Jump to content

ÂŞoferii de BMW, campioni la accidente


Recommended Posts

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca din toate accidentele grave 65% sunt implicate bmw raman 35% alte marci(30) ceea ce e dezastruos, normal sa zica de BMW

sunt mai des intalnite, sunt relativ ieftine si suficient de puternice, la toate astea se adauga drumurile care nu fac fata vitezei marite a autovehiculelor fiind priectate cand autovehiculele abia ajungeau la 120

 

oricum principala cauza sunt cei de la volan care nu constietizeaza ca legea fizici e una ptr toti si ca indiferent ce volan tii in mana cand treci de limita de siguranta pe care fiecare si-o cunoaste te expui la riscuri majore

Link to comment
Share on other sites

Cred ca nici in orase nu e normal sa se mearga iarna cu pneuri de vara - nu doar in afara oraselor.

 

Nu este normal dar ĂŽn oraÂş circuli cu vitezĂŁ mult mai micĂŁ deci Âşi riscul este mult mai mic.

 

in perspectiva mea starea tehnica a masinii si drumurile proaste nu sunt cauzele accidentelor grave.Viteza si teribilismul sunt singurii factori.Iar pentru ca teribilistii vor o masina nervoasa cu motor mare aleg BMW.Tatae cand merge cu dacia din 80 pe acelasi drumuri pe care zboara bmw-ul e constient ca masina sa nu are capacitati de control extraordinare si ca drumul e plin de gropi si astfel merge incet si moare acasa

 

Starea tehnicĂŁ a maÂşinii este una dintre cauze.

E mult mai uºor sã faci accident când Þinuta de drum e praf, când nu ai pneuri adecvate, etc.

 

Crezi cĂŁ vreo maÂşinĂŁ de 2-3 000 € va vedea vreodatĂŁ pneuri noi?

Link to comment
Share on other sites

„Ei nu au Âşi experienĂža necesarĂŁ pentru a conduce maÂşini puternice. CalcĂŁ pedala de acceleraĂžie la maximum, deoarece considerĂŁ cĂŁ dacĂŁ au maÂşinĂŁ puternicĂŁ sunt feriĂži de accidente Âşi de moarte. ĂnsĂŁ automobilele BMW nu sunt fĂŁcute pentru Âşosele din România”, a spus subcomisarul Dumitru DomoÂşnean

 

Ce ma amuza pe mine replicile astea cu "bmw-masina puternica"! 80-90% din bmw-uri sunt(de ex. seria3) 316,318 si 318/320d si majoritatea destul de vechi! Deci unde este masina puternica ca eu n-o vad!

Problema tine de mentalitatea si de gradul de educatie al romanului care trece de pe dacie sau uneori de pe bicicleta direct pe bmw 316 si are impresia ca e regele soselelor daca are o masina de 100 de cp! In jud. CT de exemplu foarte multe accidente au fost facute de soferii masinilor cu nr de bulgaria/italia,masini foarte vechi care nu mai corespund tehnic si conduse haotic de capsunarii mandrii de ei ca au reusit sa-si cumpere o masina.

Link to comment
Share on other sites

Crezi cĂŁ vreo maÂşinĂŁ de 2-3 000 € va vedea vreodatĂŁ pneuri noi?

Eu am dat pe Calibra acum vreo 3-4 ani fix 780 €, dar a mai necesitat reparatii: garnitura baie ulei, garnitura capac culbutori, kit distributie, esapament de la kat pina in spate. Dupa un an i-am schimbat si toate amortizoarele (nu ca era masina barca-barca, ci pentru ca voiam sa fiu sigur pe ea in curbe) + arcurile pe spate pentru ca unul pierduse o bucata din el. In acelasi timp i-am luat 2 cauciucuri de iarna pentru ca unul avusese o pana, se putea vulcaniza dar nu mai era 100% sigur si nu am vrut sa merg la risc. Cu toate reparatiile + pretul de achizitie masina a ajuns la maxim 1800 € (nici macar 2000) cu TĂV nou, dar era in stare perfecta de functionare si stateam linistit la 215 km/h.

Ca sa inchei paranteza si sa revin la subiect, depinde de fiecare cit de mult tsine la sigurantsa si la viatsa lui si a celor pe care ii ia in masina.

Pe BMW am dat 3100 iar fostul proprietar i-a cumparat Continental noi de vara, iar de cele de iarna a zis ca nu mai sint bune, m-am uitat in chitantse si mersese 2 ierni cu ele. Pe astea nu le-am mai innoit, pentru ca mai aveau inaintea iernii cam 6 mm profil.

 

Ce ma amuza pe mine replicile astea cu "bmw-masina puternica"! 80-90% din bmw-uri sunt(de ex. seria3) 316,318 si 318/320d si majoritatea destul de vechi! Deci unde este masina puternica ca eu n-o vad!

Pe mine ma amuza si mai tare cind vad ca un 316 e numit "the ultimate driving machine".

 

EDIT:

Nu este normal dar ĂŽn oraÂş circuli cu vitezĂŁ mult mai micĂŁ deci Âşi riscul este mult mai mic.

De obicei in orase mor mai multi oameni in accidente decit pe autobahn, autobahnurile sint cele mai sigure dintre toate drumurile dpdv al accidentelor soldate cu morti. Cele mai periculoase sint drumurile nationale din afara oraselor, apoi cele din interiorul oraselor si apoi urmeaza autobahnurile.

Un link cit de cit edificator:

http://www.focus.de/auto/unterwegs/unfalls...aid_318491.html

Edited by Smudo
Link to comment
Share on other sites

Eu am dat pe Calibra acum vreo 3-4 ani fix 780 €, dar a mai necesitat reparatii: garnitura baie ulei, garnitura capac culbutori, kit distributie, esapament de la kat pina in spate. Dupa un an i-am schimbat si toate amortizoarele (nu ca era masina barca-barca, ci pentru ca voiam sa fiu sigur pe ea in curbe) + arcurile pe spate pentru ca unul pierduse o bucata din el. In acelasi timp i-am luat 2 cauciucuri de iarna pentru ca unul avusese o pana, se putea vulcaniza dar nu mai era 100% sigur si nu am vrut sa merg la risc. Cu toate reparatiile + pretul de achizitie masina a ajuns la maxim 1800 € (nici macar 2000) cu TĂV nou, dar era in stare perfecta de functionare si stateam linistit la 215 km/h.

Ca sa inchei paranteza si sa revin la subiect, depinde de fiecare cit de mult tsine la sigurantsa si la viatsa lui si a celor pe care ii ia in masina.

Pe BMW am dat 3100 iar fostul proprietar i-a cumparat Continental noi de vara, iar de cele de iarna a zis ca nu mai sint bune, m-am uitat in chitantse si mersese 2 ierni cu ele. Pe astea nu le-am mai innoit, pentru ca mai aveau inaintea iernii cam 6 mm profil.

 

EÂşti o excepĂžie.

 

Nu este normal dar ĂŽn oraÂş circuli cu vitezĂŁ mult mai micĂŁ deci Âşi riscul este mult mai mic.

De obicei in orase mor mai multi oameni in accidente decit pe autobahn, autobahnurile sint cele mai sigure dintre toate drumurile dpdv al accidentelor soldate cu morti. Cele mai periculoase sint drumurile nationale din afara oraselor, apoi cele din interiorul oraselor si apoi urmeaza autobahnurile.

Un link cit de cit edificator:

http://www.focus.de/auto/unterwegs/unfalls...aid_318491.html

 

Eu m-am referit la România iar noi nu avem autostrãzi, A1 si A2 sunt niºte glume.

Ăn oraÂş mor mai puĂžini oameni decât ĂŽn afara oraÂşului.

Link to comment
Share on other sites

Eu m-am referit la România iar noi nu avem autostrãzi, A1 si A2 sunt niºte glume.

Ăn oraÂş mor mai puĂžini oameni decât ĂŽn afara oraÂşului.

 

 

exact....cele mai multe accidente sunt pe dn-uri, marea majoritate din cauza depasirilor neregulamentare. Si nu cred ca este vreo persoana pe forum care a circulat pe dn si sa nu ii fi venit unu de pe contrasens aflat in depasire, obligandul sa incetineasca pt a evita vreun accident....Cei inconstienti cred ca gandesc ceva de genul: suntem in Romania frate si avem cele mai tari masini nu??? hai sa ii dam blana...poate doboram si un stalp...ce mama masii...e mai tare decat masina mea?

Link to comment
Share on other sites

Pericolul mare apare atunci cand pe o portiune de drum sunt doar 2 sensuri de mers fiecare cu cate o banda si ne despartite de o balustrada intre ele.Accidentele grave sunt cele cu coliziuni frontale-patrundere pe contrasens.

Autobanda este cea mai sigura portiune de drum,iar cum la noi nu prea exista decat vreo 300 km in total...pericolul este foarte mare.

Link to comment
Share on other sites

Cei inconstienti cred ca gandesc ceva de genul: suntem in Romania frate si avem cele mai tari masini nu??? hai sa ii dam blana...poate doboram si un stalp...ce mama masii...e mai tare decat masina mea?

 

Nu neapĂŁrat.

 

InconÂştienĂžii nu au doar maÂşini puternice. <_<

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea ramane aceiasi ... BMW (au cam devenit o uniforma la pustani) - masini relativ puternice (fata de o dacie din 80 "a lu' tata) + tractiune spate + feeling sportiv.

Depasiri neregulamentare+sofat pe ideea "lasa ca ma fereste ala sau hai mai da-l in ... ca daca se da mai pe dreapta am loc sa trec ... " + o doza mare de inconstienta = RIP.

Link to comment
Share on other sites

Pericolul mare apare atunci cand pe o portiune de drum sunt doar 2 sensuri de mers

 

Pai cam cate ai vrea sa fie??? <_<

 

Citeste si continuarea alta data!

 

" ..2 sensuri de drum fiecare cu cate o banda" ...poti sa ai 2 sensuri de drum cu cate 2-3-8 benzi pe fiecare sens si atunci nu mai esti nevoit sa depasesti pe sensul opus de mers!

 

Poate m-am exprimat gresit,nu-mi bausem cafeaua inca in acea dimineata :)

Edited by THX-1
Link to comment
Share on other sites

Adevarul e ca e de groaza pe DN -uri. Toti nebunii fac depasiri cate 3-4 masini odata. Daca incerci sa depasesti tu pe cineva te trezesti ca se umfla ceva in el si incepe sa accelereze si el, se depaseste in curba fara vizibilate dupa principiul lasa ca ma descurc eu .. si tot asa.

E adevarat ca starea tehnica te poate salva can depasesti putin limita : de exemplu curba luata cu max 100 in conditii de siguranta, cu niste pneuri si suspensie buna, si un pic de scart o iei 110 -120 sa zicem daca ai gresit si ai intrat prea tare.

Ce te faci insa can intri cu 140 ? cand o vezi in ultimul moment ca e noapte si drumurile nu sunt semanalizate ...

Ce te faci cand afli ca vreo 8000 de carnete de sofer au fost luate pe spaga ... ? si se descopera din ce in ce mai multe filiere pe langa cea celebra deja ...

 

Era mai interesanta o statistica de genul cati soferi intre 18 si 23 de ani au luat pe bune carnetul.

Link to comment
Share on other sites

Ce te faci cand afli ca vreo 8000 de carnete de sofer au fost luate pe spaga ... ? si se descopera din ce in ce mai multe filiere pe langa cea celebra deja ...

 

Era mai interesanta o statistica de genul cati soferi intre 18 si 23 de ani au luat pe bune carnetul.

 

80% din permise sunt obtinute prin spaga. Eu in ultimul timp n-am mai auzit pe cineva care sa nu fi dat celebra spaga de 100-200E la traseu;chiar si cei care au luat sala pe bune,deci poti sa-ti faci o idee..

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea ramane aceiasi ... BMW (au cam devenit o uniforma la pustani) - masini relativ puternice (fata de o dacie din 80 "a lu' tata) + tractiune spate + feeling sportiv.

Depasiri neregulamentare+sofat pe ideea "lasa ca ma fereste ala sau hai mai da-l in ... ca daca se da mai pe dreapta am loc sa trec ... " + o doza mare de inconstienta = RIP.

 

Ma, io tot sper sa nu intre-n mine sau in alti conducatori auto. Daca-i singur in masina si se loveste de un pom care venea inspre el, nu-i bai, il aplaud la scena deschisa <_<

Edited by Bogd
Link to comment
Share on other sites

E30 si e36 sunt masini puternice la bani putini, e un next stage dupa dacia 1310.

E30 siguranta in accident = 0 si nici pisicuta nu e cine stie ce.

Si sa nu mai zic ca franele pe un e36 cu roti pe 15 si latime 205 simti ca abia se mai opreste, iar cand pierzi controlul la 1.3 tone de metal te simti cu adevarat spectator.

Edited by ziemenz
Link to comment
Share on other sites

E30 si e36 sunt masini puternice la bani putini, e un next stage dupa dacia 1310.

E30 siguranta in accident = 0 si nici pisicuta nu e cine stie ce.

Si sa nu mai zic ca franele pe un e36 cu roti pe 15 si latime 205 simti ca abia se mai opreste, iar cand pierzi controlul la 1.3 tone de metal te simti cu adevarat spectator.

si unde mai pui ca multe dintre ele sunt "tunate"...

Link to comment
Share on other sites

Aceasta situatie s-a acutizat de cand cu taxa scazuta la Euro 2, pustanii care isi permiteau pana acum mai mult jocuri pe calc pt senzatii, au spart pusculita si si-au cumparat...sigur BMW. Soselele noastre vai de staua lor s-au transformat in circuite si orice drum intr-o cursa contra timp. Din pacate cursele lor se termina tragic pt ei si familiile lor.
Link to comment
Share on other sites

E30 si e36 sunt masini puternice la bani putini, e un next stage dupa dacia 1310.

E30 siguranta in accident = 0 si nici pisicuta nu e cine stie ce.

Si sa nu mai zic ca franele pe un e36 cu roti pe 15 si latime 205 simti ca abia se mai opreste, iar cand pierzi controlul la 1.3 tone de metal te simti cu adevarat spectator.

 

Stiu ca ai un E36 325i, dar cred ca ai ceva pb cu franele.. mie mi se par f.bune. Mult peste anumite masini noi (mai normale ce-i drept) ce le-am condus in ultima vreme.

Am placute si discuri fata-spate ATE, schimbate de curand.

 

ps: 205 pe 15 de iarna am <_<

Edited by florin83
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.