Jump to content

Help problema ciudata.....


Recommended Posts

http://s457.photobucket.com/albums/qq295/r...24012009060.flv

 

Am plecat de la stop normal...la un moment dat am accelerat mai tare....s-a simtit ca si cum mi-a taiat puterea.....masina nu se mai accelereaza decat foarte greu... Am tras pe dreapata, m-am uitat la ulei, turbina, fum...nimic ciudat. Daca o accelerez la relanti se aude de parca as avea o mare gaura in evacuare si se simte miros de gaze la motor. Zgomotul se aude langa borna de plus de la motor, deci pe partea soferului. Nu s-a aprins nimic in bord, nu se aud alte zgomote....ce dracu poate fi?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Salut,

Nu sunt mare specialist, si nici nu vreau sa zic cineva ca ma bag in seama.

La e36-le care l-am avut am avut cam aceeasi problema. Probabil ca nu e acelasi lucru dar cine stie.

Intotdeauna cand acceleram nu vroia sa ii dea, se simtea si miros de benzina si pur si simplu nu avea vana. La mine a fost CAMSHAFT SENSOR POSITION (senzor la ax came). Nu stiu daca este asa ceva la diesel, dar chestia e ca am schimbat o droaie de piese pana sa isi dea seama cineva care e problema.

Cand am schimbat senzorul (aprox 120 euro) totul a fost ok.

Imi pare rau sa aud ca ai probleme, poate nu e nimic serios.

 

Sal

Link to comment
Share on other sites

vezi sa nu fie pompa de sub scaunul soferului pe dedesupt daca ti-a crescut si autonomia ceva de genul (2,3litri la 100km)sigur e pompa aia daca nu reusesti so turezi mai mult de 2500-3000
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Nu sunt mare specialist, si nici nu vreau sa zic cineva ca ma bag in seama.

La e36-le care l-am avut am avut cam aceeasi problema. Probabil ca nu e acelasi lucru dar cine stie.

Intotdeauna cand acceleram nu vroia sa ii dea, se simtea si miros de benzina si pur si simplu nu avea vana. La mine a fost CAMSHAFT SENSOR POSITION (senzor la ax came). Nu stiu daca este asa ceva la diesel, dar chestia e ca am schimbat o droaie de piese pana sa isi dea seama cineva care e problema.

Cand am schimbat senzorul (aprox 120 euro) totul a fost ok.

Imi pare rau sa aud ca ai probleme, poate nu e nimic serios.

 

Sal

 

Nu e cazul

 

 

Poate un furtun, ceva.

 

Asta e si banuiala mea...dar ce furtune se afla acolo ca eu in afara de galeria de admisie nu vad nimic....

 

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...hg=11&fg=40

 

 

probabil din cauza chip-ului, presiune mai mare turbina=presiune mai mare in admisie. Poate ca are vreo fisura pe undeva

 

Asta zic si eu...cat costa estimativ o galerie noua? sau sh

 

 

vezi sa nu fie pompa de sub scaunul soferului pe dedesupt daca ti-a crescut si autonomia ceva de genul (2,3litri la 100km)sigur e pompa aia daca nu reusesti so turezi mai mult de 2500-3000

 

nu are nici o treaba, sunetul este la motor, pompa e noua

Link to comment
Share on other sites

vezi sa nu fie pompa de sub scaunul soferului pe dedesupt daca ti-a crescut si autonomia ceva de genul (2,3litri la 100km)sigur e pompa aia daca nu reusesti so turezi mai mult de 2500-3000

 

n-are treaba pompa de sub prag cu zgomotele de la motor si cu miros de gaze.

Link to comment
Share on other sites

verifica admisia, desfa plasticu de pe motor si scoate capacelele alea de pe admisie. Uita-te atent, daca-i a vreo fisura pe acolo iasa si gazele.

Asta daca intradevar e admisia de vina, cel mai bine mergi la un mecanic.

Verifica si pompa de vacuum si tot ce tine de vacuum (furtune si butelie).

Bafta si sper sa nu fie galeria de admisie, poate e ceva mai simplu de reparat/inlocuit

Link to comment
Share on other sites

Este exact ce ma asteptam, galeria de admisie. Stiti pe cineva care vinde o galerie de 3.0d??

 

daca tot o schimbi de ce nu iti faci una la comanda din fier de ala greu cu is puse la masinile astea cu turbine si presiune puternica in turbo ca astfel iara o sa ti se sparga.....o faci odata si nu mai ai treaba.....

Link to comment
Share on other sites

din pacate am avut dreptate, admisia e baiu. Tresa pui alta admisie si io zic sa pui noua, mai laes ca motoru-i chipuit. Si mai verifica odata presiunea la turbina, eu zic ca-i prea mare.

Am circulat si io 2 ani cu soft modificat da' n-am avut nici o problema la motor.

 

Faza cu lipitu nu stiu cat o sa tina iar sa-ti faca cineva una din aluminiu ma indoiesc ca ar reusi. Mai ales la noi.

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

Am mai povestit pe un topic ce am facut eu cu un preten pe masina lui! <_<

Era un 525d, am dat jos admisia si pe buza aia din dreapta am dat gauri din 2 in 2cm si am pus suruburi inbus de 3 cu piulita pe dedesubt. Acolo unde s-a putut am bagat intre cele 2 parti ale carcasei silicon negru termic, dupa care am strans usor fiecare surub in parte, de mai multe ori. Cu grija sa nu plezneasca mizeria aia de carcasa. Nu pare ebonita dar e un plastic mai dur. E tiganeala dar eu cred ca merita. Nu cred ca admisia aia va mai plezni pe acolo vreodata. Peste toate astea am taiat un furtun negru cam cat degetul de mare pe centru si l-am cracanat peste buza, asta ca sa nu fie inestetic, de jur imprejurul marginii din dreapta. Poti incerca si solutia asta, inainte sa arunci cu banii. E o prostie ce au facut astia de la BMW, sa faca aceasta carcasa din 2 parti, lipite sau bagate la cald ca nu-mi dau seama cum au fost prinse. Mai ales ca pe acolo e ceva presiune, aprox. 1bar. Spor!

Link to comment
Share on other sites

Am facut si eu acelasi lucru cu suruburi de 5,5 din 2 in 2 cm si le-am strans cu piulita. singura chestie este ca eu nu am pus nici un fel de solutie si cand accelerez, pe la muchie, se mai simte ca sufla. Sa o desfac din nou si sa-i dau cu solutie?? Si ce solutie sa folosesc?
Link to comment
Share on other sites

poti folosi de ex. mastic din ala care se foloseste la lipit parbrize.

Eventual poti lua de la Loctite gasket pt. etansari. Foarte bun, de ala folosesc si eu.

Nu-i neaparat sa fie din ala care rezista la temperaturi mari, aerul care intra in admisie e racit de interculer, deci temperaturi mari nu prea sint acolo

 

LE: NU FOLOSITI SURUBURI CU PIULITE, NICIODATA NU STII CAND SE DESFILETEAZA VREUNUL DE LA VIBRATII SI ESTE ASPIRAT IN MOTOR

mai bine folositi pop-nituri sau piulite cu plastic in capat

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

Ti-am zis, silicon negru termic. Am bagat cu seringa pe toata buza, am lasat vreo 30min sa se usuce putin siliconul si apoi am inceput sa strang suruburile. Noi am bagat de 3 suruburi pt ca buza e destul de mica si nu incapea capul de la surub. Cele cu cap inbus se strang fain cu inbusul. Tot ce iese in exces tai cu catter-ul, ma refer la silicon. Trebuie sa strangi sanatos, la limita stricarii filetelor, dar daca ai mai multe suruburi le schimbi pe alea stricate.

Si inca o chestie, pui suruburi pe toata buza aia, din partea dreapta a carcasei, in forma de U.

Calin: suruburile trec dintr-o parte in alta, nu au cum sa cada in admisie. Oricum se da putin silicon pe partea de jos, unde sunt prinse piulitele.

Edited by rmg
Link to comment
Share on other sites

Am facut si eu acelasi lucru cu suruburi de 5,5 din 2 in 2 cm si le-am strans cu piulita. singura chestie este ca eu nu am pus nici un fel de solutie si cand accelerez, pe la muchie, se mai simte ca sufla. Sa o desfac din nou si sa-i dau cu solutie?? Si ce solutie sa folosesc?

 

 

Razvan : e 100-150 euro o galerie de admisie SH de e 39, useru Primaru si-a cumparat, dar ia-ti neaparat de e39 manual, ca ala nu are clapete de admisie, pe cand cele cu automata, au clapete in galerie.. deci nu e asa negru dracu.. inca 100 de euro si aia e <_< eu cand va trebui sa o schimb am zis ca o trag in fibra :)

Link to comment
Share on other sites

Pai useru "primaru" a cautat si a gasit la cluj... galeria ce o are acuma mi se pare ca a luat-o la 100 de euro...

 

Nu prea conteaza cati CP ai.. daca e galeria de pe e39 manual nu are clapete... pe aia sa mergi... si primaru are e39 automat si a pus galerie fara clapete si e totul ok. ( nu mai stiu daca a a ta e manuala sau automata)

Link to comment
Share on other sites

Nu as da bani pe SH, mi se par bani aruncati. Nu stii cand va plezni si aia. Ori o cumperi de noua si stii o treaba ori gasesti metode s-o carpesti pe asta a ta. Eu asta as face, SH e loterie pe banii tai. Mai ales ca pretul SH la galerie nu e chiar mic, eu nu am gasit sub 200-250Euro in Bucuresti. Se gaseste greu SH iar cei care vand stiu asta. Si mai stiu si ca se strica destul de multe.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.