Jump to content

Noul Seria 760i


ionatan

Recommended Posts

Noul BMW 760i, precum si noul BMW 760Li, cu ampatamentul sau extins in zona locurilor din spate cu 14 centimetri pentru un confort deosebit, ofera raspunsul complet la toate asteptarile legate de performantele dinamice ale unei limuzine de lux autentice, adaugand si noi caracteristici fascinante care subliniaza statutul de lider pe care BMW il are in segmentul de lux.

 

Toate caracteristicil impun noi standarde tehnologice. Aceasta este valabil atat pentru motorul cu capacitate de 6,0 litri - cu blocul din aluminiu, cu tehnologie TwinPower Turbo, High Precision Injection (injectie directa de mare precizie), sau pentru arborele cu came dublu VANOS, dar si pentru transmisia automata cu opt trepte, disponibila in premiera la un model BMW.

 

Beneficiind de toate aceste tehnologii, noul BMW 760i si BMW 760Li ofera un nou nivel de rafinament, performante dinamice si o eficienta fara precedent pentru un automobil cu asemenea valori de putere si cuplu. Pentru noul BMW 760i, acceleratia la 100 km/h cu start de pe loc se realizeaza in doar 4,6 secunde, iar consumul mediul de combustibil in ciclul de testare EU este de 12,9 litri/100 kilometri. La reducerea consumului de combustibil al masinilor, inginerii BMW au tinut cont de standardele de emisii EU5, deosebit de stricte. O data cu imbunatatirea semnificativa a performantelor, consumul de combustibil se reduce cu aproximativ 4,5 procente fata de generatia anterioara.

 

 

Noul propulsor V12

 

Motorul cu 12 cilindri care echipeaza versiunile de top ale gamei BMW Seria 7, garanteaza o experienta a condusului unica. Nici un alt motor nu ofera o asemenea combinatie de putere si rafinament. Noul propulsor V12 ofera semnificativ mai multa putere si mai mult cuplu comparativ cu generatia anterioara, un raspuns optimizat al motorului si un flux continuu de putere, precum si o acustica si mai rafinata.

Aceste rezultate ies in evidenta si la BMW 750i care, cu motorul V8 modern ce dispune de tehnologia TwinPower Turbo si High Precision Injection, ofera puterea si performantele unui propulsor cu 12 cilindri obisnuit.

Dezvoltat ca un propulsor complet nou, noul V12 este o capodopera a tehnologiei moderne semnata intr-un stil specific BMW. Puterea maxima de 400 kW/544 cp este atinsa la o turatie de 5.250 rpm, cu un nivel maxim al cuplului motor de 750 Newton-metri, disponibil de la numai 1.500 rpm. in combinatie cu transmisia automata cu opt trepte, ansamblu de asemenea complet nou, acest motor de 12 cilindri poate converti spontan si cu un control exact rezervele nelimitate de putere intr-o dinamica superioara.

 

Prin traditie, un propulsor cu 12 cilindri se bucura de un statut special, neegalat de nici un alt motor - indiferent de configuratie. Motoarele cu 12 cilindri reprezinta cel mai inalt nivel de tehnologie. Statutul unic al motorului cu 12 cilindri - vazut ca un propulsor cu o putere de varf folosita cu rafinament - este bazat pe un principiu constructiv care ofera conditii perfecte pentru o putere suprema si performante atinse fara nici cel mai mic efort. Aceasta are la baza beneficiul adus de unghiul de 60° dintre cele doua randuri de cilindri care asigura eliminarea aproape totala a vibratiilor motorului.

 

Toate componentele si caracteristicile de design ale blocului motor realizat complet din aluminiu sunt construite pentru a asigura o rigiditate suprema si o masa minima. Prin utilizarea unei structuri compacte combinata cu bolturi ce fixeaza chiulasa pe panoul inferior al blocului, motorul, pentru a da un singur exemplu, asigura o stabilitate maxima a cuzinetilor. Axul dublu de pe lagarul principal, cu conexiune suplimentara la panourile laterale prin bucse si bolturi de suport filetate, reduce influenta fortelor laterale din partea arborelui cotit asupra carterului.

 

Alte componente ale blocului motor, care contribuie la reducerea vibratiilor la un minim absolut in cel mai pur stil al motoarelor BMW cu 12 cilindri, sunt pistoanele de aluminiu cu strat de fier, biele de conexiune, forjate, asamblate prin cracare, precum si arborele cotit, de asemenea forjat pentru o perfectiune absoluta. Acestea ofera o experienta speciala si pentru sunetul motorului chiar si la relanti, moment in care conducatorul trebuie sa arunce mai intai o privire catre turometru pentru a vedea daca propulsorul este pornit.

 

Noul propulsor V12 dispun de o capacitate cilindrica de 5.972 cmc, ceea ce repezinta acelasi volum pe care il avea si unitatea anterioara. Cu o capacitate de 497,7 centrimetri cubi per cilindru, motorul ofera dimensiunile recunoscute de specialisti ca fiind ideale. Cu un alezaj de 89 mm si o cursa de 80 mm, motorul ofera un raport de 0,9 intre acesti parametri, in timp ce raportul de compresie este remarcabil de ridicat 10,0:1, rar intalnit pentru un propulsor cu turbina.

 

Premiera a tehnologiei TwinPower Turbo la motorul cu 12 cilindri.

 

Noul propulsor BMW cu 12 cilindri propune un numar de caracteristici tehnice speciale care contribuie la capitalizarea potentialului pe care il ofera prin principiul constructiv. Acestea includ utilizarea - in premiera pentru un motor cu 12 cilindri - a tehnologiei TwinPower Turbo si High Precision Injection cu injectia direca a combustibilului in camerele de combustie.

 

Prin prezentarea acestei combinatii de tehnologii superioare care deja s-au remarcat la motoarele BMW cu sase, respectiv opt cilindri -, se asigura un raspuns spontan si direct chiar si la cea mai mica actionare a acceleratiei, un cuplu maxim constant pe o plaja mare de turatii si un nivel al economiei de combustibil si o gestiune a emisiilor remarcabile pentru un motor cu asemenea performante dinamice. Noul propulsor cu 12 cilindri se evidentiaza inca o data fata de concurenta, oricare ar fi aspectul luat in discutie.

 

Multumita unghiului redus dintre cilindri, de numai 60°, cele doua turbocompresoare, dezvoltate special pentru noul V12, se integreaza in aranjamentul compact, pe partea exterioara a celor doua randuri de cilindri, fiecare alimentand cate sase cilindri.

 

Turbocompresoarele se evidentiaza prin eficienta exceptionala. Prin pozitionarea speciala a acestora, prin optimizarea galeriilor de evacuare, se asigura conditiile ideale pentru o curgere de aer perfecta la orice turatie. De asemenea, amplasarea centrala a colectorul de aer ajuta atat la optimizarea acusticii motorului, cat si a ciclului de compresie. Galeriile de evacuare, identice pentru fiecare rand de cilindri, sunt prevazute cu doua conexiuni triple cu reductie, sincronizate la ordinea de aprindere a motorului. in combinatie cu convertorii catalitici optimizati pentru o contrapresiune minima, aceasta configuratie pune bazele unei spontaneitati remarcabile. Dovada este cuplul maxim de 750 Nm, atins inca de la 1.500 rpm si mentinut constant pana la 5.000 rpm. Comparativ cu generatia anterioara, aceasta inseamna o crestere a cuplului de 25 de procente, dezvoltata la o turatie mai mica cu aproximativ 2.300 rpm. Astfel, clasicul gol turbo este eliminat complet.

 

Puterea motorului a crescut si ea mult fata de versiunea anterioara de motorizare, asa cum reiese din curba de putere mult mai accentuata, care ajunge la un maximum de 400 kW/544 CP la 5.250 rpm.

 

Solutie inteligenta pentru si mai multa putere

 

Lansarea tehnologiei TwinPower Turbo ridica motorul cu 12 cilindri la un nivel al puterii si al cuplului pe care un propulsor atmosferic le-ar atinge numai cu o cilindree mai mare. Cresterea dimensiunilor si a masei motorului - inevitabile in acest caz -, impreuna cu efectele negative asupra centrului de greutate, a consumului de combustibil si a agilitatii masinii, sunt evitate eficient prin intermediul tehnologiei supraalimentarii.

 

Un alt aspect suplimentar este ca tehnologia TwinPower Turbo ofera noului V12 caracteristici de putere si performante fara egal, confirmate in special de dezvoltarea superioara a puterii si a cuplului inca din start si mentinerea acestora pe o plaja larga de turatii.

 

Pentru a asigura un dozaj exact al puterii in orice moment, aerul comprimat de turbine este racit de un intercooler indirect, foarte elaborat din punct de vedere tehnic. Acesta contribuie la minimizarea volumului total de aer necesar si scurteaza orice intarziere, ceea ce permite inca o data ca motorul sa aiba un raspuns prompt la actionarea acceleratiei. O pompa suplimentara de racire alimenteaza circuitul separat de racire, necesar pentru acest scop, cu aerul/fluidul de racire de la schimbatorul de caldura pozitionat chiar langa unitatea de admisie.

Convertorii catalitici de la noul motor cu 12 cilindri dispun de cei mai avansati si mai sofisticati senzori si pot atinge rapid temperatura optima de operare gratie pozitionarii in apropierea propulsorului. Tratamentul eficient al gazelor de esapament asigura indeplinirea totala a tuturor standardelor internationale cu privire la emisii, astfel incat BMW 760i si BMW 760Li respecta normele EU5 in Europe, respectiv standardul ULEV II in SUA.

 

Pentru a reduce contrapresiunea, sistemul de evacuare de sub podeaua masinii dispune de tevi drepte si largi si de galerii marite in dimensiune. Flapsurile evacuarii din jurul tobei, coordonate de unitatea electronica de control ca functie a gestiunii motorului, ofera un sunet adaptat cu exactitate la stilul de condus. De aceea, la relanti, propulsorul V12 ramane absolut silentios. Un zgomot redus este mentinut si pentru conditiile de croaziera. Asa ca numai la turatii ridicate conducatorul pimeste un raspuns acustic potrivit cu privire la dezvoltarea puterii, iar motorul furnizeaza sunetul musculos al unui V12 in momentul accelerarii rapide. Acest efect acustic special in conditii dinamice reflecta in cel mai autentic mod atat capacitatea propulsorului, cat si intensitatea puterii, ceea ce caracterizeaza calitatile dinamice ale motorului BMW cu 12 cilindri.

 

Combustie optimizata si eficienta maxima asigurate de High Precision Injection

 

High Precision Injection de la BMW este a doua generatie de tehnologie a injectiei directe care contribuie la optimizarea procesului de combustie si utilizeaza, cu maxima eficienta, energia inmagazinata in combustibil. Piezoinjectoarele amplasate in mijlocul chiulasei permit un dozaj deosebit de precis al combustibilului injectat in camerele de combustie.

 

in combinatie cu tehnologie TwinPower Turbo, High Precision Injection este disponibil la toate motoarele pe benzina care echipeaza BMW Seria 7. Iar acum, la noul propulsor V12, aceasta tehnologie asigua o combustie deosebit de eficienta si curata, si o gestiune a emisiilor aproape fara egal in acest segment de performante.

 

Prin deschiderea spre exterior, piezoinjectoarele sunt pozitionate in chiulasa, intre supape, si, in consecinta, in imediata vecinatate a bujiilor. Prin tevi din otel inoxidabil, acestea sunt alimentate cu combustibil care este injectat in camerele de combustie in forma pulverizata la o presiune de pana la 200 bar. Presiunea acestui sistem este generata de pompe de combustibil cu o singura plonjare pe fiecare rand de cilindri si este mentinuta constanta in orice moment.

 

Combustibilul injectat in acest proces se imprastie in forma conica, astfel ca este ars intr-un proces lin si curat. Acesta are un efect pozitiv asupra emisiilor si a sunetului motorului: efectul de racire a amestecului combustibil/aer furnizat de injectia directa ajuta la atingerea unui raport de compresie mai mare. Se genereaza astfel mai multa putere cu mai putin combustibil pentru o eficienta mai mare.

 

In configuratia si structura lor, chiulasele urmeaza pozitia speciala a injectoarelor si a bujiilor, precum si procesul de combustie oferit de High Precision Injection. Fazele scurte de combustie, optimizate pentru o eficienta maxima, contribuie la cresterea nivelului presiunii si al temperaturii, ceea ce necesita o geometrie optimizata a chiulasei si o curgere eficienta a lichidului de racire. Componentele chiulasei, turnate intr-un proces gravitational, se evidentiaza prin nivelul ridicat de rigiditate, in timp ce capacele chiulasei sunt realizate din aluminiu.

 

VANOS dublu si pompa de ulei cu flux controlat pentru eficienta maxima

 

Caracteristic pentru BMW, noul motor cu 12 cilindri dispune de VANOS dublu pentru un reglaj continuu al sincronizarii axului cu came. Acesta asigura conditii de functionare cu incarcare partiala, cu un nivel ridicat al gazelor reziduale pentru incarcarea turbinei pentru o eficienta.

Un alt avantaj al VANOS dublu este suportul pe care il ofera motorului pentru o reactie imediata. in cadrul unui proces de ardere, axul cu came dispune de came forjate, came triple suplimentare pe partea admisiei care contribuie la actionarea pompei de mare presiune pentru combustibil. in schimb, supapele de pe partea evacuarii sunt umplute cu sodiu pentru o racire optima si dispun de arbori cromati.

Furnizarea uleiului catre noul motor cu 12 cilindri a fost si ea optimizata, pentru ca pompa de ulei cu flux controlat opereaza individual, numai la nevoie, cu eficienta maxima: pompa tip pendul, cu sase camere, furnizeaza doar atat ulei cat are nevoie motorul intr-un anumit moment in functie de conditiile de functionare. Printr-o functionare controlata se limiteaza consumul de energie si se imbunatateste eficienta.

Noile modele BMW Seria 7, echipate cu motor cu 12 cilindri, dispun inca o data de o gama larga de tehnologii pentru un consum minim de combustibil si un nivel redus al emisiilor bazate pe strategia BMW EfficientDynamics. Acestea includ recuperarea energiei franelor, pompe electrice de racire cu functionare controlata si pompa de ulei cu flux controlat. Toate sunt elemente care optimizeaza echilibrul dintre performante si si consum.

Cu o crestere cu 22 de procente a puterii motorului fata de generatia anterioara si un salt de 25% al cuplului maxim, consumul mediu de combustibil determinat in ciclul de testare EU a fost redus la 12,9 litri/100 kilometri. Nivelul emisiilor pentru BMW 760i este de 299 grame per kilometru.

 

Competenta remarcabila a BMW in tehnologia motoarelor cu 12 cilindri: o lunga traditie a performantei supreme.

 

Aceasta este a patra oara cand un motor cu 12 cilindri marcheaza varful de gama de propulsoare disponibile la BMW Seria 7. Fiecare noua generatie a consolidat pozitia BMW de lider al producatorilor de limuzine de lux performante. Un BMW Seria 7 cu un motor cu 12 cilindri se remarca prin exclusivitate, prin suprematie si, prin inovatie autentica'

Competenta remarcabila a BMW in dezvoltarea si productia propulsoarelor cu 12 cilindri este bazata pe o lunga traditie ce dateaza inca din 1925, atunci cand compania a iesit in evidenta pentru prima data prin constructia unui motor cu 12 cilindri pentru avioane. Atunci, motorul V12 propus de BMW a dezvoltat o putere maxima de 750 CP, iar doua propulsoare BMW cu 12 cilindri au echipat hidroavionul Dornier Wal cinci ani mai tarziu in timpul zborului record peste Atlantic.

 

in a doua jumatate a secolului 20, BMW a devenit pionier prin utilizarea motorului cu 12 cilindri la cele mai remarcabile automobile de lux. Spre exemplu, BMW 750i, lansat in 1987, a fost prima limuzina germana dupa cel de-al Doilea Razboi Mondial ce utiliza un propulsor cu 12 cilindri. in anii ce au urmat, o lunga serie de succes in motorsport a contribuit la exceptionala reputatie a modelelor V12 realizate de BMW. Spre exemplu, BMW V12 LMR a dominat scena sporturilor cu motor inca de la debutul consemnat in 1999, cursa de 12 ore de la Sebring, si in acelasi sezon a obtinut victoria in clasamentul general al cursei de 24 ore de la Le Mans.

 

 

Premiera mondiala: transmisie automata cu opt trepte la noul BMW 760i si noul BMW 760Li

 

Calitatile unice ale noului V12 cu tehnologie TwinPower Turbo si High Precision Injection sunt combinate la noul BMW 760i si noul BMW 760Li cu un concept la fel de inovator pentru transmisia puterii: noua cutie de viteze dezvoltata, una automata cu opt trepte, isi face debutul mondial in cadrul unui model BMW de serie. Conceputa ideal pentru puterea si performantele caracteristice unui propulsor cu 12 cilindri, transmisia automata cu opt trepte combina confortul suprem al schimbarilor de viteze, sportivitatea si eficienta la un nivel fara precedent.

 

Noua transmisie automata cu opt trepte exceleaza prin configuratia inovatoare a rapoartelor si a angrenajelor care permit utilizarea vitezelor suplimentare si o gama mai larga de cresteri ale rapoartelor fata de anterioara transmisie, automata cu sase trepte, fara vreun efect negativ asupra dimensiunilor sau masei cutiei ori a eficientei interioare a sistemului. Cutia incorporeaza patru angrenaje simple si cinci elemente de schimbare a treptelor. Dispunerea inovatoare a acestor componente, disponibila in premiera la o transmisie automata cu opt trepte, asigura deschiderea a numai doua ambreiaje in fiecare raport in orice moment, ceea ce reduce semnificativ pierderile de frictiune la unminim absolut in orice situatie de condus.

 

Aceasta reprezinta un alt factor ce contributie la remarcabila eficienta generala a noului sistem de transmisie. inca o data, conceptul inteligent al acestei transmisii automate cu opte trepte se armonizeaza perfect cu strategia de dezvoltare BMW EfficientDynamics.

 

Introducerea primei cutii de viteze automate cu opt trepte la BMW 760i si BMW 760Li marcheaza inceputul unei schimbari de generatii in domeniul sistemelor de transmisie a puterii. Transmisia automata cu sase trepte disponibila in prezent la toate gamele de modelele BMW a stabilit deja standardul in ceea ce priveste confortul schimbarii vitezelor, timpul de reactie, viteza de schimbare si eficienta, iar prin designul compact si prin configuratie, precum si prin utilizarea universala la diferite segmente de masini si clase de putere, a oferit calitati generale fara egal. De aceea, primul si cel mai important obiectiv in dezvoltarea noii generatii de transmisii automate a fost pastrarea tuturor caracteristicilor de design ale cutiei de viteze automate cu sase trepte si adaugarea unui nou potential in ceea ce priveste confortul la condus, performantele si eficienta.

 

Configuratie optima a angrenajelor ca rezultat al cercetarii stiintifice

 

Pentru a inregistra un progres semnificativ fata de transmisia automata BMW cu sase trepte, inginerii BMW au initiat chiar de la inceput un proces detaliat de dezvoltare care sa ofere baza pentru noua transmisie. Consideratia initiala a fost ca imbunatatirea eficientei a fost posibila numai cu un sistem de transmisie care ofera un numar mai mare de trepte. Un alt obiectiv a fost pastrarea la minimum a numarului de componente aditionale in dorinta de a optimiza eficienta interna a sistemului.

 

Pe langa BMW, un numar de parteneri specializati in dezvoltare, precum ZF Friedrichshafen AG, au participat la gasirea unui concept optim care sa indeplineasca toate aceste cerinte. Printr-o conlucrare stransa, intreaga echipa a dezvoltat metode analitice care sa contribuie la stabilirea si echilibrul argumentelor pro si contra pentru toate variantele teoretice imaginabile ale unui sistem cu angrenaj planetar. Pentru inceput, au fost luate in discutie atat numarul de trepte, cat si structura noului sistem de transmisie, cu conceptul fundamental. Obiectivele principale au fost atingerea celui mai ridicat standard al eficientei si pastrarea noi transmisii cat mai compacta si mai usoara.

 

Gratie gamei extinse de cresteri ale vitezelor oferita acum de noua transmisie, conducatorul are posibilitatea de a utiliza mult mai des decat inainte cea mai ridicata treapta la o turatie deosebit de redusa. La BMW 760i si BMW 760Li, aceasta nu doar ca optimizeaza economia chiar si la viteze ridicate, dar imbunatateste si liniaritatea si rafinamentul motorului cu 12 cilindri.

 

Cu totalul treptelor ridicat la opt, pasi individuali dintre viteze sunt mult redusi, in ciuda gamei generale de cresteri ale vitezelor. Fara indoiala, de aceasta beneficiaza caracterul sportiv al transmisiei si, ca o consecinta, stilul dinamic al automobilului intr-o maniera specifica BMW.

 

Timpul de reactie si de schimbare a treptelor, redus semnificativ fata de transmisia automata cu sase trepte, aduce beneficii atat pentru confortul deplasarii, cat si pentru dinamica, cu unsingur ambreiaj ce urmeaza a fi dezactivat la urcarea sau retrogradarea a una sau doua viteze. in acelasi timp, detectarea directa a vitezelor permite conducatorului sa schimbe mai mult de doua rapoarte, inca o data cu timpi de reactie si schimbare fiind foarte scurti. Retrogradarea din treapta a opta intr-a doua, deosebit de importanta pentru acceleratii spontane, are loc tot ca o schimbare directa care cere sistemului sa deschida un singur ambreiaj.

 

Aceasta configuratie particulara are o semnificatie deosebita pentru o placere suprema a condusului la BMW 760i si la BMW 760Li, ceea ce permite conducatorului sa foloseasca mai des rapoartele superioare pentru o eficienta perfecta si un rafinament al condusului, in timp ce se bucura de performantele maxime ale automobilului in orice moment.

 

Flexibila, orientata spre viitor

 

Cu un numar al componentelor transmisiei ce a crescut foarte putin fata de transmisia automata cu sase trepte, noua cutie de viteze automata cu opt rapoarte ofera un nivel neobisnuit de ridicat al eficientei interne. Spre exemplu, asa numita eficienta a angrenajului de viteza este atinsa la mai mult de 98 de procente in fiecare raport. si fiind configurata ca viteza directa, cel de-al saselea raport reduce total pierderile din cauza frecarii.

 

Masa redusa a noii transmisii, aproape identica cu cea a transmisiei automate cu sase viteze, gradul ridicat de eficienta interna, pierderile de frecare reduse prin numai doua ambreiaje deschise la o schimbare de treapta, rapoartele mai lungi gestiunea transmisiei, care poate asigura turatii reduse in modul economic, ofera o micsorare a consumului de combustibil de aproape sase procente fata de transmisia automata cu sase viteze.

 

Ca rezultat al tuturor acestor imbunatatiri si al punctelor de interes tehnologic, noua transmisie automata cu opt trepte nu este numai sistemul optim disponibil in prezent, ci si solutia orientata spre viitor pentru transmisia puterii la un automobil premium. Noua transmisie poate fi combinata cu orice tip de motor si nivel de performanta si poate fi integrata nu doar la modelele cu transmisie spate, ci si la cele cu tractiune integrala. in acelasi timp, transmisia automata cu opt trepte poate fi combinata cu transmisia hibrid, ca parte a tehnologiei Active Hybrid de la BMW, care combina un motor pe benzina, cu opt cilindri, cu unul electric. Acest concept inovator de transmsiei va fi introdus in productia de serie o data cu primul model hibrid al gamei BMW Seria 7 in cursul anului 2009.

 

 

 

Robert Gherghe - http://masni.ro/stiri-auto-prezentare-com...-760li-6646.htm

 

 

P.S. Cam multe suerlative dar ce sa mai, e adevarat :) din punct de vedere tehnologic e super masina.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
mha, nu stiu ce sa zic, dar 7-le asta nou nu imi place de nici o culoare... imi repugna grila aia supradimensionata si asta e bine, ca mascheaza restul detaliilor oribile la masina asta.
Link to comment
Share on other sites

Decat cu seria 7 mai bine cu tramvaiul.

 

Era parca o faza funny cu fiul unui seic care era student la medicina in Bucuresti.

 

In prima scrisoare baiatul spune parintilor ca se simte prost el vine cu S-case-ul iar profesoara cu tramvaiul.

 

Parintii ii raspund: Nu iti fa probleme, ti-am alimentat contul cumpara si tu tramvai.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

dar, oare ma obliga ceva sa imi placa noul seria 7 ? :lol:

 

uite, lui Bavaria ii iese o iritatia sub-cutanata cand vede seria 6, in aceeasi masura eu nu sufar 7-le asta nou...

 

Totusi, decat cu tramvaiul... mai bine cu seria 7 :)

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

porcarie de masina,

 

Funny. :)

 

fata de rivali ma refeream si relativ cu pretul.

 

Decat cu seria 7 mai bine cu tramvaiul.

 

Era parca o faza funny cu fiul unui seic care era student la medicina in Bucuresti.

 

In prima scrisoare baiatul spune parintilor ca se simte prost el vine cu S-case-ul iar profesoara cu tramvaiul.

 

Parintii ii raspund: Nu iti fa probleme, ti-am alimentat contul cumpara si tu tramvai.

 

nieh, nu e asa bancul, l-ai derivat.

Link to comment
Share on other sites

Poate par subiectiv insa nici un model nou lansat nu a inflacarat inimile cumparatorilor, dupa 6 luni - 1 an sau chiar 2 ne obisnuim cu acele detalii care la prima vedere nu ne-au placut si subit descoperim ca ne place din ce in ce mai mult modelul respectiv.
Link to comment
Share on other sites

Poate par subiectiv insa nici un model nou lansat nu a inflacarat inimile cumparatorilor, dupa 6 luni - 1 an sau chiar 2 ne obisnuim cu acele detalii care la prima vedere nu ne-au placut si subit descoperim ca ne place din ce in ce mai mult modelul respectiv.

 

 

Sa stii ca bine zici, asta s-a intamplat in era Chris Beagle - la inceput toti sunt consternati cat de urata e masina si apoi ii vezi ba isi iau cate un seria 6 eventual sa fie M, ba un seria 5. Altfel nu se explica de ce BMW sta bine in statistici la vanzari.

 

Poate au dreptate baietii Mercedes face legea la luxul suprem, dar cine isi cumpara BMW pentru lux?

 

Care din membrii de pe forum sunt interesati doar de lux?

 

In alta ordine de idei BMW se foloseste de Rols Royce pentru a compensa acest neajuns au scos pe piata pentru asta si Gost noul model.

 

http://www.rolls-roycemotorcars.com/ - pentru prezentarea de casa.

 

http://www.promotor.ro/noutati-auto-auto-d...rt-2009-4910789

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

porcarie de masina, o bate s-ul la fund de sus si se mai si pis@ pe ea.

si la look si la performante si la fiabilitate.

 

 

bai toti ziceti asa...la fiecare model de bmw care iese uaii ce naspa e ce urat e ce penal e...dar peste 20 de ani veti spune uai ce tare e si ce modele faine a scos bmw u atunci si ce naspa le scoate acuma...pun pariu ca asa ziceau si cei de prin anii 90 or so ...

 

ipocrizie zic eu ca se cheama.....

Link to comment
Share on other sites

vorbim de romania, nu?

romanu e fan mertzan. e mai confortabil, ce-i drept.

 

si mai reusit la suspensii mai bine izolat fonic materiale mai de calitate consum mai mic 4x4 mai accesibil look mai ok finisaje mai bine fiabiliatte mai buna

 

 

... si apreciezi toate lucrurile astea in momentul in care lumea te ia cu tatae :)

 

mi se pare o masina de barani, decat un s, mai bine un 7 saun un a8. la un amg ma mai gandesc :lol:

Link to comment
Share on other sites

s-ul cu facelift parca e las vegas....atat din fata cat si din spate.

 

...poate am vazut eu ceva "tuning" dar era acelasi la mai multe masini...

 

l.e. mai pe placul fanilor audi

Edited by CRM
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

scuzati ca ma bag in seama, sunt nou pe acest forum, dar majoritatea nu aveti dreptate.

noul seria 7 nu arata rau deloc (designeri slabi nu sunt la BMW) poate doar a imprumutat usoare linii curbe gen Lexus ca sa zic asa....

la sportivitate nu sta prost deloc, este mai bun decat clasa S de la Mercedes.

si ca sa va dau cel mai bun exemplu, luam modelele top - 760Li & S 63 AMG (V12 vs V8, 544cp vs 518cp, ambele in favoarea BMW).

la capitolul stabilitate in viraje, reprize acceleratie, etc... e deasupra S-ului.

(sunt o groaza de chestii de enumerat, n-am sa fac o compunere aici).

iar daca nu ma credeti, va rog frumos informati-va!

Link to comment
Share on other sites

Seria 7 modelul nou e mult mai urata decat s-ul ,am mers si cu reia 7 noul model dar zilnic merg cu S class.La capitolul comfort va spun sigur ca te ia somnul in S.Si 7 le are perne de aer,dar parca nu sunt asa bine lucrate,tot da senzatia de arcuri.

In viraje noi am mers pe Delul Negru ,dar parca se tine mai bine S-ul in curbe,poate ca e LONG,dar totusi tine caroseria dreapta in viraje ,nu te inclina cu totul ca la 7.

Nu simt nici o gropa au denivelare,iar cand vine vorba de forja ...eu am 320d modelul nou ,dar sa stiti ca te ascunde prin scaun cand iti scapa talpa in pedala.Sa nu vorbim de electronica,stii ca multi o sa zica ca 7-le are mai multa electronica...dar are degeaba,prea mult stica.La S class eu am cam tot ce se putea pune pe el de la dvd in tetiere pana la ventilatii si alte fitze dar fara masaj in spate,--- degeaba-nu am pornit de 3-4 ori camera cu infrarosu sau sa folosesc distronic plus sa franeze singura ,e calr sunt niste chestii pe care sa le ai pe masina si sa le arati prietenilor si sa te dai mare ca ai ,in rest nu isi au rostul.

 

Are insa cate BUG-uri enervante rau:

 

1.Senzorii de parcare sunt mai mult decat jalnici-camera pe sapate mai spala rusinea,ca daca te iei dupa senzori te sui pe garduri

2.Memoriile scaunelor nu merg decat daca tii apasat pe buton(la bmw apasam si se punea pe memorie)

3.Senzorii de ploaie sunt mai mult decat terminati-trebuie sa ploua cu galeata ca sa inceapa si ei(si sunt buni i-am verificat :) )

4.La panoramic si la trapa,ca sa deschizi--RUSINE--trebuie sa tii mana pe buton pana face treaba.

 

Dar si chestii destepte(probabil ca la orice BMW mai nou)

1.Camera pe spate care calculeaza daca ai loc s-au nu

2.Garda la sol -REGLABILA -si in plus pe drum prost se ridica singura

3.Butonul SPORT -care intareste suspensia,volanul si chiar se accelereaza mai repede(consum irelevant in modul sport :lol: )

4.Scaunele -FOTOLII

5.Shimbarea treptelor de viteza -ai impresia ca masina nu e pornita sa nu va mai zic de schibul treptelor -nu se simte

6.Webasto din telecomanda-- SOBA :))

7.Luminile -asta are si corner light - deci pe faza lunga...te decoloreaza :))

8.AUDIO- Dolby Digital-- Home Cinema mobil aici cam lasa in urma rau L7

9.Avertizarile si FRANELE pe care le trage daca nu franezi tu cand trebuie

 

Aici pot sa scriu 2 pagini

 

In conluzie S mult mult mai tare si bun decat Noul 7,dar stati sa vedeti noul S care va aparea,abia atunci se pot face comparatii corecte ca momentan actualul S inca se bate cu 7-le vechi.

 

Gata nu mai scriu ca ma doare mana:))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.