Jump to content

DIY: Instalare volan MFL


.Bogdan

Recommended Posts

intreaba-l pe XXL daca mai are foaia de la mine cu schita de montaj a instalatiei. daca nu o mai are o sa o caut eu.

 

 

mi-a dat trimis xxl schema, dar nu e foarte clara,

 

pot gasi undeva mai clar

 

si daca imi poti spune piesele urmatoare

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=...hg=66&fg=20

 

unde se monteaza mai exact

Link to comment
Share on other sites

actuatorul si suportul se monteaza pe contraaripa stanga langa filtrul de aer, cablul de la el duce la clapeta de acceleratie. swich-ul se monteaza la pedala de ambreaj,iar modulul se monteaza in spatele torpedoului , are locul lui unde intra perfect

VERIFICA SA AI CLAPETA DE ACCELERATIE CU LOC PENTRU 2 CABLURI.

daca nu ai , e nevoie si de clapeta.

ce nu intelegi din schita?

Link to comment
Share on other sites

actuatorul si suportul se monteaza pe contraaripa stanga langa filtrul de aer, cablul de la el duce la clapeta de acceleratie. swich-ul se monteaza la pedala de ambreaj,iar modulul se monteaza in spatele torpedoului , are locul lui unde intra perfect

VERIFICA SA AI CLAPETA DE ACCELERATIE CU LOC PENTRU 2 CABLURI.

daca nu ai , e nevoie si de clapeta.

ce nu intelegi din schita?

 

 

am inteles acum, unde ma uit la clapeta in spatele ei?

 

ma uit maine dimineata, daca nu are cat m-ar costa una, ai pe stok

 

merci mult,

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Am urmat instructiunile lui Bobo din prima pagina cu pozele si explicatiile si totul a mers ceas.Am reusit sa montez comenzile pe volan si le-am facut functionale.Precizez ca am un BMW 320 diesel din 2000,nfl 136 cp.Mentionez faptul ca acest topic este foarte util pt.toti cei care vor sa-si monteze comenzi pe volan si volan M.Felicitari tuturor celor care au contribuit si contribuie cu informatii si ajutor pt acest diy.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

salut

 

am o mica problema si anume, cand se conecteaza cand nu Pilotul si astazi, pe autostrada pitesti - bucuresti mi-sa deconectat in timp ce mergeam !!!

de altfel, am pus si tester-ul si nici o eroare in acest sens mai exact, legat de pilot.

 

aveti idee ce poate cauza activarea / dezactivarea cand vrea ?

Link to comment
Share on other sites

salut

 

am o mica problema si anume, cand se conecteaza cand nu Pilotul si astazi, pe autostrada pitesti - bucuresti mi-sa deconectat in timp ce mergeam !!!

de altfel, am pus si tester-ul si nici o eroare in acest sens mai exact, legat de pilot.

 

aveti idee ce poate cauza activarea / dezactivarea cand vrea ?

daca nu a fost pus din fabrica si a fost pus ulterior, verifica bine legaturrile facute ...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare! De ce piesa/cablu ar fi nevoie pentru montarea comenzilor pe un volan sport fara comenzi din fabrica?

Astept si eu raspunsul la aceasta intrebare. Am nevoie doar de comenzi (trim-ul) + cablul retrofit?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

daca ne spui si ce masina ai, poate o sa primesti un raspuns precis si complet

 

pana atunci, retine asta:

- la modelele cu acceleratie electronica (*EML), ai nevoie doar de setul de cabluri retrofit (part.no. 61120016012) si trimul cu comenzi... cablurile se pot gasi la orice reprezentanta BMW sau la vanzatorii de piese NOI de pe forum, si costa aprox. 100 lei (sau ti le poti confectiona singur, ca nu e mare lucru)

 

- la modelele fara acceleratie electronica (de regula la motoarele M43), mai sunt necesare si alte piese: actuator, corp acceleratie cu prindere dubla, switch ambreiaj, modul comanda, fire cu pini, etc...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut,

 

Mi-am luat si eu un volan sport cu airbag rotund. L-am pus pe un 316i din 2000, dar la tester imi spune rezistenta prea mica, deci scurt.

 

Este vreo posibilitate sa fie din cauza ca in airbag-ul vechi (patrat) intra o singura mufa, iar aibag-ul nou intra doua mufe? Sa se modifice rezistenta cumva? Si sa se poata seta din obc o alta rezistenta la fel cum se seteaza amperajul la baterie?

 

Sau cel mai probabil am luat tzeapa si airbag-ul e stricat? :bashwall:

 

Inca o chestie... daca-l las asa... nu mai sare airbag-ul de la volan... dar celelalte mai functioneaza? Citisem pe undeva ca daca e becu aprins nu mai merge nimic.

Link to comment
Share on other sites

daca ne spui si ce masina ai, poate o sa primesti un raspuns precis si complet

 

pana atunci, retine asta:

- la modelele cu acceleratie electronica (*EML), ai nevoie doar de setul de cabluri retrofit (part.no. 61120016012) si trimul cu comenzi... cablurile se pot gasi la orice reprezentanta BMW sau la vanzatorii de piese NOI de pe forum, si costa aprox. 100 lei (sau ti le poti confectiona singur, ca nu e mare lucru)

 

- la modelele fara acceleratie electronica (de regula la motoarele M43), mai sunt necesare si alte piese: actuator, corp acceleratie cu prindere dubla, switch ambreiaj, modul comanda, fire cu pini, etc...

 

Salut, am un BMW 320d e46 din 2001 aprilie, cu volan in 4 spite fara comenzi si pilot, as vrea si eu sa imi pun comenzi pe volan mai mult pentru pilotul automat, as vrea sa stiu daca ii pun comenzile si airbag-ul va functiona fara alte modificari? sincer nu stiu unde sa ma uit sa vad ce tip de motor este, si cum se poate vedea daca acceleratia este electronica sau nu?

 

Multumesc pentru raspuns

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
zi-mi si mie clar din mufa verde de sub volan firul de la pinul 8 unde pleaca...de la pinul 9 si de la pinul 10...ca nu mai inteleg nimik:((am desfacut tot...am taiat firele...e totu ok..doar sa le leg mai trebuie...:(multumesc frumos
Link to comment
Share on other sites

Nu pleaca niciunde, cele 3 capete ale cablului retrofit (A1, A2, A3) se mufeaza in locul pinilor 8,9 respectiv 10.

Dupa aia se conecteaza componentele A4 si A5 la computerul de lumini, dupa aia A6 la DME si tot asa...

deci...sa ma fac inteles....am bagat in mufa verde...la pinii 8,9 si 10 si nu stiu capatul firelor(8,9,10) unde sa le duc...:|nu inteleg din schema aia...

Link to comment
Share on other sites

Pai capatul lor face parte din cablajul de retrofit... sau tu ti-ai facut propriul cablu ?

 

Asta e cablul

http://imageshack.us/f/155/piese.jpg/

 

"Capatul" lor merge la computerul de lumini (2 dintre fire, cred) si unul la DME, in compartimentul motor.

da...am inteles ca 2 merg la computerul de lumini si unul la calculator...si eu am 3 fire ca A6 din poza ta...la ambele capete sunt la fel...la un capat le-am bagat in mufa verde...(pinii 8,9,10) si la celalalt capat pot sa tai si sa leg direct p firul de la computerul de lumini...pinii 27 si 21...asa am si facut si nu merge...nu iau makr curent:|

Link to comment
Share on other sites

Pai poate trebuie alte 2 din alea 3.... din pacate nu stiu sa te ghidez daca nu ai cablajul original.

si inca o intrebare poate ma lamuresti...mufa cea verde de sub volan...cum se desface de devine in pozele colegilor neagra?:|..mentionez ca firele au intrat pana la capat...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.