Jump to content

ce viteza maxima cu 316 77kw 2000


Recommended Posts

offtopic:

te inseli amarnic dar eu sunt multumit cu si de masina mea.fiecare are propria conceptie despre viata asa ca....

iar despre frustrare nu cred ca este cazul sa vorbesti atat timp cat tu ti-ai schimbat bmw-ul din 316 in 325.cred ca erai foarte frustrat cand aveai 316-le.

bafta si ai grija cu tirurile.

 

 

asta da replica.

 

pentru depasiri ai nevoie de minim 2500 cm.

vreo 200 cp minim.

daca se poate cilindreea sa fie de 2000-2500, eventual motorina, vreo 200-250 cp si daca mai consuma si 5,5 % e perfect.

 

sa dam comanda la astia de la BMW sa ne faca motorul asta.

 

intr-adevar avem soferi printre noi, pacat ca nu avem si masini.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mercic pt poza ! Pai la 5000 de ture la 170 nu e deloc mult , asta inseamna ca la 200 ai cam 6000 . Era interesant de stiut si curbele de cuplu si putere , precum si limitarea unde o aveti . Zgomotul e clar ca incepe undeva la 4000 de ture mai pregnant si asta aproape la orice masina .

 

lolik - emisiunea este pe National TV , duminica dimineata . NU le fac reclama , ca nu am de ce , pt ca in weekend sunt o multime de emisiuni auto f interesante !

 

la 2000 e 6000 iar la 215 cam 6200-6300 mai mult nu a putut.

Link to comment
Share on other sites

Pai alimentarea cand ti-o taie? Cand ajunge acul pe rosu "plin" (ca de la 6000 parca incepe rosu punctat)? Eu stiu sigur ca la 140 am 4000, si la 200 parca sa zic ca era undeva la vreo 5700-5900, n-am retinut.

 

LE: eu am e46, 318i

Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

Cu e46 318 i , acelasi motor cu cel de pe 316 E46, mers constant 215km/H (pe gps 211 km/h) sute de km....mai mergea inca dar nu l-am fortat , plecasem la drum prin Europa.....ca si exemplu am facut 2000km in cca 17 ore cu tot cu Romania de la Brasov pana la vama Nadlac....in Ungaria am mers cam 170-180 km/h , Austria la fel iar in Germania 200-215km/h....Am fost de la Brasov pana langa Hamburg....de acolo am plecat la Paris , coasta de azur , Roma si retur.....La intors am facut autostrada din Ungaria cu peste 200km/h tot timpul....eram satul de condus ...ultima mie de km din cei aproape 10.000 facuti in concediul respectiv...Schimb consumabilele la 9-10.000 km (ulei , filtre) , rolele si curelele la 50.000km , bujiile le-am schimbat cand am luat-o si dupa 50.000km din nou cu toate ca aratau foarte bine, anvelope noi tot timpul...cand se uzeaza pana la jumatate le vand si iau altele noi..etc.....am mare grija de ea, dar si merge ......mi-as dori un E46 330i , insa nu stiu cu consumul....care si asa a iesit peste 10% ..la cca 3 ore faceam plinul....
Link to comment
Share on other sites

mi-e greu sa cred ca merge un 316 cu 200/h. am avut si eu si mai mult de 180 nu a mers...chiar daca depinde f mult starea tehnica cred ca 200 e prea mult pt un motor de 105 cp

aceeasi parere am si eu ...imi vine greu sa cred ..dar daca asa e ...nu te astepta la mai mult ..eu cu 320 D la 136 cai am prins 200 pe europeana si nu m-am riscat mai mult ..era si noapte dar niciodata nu stii cand te lasa ceva ..ai grija

Link to comment
Share on other sites

am impresia ca noi cei cu 316/318 trebuie sa ne facem un forum separat sau macar vreo rubrica separata pe acest forum, nu de alta, dar vad ca suntem luati prea mult peste picior de parca masinile noastre nu ar fi tot bmw.
Link to comment
Share on other sites

am impresia ca noi cei cu 316/318 trebuie sa ne facem un forum separat sau macar vreo rubrica separata pe acest forum, nu de alta, dar vad ca suntem luati prea mult peste picior de parca masinile noastre nu ar fi tot bmw.

nu o lua asa , ci doar imi vine greu sa cred dar nu zic ca nu e adevarat . adica ma gandesc ca la 105 cai cam omori masina la 200 la ora .parerea mea ,dar e drept ca nici masina mea ( 320 D ) nu e impecabina la motor si daca ar fi cred ca as putea scoate mai mult ( peste 200)

Link to comment
Share on other sites

pole nu a zis nimeni ca prinde 200km/h in 5-10 sec, nici nu se pune problema, discutia era cat merge un 316 nu in cat prinde, iar cand a auzit lumea de 200 a sarit de fund ca nu se poate.

nu ma laud, dar multi sunt placut surprinsi de cum trage masina mea, chiar daca e 316 si nu ma cred cand le spun ca e doar motor de 1600

Link to comment
Share on other sites

Cu e46 318 i , acelasi motor cu cel de pe 316 E46, mers constant 215km/H (pe gps 211 km/h) sute de km....mai mergea inca dar nu l-am fortat , plecasem la drum prin Europa.....ca si exemplu am facut 2000km in cca 17 ore cu tot cu Romania de la Brasov pana la vama Nadlac....in Ungaria am mers cam 170-180 km/h , Austria la fel iar in Germania 200-215km/h....Am fost de la Brasov pana langa Hamburg....de acolo am plecat la Paris , coasta de azur , Roma si retur.....La intors am facut autostrada din Ungaria cu peste 200km/h tot timpul....eram satul de condus ...ultima mie de km din cei aproape 10.000 facuti in concediul respectiv...Schimb consumabilele la 9-10.000 km (ulei , filtre) , rolele si curelele la 50.000km , bujiile le-am schimbat cand am luat-o si dupa 50.000km din nou cu toate ca aratau foarte bine, anvelope noi tot timpul...cand se uzeaza pana la jumatate le vand si iau altele noi..etc.....am mare grija de ea, dar si merge ......mi-as dori un E46 330i , insa nu stiu cu consumul....care si asa a iesit peste 10% ..la cca 3 ore faceam plinul....

chestia cu gps-ul mi se pare o prostie oricum ..ala masoara la distanta , pe cand masina masoara forta cu care se invarte roata pe distanta ...>_>

Edited by Vladut320D
Link to comment
Share on other sites

nu cred ca este atat de importanta viteza maxima, cat timpul in care o atingi <_<

 

De acord cu tine ca de la 180km in sus accelereaza mai greu dar muuult mai bine decat alte motoare de 1.6 chiar si de generatie noua. Daca tu imi dai un exemplu de motor 1.6 de la o alta marca de VREMEA ACEEA care sa ii poata face fata ACUM si atunci eu il mananc cu tot cu ulei. Oamenii aia nu au facut 316i degeaba. Exista un segment de soferi care poate prefera si altceva decat a fi foarte iute la BMW nu? Din cate stiu eu putine motoare de 1.6 NOI ii fac fata...eventual acelea aspirate in draci ca fara...vai de ele. Eu ma refer la motor CLASIC! Pune tu un motor de 1.6 NOU pe o pisica in stare buna si pune-te pe alergat cu "concurenta"...care concurenta? Nu degeaba, BMW engine rullz!

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

eu am vrut sa spun ca IN GENERAL, conteaza mai mult acceleratia decat viteza maxima la o masina...oricare ar fi aceasta.

 

Deci aceste topicuri, viteza maxima sunt...oarecum inutile <_<

Link to comment
Share on other sites

Despre viteza aratata de cadrane: am fost cu masina la tester inainte de vanzare (316i an99) rezultatul a fost abatere de parca 5% (nu mai stiu sigur daca 5 sau 3 %) in sensul ca mergi cu 100 la ora si pe cadran acul arata mai putin. De asemenea din 105 cp nu mai avea decat 95 cf masuratorilor <_<
Link to comment
Share on other sites

nu cred ca este atat de importanta viteza maxima, cat timpul in care o atingi <_<

 

De acord cu tine ca de la 180km in sus accelereaza mai greu dar muuult mai bine decat alte motoare de 1.6 chiar si de generatie noua. Daca tu imi dai un exemplu de motor 1.6 de la o alta marca de VREMEA ACEEA care sa ii poata face fata ACUM si atunci eu il mananc cu tot cu ulei. Oamenii aia nu au facut 316i degeaba. Exista un segment de soferi care poate prefera si altceva decat a fi foarte iute la BMW nu? Din cate stiu eu putine motoare de 1.6 NOI ii fac fata...eventual acelea aspirate in draci ca fara...vai de ele. Eu ma refer la motor CLASIC! Pune tu un motor de 1.6 NOU pe o pisica in stare buna si pune-te pe alergat cu "concurenta"...care concurenta? Nu degeaba, BMW engine rullz!

bine spus ..si f bine gandit iar chestia cu " BMW engine rullz " da , e adevarat dar singura dif dintre cele de mertz POATE e ca bmw-urile la viteza mare se incalzesc PREA mult dar cum ai zis si tu un model de 1.6 din poate da clasa la unul cu aceeasi motorizare an mai nou.totul depinde de cum e intretinul acel motor , de aia nici nu fac prea multe comparatii ..sunt soferi diferiti si motoare bune sau mai putin bune si nush dece dar din ce aud lumea tot se plange de motoarele la bmw cum ca sunt " pretentioase" LOL.

Edited by Vladut320D
Link to comment
Share on other sites

Despre viteza aratata de cadrane: am fost cu masina la tester inainte de vanzare (316i an99) rezultatul a fost abatere de parca 5% (nu mai stiu sigur daca 5 sau 3 %) in sensul ca mergi cu 100 la ora si pe cadran acul arata mai putin. De asemenea din 105 cp nu mai avea decat 95 cf masuratorilor <_<

 

Pai cam asa este eroarea la viteza; daca ai 100 pe ceasuri real e 92-93 iar la caii putere odata cu uzura motorului dispar calutii... :)

 

Si stau si eu la dispozitie pe autostrada cu 316 la "102cp"!

Link to comment
Share on other sites

Stati mah cuminti....Ce, sunteti adolescenti?! <_<

Ce rost are sa mergi cu 200 la ora? :bashwall: Nu-i pacat de masina sa o fortezi asa?

Ma ofer eu voluntar sa ma intrec cu unu' cu motor de 2.5... :)

Pornim impreuna din Bucuresti si plecam la mare....el mere cu 200 eu cu 120-130....

Sa vedem cu cat ajunge inaintea mea... :unsure: si daca merita riscul, uzura etc...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.