Jump to content

se incalzeste motorul f greu


Recommended Posts

sa ajunga la optim (ac la jumate)in 20 de min inseamna mult...la mine ieri in maxim 5 min era acul la jumate...cred ca suferi de aceesi problema si anume ,termostat egr mort.

 

ca sa il verifici il demontezi si vezi daca opune rezistenta cand suflii pe el, daca nu opune , inseamna ca e dus.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 309
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

.... acum sunt cu temperatura la jumate, parca e lipit acul ...ce poate sa faca un cacatel de termost pt EGR... :)

 

 

nu mai zice ca l-am cumparat de ceva vreme si inca nu am apucat sa il montez. abia peste 1 sapt ajung acasa, abia astept sa vad si eu acul ala la jumatate tot timpul ( si caldurica in masina bineinteles)

Link to comment
Share on other sites

nu mai zice ca l-am cumparat de ceva vreme si inca nu am apucat sa il montez. abia peste 1 sapt ajung acasa, abia astept sa vad si eu acul ala la jumatate tot timpul ( si caldurica in masina bineinteles)

 

il poti schimba si tu, este foarte simplu...in maxim 40 de min termini.. :)

Link to comment
Share on other sites

am si eu o intrebare, cum iti dai seama care termostat este defect? pe nimerite cumva?

 

ca sa il verifici il demontezi si vezi daca opune rezistenta cand suflii pe el, daca nu opune , inseamna ca e dus.

 

termostatul general trebuie fiert in oala si vezi daca deschide sau nu si la ce temperatura :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

am si eu o intrebare, cum iti dai seama care termostat este defect? pe nimerite cumva?

 

ca sa il verifici il demontezi si vezi daca opune rezistenta cand suflii pe el, daca nu opune , inseamna ca e dus.

 

termostatul general trebuie fiert in oala si vezi daca deschide sau nu si la ce temperatura :)

 

Da si mie mi s-a parut mult 20 min. Ma rog...nu o fi 20. Insa 12-15 min sigur trec pana ajunge la optim. Pana la linia dintre zona albastra si mijloc ajunge in 4-5 min daca nu stau pe loc. Apoi insa urcarea pana la optim merge mai greu. Probabil ca e dus. E greu de demontat? Nu ma refer la surubareala efectiva ci la pasii ce preced si urmeaza demoantarii/montarii la loc. Adica trebuie sa opresc ceva pe circuit inainte sa-l dau jos? Dupa ce-l montez la loc trebuie sa aerisesc instalatia? Sau pur si simplu il dau jos, ma uit la el, il pun la loc si sunt gata de drum? E prima data cand ma bag la sistemul de racire si habar nu am cum sa demontez treburile pe acolo. Mersi!

Link to comment
Share on other sites

trebuie demontata teava de la egr si coolerul egr pe care este montat termostatul, pt a avea acces la un surub in rest e simplu de tot, chiar si cu aerisirea care se face mai mult singura, insa o poti face si pe la aerisitoare... Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Am si eu o intrebare legata de topicul asta:

La 0 grade afara, mers in oras, nu-mi ajunge la mijloc (90 grade) decit in 5+ km parcursi in circa 10-12 min. Dupa ce ajunge la mijloc si dau drumul la caldura cade acul pina la vreo 60-70 grade (aproape de linia dinaintea celei de mijloc). Din momentul asta creste destul de greu pina la mijloc.

 

La drum intins mi se intimpla altceva: imi ajunge la mijloc, dupa un timp cade pe la 70 grade apoi isi revine iar la mijloc apoi cade iar dupa o vreme, si tot asa...

 

A mai patit cineva asa? E un comportament normal sau ar trebui sa ma gindesc si eu sa-mi inlocuiesc antigelul si termostatul?

Pompa de apa se inlocuieste preventiv?

 

Masina e e46 diesel din 2001 136 cp

Link to comment
Share on other sites

antigelu la 4 patru ani este recomandat sa mergi cu el iar termostatul schimbal el este de vina bmw este o masina care face presiune iar termostatul ramane blocat sau sa zlabit arcul .
Link to comment
Share on other sites

Da, asa-i. Antigelul trebuie schimbat la 4 ani la masina asta. Am citit si eu in TIS.

O sa-l schimb in curind si ma gindeam sa schimb si termostatul...

 

termostatul de la radiator sau si cel EGR ar trebui schimbate?

 

 

 

egr ala de la radiator nu il schimba daca nu face prob.

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare legata de topicul asta:

La 0 grade afara, mers in oras, nu-mi ajunge la mijloc (90 grade) decit in 5+ km parcursi in circa 10-12 min. Dupa ce ajunge la mijloc si dau drumul la caldura cade acul pina la vreo 60-70 grade (aproape de linia dinaintea celei de mijloc). Din momentul asta creste destul de greu pina la mijloc.

 

La drum intins mi se intimpla altceva: imi ajunge la mijloc, dupa un timp cade pe la 70 grade apoi isi revine iar la mijloc apoi cade iar dupa o vreme, si tot asa...

 

A mai patit cineva asa? E un comportament normal sau ar trebui sa ma gindesc si eu sa-mi inlocuiesc antigelul si termostatul?

Pompa de apa se inlocuieste preventiv?

 

Masina e e46 diesel din 2001 136 cp

 

nu ti se pare logic ca temperatura sa scada dupa ce ai dat drumul de la caldura??? hai sa iti explic de ce. pornesti masina, caldura oprita samd ... pleci la drum ... apa din instalatie se incalzeste, motorul ajunge la temp. optima samd. dar tu ai caldura oprita. asta inseamna ca pe o parte a instalatiei( si anume in radiatorul de caldura) tu ai apa care nu s-a incalzit, deoarece circulatia ei este oprita. in momentul in care tu pornesti caldura, in radiatorul respectiv intra apa calda, si iese apa rece, care se amesteca cu restul apei din instalatie. in cazul asta, apa rece+apa fierbinte=apa calda => scaderea temperaturii apei, pentru moment.

Edited by Ovidiu Augustin
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o intrebare legata de topicul asta:

La 0 grade afara, mers in oras, nu-mi ajunge la mijloc (90 grade) decit in 5+ km parcursi in circa 10-12 min. Dupa ce ajunge la mijloc si dau drumul la caldura cade acul pina la vreo 60-70 grade (aproape de linia dinaintea celei de mijloc). Din momentul asta creste destul de greu pina la mijloc.

 

La drum intins mi se intimpla altceva: imi ajunge la mijloc, dupa un timp cade pe la 70 grade apoi isi revine iar la mijloc apoi cade iar dupa o vreme, si tot asa...

 

A mai patit cineva asa? E un comportament normal sau ar trebui sa ma gindesc si eu sa-mi inlocuiesc antigelul si termostatul?

Pompa de apa se inlocuieste preventiv?

 

Masina e e46 diesel din 2001 136 cp

 

nu ti se pare logic ca temperatura sa scada dupa ce ai dat drumul de la caldura??? hai sa iti explic de ce. pornesti masina, caldura oprita samd ... pleci la drum ... apa din instalatie se incalzeste, motorul ajunge la temp. optima samd. dar tu ai caldura oprita. asta inseamna ca pe o parte a instalatiei( si anume in radiatorul de caldura) tu ai apa care nu s-a incalzit, deoarece circulatia ei este oprita. in momentul in care tu pornesti caldura, in radiatorul respectiv intra apa calda, si iese apa rece, care se amesteca cu restul apei din instalatie. in cazul asta, apa rece+apa fierbinte=apa calda => scaderea temperaturii apei, pentru moment.

 

 

 

 

 

este logic ce spui tu dar nu este normal dupa parere me desi nu sunt mecanic este termostatul de vina.

Link to comment
Share on other sites

La drum intins mi se intimpla altceva: imi ajunge la mijloc, dupa un timp cade pe la 70 grade apoi isi revine iar la mijloc apoi cade iar dupa o vreme, si tot asa...

 

A mai patit cineva asa? E un comportament normal sau ar trebui sa ma gindesc si eu sa-mi inlocuiesc antigelul si termostatul?

Pompa de apa se inlocuieste preventiv?

 

Masina e e46 diesel din 2001 136 cp

 

Despre comportamentul la drum intins descris mai sus are cineva vreo idee? E normal?

Se intimpla cu sau fara caldura pornita.

Link to comment
Share on other sites

La drum intins mi se intimpla altceva: imi ajunge la mijloc, dupa un timp cade pe la 70 grade apoi isi revine iar la mijloc apoi cade iar dupa o vreme, si tot asa...

 

A mai patit cineva asa? E un comportament normal sau ar trebui sa ma gindesc si eu sa-mi inlocuiesc antigelul si termostatul?

Pompa de apa se inlocuieste preventiv?

 

Masina e e46 diesel din 2001 136 cp

 

Despre comportamentul la drum intins descris mai sus are cineva vreo idee? E normal?

Se intimpla cu sau fara caldura pornita.

 

 

SALUT

VENTILATORUL ITI MERGE IN CONTINU??

Link to comment
Share on other sites

ESTE TERMOSTATU SUTA LA SUTA CAND MERGI PRIN ORAS SE INCALZESTE CE SE INCALZESTE DAR DACA MERGI AFARA SE RACESTE RAU DE TOT.PAI EU AM AVUT ACEASI PROBLEMA SI AM VENIT CU IA DIN GERMANI IN NOIEMBRIE PE FRIG FARA CALDURA CA NU BAGA NICI CALDURA.AM DARDAIT 2000 DE KM

 

Care termostat l-ai inlocuit? Amindoua?

Link to comment
Share on other sites

Eu azi a facut operatiunea de inlocuire. Intradevar termostatul de la EGR era de vina. Acuma acul sta "lipit" pe mijloc.

 

Eu am luat termostatul de la POIUYT. Stiu ca erau ceva contradictii pe tema acestui termostat...ca e sau nu bun. Eu am E46 318d din 8/2004 si termostatul pe care l-am dat jos de pe masina arat identic cu cel pe care l-am cumparat de la POIUYT.

 

Cu ocazia asta ii multumesc si lui bmw-utu pentru ajutor. Un tip de nota 10 pe care il recomand :) !

Link to comment
Share on other sites

Eu azi a facut operatiunea de inlocuire. Intradevar termostatul de la EGR era de vina. Acuma acul sta "lipit" pe mijloc.

 

Eu am luat termostatul de la POIUYT. Stiu ca erau ceva contradictii pe tema acestui termostat...ca e sau nu bun. Eu am E46 318d din 8/2004 si termostatul pe care l-am dat jos de pe masina arat identic cu cel pe care l-am cumparat de la POIUYT.

 

Cu ocazia asta ii multumesc si lui bmw-utu pentru ajutor. Un tip de nota 10 pe care il recomand :lol: !

 

multam. :)

Link to comment
Share on other sites

Eu azi a facut operatiunea de inlocuire. Intradevar termostatul de la EGR era de vina. Acuma acul sta "lipit" pe mijloc.

 

Eu am luat termostatul de la POIUYT. Stiu ca erau ceva contradictii pe tema acestui termostat...ca e sau nu bun. Eu am E46 318d din 8/2004 si termostatul pe care l-am dat jos de pe masina arat identic cu cel pe care l-am cumparat de la POIUYT.

 

Cu ocazia asta ii multumesc si lui bmw-utu pentru ajutor. Un tip de nota 10 pe care il recomand :) !

 

si acuma cam in cat timp se incalzeste motorul?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.