Jump to content

Normele de poluare la BMW


EugenD

Recommended Posts

Da-i benzina cu cifra octanica mare inainte de RAR, si cat timp stai la coada lasa motorasul pornit!

N-o sa ai surprize.... BMW-urile nu prea fac surprize! In schimb Opelu', VW-u'......sau alea japoneze...... sunt mistere!

De ex am un prieten mandru de el ca si-a adus un Hyundai Sonata din 2001 motor 2.5.......RAR= Euro 2, taxa 6500 euro!!!! :)

Edited by CalinE46+194E1
Link to comment
Share on other sites

CATEVA SFATURI PTR RAR SUNT O BENZINA CU CIFRA OCTANICA CAT MAI MARE DAR SA NU CUMVA SA PUI EFIX SAU CEVA DE GENUL CA ITI IESE NASOL RAU FUMU!UN PRIETEN DE AL MEU A PATITO DEOARECE CURATA MOTORUL SI EVACUEAZA TOTUL PE TOBA DE ESAPAMENT SI IN CATALIZATOR!AR FI BINE SA I SCHIMBI SI ULEIUL DEOARECE AJUTA LA FUNCTIONAREA PERFECTA A MOTRULUI SI LA SCAPARILE DE GAZE!IO ASA AM AUZIT CEL PUTIN!TOATE BUNE !BAFTA
Link to comment
Share on other sites

salut,

ma intereseaza sa imi iau un bmw coupe din 92, 93, benzina(motorizare 318,320 sau chiar 325)

m-am tot uitat pe forumuri si am vazut pareri si diverse date despre incadrare in o anumita norma de poluare, si cum ca numai rarul iti poate spune sigur

as vrea sa imi spuneti, cei care au facut asta, la ce norma a fost incadrata masina voastra(ma refer la cele mentionate de mine putin mai sus)?

toti isi trec in anunturi ca sunt euro 2

merci

Link to comment
Share on other sites

e36, prima inmatriculare 22.07.94, 206s1 - non euro - RAR (cred ca masine e facuta prin 92)

inseamna k eu am catalizator sau vreo modificare facuta in germania.. ca la mine acelasi motor scrie euro2 si la rar la observatii mi-au trecut "incadrare poluare" (dupa mintea mea asta inseamna ca se incadreaza la norma de poluare din carte, nu?)

 

eu am motorul m50 206s1 si in ambele brief-uri am trecut Euro2 ( in brief-ul mic la rubrica 1 scrie : PKW GESCHLOSSEN SCHADSTOFFARM EURO2 iar brief-ul mare aceeasi chestie schadstoffarm euro2 si apoi in loc de un cod 01 e taiat de xx si langa scris 25 si o stampla cu un leu pusa langa)

azi am fost la rar si pe raportul de verificare pe fata la observatii (nu pe verso unde scrie "OBSERVATII PROVIND RESPINGEREA VEHICULUILUI LA VERIFICAREA TEHNICA" ) -scrie incadrare poluare- ca observatie

aveeti idee daca e cazul sa imi fac griji sau nu?

 

PS : n-am trecut de rar din cauza franei stationare

Si ar mai fi o intrebare : pentru reveniri tre sa ma programez iar la rar ca prima data sau am regim special? (gen se face altfel programarea)

\nu te lua dupa ce scrie in anunt, uita-te in ambele brief-uri k acolo ai norma de poluare oficiala

Link to comment
Share on other sites

intamplarea face ca un fost coleg de servici sa lucreze acum la RAR la Suceava, abia sambata am aflat. i-am dat o copie la brief si omul a bagat in calculator datele, el chiar asta face la RAR, incadreaza masinile dupa date la norma de poluare si mi-a zis ca iese sigur euro 2, E36 prima inmatriculare 9 mai 1994, si fabricata dupa realOEM.com in februarie 1994. a spus ca a iesit la limita, adica limita pt euro 2 era ceva de 50 sau 0.50 si a mea a iesit atat, daca iesea 51 sau 0.51 nu mai era euro 2. si a spus ca nu depinde doar de codul la motor si anul de fabricatie, fiecare masina difera si conteaza mai multe date la stabilirea normei de poluare, au ei un prog ceva. prima data masina se baga in prog si daca cumva nu le da lor raspuns, la filiala respectiva, abia atunci se trimite la bucuresti pt clarificare. deci E36 316 din 2.1994 cod motor 164E2 este euro 2.
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor de pe acest formul, sunt nou pe acest forum si am cumparat un BMW 318i M43, cod motor 18 4E 2 din 24.10.1993, am verificat pe www.realoem.com si mi-a aratat ca este M43 , daca este cineva in masura sa imi spuna ce norma de poluare va iesi la RAR acesta masina, i-as fi recunoscator deoarece sambata dimineata am programare la RAR si mi-e frica sa nu imi iasa NON EURO, masina a fost cumparata din Germania si are cartea masinii de Franta cred ca actele sunt in regula la ea. De cand am condus aceasta masina sincer parca nu mai vad alta marca de masina sau alta masina. Este o placere sa o conduci. Va multumesc anticipat. :)
Link to comment
Share on other sites

stabilirea normei de poluare nu are nimic in comun cu noxele care iti ies la testul de fum...

 

sunt doua operatiuni diferite: EuroNorma si I.T.P. (inspectia tehnica periodica, cand masina se omologheaza in Romania, ITP se face obligatoriu la RAR)

 

poti merge la EuroNorma cu o masina lovita de tren...

 

la ITP insa va trebui sa fie corespunzatoare pentru circulatia pe drumurile publice...

Link to comment
Share on other sites

stabilirea normei de poluare nu are nimic in comun cu noxele care iti ies la testul de fum...

 

sunt doua operatiuni diferite: EuroNorma si I.T.P. (inspectia tehnica periodica, cand masina se omologheaza in Romania, ITP se face obligatoriu la RAR)

 

poti merge la EuroNorma cu o masina lovita de tren...

 

la ITP insa va trebui sa fie corespunzatoare pentru circulatia pe drumurile publice...

 

 

maine dimineata am programare la RAR .....imi doresc multa bafta...... :) o sa va anunt ce a iesit....bmw 318i 10/93 M43 cod 18 4E 2......v-am pupat

Link to comment
Share on other sites

stabilirea normei de poluare nu are nimic in comun cu noxele care iti ies la testul de fum...

 

sunt doua operatiuni diferite: EuroNorma si I.T.P. (inspectia tehnica periodica, cand masina se omologheaza in Romania, ITP se face obligatoriu la RAR)

 

poti merge la EuroNorma cu o masina lovita de tren...

 

la ITP insa va trebui sa fie corespunzatoare pentru circulatia pe drumurile publice...

 

 

maine dimineata am programare la RAR .....imi doresc multa bafta...... :) o sa va anunt ce a iesit....bmw 318i 10/93 M43 cod 18 4E 2......v-am pupat

 

am trecut de rar am trecut de itp insa tocmai vineri imi dau raspuns ce euro iese....asa ca pana vineri o sa fiu destul de stresat

Link to comment
Share on other sites

dupa o aventura, am terminat si eu partea cu RAR si a iesit Euro2. adica am pornit masina pe la 7:15 am, si a mers fara probleme pana pe la 9:20, am lasat-o pornita sa se incalzeasca bine. totul bine si frumos pana sa intru in hala. cand ma uit pe jos vad ceva lichid, ma uit la bine si era antigel, incepuse sa curga de undeva de sub masina, ma uit repede la acul de la apa si era la 3/4. am oprit masina si am lasat-o sa se raceasca. acu venea partea unde nenea ala o ambala de-i sareau capacele de la roti la masina si eu nu stiam ce sa fac, avand apa cam crescuta la temp. am stat langa el cu ochii tinta pe ac sa vad ce face, a trecut si partea asta cu ambalatul si acul nu a trecut mai mult de 3/4 din gradaj. apoi cand era pe canal m-am bagat sub ea sa vad de unde vine lichidul, nu am gasit nimic, nu a mai curs, cat a stat pe drept nu a mai curs. dupa ora 4 ma duc la service sa vad de unde vine scurgerea si sa completez cu antigel.
Link to comment
Share on other sites

Si uite ca a trecut si RAR-ul!:) Euro2, fara probleme.

O mica intrebare offtopic : ce ulei de motor recomandatzi la baba mea din 92? Multam'.

 

 

S-auzim de bine!!!

 

 

bmw 318 10.1993 motor M43 pe lant...cond motor 184E2 mi-au scos-o euro 1 :) ce as mai putea face?

Link to comment
Share on other sites

Mersi! M-am uitat si tot 10w-40 imi recomanda.

 

Zeky la RAR mi s-a spus ca motoarele de pe IS-uri respectiv M42 si M44 sunt 100% Euro2, dar trebe sa iasa si testul de gaze bine, altfel iti da revenire. La celelalte tipuri de motoare cica poti sa ai si surprize placute si neplacute, bineinteles, la cele facute pana in '93, inclusiv. Eu unul am stat cu "cu inima in mana" pana am vazut masina scoasa afara. Au fost cateva ore de stres maxim, pentru ca e vechiutza pisica mea...inregistrata in 08 -'92 si pe realoem dupa codul de indentificare zice ca e facuta in 07 - '92.

 

A trecut, acum sunt fericit! Sa iasa la toata lumea Euro2, ca si asa platim in gaura, taxa lu' peste! S-auzim de bine!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.