Jump to content

BMW 320d sau i?


carstos

Recommended Posts

Au fost foarte multe topicuri cu acest subiect...totul depinde de gusturi...D.P.D.V. propriu nu ai ce senzatii sa gasesti la disel...mentionez ca eu am benzina..deci sunt subiectiv...<_< asa ca tu ar trebui sa faci o diferenta intre benzina si disel...nu neaparat BMW...in general..ideea este ca BMW au cel mai sport disel...daca ar fii dupa mine as incerca sa conduc si disel si benzina BMW...si sa trag o concluzie ( eu unu asa am facut innainte sa-mi iau masina si am ales benzina) a fost optiunea mea...tu decizi...

 

P.S. prin toate service-urile vad doar disel...in principiu disel au mai multe probleme...

 

Corect, nefiind un cunoscator de BMW l-am confundat. Acum ca stiu la ce va referiti chiar nu vad cu ce e mai bun un E46 decat un E90. Mi se pare mult mai frumos E90 si probabil e si mai bun :) Sau nu?

 

 

Dupa parerea mea ce e mai nou e mai bun...cercetarea merge innainte si e logic ca la un model nou sa fie aduse imbunatatiri...

Link to comment
Share on other sites

tu nu intelegi ca nu asta e probema.. problema sunt senzatiile care tre sa recunnoastem la 2000cmc sunt mai mari in diesel decat in aceeiasi cilindree la benzina

 

<_<

 

Depinde.

SenzaĂžiile sunt subiective.

 

Eu prefer sunetul de motor pe benzinĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

"problema sunt senzatiile care tre sa recunnoastem la 2000cmc sunt mai mari in diesel decat in aceeiasi cilindree la benzina" ??? sincer cred ca sigur nu ai auzit un motor de 2200 pana acum...dar fiecare cu ce prefera respect asta.

am vazut ceva posturi pe aici cu preturile de la i vs d parerea mea este ca la intretinere sunt mai mari la D ca la i Ex: un litru de Castrol la I este 22-24RON la D 45-47 RON deci este adevarat ca mananca mai putin benzina dar la vanzare I se vinde mai bine ca D.

Eu am un E46 2200i 2002 150.000 si fara 13.000 EUR nici nu discut.

Bafta in alegerea ta...ideea este ca tu sa fi lamurit nu altii.

Link to comment
Share on other sites

Omul vrea consum de 10-12 la benzinar.... pai asa doar un 318i te-ar satisface(asta daca iti ajung 143 de cai).

 

Tu esti omul diesel, e clar, ce mai...

As alege benzina datorita costului mai mic de intretinere, semnificativ mai mic in unele cazuri.

Link to comment
Share on other sites

"problema sunt senzatiile care tre sa recunnoastem la 2000cmc sunt mai mari in diesel decat in aceeiasi cilindree la benzina"

 

??? sincer cred ca sigur nu ai auzit un motor de 2200 pana acum...dar fiecare cu ce prefera respect asta.

LOL <_<

 

da intradevar.. nu prea il aud pe ala de 2200.. mai des il aud pe ala de 3000, nu conteaza.. tot M54 e !

 

 

eram putin ironic in postul ala... vad ca nu s-a prins nimeni :)

Link to comment
Share on other sites

Cand omul intreaba doar si nu stie ce isi doreste e greu sa se lamureasca.

 

NU iti recomand BMW ia alta masina, orice vrei, am vazut ca bati cu Skoda si VW, dar inainte sa cumperi da-te cu un BMW oricare din modele, si asigurate ca esti cu cineva care sa iti spuna cum functioneaza un BMW vei ramane surprins.

 

BMW-ul e o masina aparte de asta multi care au avut masini de la VAG nu le inteleg si li se pare lor ca ar fi Vag-urile ceva mai bune(poate mai ieftine la intretinere) dar la capitolul performante BMW cu modelele sale cam ingroapa concurenta.

 

Vezi motorul de 150 CP diesel -2002-2005 pe E46 vizavi de concurenta in aceeasi ani. Pune pe langa diferenta de putere o cutie foarte bine etajata si un tren de rulare mai stabil+tractiune spate - este frumos nu?

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

Indiferent de senzatii sau orice altceva nu as mai cumpara un diesel SH nici daca a fost a lui mama. Pot sa spuna cei cu diesel ce vor ei si poate multi se vor supara, pur si simplu e un principiu in inginerie : cu cat ai mai multe piese in miscare cu atat fiabilitate scade. Poti lua niste masuri ca de exemplu tolerante mai mici la fabricatie .. proiectare mai ingrijita, dar sunt mult pre pretentioase si la stilul de condus(ma refer la cum sa mergi cu ele ca sa tina ) si la multe altele. Degeaba are si carnet de intretinere BMW original s.a.m.d ... ajuta dar nu e o garantie ca nu vei avea probleme. Si cel mai bine intetionat proprietar daca a mers cu el mai mult subturat e doar o chestiune de timp pana pica chiar daca a efectuat la timp toate reviziile. Eu am in prezent un diesel si sper sa scap de el in vreo 2-3 luni .. mi-a mancat zilele. O sa iau acelasi model pe benzina.. pentru un litru doi in plus la consum nu merita sa iti toci nervii si sanatatea daca doamne fereste ai probleme. Si cele pe benzina pot avea si au .. dar sunt mult mai simplu de detectat si rezolvat.

Fati calcule cu atentie si daca esti ingrijorat de consum si asta e singurul motiv pentru care ai vrea un diesel mai calculeaza odata vei vedea ca nu mai e nici o afacere cu dieselul.

Link to comment
Share on other sites

am i si votez tot i <_<

as vota D doar pt cuplu, in schimb zgomotul ala de tractoras imi displace foarte mult impreuna cu tremuratul la pornirea si oprirea motorului.

 

mi se pare mie sau in romania sunt mai multe d-uri decat i-uri? si daca, chiar asa este, oare de ce? - nu cred cred eu ca merg multi oameni peste 40k km/an... de ce totusi multi aleg diesel-ul in pofida i-ului cu toate ca se stie pe deasupra ca este mai costisior?

Link to comment
Share on other sites

Ia o maÂşinĂŁ pe benzinĂŁ.

 

Nu se justificĂŁ un diesel la 10 000 km pe an.

 

Diesel-ul este un compromis pentru cei care circulĂŁ mult.

 

 

Foarte adevarat...eu chiar nu inteleg senzatia disel...nu ma considerati subiectiv...

 

am i si votez tot i <_<

as vota D doar pt cuplu, in schimb zgomotul ala de tractoras imi displace foarte mult impreuna cu tremuratul la pornirea si oprirea motorului.

 

mi se pare mie sau in romania sunt mai multe d-uri decat i-uri? si daca, chiar asa este, oare de ce? - nu cred cred eu ca merg multi oameni peste 40k km/an... de ce totusi multi aleg diesel-ul in pofida i-ului cu toate ca se stie pe deasupra ca este mai costisior?

 

 

Cu ceva timp in urma..pretul motorinei era la jumatea pretului benzinei...si a ramas o psihoza din lucrul asta...vreau disel...si atat ...ca in ziua de azi nu se mai justifica amortizarea investitiei in masina prin faptul ca motorina e mai "eftina"...parerea mea

Link to comment
Share on other sites

Indiferent de senzatii sau orice altceva nu as mai cumpara un diesel SH nici daca a fost a lui mama. Pot sa spuna cei cu diesel ce vor ei si poate multi se vor supara, pur si simplu e un principiu in inginerie : cu cat ai mai multe piese in miscare cu atat fiabilitate scade. Poti lua niste masuri ca de exemplu tolerante mai mici la fabricatie .. proiectare mai ingrijita, dar sunt mult pre pretentioase si la stilul de condus(ma refer la cum sa mergi cu ele ca sa tina ) si la multe altele. Degeaba are si carnet de intretinere BMW original s.a.m.d ... ajuta dar nu e o garantie ca nu vei avea probleme. Si cel mai bine intetionat proprietar daca a mers cu el mai mult subturat e doar o chestiune de timp pana pica chiar daca a efectuat la timp toate reviziile. Eu am in prezent un diesel si sper sa scap de el in vreo 2-3 luni .. mi-a mancat zilele. O sa iau acelasi model pe benzina.. pentru un litru doi in plus la consum nu merita sa iti toci nervii si sanatatea daca doamne fereste ai probleme. Si cele pe benzina pot avea si au .. dar sunt mult mai simplu de detectat si rezolvat.

Fati calcule cu atentie si daca esti ingrijorat de consum si asta e singurul motiv pentru care ai vrea un diesel mai calculeaza odata vei vedea ca nu mai e nici o afacere cu dieselul.

câtã dreptate poÞi sã ai... <_< eu mi-am cumpãrat de 7 luni un E90 320d ºi mi-a fãcut o grãmadã de probleme. cea mai gravã a fost schimbarea turbinei acum 2 sãptãmâni (cea veche era În stare criticã) ºi acum Îmi face probleme cu pornirea. imi apar pe navigaÞie trei erori: DSC Failure!, Run Flat Indicator Failure! ºi Fuel Pump!. dacã Îi dau cheie În momentul de afiºare al erorilor Învârte În gol, nu se alimenteazã. bãnuiesc pompa de motorinã, ori senzor ceva ori modulul pompei de motorinã. Sper sã fie ori senzor ori modulul de comandã cã dacã e pompa de Înaltã presiune e cam scumpã, 8-900 euro aprox.

la viitorul BMW cred cĂŁ o sĂŁ optez pentru benzinar, deÂşi fac mai mult de 40.000km/an.

Link to comment
Share on other sites

Da Iulian cam asa sa sta treaba, suntem putini care recunosc ca au probleme mari cu diesel, apoi mai e problema cu mecanicii din Ro care schimba vreo 4 piese pana ajung la aia care trebuie din rea vointa sau nestiinta. Un motor simplu, aspirat e ideal pentru Romania si conditiile de acolo. Romanii sunt prea mandri sa zica in gura mare..da domle am gresit. Si mai e un motiv pentru care Romania e plina de BMW diesel.. pur si simplu sunt mai ieftine la aceiasi ani si km fata de modele pe benzina. Si daca te apuci si te gandesti de ce oare? un diesel nou e mai scump decat modelul pe benzina.Avand in vedere si consumul mai mic nu are sens. Adevarul e pur si simplu dupa 4 -5 ani sunt praf si foarte costisitor de intretinut. Diagnosticarea e un cosmar. De unde la SH si pretul mai mic. Motorul in sine tine dar ce e pe langa, turbina, pompe si ce mai e pe acolo, "consumabile" cica , " maruntisuri" de mii de euro .asa pica la toate .. si celalate texte care le mai auzim....
Link to comment
Share on other sites

nasol iulian , apropo si eu am avut probleme cu pornire la fel invartea in gol si la un momentan dupa vreo saptamana si ceva nu a mai pornit deloc , motivul injectoarele .... eu la diesel in 2 ani am schimbat turbina si 4 injectoarea asta fiind cele mai importante alea mici nu le mai enumar ...... pro benzina
Link to comment
Share on other sites

eu recunosc cã m-am Þepuit cu maºina, nu ºtiu dacã din vina exploatãrii proaste a celui (celor) din urma mea, cât mai mult a nefiabilitãÞii maºinii În sine. am bãgat cam 12.000 lei În ea În jumãtate de an (cu excepÞia celor 2000lei bãgaÞi În jante ºi anvelope) restul au fost doar reparaÞii ºi iar reparaÞii.

am vrut motorinã pentru consum ºi cuplu. frati-miu are un Renault Megane 1.6 benzinã ºi Îi consumã 12-13 În oraº, ceva de speriat ºi e puturoasã rãu. pânã ºi SupeRNova dinaintea bmw-ului fugea mai tare ca maºina lui frati-miu. ºi de-asta am fugit de benzinã.

@Kocs la mine nu cred cã este problema injectoarelor, pentru cã dacã las contactul pus aprox 30 sec ºi pompa bagã ceva, dupã ce pun iar contactul erorile dispar ºi porneºte de parcã nimic nu s-ar fi Întâmplat. ºi asta o face doar dimineaÞa sau la o pornire cu motorul rece.

cred cã e ceva pe la pompã, nu ºtiu ce sã zic, o sã mã duc cât de curând cu ea la tester.

Link to comment
Share on other sites

mai depasit eu inca nu am ajuns la suma aia ( desi nu mai e mult ) , la mine a fost prima masina si nu am deschis ochii bine am vrut D pentru consum desi pana acum am facut o medie de cam 22mii km pe an , in oras imi consuma cam 9 +/-.... mare economie fata de bezina nu e , un 320i ia cam 13 mers bine nu puturos , cel putin unui amic acolo bate consumul . gata nu mai zic nimic ca deja cam mult off topic
Link to comment
Share on other sites

eu recunosc cã m-am Þepuit cu maºina, nu ºtiu dacã din vina exploatãrii proaste a celui (celor) din urma mea, cât mai mult a nefiabilitãÞii maºinii În sine. am bãgat cam 12.000 lei În ea În jumãtate de an (cu excepÞia celor 2000lei bãgaÞi În jante ºi anvelope) restul au fost doar reparaÞii ºi iar reparaÞii.

 

Nu te-ai Þepuit, astfel de lucruri se Întâmplã.

BMW-urile nu sunt chiar cele mai fiabile maÂşini. <_<

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.