Jump to content

Grup auto-blocant , BMW e36.


calinbmw2000

Recommended Posts

scuze dar vin si eu cu o intrebare, am E36 320i 1993 cu diferential 3.45 open, pot sa pun un diferential cu raport de 3.15 autoblocant?, se potriveste si este multa manopera la shimbarea lui daca este posibila?

 

 

 

Se potriveste dar o sa-ti traga masina foarte prost.... motorul tau e prea slab pt diferential de 3,15

Nici eu pe 325 nu mi-as pune...

 

Vei atinge o viteza maxima mai mare dar vei avea un demaraj MULT mai slab. Vei pleca cu treapta intai cam cum pleci acum cu a doua de pe loc...

De cate ori ai ocazia pe an sa mergi cu viteza maxima ?

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

scuze dar vin si eu cu o intrebare, am E36 320i 1993 cu diferential 3.45 open, pot sa pun un diferential cu raport de 3.15 autoblocant?, se potriveste si este multa manopera la shimbarea lui daca este posibila?

Eu am aceeasi masina ca si tine si la un moment dat am vrut acelas lucru sa-l fac si eu,in primul rand tu ai 3.45 carcasa mica,3.15 nu exista cu carcasa mica,doar mare si tr schimbate planetarele si ultima bucata de cardan,eu am renuntat la 3.15,am gasit 3.45 blocant carcasa mica :)

Link to comment
Share on other sites

scuze dar vin si eu cu o intrebare, am E36 320i 1993 cu diferential 3.45 open, pot sa pun un diferential cu raport de 3.15 autoblocant?, se potriveste si este multa manopera la shimbarea lui daca este posibila?

Eu am aceeasi masina ca si tine si la un moment dat am vrut acelas lucru sa-l fac si eu,in primul rand tu ai 3.45 carcasa mica,3.15 nu exista cu carcasa mica,doar mare si tr schimbate planetarele si ultima bucata de cardan,eu am renuntat la 3.15,am gasit 3.45 blocant carcasa mica :)

Nu trebuiesc schimbate planetarele.

Avea cineva la vanzare la 150, nu 300.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
Stiu ca e vechi topicul dar ma intrebam si eu de ce pe e36 316i cu 102 CP s-a pus diferentialul de 3.38 si pe 320 cu 150 CP s-a pus diferentialul de 3.45 ? Chiar era nevoie sa-i mai limiteze puterea la roata a saracului 316?
Link to comment
Share on other sites

Diferenta nu este f mare, dar este. Un motor asa mic poate ar fi mers prea turat cu 3.45, conteaza sa ai un 3-400ture in jos

 

Eu pe 318is am avut 3.45 din fab, si acum am 3.15...ce sa zic la consum este super ok, am avut autonomie cu un plin (60l) de 850-860km mers exlusiv extraurban, cauciucuri de iarna 185/15, dar este cam lent la demaraj, in special tr 1-2.

 

Am facut saptamana trecuta cateva masuratori: 318is cu dif 3.15, cauciucuri 205/60/15, tr5, poate sunt utile spre comparatie (chiar as fi curios care ar fi datele la un 318is sau 320i cu dif de 3.45):

 

120km/h -> 3100rpm

140km/h -> 3800rpm

150km/h -> 4000rpm

160km/h -> 4250rpm

170km/h -> 4500rpm

 

Deci crestere de viteza de 10km/h inseamna la mine + 200-250rpm. Am cumparat si un dif de 3.38, ma gandeam sa il montez dar inca ma gandesc.

Edited by mihai_antony
Link to comment
Share on other sites

Pai pe motoarele m40 tot de 1.6 s-a pus diferential de 3.45 .

Eu i-as schimba diferentialul cu unu de 3.45 poate mai castig ceva cuplu la turatii mici ca acolo e cea mai enervanta lipsa de putere a masinii.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Foarte interesanta discutia si totodata foarte utila,dar pentru "cerculete" se poate monta un diferential de 4.44 daca nu ma insel dupa e36 hidramata,va dati seama ce ar iesi?

Are cineva idee diferentialul de hidramata este si blocant?

Am auzit o chestie,se aude ca sunt cativa baieti dupa aeroport(craiova) ca ar avea grupurile sudate,este posibil asa ceva? As vrea sa fac o incercare inainte de aschimba grupul sa vad cum se comporta...oricum la un motor de 1.6 nu o sa ma pretentii prea mari,dar totusi vreau sa vad care este diferenta.

 

RESPECT!!!

Link to comment
Share on other sites

RoÞile se Învârtesc cu aceeaºi vitezã, iar diferenÞialul cedeazã (aºa cred eu).

 

cum sa se invarta cu aceiasi viteza? e la mintea cocosului ca roata din interior are de parcurs o distanta mai mica intr-o curba decat roata din exterior

 

in plus la ce ti-ar trebui un diferential daca nu ai avea nevoie ca rotile sa se invarta cu viteze diferite?

Link to comment
Share on other sites

cum sa se invarta cu aceiasi viteza? e la mintea cocosului ca roata din interior are de parcurs o distanta mai mica intr-o curba decat roata din exterior

 

in plus la ce ti-ar trebui un diferential daca nu ai avea nevoie ca rotile sa se invarta cu viteze diferite?

 

 

Nu mă refeream la distanţa parcursă de roţi. Pur şi simplu viteza de rotaţie a roţilor.

 

La cum te-ai exprimat.....te contrazici singur. Nici tu nu ştii ce vrei să spui. :wacko:

 

 

edit: Era vorba de un diferenţial sudat.

Edited by blogeranonim
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.