Jump to content

Pierderi din sistemul de racire


Recommended Posts

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

la intervale de 2000-2500km era nevoie de complectare cu cate 100 maxim 150g de antigel care disparea fara urme,cauza neelucidata ,credeam ca e normal

 

Exact asta e si situatia mea. Nush unde fuge antigelul asta, da` fuge! Sper sa nu se agraveze.

 

Vad ca nu ma ajuta nimeni. Am gasit la un magazin in apropiere antigel rosu Hepu la 1,5 litri, 30 de lei. Este bun asta Hepu?

da este bun

 

Multumesc, dar din noiembrie pana acum.. :)

Link to comment
Share on other sites

azi dimineata am desfacut busonul la vas si am pornit motorul sa vad daca bolboroseste ...si nu se intampla acest lucru doar in timp ce motorul merge vine antigel printr-o gaurice mica si curge in vas(e normal?)

cu alte cuvinte, parerea voastra pote fi chiuluasa sau garnitura sa nu merg pe presupunerea mecanicului si sa defac motorul

dupa care sa se constate ca a fost desfacut aiurea?

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor

 

Dupa ce am crezut ceva timp ca este senzorul de sub vasul de expansiune care imi da batai de cap, azi de dimineata cand mergeam spre munca, a crescut brusc temperatura apei la bord, era maxim. Am verificat dupa 1 ora si am constatat ca nivelul in vasul de expansiune este la minim.

Ce urmeaza? Este vasul de expansiune spart? Vine problema din alta parte?

Astept un sfat din partea voastra, chiar am nevoie de ceva ajutor in problema asta care ma chinuie de cateva luni... :)

Link to comment
Share on other sites

azi dimineata am desfacut busonul la vas si am pornit motorul sa vad daca bolboroseste ...si nu se intampla acest lucru doar in timp ce motorul merge vine antigel printr-o gaurice mica si curge in vas(e normal?)

cu alte cuvinte, parerea voastra pote fi chiuluasa sau garnitura sa nu merg pe presupunerea mecanicului si sa defac motorul

dupa care sa se constate ca a fost desfacut aiurea?

 

cu o pomapa si un dop de damigeana ai incercat? sa faci presiune in sistem

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor

 

Dupa ce am crezut ceva timp ca este senzorul de sub vasul de expansiune care imi da batai de cap, azi de dimineata cand mergeam spre munca, a crescut brusc temperatura apei la bord, era maxim. Am verificat dupa 1 ora si am constatat ca nivelul in vasul de expansiune este la minim.

Ce urmeaza? Este vasul de expansiune spart? Vine problema din alta parte?

Astept un sfat din partea voastra, chiar am nevoie de ceva ajutor in problema asta care ma chinuie de cateva luni... :)

 

pai as incepe cu schimbarea lichidului si aerisirea instalatiei pt ca sigur e aer in ea

 

daca ai schimbat recent (se schimba din 2 in 2 ani), atunci completeaza si aeriseste instalatia, era o procedura descrisa pe undeva si tradusa pt seria 5 daca o gasesc pun link

 

Apropo nu ai mentionat ce masinuta detii ar fi util :)

 

 

Link-ul http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=20233&hl=

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

azi dimineata am desfacut busonul la vas si am pornit motorul sa vad daca bolboroseste ...si nu se intampla acest lucru doar in timp ce motorul merge vine antigel printr-o gaurice mica si curge in vas(e normal?)

cu alte cuvinte, parerea voastra pote fi chiuluasa sau garnitura sa nu merg pe presupunerea mecanicului si sa defac motorul

dupa care sa se constate ca a fost desfacut aiurea?

 

Nu desface motorul decat daca esti sigur ca restul instalatiei este in ordine.

Link to comment
Share on other sites

azi dimineata am desfacut busonul la vas si am pornit motorul sa vad daca bolboroseste ...si nu se intampla acest lucru doar in timp ce motorul merge vine antigel printr-o gaurice mica si curge in vas(e normal?)

cu alte cuvinte, parerea voastra pote fi chiuluasa sau garnitura sa nu merg pe presupunerea mecanicului si sa defac motorul

dupa care sa se constate ca a fost desfacut aiurea?

 

cu o pomapa si un dop de damigeana ai incercat? sa faci presiune in sistem

 

chiar nu stiu cum se face ...si nici nu am in oras un service care ar putea ferifica sistemul cu ajutorul presiunii...daca se face verificarea asta s-ar sti daca e chiuluasa sau garnitura......desi dupa cele descrise de mine nu am chiar nici o simptoma ca ar fi respectiva de vina....singurul motiv care ma ingrijoreaza e ca nu se vede pe unde a curs antigelul

 

pana acum am avut 5bmw toate seria 3 si la absolut toate nu puteam sa tin lichidul de racire pe maxim..le puneam pe maxim si in cateva zile lipsea inexplicabil din el pana la nivelul intermediar ramnea undeva la jumate nici minim nici maxim, si de acolo nu mai curgea.....dar la asta mi-a am gasit vreo 300g in scut si nu se vede nicaieri urme pe unde a curs

Link to comment
Share on other sites

azi dimineata am desfacut busonul la vas si am pornit motorul sa vad daca bolboroseste ...si nu se intampla acest lucru doar in timp ce motorul merge vine antigel printr-o gaurice mica si curge in vas(e normal?)

 

E normal. Sau cel putin, asa e si la mine. In felul ala circula apa prin instalatie. Nu?

Link to comment
Share on other sites

Cu pompa si cu un dop de cauciuc de damigeana .Pui pompa cu furtunul pe o bucatica de teava care trece prin dop,strangi bine cu un colier,apoi unu tine dopul apasat iar celalalt face presiune cu pompa(nu foarte mare ca sa nu pocneasca vre-un furtun,dar destul ca sa se vada daca e crapat vre-un furtun sau nu).In speranta ca ai inteles ,astept vesti noi .
Link to comment
Share on other sites

pai nu merge, pt ca are furtunasul de retur de susu din vas, ala ar trebui astupat mai intai, apoi poate face cum zici tu

 

problema la mine: din cand in cand imi da pe bord eroare de coolant level..f rar; am schimbat pompa de apa, nu cuge pe nicaieri..doar vasul il gasesc umed sus, dar curios, nivelul e ok, si este presurizat

 

e posibil ca sonda aia sa faca figuri din cand in cand?

Link to comment
Share on other sites

Am un E46, 1.9 model 2000. Am completat si am si aerisit, acum astept sa vad ce se intampla...totusi este curios unde s-a dus toata apa :)

Un alt lucru ciudat, care l-am intalnit azi, este ca dupa ce am completat si aerisit, temperatura de la bord scade sau creste greu... :)

Link to comment
Share on other sites

aer in instalatie sau termostat blocat...

 

preferabil prima varianta...

XXL'' presupunerea de mai sus era pt mine?daca da atunci in cazul in care ar fi termostatul blocat nu ar trebui sa creasca temp.la apa(daca e blocat pe inchis)iar daca e pe deschis sa nu se incalzeasca la temp. normala si sa nu prea dea caldura mai ales la relanti?

iar prima varianta cea cu aerul in instalatie atunci ar trebui sa bolboroseasca lichidul in vas sau nu?

 

daca nu faceai referire la mine imi cer scuze si astept in continuare o parere sau un sfat sa nu dau ocazia mecanicului sa isi dea cu presupusu.

Link to comment
Share on other sites

Acum nu-mi mai creste temperatura apei, sau creste foarte greu si aerul care il baga in masina nu mai este asa de cald. Cateodata acum de la temperatura mai sare la rosu, iar dupa 1 minut incepe sa scada din nou. Aveti idee ce se petrece? :)
Link to comment
Share on other sites

azi dupa ce am facut vreo 25km prin oras ,ma gandesc sa ma uit sa vad daca s-a mai scurs antigel si surpriza in scut iarasi exista vreo 50g .....pe unde poate curge ca am disperat...sub vas si sub radiatoare nici o urma de scurgere pe scut apare la jumatatea lui sub pompa de apa dar nu se vede de nicaieri cum a ajuns acolo

 

astept pareri daca se poate

Link to comment
Share on other sites

daca cumva curge pe la garnitura pompei/ termostat..se prelinge pe bloc in jos, acesta fiind fierbinte ..."urmele" alea se evapora instantaneu aproape.

Ai verificat toate furtunele, pe la coliere sa nu fie vreunul ciupit?

Link to comment
Share on other sites

daca cumva curge pe la garnitura pompei/ termostat..se prelinge pe bloc in jos, acesta fiind fierbinte ..."urmele" alea se evapora instantaneu aproape.

Ai verificat toate furtunele, pe la coliere sa nu fie vreunul ciupit?

am verificat tot a pus masina pe saht am dat scutul jos si cu o lampa cu neon m-am uitat la tot ce tine furtun si la nici unul nu am vazut vreo urma de antigel(presupun ca ar trebui sa fie umed sau cel putin alb)daca e de la pompa de apa atunci nu ar trebui sa se albeasca si acolo?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.