Jump to content

Inmatriculare masina motor mic


Recommended Posts

teoretic nu faci nici o ilegalitate...dar cred ca esti constient ca un 316i este DIFERIT de un 325i nu? si aici ma refer la suspensie, frane, directie...etc

 

parerea mea e ca toti banii care-i dai dupa pentru modificare, vor depasi taxa unui 325i. ia in calcul si manopera + eventuale lucruri care pot merge prost, nervi, munca, omologare ulterioara...crezi ca merita?

Link to comment
Share on other sites

Salut! vin cu o intrebare care ma macina

se poate sa inmatriculez un 316 sau 318 de prin 95 si dupa sa ii schimb motorul cu un 2.5 cu tot ce trebuie?

este legal? ptr ca in principiu ocolesti taxa

 

cam mare bataia de cap

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

si sa nu uitam ca daca inscrie un 316i sau 318i poate sa puna motor cu maxim 40% mai puternic decat cel initial astfel incat sa il poata omologa, adica un motor de pe 318is sau 320i...asta ca sa fie legal!

Alta posibilitate mai e sa inscrie un 316i si sa puna motor de 325i si sa se bucure 2ani de el... Dar nu prea se merita la cate modificari trebuiesc facute!

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Sa cumperi 2.5 neimatriculat slabe sanse de izbanda cu el, e 600 de milioane lei vechi taxa la el, pt ca e non-euro. Mai bine cauti direct unul inmatriculat pe la 3.000E.

 

Daca montezi 2.5-ul pe 1.6 nu-ti da nimeni rar-ul pt masina aia, ca sa nu mai zic ca franele sunt f slabe la 1.6, + ca trebuie sa schimbi suspensia pt motorul mult mai greu pe fata altfel o sa mergi cu ea pe burta, suspensia de 4 cilindri e cu totul altceva fata de cea de 6, aaa si uitasem diferentialul care trebuie sa-l schimbi cu unul de 3.15 ca sa fii in parametri. Toate astea daca vrei sa faci ceva ca la carte, daca nu il pui direct si te plimbi batraneste 2 ani de zile pana vine itp-ul.

 

Cea mai buna combinatie (maxim am zis) pt cine vrea sa-si ia e36, sa cumpere e36 2.0 si arunci pe el un 2.5 sau 2.8 ca putini stiu diferentele si te-ai scos. Cheltui 600E pe motor si montaj, vinzi ex motor de 2.0 cu 300E si asta e tot. Si daca mai ai in acte "motor fara serie" esti chiar "boss da boss" :twoup:

Edited by ziemenz
Link to comment
Share on other sites

Daca faci cum am facut eu, treci de la 2.0 la 2.8, e perfect, fiindca suspensia, etc sunt la fel. singura diferenta e ca 328i are discuri dublu ventilate si pe spate.

 

Dar de la 1.6..... praf, multe modificari.

scuze de off. cum este discul dublu ventilat? stiam de discuri pline si discuri ventilate

Link to comment
Share on other sites

scuze de off. cum este discul dublu ventilat? stiam de discuri pline si discuri ventilate

 

AdicĂŁ ventilat Âşi cu gĂŁurele.

Nu are niciun e36 asemenea discuri :twoup:)

2.8 are pe spate doar ventilat ca pe fata, in timp ce 2.0 are disc plin.

Link to comment
Share on other sites

Eu as face asa;

Nu am habar cat costa transportul din uk in romania si taxele pentru piese sh dar as aduce o masina doar pentru piese de acolo.

Eu m-am uitat la E46 si am constatat cu surprindere ca marea majoritate sunt mai dotate decat cele din germania. (volan in 3 spitze cu comenzi, piele etc).

 

De ce sunt asa ieftine acolo nu stiu. Din interior nu poti sa recuperezi mare lucru ca sunt comenzile pe dos (doar scaune, volan) - dar la motor, cutie, diferential, frane, suspensii - merge tot.

 

1. As cumpara o masina cu sasiu foarte bun si motorul praf din romania - dar cu RAR valabil - si as pune piese de pe cea din UK.

 

BMW 3 Series 328i Coupe

Body Type: Coupe, 2 Door

Registered: 1995

Engine Size: 2800cc

Transmission: Manual

Fuel Type: Petrol

Finished in: Blue

Interior: Black & Tan Leather

Mileage: 78,000 Miles

Price: £1,350

Alloy wheels, ABS, Power steering, Central locking, Electric windows, Electric mirrors, Air conditioning, Dual airbag, Leather upholstery

1995 'M' Reg,328i Coupe, 78000miles, Manual, MOT Aug 2010, Black & Tan full leather interior, ABS, Electric windows & mirrors

 

328 http://www.autoweb.co.uk/WSCarDetails.asp?cdID=9446162

 

sau

 

323 http://www.autoweb.co.uk/WSCarDetails.asp?cdID=10717750

 

sau

 

325 http://www.autoweb.co.uk/WSCarDetails.asp?cdID=10413878

 

Toate in jur de 1500 £

 

Din pacate o sa bata la ochi motorul de 6 cilindrii orice ii faci... Asta e marele neajuns.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Eu as face asa;

Nu am habar cat costa transportul din uk in romania si taxele pentru piese sh dar as aduce o masina doar pentru piese de acolo.

 

Din pacate transportul te cam costa ceva bani, ma refer daca te duci strict doar pt a cumpara o masina "donatoare".

Un 328i e36 anul 1995 cum spui tu gasesti si mai ieftin de 1500 GBP (eu mi-am adus ultima oara un 528i M Packet fabr. 2000 pe care am dat 2300 GBP) dar problema e ca avionul + ferryboatul la intoarcere + asigurarea + benzina si taxele pana acasa te mai costa minim 650-700 euro, nu mai pun bani de telefon, mancare, cazare, drum pe acolo, la care mai adaugi nervi, oboseala, stress si nu in ultimul rand risc! Eu vorbesc din proprie experienta, am facut de vreo 6-7 ori drumul asta UK-RO cu diverse masini si nu e deloc usor.

Ideal pt tine e sa gasesti o persoana care se duce acolo cu alte treburi si sa-l momesti cumva sa-ti aduca o astfel de masina sau sa te duci pur si simplu in vacanta si la intoarcere sa vi cu asa ceva. In principiu te pot ajuta dar detaliile le vorbim in particular si doar in cazul in care esti interesat 100%.

Link to comment
Share on other sites

De curiozitate: Cum treci vama daca vrei sa o folosesti exclusiv pentru piese.

 

Masinile din UK se preteaza doar pentru posesorii de masini vechi. Peste 10 ani - care au nevoie doar de piese.

Din cate stiu eu au si licitatii - si la licitatii pretul este mai mic decat in anunturi. Deci e posibil ca pretul gasit de mine de 1300 sa scada simtitor.

 

Eu din motive de siguranta nu vreau o masina asa veche.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Nu te intreaba nimeni nimic la vama, daca o folosesti pt piese sau pt inmatriculat e treaba ta, atata timp cat prezinti actele de provenienta si/sau factura. Mai dai de cate vreun ungur piln de zel care te mai intreaba de asigurare, vigneta sau mai nou au inceput sa intrebe si de MOT (itp-ul englezesc), dar intotdeauna le-am avut pe toate. Un 328i e36 calumea ajungi cu el adus in tara undeva intre 2000/2300 euro.
Link to comment
Share on other sites

Sunt de acord ca mai ieftin de atat nu se poate - dar din punctul meu de vedere merita la cum arata la prima vedere (foarte bine + dotari peste medie).

Pacat ca nu poti sa folosesti mare lucru din interioare...

cotiera, fete usi, bord,trimuri etc

airbagurile, navigatia, oglinzi retrovizoare, volan - nu sunt sigur

Scaunele sunt singurele care ar trebui sa mearga...

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.