Jump to content

Normele de poluare la BMW


EugenD

Recommended Posts

procedura este cam aceeasi, cred ca fata de o masina din UE mai trebuie platita o vama data fiind provenienta non-UE. pana la RAR, ai putea sa iti faci o idee despre norma de poluare in functie de codul motor, romanii nostri au scos si masini din 2004 euro 3, concluzia o tragi tu.

 

 

Model (tip) Cod motor Cmc kW km/h CV

330I 306S3 2979 170 250 5H

330I 306S3 2979 170 247 5A

330CI COUPE 306S3 2979 170 250 5H

330CI COUPE 306S3 2979 170 247 5A

330CI CABRIO 306S3 2979 170 247 5H

330CI CABRIO 306S3 2979 170 240 5A

330I TOURING 306S3 2979 170 250 5H

330I TOURING 306S3 2979 170 243 5A

 

Tabelul complet se gaseste undeva pe forum.

Link to comment
Share on other sites

de unde provine masina? ca tara ma refer...

 

daca e din fabrica EURO 4 nu ti-l va scoate nimeni EURO3.

 

masina provine din america

vanzatorul a spus ca a platit vama si tva-ul,si ar ramane de achitat taxa,care pt euro4 este 1000e

el spune ca a cautat pe net dupa codul motorului,si l-a gasit ca fiind euro4

 

pot avea surprize sa il considere euro 3?

Link to comment
Share on other sites

Masina asta iese Euro 3, fara indoiala, si o sa iti mai ia 12 milioane "taxa pentru incadrare la normele de poluare".

 

Daca individu a platit vama si tva, masina a trecut pe la RAR pentru constatarea vamala, cu care a inchis vama. Hartia de la constatarea vamala se da numai impreuna cu stabilirea normei de poluare. Individu stie sigur ca masina e Euro 3.

 

Nu poti face faza cu cererea la RAR pentru masini din USA, pentru ca niciunde pe masina sau pe acte nu sunt scrise datele care sa le treci pe cerere, si ei stiu asta. Am incercat eu varianta sa ma duc cu cererea, sa declar ca masina e din UE, sa imi dea raspuns da domne e Euro 4, si apoi cand faceam constatarea vamala si mi-ar fi zis ca e Euro 3, sa fac scandal. Nu sunt chiar asa de fraieri. :)

Link to comment
Share on other sites

acum am vorbit cu el la telef si a spus ca vama si tva-ul le-a platit in germania,cand a coborat masina.

si a spus ca,odata platita vama in UE(in germania) se considera platita pe tot spatiul UE,adica nu mai trebuie platita si la noi

 

mai ramane acum cu euro3/4

daca merg cu actelela RAR,am vazut ca costa 30ron,si cer sa-mi spuna daca este/nu este euro 4,si ei imi spun ca este euro 4

 

cand merg cu masina pt omologare,va putea iesi euro3,chiar daca initial au dat verdict ca fiind euro 4?

mi-a dat serie da sasiu,cred,formata din 17 caractere

WBABS53482JU93368

de aici se poate deduce ceva?

 

 

in alt caz,daca iau un bmw din germania,am gasit ceva si acolo,an asemanator,dar pe talon scrie euro4.asta e batut in cuie,adica la noi il va trece sigur euro4?

Edited by cipi_g
Link to comment
Share on other sites

acum am vorbit cu el la telef si a spus ca vama si tva-ul le-a platit in germania,cand a coborat masina.

si a spus ca,odata platita vama in UE(in germania) se considera platita pe tot spatiul UE,adica nu mai trebuie platita si la noi

 

mai ramane acum cu euro3/4

daca merg cu actelela RAR,am vazut ca costa 30ron,si cer sa-mi spuna daca este/nu este euro 4,si ei imi spun ca este euro 4

 

cand merg cu masina pt omologare,va putea iesi euro3,chiar daca initial au dat verdict ca fiind euro 4?

mi-a dat serie da sasiu,cred,formata din 17 caractere

WBABS53482JU93368

de aici se poate deduce ceva?

 

 

in alt caz,daca iau un bmw din germania,am gasit ceva si acolo,an asemanator,dar pe talon scrie euro4.asta e batut in cuie,adica la noi il va trece sigur euro4?

 

Daca la constatarea lor care costa 30-40 RON iti scriu acolo ca este Euro4 , nu am cum pe urma sa ti-o scoata Euro3 :)

Link to comment
Share on other sites

:)( pe mine m-au respins astia de la RAR cu noxele ..

 

 

ce ar trebui sa fac sa rezolv cu noxele ca la reprezentanta imi ia 180 lei doar ca sa imi faca diagnosticarea cine stie cat o fi si reparatia :) .. sau stie cineva un service bun (pls si adresa) care ra-mi regleze noxele mai ieftin :)

Link to comment
Share on other sites

Iese Euro 3 garantat. Fara nici o indoiala, nu te mai stresa.

inclin sa cred ca ai dreptate

in urma celor scrise de tine,l-am luat la intrebari.si a inceput sa dea din colt in colt

apoi l-am intrebat,pai bine,in baza carui act a-ti scris in anunt ca are euro 4

si el zice;pai am vorbit cu baietii,care se ocupa cu masini,si ei au spus ca e euro 4

pana la aceasta convorbire ma bombarda cu e-mailuri

acum i-am spus sa-mi trimita pe mail actele,si brusc,a incetat sa ma mai caute

a,si ce a mai spus.pai ce-ti faci dom'le probleme cu vama,ca acum,de la 1 ianuarie,se scot toate taxele la masini,nu se mai plateste nimic.

fuuny,nu-i asa?

 

se vede treaba ca la noi tot necinstea primeaza

Link to comment
Share on other sites

:)( pe mine m-au respins astia de la RAR cu noxele ..

 

 

ce ar trebui sa fac sa rezolv cu noxele ca la reprezentanta imi ia 180 lei doar ca sa imi faca diagnosticarea cine stie cat o fi si reparatia :) .. sau stie cineva un service bun (pls si adresa) care ra-mi regleze noxele mai ieftin :)

ce benzina ai folosit? si eu am fost respins prima data, iar a doua zi am bagat benzina de la rompetrol de 98, incearca sa bagi menzina de la petrom de 99+ dar inainte goleste rezervorul :)

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Tocmai mi-am cumparat dupa lungi cautari un 318 IS impecabil, adus din Italia. Din cate am citit pe forum am inteles ca inginerii de la RAR ar aprecia normele de poluare la masini dupa un sistem tare ciudat si intortocheat, greu de inteles pentru muritorii de rand ca noi.

Urmeaza sa depun maine o cerere de consultanta pentru stabilirea normei de poluare, dar sincer nu stiu cat de bine o sa dorm pana o sa primesc raspunsul de la ei.

 

Asa ca sper sa ma lamureasca unul din voi de problema asta, poate ati mai inmatriculat asa ceva.

 

E vorba despre un 318 IS, prima inmatriculare 11/94, si codul motorului, daca am citit bine pe placuta de langa baterie este 184 S1 . Sper la un Euro 2...

Link to comment
Share on other sites

eu am motorul m50 206s1 si in ambele brief-uri am trecut Euro2 ( in brief-ul mic la rubrica 1 scrie : PKW GESCHLOSSEN SCHADSTOFFARM EURO2 iar brief-ul mare aceeasi chestie schadstoffarm euro2 si apoi in loc de un cod 01 e taiat de xx si langa scris 25 si o stampla cu un leu pusa langa)

azi am fost la rar si pe raportul de verificare pe fata la observatii (nu pe verso unde scrie "OBSERVATII PROVIND RESPINGEREA VEHICULUILUI LA VERIFICAREA TEHNICA" ) -scrie incadrare poluare- ca observatie

aveeti idee daca e cazul sa imi fac griji sau nu?

 

PS : n-am trecut de rar din cauza franei stationare

Si ar mai fi o intrebare : pentru reveniri tre sa ma programez iar la rar ca prima data sau am regim special? (gen se face altfel programarea)

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Tocmai mi-am cumparat dupa lungi cautari un 318 IS impecabil, adus din Italia. Din cate am citit pe forum am inteles ca inginerii de la RAR ar aprecia normele de poluare la masini dupa un sistem tare ciudat si intortocheat, greu de inteles pentru muritorii de rand ca noi.

Urmeaza sa depun maine o cerere de consultanta pentru stabilirea normei de poluare, dar sincer nu stiu cat de bine o sa dorm pana o sa primesc raspunsul de la ei.

 

Asa ca sper sa ma lamureasca unul din voi de problema asta, poate ati mai inmatriculat asa ceva.

 

E vorba despre un 318 IS, prima inmatriculare 11/94, si codul motorului, daca am citit bine pe placuta de langa baterie este 184 S1 . Sper la un Euro 2...

 

Ăn mod normal va ieÂşi Euro 2.

 

318is-urile ies Euro 2 chiar din '93..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.