Jump to content

325i vanos


Cristi SM

Recommended Posts

Multumesc pentru cuvintele frumoase! Apreciez!

 

Ai luat filtre OE ? Cum de pui ulei 10w40 ?

 

 

Da, filtre OE.

 

Testez sa vad ce ulei este mai potrivit in mediul de exploatare pe care il are masina.

 

Am testat si 5w40 iar acum vreau sa vad cum merge cu 10w40 dar pana acum am ramas la concluzia ca 5w40 este cel mai potrivit avand in vedere ca ~90% din timp masina este folosita numai in oras.

 

Trebuie luat in calcul si numarul de kilometri pe care il are masina cand schimbi uleiul. Sunt atent la cum porneste, ce sunet are la rece si la cald, si cum trage masina per-ansamblu.

 

Kilometri se apropie de 240k iar masina am luat-o la 204k iar din asta reiese o medie de sub 7k kilometri pe an.

 

Uleiul il schimb in fiecare an chiar daca nu fac 10k kilometri si asta pentru ca nu-l las sa faca mai mult de un ciclu cald/rece (vara/iarna) pentru ca isi pierde din flexibilitate si proprietati.

 

Curios totusi, de ce intrebi de 10w40? Majoritatea producatorilor de lubrifianti recomanda 10w40 in M50.

Edited by Cristi SM
Link to comment
Share on other sites

Din cate vad filtrul de ulei are si inscriptie de knecht(la fel si codul), cel de benzina are si el inscriptia producatorului ?

 

Te intrebam de ulei din curiozitate ce tine de criterile de alegere a vascozitatii, la mine eu as merge in continuare pe 5w30, dar na e vorba si de alt motor.

 

Filtru de combustibil pt varianta ta cat a fost ?

Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos, Krebs!

 

Dan_316i, nu m-am uitat sa vad exact de codul knecht si nici pretul nu-l mai tin minte exact pentru ca au fost luate impreuna cu mai multe piese.

Oricum, ceea ce tin minte este ca ambele filtre au depasit lejer suma de 100 de lei.

 

Cateva "bunataturi".

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/BMW%20Miscelanious/2012piese.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/BMW%20Miscelanious/e362012misc.jpg

 

Unele necesitau schimbare iar altele le-am schimbat doar ca sa stiu eu ca sunt schimbate.

 

-garnitura baie ulei

-suruburi baie ulei

-suruburi punte fata

-senzor temperatura cadran (interior) plus garnitura aferenta

-senzor temperatura dme(ecu) plus garnitura aferenta

-garnitura buson ulei

-buson ulei M (e46)

-cleme prag plus garniturile aferente

-flansa cardan (disc hardy)

-sonda lambda bosch dedicata

-traversa cutie viteze

-stergatoare valeo silencio x-trm

-becuri faza lunga osram night braker plus

 

Am schimbat si tampoanele de la cutie care vin pe traversa de mai sus insa n-am poze cu ele.

Le-am luat pe lemforder si tin minte ca n-au fost foarte scumpe.

 

Dupa ce am schimbat sonda lambda (m-a usturat putin la buzunar dar a meritat) si senzorul de temperatura de pe chiulasa care transmite datele la DME, masina mananca in oras (Satu Mare) sub 12 litri la mers normal cu jantele de tabla.

Sonda care am avut-o inainte cat si senzorii de pe chiulasa nu aveau nimic, nu dadeau nici o eroare pe tester sau orice altceva dar am vrut eu sa stiu ca i-am schimbat si se pare ca investitia a avut un efect benefic.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos, Dan Dan! :drinks:

 

Ryoraul, am prins ploaie si se descurca foarte bine (mai bine decat bosch aerotwin). Sunt cele mai bune stergatoare pe care le-am avut.

 

Sa stii ca un factor important in eficienta stergatoarelor il are aliniamentul sistemului de stergere (bratul, prinderea, ansamblul de actionare), sa nu fie indoite/strambe cat si lamelele sa fie corespunzatoare cu modelul pe care se monteaza.

 

Celalalt factor este tratamentul parbrizului. Daca este tratat cu vreun fel de "rain repellent" cat si ce fel. Unele lame nu se impaca prea bine cu astfel de tratamente iar altele aluneca mai usor. Depinde de mai multi factori.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Alte investitii care s-au facut pe parcurs.

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/piesemasina7.jpg

- scuturile laterale de sub bara fata

- alt set de filtre OE

- nuca levier schimbator M ZHP in 5 trepte imbracata in piele si cu insertie metalica la baza (OE)

- suruburi pentru scuturi/carenaje

- clema pentru sigurante

- clema pentru aparatoarea interioara la stop

- diverse garnituri

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/piesemasina6.jpg

- scutul de sub radiatoare care vine in spatele barei fata

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/piesemasina11.jpg

- suportul de manete (semnalizare/stergatoare/imobilizator) si spirei airbag pentru noul volan

- pin-ul de blocare pentru spira de la noul volan

- stop pedala ambreiaj cu garnitura aferenta

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/piesemasina2.jpg

- volan M3 e36 cu spira aferenta

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/piesemasina5.jpg

- bandourile laterale de la bara spate

 

Cateva imagini cu piesele.

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/piesemasina4.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/piesemasina3.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/piesemasina9.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/piesemasina8.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/piesemasina10.jpg

 

La masina s-a mai schimbat si manerul de la levierul franei de mana. Inainte era din plastic iar acum este altul imbracat in piele OE.

 

L.E. O sa mai revin cu imaginile de la interior, deocamdata nu ma lasa sa postez mai multe.

Edited by Cristi SM
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Stopul de la pedala de ambreiaj cu garnitura.

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/S4010911.jpg

 

Nuca.

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/S4010925.jpg

 

Volanul si interiorul per-ansamblu.

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/S4010928.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/S4010951.jpg

 

Cam de atat am timp sa postez deocamdata dar promit ca o sa mai revin cu ce s-a mai lucrat la masina in functie de cum reusesc.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

cred ca e unul din foarte putinele E36 care au parte de un asemenea tratament, si unul din putinele BMW-uri mai vechi in general, putini sunt cei care sa aloce un buget asa generos pentru o masina veche, sper ca ai de gand sa o tii multa vreme de acum incolo :thumbsup: . Fiecare are o "pasarica" pentru o anumita masina, cei din jur o vad doar ca pe o masina veche, pe cand tu o vezi cu totul altcumva, asa sunt eu cu RS-ul in care am bagat aproape inca o data cat am dat pe el intr-o juma' de an, si asta e al 2lea, la care m-am mai domolit oleaca, la primul a fost rupere, am regretat dupa ce l-am vandut si de-asta al 2lea, asa ca tine de ea daca iti place atat de mult si nu o da...prea curand cel putin! :).
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc frumos pentru urari! Sunt apreciate si binevenite! :drinks:

 

mik15, multumesc pentru parerea ta! M-as bucura daca ar fi mai multi care sa-si expuna astfel gandurile.

 

Foarte mult adevar in ceea ce spui si iti doresc mult succes si tie cu masina ta.

 

e36-le va mai ramane la mine inca doi ani cel putin. Asta este al 6-lea an de cand il am si in fiecare an fac investitii mai mari sau mai mici pe toate planurile. Anul acesta am bagat foarte multi bani in masina raportat la valoarea ei, bani pe care nu o sa-i mai scot, insa eu sunt foarte multumit si fericit cu ceea ce am reusit sa realizez. Pentru mine asta conteaza cel mai mult.

 

On topic: Felicitari, asa da!

Off topic: Vad ca lipseste un singur buton de la optiuni, trebuie sa-l iei si poti pune subwoofer-ul pe el :)

 

Multumesc, serjul!

 

Nu ma deranjeaza ca lipseste un buton acolo, asa a iesit masina din fabrica si asa va ramane in continuare. Nu-mi prea plac improvizatiile de acest gen insa iti multumesc pentru parere! :thumbsup:

 

 

Masina intr-un stadiu dintr-un pas din ceea ce a constatat o sesiune foarte lunga de detailing (cateva zile am curatat absolut peste tot, decontaminat, polishat, protejat toate suprafetele cu solutii dedicate fiecarui proces). Nu o sa poluez aici cu o gramada de imagini cu tot felul de pasi care pentru multi sunt plictisitori. Sunt altfel de forumuri pentru astfel de activitati. :)

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/S4010904.jpg

 

Beading pe buza jantelor.

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/SonusAluminiumSealant.jpg

 

Cateva imagini cu masina dupa ce am terminat in mare parte tot ce-mi propusesem atunci.

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/S4010921.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/S4010922.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/S4010923.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/S4010966.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/S4010952.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/S4010942.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/pictures/S4010967.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/S4010965.jpg

 

To be continued..

Edited by Cristi SM
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Compartimentul motor spalat cu solutii dedicate si mare grija dupa care am testat un dressing din USA pe care multi detailieri din strainatate il folosesc.

 

Inainte.

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/Engine/engm1.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/Engine/engm.jpg

 

Dupa.

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/Engine/eng.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Detailing%202012/Engine/eng1.jpg

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Multumesc frumos!

 

Ai pe PM detaliile cu solutiile folosite.

 

Suspensia a fost schimbata intre timp cu un TA-Technix pentru ca au inceput sa apara probleme la amortizoarele din fata.

 

Stiu ca nu este o suspensie prea laudata insa la ceea ce folosesc eu masina se comporta foarte bine si sunt multumit de ea. Nu-i vad rostul unei suspensii de 1000+€ cand 90% din timp masina este folosita numai in oras (mers frumos si cu grija).

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/BMW%20Miscelanious/coilovers.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/BMW%20Miscelanious/coil.jpg

 

Cel mai probabil urmatoarea suspensie va fi putin mai premium, un Weitec sau KW, dar deocamdata se comporta foarte ok cea care este acum pe masina.

Link to comment
Share on other sites

Continuam cu actualizarile.

 

Poze cu piese noi.

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/2013/2013ate_zpsa404292e.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/2013/S4010912_zps1de85876.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/2013/S4010914_zpsc38cb092.jpg

 

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/2013/S4010928_zps63ce8c7b.jpg

 

Descrierea pieselor:

- grila tip fagure m-technic - OE

- bandouri stg/dr m-technic bara fata - OE

- lichid frana ATE Dot 4 SL

- pasta pentru etrieri ATE Plastilube (pentru culise si suportul etrierului)

- saboti frana - ATE

- accesorii saboti frana - OE

- kit protectie amortizoare spate pentru suspensie sport (burdufe si puffere) - Sachs

- flanse amortizoare spate M3 E46 - Sachs

- garnituri flanse amortizoare spate - OE

- placi ranforsare flanse spate calite Z3 M - OE

- flanse amortizoare fata M3 E36 Evo (3.2L) - Lemoferder

- placi ranforsare flanse fata M3 E36 Evo - OE

- garnituri placi ranforsare flanse fata - OE

- saibe la flanse amortizoare fata - OE

- protectii inferioare flanse fata - OE

- piulite tampoane motor - OE

- prezoane punte fata - OE

- bare directie stg/dr (bieleta + cap de bara) - Lemoferder

- burdufe bielete directie stg/dr - Lemoferder

- pivoti inferiori fata stg/dr - Lemforder

- bucse bara stabilizatoare fata - OE

- bucse bara stabilizatoare spate - Lemforder

- bielete antiruliu spate stg/dr - Lemforder

- bucse brate longitudinale spate la prag stg/dr - Lemforder

 

Cam atat deocamdata. Sper ca n-am uitat nimic.

 

O sa mai actualizez in functie de cum imi permite timpul cu ce s-a mai facut la masina.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.