Jump to content

date tehnice seria E34


cezy82

Recommended Posts

salut ,mi-am cumparat un bmw 520 24v din 92 si vreau sa-i schimb uleiul.Problema e k nu stiu exact cati litri de ulei ar trebui sa iau si cam ce ulei ar fi recomandat la acest motor. :bashwall:

73633[/snapback]

uite varianta oficiala--iar catip de ulei Castrol

Edited by sorinbaiatu
Link to comment
Share on other sites

salut ,mi-am cumparat un bmw 520 24v din 92 si vreau sa-i schimb uleiul.Problema e k nu stiu exact cati litri de ulei ar trebui sa iau si cam ce ulei ar fi recomandat la acest motor. :blink:

73633[/snapback]

 

Intra 5.75 litri ulei.

Ti-as recomanda un 5W40. De la AB.

Link to comment
Share on other sites

BMW-ul, BMW-ul...cat costa BMW-ul??? :blink:  :)  :)

73831[/snapback]

 

 

Eu am dat 3400E. Are cateva probleme..adik tre sa-i fak o planetara , parbrizu e putin crapat si sa-i curat injectoarele...Oricum am vz ca lumea cere vreo 4000 pe ele...

Link to comment
Share on other sites

Great car! :blink:

 

Nu uita sa citesti ghidul lui wlf privitor la E34.

 

K ulei incearca in prima faza un full synthetic 5 W 40 . E cel mai bun pt. motor. Insa, cu varsta, se mai uzeaza una alta, deci, daca il mananca rapid, aia e, treci pe semi synth.

Link to comment
Share on other sites

salut ,mi-am cumparat un bmw 520 24v din 92 si vreau sa-i schimb uleiul.Problema e k nu stiu exact cati litri de ulei ar trebui sa iau si cam ce ulei ar fi recomandat la acest motor. :blink:

73633[/snapback]

 

cred ca ai facut o treaba destul de buna, oricum sa ai bafta de el. schimbul se face ushor, iti intra cu tot cu filtru 6 litri de ulei, intreaba fostul proprietar ce fel de ulei a folosit , mineral sau sintetic, si mergi pe acelasi tip. cel mai bine mergi dupa uleiul recomandat de carte. atentie la resetare, la modelul pe care il ai, o poti face singur. imi pare rau ca nu mai stiu algoritmul, dar stiu ca se poate cu siguranta. inca odata bafta

Link to comment
Share on other sites

cred ca ai facut o treaba destul de buna, oricum sa ai bafta de el.    schimbul se  face ushor, iti intra cu tot cu filtru 6 litri de ulei, intreaba fostul proprietar ce fel de ulei a folosit , mineral sau sintetic, si mergi pe acelasi tip.    cel mai bine mergi dupa uleiul recomandat de carte.  atentie la resetare, la modelul pe care il ai, o poti face singur.    imi pare rau ca nu mai stiu algoritmul, dar stiu ca se poate  cu siguranta. inca odata bafta

73858[/snapback]

 

 

Mersi frumos! Da,ar fi o problema cu resetarea ... am cautat pe net si nu prea am inteles cum se face ... Am vazut ca exista o scula speciala pt resetare care afara nu costa prea mult da nu stiu daca gasesc la noi asa ceva... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Mersi frumos! Da,ar fi o problema cu resetarea ... am cautat pe net si nu prea am inteles cum se face ... Am vazut ca exista o scula speciala pt resetare care afara nu costa prea mult da nu stiu daca gasesc la noi asa ceva...  :blink:

73859[/snapback]

 

daca ai sa reusesti sa faci rost de puntea pentru resetare ar fi nemaipomenit, d

dar ma tem ca si cei de la service daca este sa o posede nu ti-ar imprumuta-o, cu siguranta. cel mai simplu se face punte cu o banala bucat de sirma, indoita la fel ca un strap electric (in forma de U) cu care faci contactele pe pinii din mufa de resetare, intr-o anumita ordine si cu un anumit timp. sincer imi pare rau ca nu mai am acest algoritm, cred ca l-am dat cu tot cu masina, dar daca imi amintesc bine am vazut asta undeva in net sau chiar aici in forum. poti sa renunt la asta daca vrei, dar nu este prea placut sa stai cu toate service-urile aprinde in bord (mie unul nu imi place).

Link to comment
Share on other sites

Eu am dat 3400E. Are cateva probleme..adik tre sa-i fak o planetara , parbrizu e putin crapat si sa-i curat injectoarele...Oricum am vz ca lumea cere vreo 4000 pe ele...

73855[/snapback]

Ai vazut bine...cu toate reparatiile...tot nu ajungi la 4000euro...sau ajungi? :)

Si oricum, astea nu sunt probleme... :blink:

Link to comment
Share on other sites

recomandarea mea e sa bagi un RS de la castrol 10w/60,sa schimbi filtrele de benzina,aer,curelele de alternator,clima,servodirectie,chiar si likidul de servo,si sa cureti injectoarele.

semnalizatoare fata albe+spate semnale vopsit in rosu(160k este spray gata aditivat cu lac)

cam atat pt inceput,la capitolul intretinere,restul il stii tu ce reparatii ai la ea.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.