Jump to content

520d vs 530d si de ce are sens 520d


XSD

Recommended Posts

Era vorba de E39 parca.

 

 

Stiu ca e vorba de e39 de aceea am si intrebat daca concluziile topicului se pot aplica si la urmatoarea generatie a seriei 5, e60.

 

Daca ai 520d E60 facelift (177CP), este un motor care pentru o masina de zi cu zi si pentru plecat in concediu e destul de ok. Ai spatiu si dotari destul de bune, e economic...

 

Daca vrei mai multa adrenalina, du-te pe 530d. Abia de acolo se vede diferenta. Eu nu as da bani pe un 525d.

Link to comment
Share on other sites

deci dupa parerea multora 525 diesel este inutil ar trebui sanctionati cei de la bmw pentru ca au scos aceasta motorizare ???sai pedepsim in vreun fel !!!!520 diesel este cea mai reusita motorizare de la bmw??este inutil sa incerci sa schimbi parerea unora care ,cred ca le stiu pe toate .intradevar in oras nu prea se observa diferenta dar in afara orasului 520 diesel nu este o masina care sa te uimeasca spre deosebire de 525 diesel care chiar daca nu este vreo masina de curse te ajuta mult mai bine in depasiri.dar fiecare cu parerea lui multi de aici ,care isi scriu parerile sunt ,subiectivi si multi nu au experienta la volan ,fiind foarte tineri dar mult respect la toata lumea ,si scuze daca am deranjat pe cineva .salut.
Link to comment
Share on other sites

In primul rand nu trebuie pedepsiti pentru ca daca au facut ceva, au facut pe banii lor...

 

In al doilea rand nu vad cine a zis ca 520d 177cp este cea mai reusita motorizare ?!

 

Performantele 520d vs. 525d dupa parerea mea nu justifica cei aprox 3000-3500 de euro pe care ii dai in plus la 525d. Cel putin cand am cumparat eu e60-ul, 520d incepea de la 39k si la 42k euro 525d.

 

Da, 525d e mai ok decat 520d. Dar nu merita diferenta. 530d e si mai ok din multe puncte de vedere. Este o diferenta de cateva mii bune de euro dar o simti din plin.

 

Ca ziceai de subiectivism... te inflamezi cam repede si mai ales degeaba :)

Link to comment
Share on other sites

ok de acord 530 diesel cea mai buna motorizare .ai vreun atestat de expert in domeniu ?? sau iti dai pur si simplu cu parerea despre ,calitatile sau defectele unei masini ,cei de la bmw prezinta toate motorizarile ca fiind optime dar specifica ca cea mai slab motorizata este 520 diesel si ma refer doar la motorizarile diesel,530 fiind cea mai reusita,iar 525 varianta intermediara deci clar ei gandesc inainte de a scoate pe piata ceva , si fiecare motorizare se refera ,in primul rand la partea financiara, fiecare ,cumpara cea ce isi permite ,si fiecare dintre noi ar trebui intai sa ne gandim bine daca putem intretine ,o masina si pe urma achizitionarea ei,asta nu inseamna neaparat ,ca ceea ce am eu este cea mai tare motorizare si sa vb depre 525 dieselul meu e 39 ca si cum ar fi o supermasina ,pur si simplu asta imi permit ,in momentul de fata ,si nu vb de rau nici o alta motorizare ca si cum ea nu ar avea sens .salut la toata lumea si fara suparare fiecare cu parerea lui.
Link to comment
Share on other sites

Hhhm, destul de documentata comparatia. Atentie la capcane: desi vrea sa para obiectiva uita sa enumere o multime de alte dezavantaje ale 520d fata de 530d (nu e common rail, consumul e aproape egala la acelasi regim de conduse, costuri de intretinere similare la motoare cu performante diferite, etc.).

 

Nah, ce sa zic, e si asta o logica. Fratele meu are E46 320d si m-am mirat cat de bine se misca bine masinuta, deoarece e mai usoara decat seria 5, deci daca tot se fac comparatii de gen, eu zic ca daca tot vrei sa fii un "smart shopper", ia-ti un 320d.

Link to comment
Share on other sites

O parere personala si subiectiva..... BMW stie sa faca motoare de la 6 cilindri in sus.... motoarele de 4 cilindrii sunt parca neterminate.... dar asta este.. marketingul, cererea si alte motive imping producatorul la compromisuri gen 520d, 318d care are motor de 2000 :) , si alte struto-camile 316i cu motor tot de 2000 etc..etc.
Link to comment
Share on other sites

scuze ca ma bag in seama dar noi ne refeream la seria 5 e 39 deci nu a zis nimeni nimic despre e 46 pe care motorul de 2000 de cmc diesel este super vorbeam despre acelasi motor pus pe e 39 care este o masina mai grea decat e 46 .nu vreau sa sa par subiectiv dar un motor mai mare este de preferat unui motor mai mic ,chiar daca asta asta inseamna cheltuieli in plus,merita mai ales ca daca comparam preturile la consumabile nu este mare diferenta ,diferenta este la impozit si la asigurarea rca ,si nu in ultimul rand un consum mai mare de carburant dar nu foarte exagerat.salut.
Link to comment
Share on other sites

costurile de intretinere de 4 la 6 cilindri cresc cu aprope 50% . Nu sunt de loc similare. Faptul ca nu e common rail e chiar avantaj in Romania, e mai putin sensibila la motorina proasta...

In principiu, common rail:

- are mai putine piese in miscare

- preciza necesara executiei pompei este mai mica decat la sistem clasic

- injectoarele nu se deschid datorita presiunii, ci comandat electric - mai putine sanse sa ramana blocate

- are necesitate de a fi unsa de motorina mai mica - caracteristica a motorinei tot mai proasta cu crestera nivelului "euro" de poluare

- este "upgradabil", adica: daca maine se inventeaza o noua pompa de inalta presiune, nu e nevoie de nici adaptare (pentru ca e simpla pompa, doar presiunea e "deosebita" ),

pe cand cel clasic nu va putea unctiona cu altfel de pompa niciodata, pompa facand de fapt dozajul

 

Totusi 520d, incepand din 2000 e common rail.

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_5_Series_(E39)

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

Totusi 520d, incepand din 2000 e common rail.

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_5_Series_(E39)

 

Pe 520d E39 a fost pus M47D20, care nu este common rail. s-a mai discutat asta.

 

Wikipedia nu trebuie luata mereu drept referinta... Prezinta destula informatie eronata.

De exemplu este prezentata: http://en.wikipedia.org/wiki/File:BMW_E39_Saloon_001.JPG ca fiind facelift :)

Link to comment
Share on other sites

Bala: intre 520d si 525d.. diferenta de 3000-3500 de euro, nu prea exista... iar apoi daca exista diferenta apare la optionale nu la motorizare neaparat...

 

Este diferenta mare de la 163 la 193, dar si de la 177 la 193

 

cineva intreba mai sus de E60 iar eu ma refeream la E60 cumparat de nou.

 

Daca nu e de nou aveti dreptate. Eu ma refeream strict la 525d luat de nou vs. 520d (177cp) si 530d.

 

.ai vreun atestat de expert in domeniu ?? sau iti dai pur si simplu cu parerea despre ,calitatile sau defectele unei masini

 

lasa-o usor cu tonul ca nu e tocmai potrivit... :)

 

si da... lucrez in industria producatoare de masini unde sunt inginer electronist de 5 ani si proiectez diverse circuite electronice.

 

salut la toata lumea si fara suparare fiecare cu parerea lui.

 

si eu imi exprimam parerea...

Link to comment
Share on other sites

Comparatia cu E46 era fortata in mod evident, fiind un thread pt comparatia 520d si 530d. Dar e varianta C care dupa parerea mea e mai buna decat 520d. Nu stiu ce ar gandi cineva care nu a condus toate masinile enumerate pe aici si care citeste topicul asta pentru a se decide daca sa cumpere 520d sau 530d, eu zic ca informatiile prezentate aici l-ar convinge ca 520d chiar e o masina ok ca raport pret-calitate, ceea ce dupa parerea mea e fals.

 

In mod clar (si asta nu e parere personala ci e un fapt) 520d e o chestiune pur de marketing a celor de la BMW care au dorit sa acopere si segmentul femei (no offense), varstnici si cei care sunt la limita in a-si permite costurile unui BMW. Capitalismul si goana dupa profit, bat-o vina :)). Dar daca e sa opinam inteligent pe forum, si daca tot nu ai bani pentru un 530d, de ce sa iei o masina mai greoaie si submotorizata (pentru un BMW) si sa nu iei o clasa mai mica cu acelasi motor dar care se comporta mai bine la drum ?

 

Ca limitare, discutia asta se refera strict la E39, nu am condus E60 de 2000 cmc diese, nu stiu cum se comporta, nici nu stiu daca E60 520d e de fapt de 2000 cmc sau mai mare.

Link to comment
Share on other sites

Alte masini din aceasi clasa la anii aia aveau si 120-130 de cai. Am impresia ca tu crezi ca BMW e numai de la 200+ de cai..

520D e chiar OK. Nu cred ca incurca pe cineva ca nu se urneste la semafor, si cu siguranta ca e mai vioi decat jumatate din ce circula pe strada...

Sunt oameni care pur si simplu vor sa dea banii si pe altceva, nu sa ii bage pe toti in masina..

Performanta vine cu niste costuri.

Link to comment
Share on other sites

DOMI: daca cineva conduce, si o sa detina pe rand 520d, 525d, 530d, niciodata nu o sa-ti spuna ca 520d.. e cel mai avantajos...

 

Tinand cont ca passaturile TDI.. cu rosu au 136 cp.. si e de greutatea unui seria 3... nu stiu cat de vioi e 520d-u.. daca punem la socoteala si golfurile 4 tot asa de 136 cp.. iar nu iese bine 520d-u, sa nu mai socotim ca la momentu respectiv, un golf sau passat erau cu 2-3000 mai ieftine decat un 520d.

 

Nu ies bine calculele nici cum...

 

Domi: performanta vine cu niste costuri... aici vorbeam daca sunt justificate costurile sau nu, sau cat de mari sunt costurile...

Link to comment
Share on other sites

costurile de intretinere de 4 la 6 cilindri cresc cu aprope 50% . Nu sunt de loc similare. Faptul ca nu e common rail e chiar avantaj in Romania, e mai putin sensibila la motorina proasta...

 

 

De acord cu tine. Orice motor common-rail e pretentios la motorina si mai predispus sa se strice datorita calitatii scazute a motorinei de la noi.

Link to comment
Share on other sites

Credca, totusi atunci calul si caruta este cel mai fiabil mijloc de transport... hai sa ne ingropam capul in nisip si sa evitam evolutia pentru ca motorina este foarte proasta.... Daca se strica se repara si gata... daca vrea cineva sa cumpere masina si sa nu mai bage bani in ea... atunci cal si caruta scrie in talon. Chiar si toyota e la fel de fiabila ca bmw-ul acum ca au facut si ei pasul in epoca de aur.. si au integrat electronica in masini...
Link to comment
Share on other sites

un golf V are ~1400 kg. Passat tot pe acolo. Seria 5 un pic peste 1500 de kg. Oricum vad ca tot la liniute ajungem. Unii dau bani si pe emblema, comfort, tinuta de drum.

Posesorii de BMW care nu fac un golf sau un passat la liniuta sunt niste fraieri ca nu au luat 530D, fac emblema de rusine. Se zgarcesc la 2 cilindri in plus si niste milioane acolo diferenta la tot ce tine de consumabile, discuri de frana placute, seturi de bujii s.a.m.d + un 2 l de motorina in plus la 100 de km...

Vad ca e plin de boieri in Romania.

Avand in vedere ca cei care le cumpara noi In Romania sunt insigniafianti ca numar si sa zicem nereprezentativi, totusi cele mai mici motorizari fac 60% din vanzarile oricarei marci de pe lumea asta...

Bietii fraieri de nemti, austrieci, italieni.. nici nu stiu ce teapa i-au cand cumpara un 520D..Ore ce gandesc oamenii aia care au un venit mediu de 5 ori decat cel din Romania si isi cumpara 520d, 116i.. ii fac un passat care costa cu 50% mai putin .. :)

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.