum vine pe e36 cat si faptul ca nu sunt prea comune) au plecat la Bucuresti pentru 350€. O suma insignifianta in comparatie cu investitiile facute insa nu puteam sa raman cu atatea jante pe cap.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos, alexwrc!

 

Ai pm cu detaliile.

 

Noul ornament de la capacul tachetilor.

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0072-Edit_zps70fb8620.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0077-Edit_zpsa789ff80.jpg

 

Este tot de pe un motor M50 la baza dar s-a pus doar pe e36 M3 USA. Puteti sa vedeti aici motorul de 3L.

Sunt extrem de rare si ma consider foarte norocos ca am reusit sa dau de el intr-o stare foarte buna la un pret relativ rezonabil in comparatie cu pretul exorbitant al unuia nou. Singurul lucru care a urcat pretul mai mult decat vroiam au fost acele capacele de la suruburile de prindere care le-am achizitionat noi (le puteti vedea mai sus in postul #169). Aproape orice element care are legatura cu litera M la BMW are pretul de trei sau patru ori mai mare decat la cele uzuale.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru cuvintele frumoase, MscleMike! Apreciez!

 

Ziceam mai sus, in postul #169

am inceput prin achizitionarea plasticelor care acopera sinele noilor scaune care le-am achizitionat (o sa dau mai multe detalii in curand despre ele). Plasticele cu care am luat scaunele erau cam zgariate iar investitia a fost insignifianta.

 

Scaunele despre care vorbeam si care le-au inlocuit pe cele vechi.

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/e36%20Vader/vader2_zps85aef4eb.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/e36%20Vader/vader4_zps7ea08ec4.jpg

Sunt scaune care s-au pus doar pe M3 e36 Coupe si se mai numesc, dupa cum stiu si cei care cunosc, Vader(e).

 

Au fost retapitate dupa cum se observa in imagini iar eu m-am ocupat de reconditionarea sinelor care au inceput sa-si arate varsta cat si de intretinerea perioadica a pielii cu solutii dedicate.

 

O parte din solutiile folosite (acestea le folosesc pentru mentenanta periodica).

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/e36%20Vader/clean_zps946adeae.jpg

 

Visam demult la asa ceva avand in vedere ca pe vremea cand mi-am cumparat masina (2008) erau extrem de putine modele e36 cu M-technic, daramite sa mai aiba si Vadere. Am fost persistent in ceea ce mi-am dorit si intr-un final am reusit sa-mi indeplinesc aceasta dorinta care pot spune ca a meritat din plin.

 

Banii vin si pleaca, amintirile raman. :)

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.