Jump to content

Porneste greu la rece/cald


Recommended Posts

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

am scos bujiile,toate erau ude de benzina si negre,cu toate ca sambata le-am curatat cu o perie de sarma.Pana la urma am facut comanda de 6 bujii BERU ULTRAX cu 4electrozi

 

 

Bujiile nu se curata cu peria de sarma.Cel mai bine se arunca, se schimba.

De curatat se curata numai prin sablare.

Link to comment
Share on other sites

e adevarat ca se afuma bujiile daca merg pe distante scurte?asa mia zis la magazin ca le-am aratat o bujie cat de neagra era.Pe bujiile care le-am comandat scrie BERU ULTRAX UX79 FRANCE R6 832 iar pe cele care le aveam pe masina difera ultimele cifre 636 ce reprezinta aceste cifre?
Link to comment
Share on other sites

Bujiile originale de la BMW sunt foarte bune.Nu are sens sa pui niste bujii aftermarket deoarece este posibil sa nu fie bune pentru motorul tau, desi ei spun ca sunt recomandate pentru acel motor.

Bujiile se afuma cand exista o problema de amestec sau daca nu sunt potrivite pentru acel motor, sunt prea calde/reci.

Link to comment
Share on other sites

Acolo pot fii mai multe bujii ,fise,pompa obosita de benzina,bobine,Incearca sa afli ce nu are cand nu porneste si procedeaza in consecinta.pune contactul de 3-4 ori si vezi daca porneste la fel de greu.(fi atent daca trage bine,)Daca bujiile sunt ude si nu arse atunci ai o prob cu scanteia.dupa ce porneste merge bine?Ceva becuri pe bord
Link to comment
Share on other sites

am schimbat in seara asta toate 6 bujii si a luato la sfert prima data dar a oscilat relantiul cam 2 3 minute,apoi m-am plimbat vreo 50 km am incalzit motorul bine apoi am oprito iar cand iam dat din nou la cheie la fel de greu o ia invarte cam 3 4 secunde pana porneste.Sunt curios maine dimineata daca mai porneste,ieri iam schimbat uleiul,filtru de ulei,de benzina de aer,azi toate bujiile nu stiu ce sa mai fac.Masina trage bine,in bord nu-mi apare nimic.Modelul asta se poate pune pe tester? Edited by BMW535I
Link to comment
Share on other sites

Se poate pune pe tester.

Poate fi si urmatoarea problema: valva relanti sa nu functioneze corect la rece, cel putin la mine asa a vazut-o pe tester: nu o citeste la pornirile la rece. Rezultatul : pornire mai greoaie, invartea mai mult si fluctuatii relanti mari in primele 30 de secundede la pornire la rece. Nu am mai reusit sa o dau jos sa o curat, dar vad ca acum si-a revenit. :)

Nu stiu daca e la fel la tine, eu aveam si sonda lambda defecta, am inlocuit-o impreuna cu filtre, bujii si acum merge corect.

Link to comment
Share on other sites

A pornit dimineata la prima cheie,1 minut a oscilat relantiul apoi sa oprit la 800 dar se simte ca nu merge rotund motorul,se simt trepidatii,trremura schimbatorul iar cand plec cu 1 de pe loc si pun frana imediat scade relantiul la 800 apoi urca pana in 1000rpm si iar se opreste la 800 cu toate ca nu apas acceleratia si azi de 2 ori a urcat acul vitezometrului singur stand pe loc.
Link to comment
Share on other sites

A pornit dimineata la prima cheie,1 minut a oscilat relantiul apoi sa oprit la 800 dar se simte ca nu merge rotund motorul,se simt trepidatii,trremura schimbatorul iar cand plec cu 1 de pe loc si pun frana imediat scade relantiul la 800 apoi urca pana in 1000rpm si iar se opreste la 800 cu toate ca nu apas acceleratia si azi de 2 ori a urcat acul vitezometrului singur stand pe loc.

 

La fluctuati de relanti fara motiv poate fi de vina motorasul pas cu pas(e scump) dar eu propun sa faci cumva sa vada o diagnosticare masina.Poate fi de la multe lucruri poate sa fie electromotorul sa fure mult curent se poate sa ai bateria slabuta si in momentu unui consumator mare sa nu faca fata alternatorul se poate si debitmetru scoate mufa si vezi cum se comporta(daca mergi la diagnoza sa spui ce ai facut la masina pt ca daca apar pe tester sa nu le cumperi de geaba) poate fi si o soda landa . poate fi lipsa de ardere pe vrun cilindru fi atent si dane mai multe detali scoate cate o fisa si vezi daca sesizeaza motorul (adica daca merge mai rau) daca ai vruna care nu reactioneaza inseamna ca nu lucreaza bujia.. sunt mai multe mai vrem detalii :)

 

A pornit dimineata la prima cheie,1 minut a oscilat relantiul apoi sa oprit la 800 dar se simte ca nu merge rotund motorul,se simt trepidatii,trremura schimbatorul iar cand plec cu 1 de pe loc si pun frana imediat scade relantiul la 800 apoi urca pana in 1000rpm si iar se opreste la 800 cu toate ca nu apas acceleratia si azi de 2 ori a urcat acul vitezometrului singur stand pe loc.

 

La fluctuati de relanti fara motiv poate fi de vina motorasul pas cu pas(e scump) dar eu propun sa faci cumva sa vada o diagnosticare masina.Poate fi de la multe lucruri poate sa fie electromotorul sa fure mult curent se poate sa ai bateria slabuta si in momentu unui consumator mare sa nu faca fata alternatorul se poate si debitmetru scoate mufa si vezi cum se comporta(daca mergi la diagnoza sa spui ce ai facut la masina pt ca daca apar pe tester sa nu le cumperi de geaba)Am intalnit un 520i e39 cu motor de 2.2 care daca nu o pornea 1 zi a doua zi pornea greu si la fiecare pornire la rece trepida un pic cam 15 minute apoi mergea bine,cauza senzorul de la axa cu came semnal inplauzibil.(la schimbat si totul a fost ok) poate fi si o soda landa . poate fi lipsa de ardere pe vrun cilindru fi atent si dane mai multe detali scoate cate o fisa si vezi daca sesizeaza motorul (adica daca merge mai rau) daca ai vruna care nu reactioneaza inseamna ca nu lucreaza bujia.. sunt mai multe mai vrem detalii :)

Link to comment
Share on other sites

Am fost azi in service,dar nu aveau mufa ca sa o puna pe calculator,in fine mi-au dat nr de la alt service care cica au mufa de aia rotunda,am sunat si ma programat sa vin maine.Asa in mare din priviri au zis ca treb.verificat debitmetrul,capacul de la delcou sau pompa de benzina.Aveti idee cam cat costa sa o puna pe tester,sa fiu pregatit maine,azi am uitat sa intreb.
Link to comment
Share on other sites

Am fost azi in service,dar nu aveau mufa ca sa o puna pe calculator,in fine mi-au dat nr de la alt service care cica au mufa de aia rotunda,am sunat si ma programat sa vin maine.Asa in mare din priviri au zis ca treb.verificat debitmetrul,capacul de la delcou sau pompa de benzina.Aveti idee cam cat costa sa o puna pe tester,sa fiu pregatit maine,azi am uitat sa intreb.

 

Capac de delcou??? in fine poate pompa de benzina si debitmetru se simt si in mers(nu trage bine masina)daca e pompa daca pui contactu de 2 -3 ori ar trebui sa porneasca usor. o diagnosticare ar trebui sa fie gratis daca rezolva ei problema daca iti da cauza si o fcai tu singur undeva intre50-100

depinde service

 

Sa nu uiti sa ne spui si noua care a fost problema

Link to comment
Share on other sites

a iesit problema de amestec,a zis ca treb facuta o revizie amanuntita si manopera ma costa 7 mil,mi se pare cam mult nu stiu.Am sa ma uit in wekend pe la furtune sa nu traga aer fals pe undeva

 

Amestecu poaate fi de la aer fals cum ai zis si tu , de la debitmetru(poti lua un sparay de curatat pt de bitmetru si se mai ocupa sonda landa de pe evacuare de amestec cam astea ar fi cauzele. daca am uitat ceva rog pe cei care obs sa ma corecteze multumesc.

 

P.S. probabil nu au chef de munca 700 lei e cam mult pt a schimba o sonda landa (manopera)

Edited by Claudiu_turatu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
cum se numeste aceasta piesa care vine la debitmetru?

 

Pare a fi ceva ce permita gazelor ne arse sa ajunga in atmisie asa se vede din poza.

Nu am mai vazut asa ceva pana cum nu e debitmetru.

Verifica cum merge cu mufa scoasa si cu ea bagata.vezi almentarea.

Poate fi ca un motoras pas cu pas (nu il ailmenta la 12 v direct)

Desfal un pic si vezi cum arata.

 

Succes si te rog tinene la curent

Link to comment
Share on other sites

Pe realoem apare ca fiind T-SHAPE IDLE REGULATING VALVE,am fost acum la masina si m-am uitat putin am scoso si am curatato cu wd40 iar inauntru am observat o clapeta care inchide si deschide,la mine era pe deschis,cu ea scoasa masina nu porneste.Am puso la loc dar degeaba acelasi rezultat,are momente cand porneste la sfert dar in general invarte mai mult si oscileaza relantiul 2,3min iar dimineata sau dupa un timp mai lung de stationare cand o pornesc se tureaza singura 1200.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.