Jump to content

Normele de poluare la BMW


EugenD

Recommended Posts

  • 10 months later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Buna ziua!

 

Am un motor m50b20 fara vanos ,dar cu cod 206s2 , care stiam ca apare numai la vanos..e posibil sa am alt bloc ?

 

Exista m50b20 fara vanos cu cod 206s2?

 

Daca vreau sa imi schimb motorul , cu unu 206s1 sunt probleme la rar?

 

PS : motorul a fost facut in 08.91 sau 09.91.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Salutare! Imi cer scuze daca postez pe unde nu trebuie, dar sunt mai nou pe aici. Ideea e ca as vrea sa imi achizitionez un E46 din 99-2000. 316i sau 318i. Stiti cumva daca o sa iasa euro3 la Rar? si mai ales, ce cod ar trebui sa aibe motorul astfel incat sa iasa euro3?

Muuultumesc! :)

Link to comment
Share on other sites

Nu exista o legatura directa intre codul motorului si norma de poluare, pentru ca unele motoare au suferit mici modificari, chiar daca in final codul (asa cum este el cunoscut pentru cea mai mare parte a utilizatorilor) a fost acelasi.

 

For the record, cauti 194E1.

Link to comment
Share on other sites

Nu exista o legatura directa intre codul motorului si norma de poluare, pentru ca unele motoare au suferit mici modificari, chiar daca in final codul (asa cum este el cunoscut pentru cea mai mare parte a utilizatorilor) a fost acelasi.

 

For the record, cauti 194E1.

 

exista o legatura directa intre codul motor si norma de poluare, toate motoarele care au acelasi cod vor primi aceeasi norma de poluare

Link to comment
Share on other sites

@Viper05: tocmai de asta intrebam. am nevoie sa stiu codul de motor care sa iasa sigur euro3 la RAR.

@Bobo1987: am vb azi cu un prieten si are un 318i NFL din 2000 si e EURO2. de asta am nevoie de ceva sigur sigur...bugetul fiind nu tocmai generos.

 

in concluzie, are cineva coduri de motoare de 316i sau 318i care ies sigur sigur EURO 3 la RAR?

Link to comment
Share on other sites

Am inteles, credeam ca esti in domeniu sau detii informatii pertinente, pareai foarte sigur de ceea ce spui, nu ca ai luat de buna orice prostie publicata pe Internet.

Desigur, s-ar putea sa ma insel, caz in care imi cer scuze, si te rog sa ma ajuti sa imi lamuresc o dilema: vad ca PDF-ul asta publicat de nu-stiu-ce revista in numele RAR-ului are unele mici scapari.

 

Am cautat 316/318i si apare doar codificarea 194E1 si 164E3.

Din surse sigure, iti pot spune ca 194E1 a avut doua variante, cu PN-uri diferite:

194E1 01 A 11 00 1712974

194E1 02 A 11 00 1439655

 

Care din ele e EURO3 ?

 

Ce imi poti spune despre 256S4 care a avut 4 variante, care din ele respecta standardele EURO 3 ?

256S4 01 A 11 00 1713977

256S4 02 A 11 00 1437339

256S4 03 A 11 00 1432579

256S4 04 A 11 00 1714591

 

De asemenea, in PDF-ul tau nu regasesc 306D2, care a echipat 330D - atat modele EURO3, cat si EURO4.

Cel cu EURO3 are PN11 00 7788531, iar cel cu EURO4 are 11 00 0419087.

 

Mersi.

Link to comment
Share on other sites

contacteaza pe cine vrei tu, nu e vorba de mine e vorba de RAR

 

sau tu sti vreun exemplu de motor cu acelasi cod unul euro3 si celalalt euro2?nu cred

 

si ca sa-ti raspund la intrebare fiecare 256S4 este euro 3, poate unele sunt euro 4, in nici un caz euro2

Edited by Viper05
Link to comment
Share on other sites

ca sa nu mai existe discutii inutile...

@Andreiuk4: cu un simplu SEARCH inainte de postare, ai fi putut afla raspunsul inainte de a pune intrebarea !

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/50094-normele-de-poluare-euro-in-general/

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/53600-normele-de-poluare-la-bmw/

 

ca si raspuns la intrebarea ta: orice model E46 indeplineste cel putin normele de poluare EURO 3 !

 

Nu exista o legatura directa intre codul motorului si norma de poluare, pentru ca unele motoare au suferit mici modificari, chiar daca in final codul (asa cum este el cunoscut pentru cea mai mare parte a utilizatorilor) a fost acelasi.

foarte... WRONG !!! :closedeyes:

 

argumentele le poti gasi in cele 2 linkuri de mai sus...

Edited by X X L
topics merged
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 1 month later...

Va salut colegi! Pana sa citesc acest topic si inca vreo doua legate de norma de poluare eram linistit cu gandul ca in brif am trecut D4 deci e Euro3 (ma gandeam eu), dar mi-a cam intrat un morcov pe undeva ca s-ar putea incadra la Euro2! De o saptamana mi-am adus un 316 E46, din 06.1999 si ma gandesc ce naiba fac daca nu iese Euro3!! Ma uit ca bou' de vreo ora si pe briful mare si pe cel mic si nu reusesc sa-mi dau seama ce motor am pe ea, nu am trecut nici un cod de motor, n-am nimic din ce vad pe la voi, o combinatie de litere cu cifre. Am coborat si la masina cu lantrena sa ma uit p-acolo, parca sunt nebun! Ma gandeam sa va dau cateva date, poate reusiti sa ma luminati putin

Prima inmatriculare: 30.06.1999

VIN : WBAAL11060JN26236

SCHADSTOFFARM D4

Si in brif si pe contra aripa stanga am gasit inscris e1*97/27*0097*

 

Am intrat si pe siteul de la RAR, unde am lista cu autovehiculelor care se pot incadra la Euro3, la BMW 316 sunt trecute urmatoarele:

Model (tip) Cod motor Cmc kW km/h CV

316I 194E1 1895 77 200 5H

316I 194E1 1895 77 194 4A

Ma lovesc de acelasi cod de motor! :(

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.