Jump to content

suspensie sport


calinbmw2000

Recommended Posts

Va salut , as vrea sa va intreb daca suspensia sport se impaca,... cu jante de orice dimensiune ?,mai exact as vrea sa pun jante r15 sau maxim r16 (se subintelege de ce ''RO'').Va intreb deoarece la toti care am auzit aveau jante cu marimi peste r17.Si ce ati alege ,daca ar fi sa alegeti si de ce ,suspensie sport..... reglabila sau fixa .
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din experienta proprie, iti spun ca am suspensie standard si am trecut de la roti pe 15" la roti pe 18" si e alta masina, mult mai rigida, de nu am nevoie eu personal de suspensie sport.

 

Am fost cu un e46 cu suspensie sport dar cu roti de iarna pe 16".. si pot sa zic ca e degeaba.. cel putin comparabil cu aceeasi masina dar cu roti pe 18".. e diferenta foarte mare.

 

Trebuie sa te gandesti, ca unde nu-ti face masina balans de la amortizoare, iti face de la cauciucuri, si in curbe si la franari/demaraje.. fac balans gumele . oricum in loc sa-ti faca balans si gumele si amortizoarele.. cred ca e mai bine doar la gume.. dar dupa parerea mea.. mai bine iei roti pe 17".. decat suspensia sport.. si ai un compromis.. cat de cat ok..

Link to comment
Share on other sites

Pa na la urma cel mai bun compromis , ar fi jante pe 16 cu suspensie sport. Totusi as merge pe ceva, semi-sport daca se gaseste , sa nu fie foarte foarte rigida. Poate sa-mi zica cineva din ce an sa-u pus pe aripi ,modelul de semnalizari care il aveti si in poza de mai jos.Si daca se potriveste pe masina mea aripile si cu celalalt model de semnalizari (putin mai mari in dimensiune).Multumesc . Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

eu am suspensie sport din fabrica cu jante pe 17 si este ok. 225/45/17

cu suspensie asta folosesc si jante pe 19 cu 225/35/19 - 255/30/19 si este binisior dar deranjat in Bucuresti.

 

cred ca pe 18 e ok.

225/45/18

235/40/18

Edited by ikiy
Link to comment
Share on other sites

Pa na la urma cel mai bun compromis , ar fi jante pe 16 cu suspensie sport. Totusi as merge pe ceva, semi-sport daca se gaseste , sa nu fie foarte foarte rigida.

 

Incearca combinatia: jante de 16 si amortizoare de touring. Eu asa am pe E46 si sunt super multumit.

Link to comment
Share on other sites

Pa na la urma cel mai bun compromis , ar fi jante pe 16 cu suspensie sport. Totusi as merge pe ceva, semi-sport daca se gaseste , sa nu fie foarte foarte rigida.

 

Incearca combinatia: jante de 16 si amortizoare de touring. Eu asa am pe E46 si sunt super multumit.

 

Dar eu vreau sa fie si mai lasata masina <_< .Automat trebuie suspensie mai rigida,....aveti cunostinte de ceva suspensii sport dar nu exagerat de rigide , ceva mai de ''oras''.

 

Am tot auzit de suspensie M- Technik , cam cat s-ar ridica pretul la un set nou . Ma gandesc ca ar fi cea mai buna investitie.

Link to comment
Share on other sites

Dece nu incerci cu jante pe 17 sau pe 18 si cu suspensie reglabila ?

 

suspensie reglabila costa injur de 250-300 euro sigilat in cutie.

daca vrei sa o mai lasi <_< dai roata jos si aia e daca vrei o :) nu iti ia mai mult de 2 ore

Link to comment
Share on other sites

Dece nu incerci cu jante pe 17 sau pe 18 si cu suspensie reglabila ?

 

suspensie reglabila costa injur de 250-300 euro sigilat in cutie.

daca vrei sa o mai lasi <_< dai roata jos si aia e daca vrei o :) nu iti ia mai mult de 2 ore

 

Mda . Am cam vazut ceva preturi la suspensie reglabila ,adica intre 800 si 1500 e. Eu ma gandesc ca o suspensie de acest fel, care costa numai 300 de neuroni , firma ''no name '' iti ofera o calitate mai indoielnica.

Link to comment
Share on other sites

@ikiy. nu o sa vreau sa iau curbele cu 200 la ora ,dar nici sa schimb suspensile la fiecare 5000 de km.

 

 

@alexR. poti sa-mi dai mai multe detali, despre suspensia propusa de tine?

 

 

eu am folosit la fosta masina H&R coilover aproape 15000km si n-am avut nici o problema.

este alegera ta oricum <_<

eu nu vand si nici nu ma ocup cu asa ceva ! :)

Link to comment
Share on other sites

@ikiy. nu o sa vreau sa iau curbele cu 200 la ora ,dar nici sa schimb suspensile la fiecare 5000 de km.

 

 

@alexR. poti sa-mi dai mai multe detali, despre suspensia propusa de tine?

 

Eu am jante pe 15 si amortizoarele alea pe masina. Masina e foarte stabila iar garda e joasa, trebuie sa am grija pe drumuri de tara ca atinge... Sunt foarte ok

Link to comment
Share on other sites

nu stiu daca m-ai intrebat pe mine <_<

 

pe un golf 4 cu jante pe 9x16 keskin kt1

era lasata la maxim

 

am o singura poza momnt

 

am mai gasit inca o poza cu jante pe 17 si nu era atunci lasata chiar asa la max ! :)

post-9267-1241040818_thumb.jpg

post-9267-1241041369_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sincer ,da ,asa ma gandeam .Dar deschizand acest topic mi-am schimbat parerea. Pentru suspensie sport diametrul la jeanta ar trebui sa fie,cel putin pe 16 ideal ar fi pe 17.

Dar totusi nu m-am hotarat in legatura cu suspensia .

 

Din nefericire am avut un accident destul de nasol (pagube ; usa,aripa ,prag, dreapta si ceva pe la directie) .Si cum masina va intra in service ,voi schimba si majoritatea pieselor, ce tin de directie , printre care si suspensia (nu era obligatoriu, dar asa am decis eu).

 

Rog cei care citesc acest topic ,si au instalat pe masina suspensie sport (fixa sau reglabila ), sa adauge ,cate un comentariu,referitor la cum se comporta ,si ce marca sunt, ca sa pot sa fac o alegere cat mai potrivita . Multumesc <_<

Link to comment
Share on other sites

Eu am intrebat pe toata lumea <_< . Orice sfat e bine-venit.

 

@ikiy. ce ai tu este suspensie reglabila nu ? cat timp iti ia sa schimbi inaltimea (trebuie date rotile jos?)

 

P.s. frumos golful :)

 

 

da, e reglabila.

 

cel putin 2 ore :bashwall:. da trebuie date jos.

in orice caz nu e asa de usor :unsure: sa reglezi tu in fata la blocului :blink:

 

multumesc :blink: si e altceva sa mergi pe strada si sa ai senzatie ca stai pe sosea :wub:

Edited by ikiy
Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Eu am arcuri sport cu amortizoare stock...nu este recomandat deloc pentru ca se strica amortizoarele mai repede deoarece lucreaza foarte mult doar pe capul de amortizor ( nu lucreaza pe tot amortizorul ) si jante pe 16" masina nu este FOARTE rigida este chiar Ok iar la drum lung ( autostrada ) se lipeste de sosea...pe langa faptul ca masina are o linie frumoasa estetic vorbind...am masina de 1 an iar acum schimb amortizoarele...ideea este ca nu stiu cat a avut grija ex proprietarul de masina pana sa o iau...chiar sint curios sa vad ca or sa ma tina amortizoarele noi <_<

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ce parere aveti de suspensile de la D2 racing, reglabile pe duritate si inaltime , 36 de poziti ..Pretul este de 650e varianta ,Street ,o varianta mai ''calma' Sau sa ma orientez spre o firma, mai de pe continentul nostru <_<

 

Aveti mai jos un link cu adresa lor.

 

 

 

 

http://www.d2racingsport.com/shock.htm

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.