Jump to content

325i vanos


Cristi SM
 Share

Recommended Posts

525cmi, daca citesti atent evolutia topic-ului vei gasi raspunsul la intrebarea ta.

Avand in vedere suma care am dat-o pentru ele puteam sa iau cam orice model de janta modulara care vine bine pe e36 (BBS RS, BBS RF, OZ Futura, OZ Mito, OZ Breyton, Hartge, Haman si multe altele) insa acestea mi-au placut cel mai mult, n-am putut sa trec la alt model.

 

M-ar fi interesatr si pe mine o pereche ca cele mici din poza.Ai idee unde gasesc?

 

Cele mici au venit impreuna cu jantele insa mai mult ca sigur vei gasi un model similar pe ebay (cam orice chitibus de genul acesta gasesti acolo; trebuie doar sa fii atent ce cumperi si de la cine).

Link to comment
Share on other sites

525cmi, daca citesti atent evolutia topic-ului vei gasi raspunsul la intrebarea ta.

 

 

 

 

Cele mici au venit impreuna cu jantele insa mai mult ca sigur vei gasi un model similar pe ebay (cam orice chitibus de genul acesta gasesti acolo; trebuie doar sa fii atent ce cumperi si de la cine).

Multumesc!!!

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc pentru cuvintele frumoase! Sunt apreciate si binevenite!

 

In continuare.

 

Test fit cu noile prezoane. Cum va arata janta cu ele.

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/BMW%20Miscelanious/AcSchnizter%20Type%20I/testprezoane_zps1fda48ca.jpg

 

Janta mai ingusta la test pe masina cu prezoanele.

http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/BMW%20Miscelanious/AcSchnizter%20Type%20I/testjanta_zpsc07c1f5d.jpg

 

Ambele jante (fata/spate) au ET foarte aproape de 0, motiv pentru care este atat de in spate etrierul in interiorul jantei la imaginea de mai sus.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc frumos tuturor pentru urari si cuvintele frumoase!

 

kathalin, pana la strech maxim mai este cale lunga. Am preferat anvelope cat mai late insa care sa intre totusi sub aripi (motiv pentru care sunt atat de umflate aripile pe spate). Aici se poate vedea masina in configuratia de iarna, se observa foarte bine cum sunt aripile pe spate cand are un set de jante "normale".

Aproximativ 90% din timpul in care conduc masina nu urca nimeni in spate, motiv pentru care este atat de lasata de spate in configuratia de vara.

Daca am mai mult de jumatate de rezervor plin si urca doi oameni mai "bine facuti" atunci atinge anvelopa in bara (nu in aripa) insa doar la denivelari.

 

Anul trecut am facut un drum de ~1500km prin tara cu rezervorul plin, in portbagaj subwooferul si umplut cu bagaje pe langa el plus locurile din spate pline de bagaje (pe bancheta plus la picioare) si n-am avut treaba cu frecatul. Diferenta a fost ca n-au fost foarte grele bagajele. Totul se rezuma la greutate.

 

Daca as umbla intr-un alt regim in care as avea nevoie de o garda la sol mai elevata as putea s-o ridic in 30min de spate cu cativa milimetri/centimetri ca sa-mi satisfaca nevoile.

 

Si daca tot am reusit sa postez, mai atasez cateva imagini din diferinte unghiuri care evidentiaza jantele pe masina.

http://i.imgur.com/3Ef8ChW.jpg

 

http://i.imgur.com/jfsPtzs.jpg

 

http://i.imgur.com/5tcp45n.jpg

 

Adevarul este ca masinile facute intr-un asemenea mod nu sunt pe placul tuturor insa ideea e ca nici nu s-a urmarit acest lucru, multumirea publicului/multimii. Totul a fost pentru realizarea viziunii personale asupra proiectului final. Cand depui atat efort (din toate punctele de vedere) vrei ca tu sa fii multumit de ceea ce a iesit iar atunci cand mai vin si altii si-ti valideaza viziunea, poate doar sa fie un lucru care duce spre bine.

 

Indiferent, pana la urma orice tip de comentariu/parere/critica este binevenita atat timp cat este spusa pe sleau cu franchete; intodeauna m-au ajutat sa vad lucrurile din cat mai multe perspective diferite si intr-un final au dus spre ceva mai bun (exemplele negative la modul general traite pe propria piele le-am exprimat in postul #207 de mai sus).

 

Vor mai urma si alte cadre din diferite locatii, sa-mi permita timpul doar ca sa actualizez topicul.

 

Numai bine!

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

ÂŞi eu la mea am problema cu atins la unele denivelĂŁri. PoĂži sĂŁ-mi spui cum realizezi: "Daca as umbla intr-un alt regim in care as avea nevoie de o garda la sol mai elevata as putea s-o ridic in 30min de spate cu cativa milimetri/centimetri ca sa-mi satisfaca nevoile."

Ai suspensie reglabilĂŁ sau pui distanĂžieri ĂŽntre arc Âşi braĂž?

MulĂžumesc frumos Âşi ĂŽncĂŁ odatĂŁ felicitĂŁri.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut!

 

Scuze pentru raspunsul intarziat.

 

Da, s-a vandut masina in urma cu cateva luni, motiv pentru care am fost absent pe forum.

 

Masina este acum la Bucuresti in grija altui pasionat. Probabil ca arata diferit acum avand in vedere ca am dat-o fara jantele de vara iar proprietarul nu este adeptul masinilor "lasate".

 

Pretul de vanzare a fost 5100€ (l-am postat pentru ca nu stiu cand o sa intru din nou pe forum).

 

Cu jantele de vara am de gand sa pornesc un nou proiect tot cu o masina nemteasca si tractiune spate insa asta ramane de vazut pe viitor.

 

Va multumesc pentru comentarii si suport!

 

Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.