Jump to content

E 60 Merita sau nu?


nik_romania

Recommended Posts

  • Replies 97
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

pai omul a spus altceva... pana acu 2-3 luni nu era e60 sub 18.000 EU... ca era disputa cu 530d-u e39 cu omu ce vroia 18.000 pe el si concura pretu de e60.. sa nu mai vb cu era 545i la 21.000. si acuma la 3 luni gasesti de la 15.000 euro... diferenta este...pretul scade bine... si ma gandesc ca e din cauza la "FACELIFT".... sunt curios cat va tine faceliftu unde parctic e alta masina
Link to comment
Share on other sites

[...]

faceliftu unde parctic e alta masina

 

Nu e prima oara cand aud aberatia asta. Pe ce-ti bazezi afirmatiile?

Nu e chiar legat de facelift si nu e chiar aberatie. e60 cand a aparut avea multe din motorizarile de pe e39. Treptat s-au schimbat cam toate motoarele dupa care la facelift iar s-au mai imbunatit o parte din ele. In plus softurile s-au imbunatatit constant, pachetele s-au mai schimbat, au mai aparut ceva optionale, etc. Un e60 din 2003 nu e la fel ca unul din 2008, dar nici chiar alta masina. :blink:

 

LE: Apropo de ieftinire la e60. Pai dupa mine e logic, incep sa se termine leasingurile, a atins varsta critica de peste 4 ani si masinile ies pe piata. Parerea mea.

Edited by avlad
Link to comment
Share on other sites

Daca nu ma insel tot Lifestyle a sustinut anterior ca intre E39 si E60 nu sunt multe diferente, insa E60-LCI e o masina noua. Asta e o aberatie. Pentru ca diferenta intre LCI si non-LCI e infima, comparat cu diferenta intre E60 si E39.

 

Softul, cateva butoane pe bord, panouri de usi noi si motorizari noi, nu inseamna o alta masina. In ce priveste motorizari, LCI a venit si cu motorizari noi, dar nu doar el. In viata unui model, nu apar noi motoare doar la facelift. Asta e politica BMW la fiecare model. Gandeste-te ca 550 si 650 n-au aparut la facelift. Si nu numai ca sunt motoare noi, sunt chiar modele noi care au inlocuit modele vechi. Dar gandeste-te la 540i, la 525d si sunt multe motorizari noi pre-LCI.

 

 

 

Si apropos de soft... Eu am soft de LCI si n-am LCI. Deci nici asta nu poti spune ca e diferit.

Link to comment
Share on other sites

Si apropos de soft... Eu am soft de LCI si n-am LCI. Deci nici asta nu poti spune ca e diferit.

Nu ai zis ca ai dat E60-ul la buyback?

 

Si seria 6 are soft de seria 5 si a aparut si LCI la seria 6. E aceeasi masina prin multe aspecte.

Deci are aceleasi bug-uri (ce a fost la E60 a fost si la E63/E64-uri)?

Link to comment
Share on other sites

@Lifestyle: unde gasesti tu e60 545i de la 15mii euro nu stiu? da si mie un link ceva...

 

Uite alexxx gasesti si la 4000 euro vezi ce a scazut pretul:

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

 

:)

 

aa si vezi ca sunt si mai ieftine, dar sa vezi dupa ce bagi in reparati :blink:

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.h...&usageType=

 

uite si dastea poti sa iei 2 la pret de un e60

Edited by Big990
Link to comment
Share on other sites

Romulus am afirmat ca la modelele preface lift la diesel este acelas motor M57... de asemenea am afirmat ca modelele facelift cu aceeasi capacitate cilindrica vin cu un surplus substantial de CP.. motoare noi... de aceea am zis ca este alta masina....

 

Deci daca motorul fata de 2003 s-a schimbat.... pachetele s-au schimbat, softurile s-au schimbat.. a ramas caroseria :blink: ?

Atunci accentuam ca la modelele 2003-2004 diferenta nu este hotaratoare.. pe cand la facelift, diferenta este clara si foarte importanta.

 

Romulus sper ca nu se ajunge sa se despice firul in 4 cu etnogeneza bmw-urilor si ca toate sunt la fel in principiu, cum s-a ajuns la solutie de spalat parbrizu..aka. solutie cu antingel..

 

Daca vrei sa iei in considerare ca prin resoftare.. motorul de e39 se duce la 190+ cp.... saltu in tehnologie la 177 cp la e60 din 2003-2004 nu este foarte mare..

 

Am afirmat sper sa nu-mi sara lumea in cap... ca inafara de design un e60 cu 177 cp tot acolo e ca un e39 cu 163 cp....

 

 

e60 545.. ziceam ca a fost 21.000 la vremea respectiva din 2004 iar 535d 2004 era 27.000 euro... nu 15.000 , la 15.000 sunt e60 520d.. cate o bucata sau 2..

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Romulus am afirmat ca la modelele preface lift la diesel este acelas motor M57... de asemenea am afirmat ca modelele facelift cu aceeasi capacitate cilindrica vin cu un surplus substantial de CP.. motoare noi... de aceea am zis ca este alta masina....

 

Deci daca motorul fata de 2003 s-a schimbat.... pachetele s-au schimbat, softurile s-au schimbat.. a ramas caroseria :blink: ?

Atunci accentuam ca la modelele 2003-2004 diferenta nu este hotaratoare.. pe cand la facelift, diferenta este clara si foarte importanta.

 

Romulus sper ca nu se ajunge sa se despice firul in 4 cu etnogeneza bmw-urilor si ca toate sunt la fel in principiu, cum s-a ajuns la solutie de spalat parbrizu..aka. solutie cu antingel..

 

Daca vrei sa iei in considerare ca prin resoftare.. motorul de e39 se duce la 190+ cp.... saltu in tehnologie la 177 cp la e60 din 2003-2004 nu este foarte mare..

 

Am afirmat sper sa nu-mi sara lumea in cap... ca inafara de design un e60 cu 177 cp tot acolo e ca un e39 cu 163 cp....

 

 

e60 545.. ziceam ca a fost 21.000 la vremea respectiva din 2004 iar 535d 2004 era 27.000 euro... nu 15.000 , la 15.000 sunt e60 520d.. cate o bucata sau 2..

 

Ai calcat vreodata acceleratia pe un E60 diesel? Fara sa fi in viteza? Cam ce raspuns are comparativ cu E39? In timp ce E39 abia tureaza, E60 diesel tureaza mai repede ca multe benzinare. De acord, are acelasi motor ca E39... doar ca difera injectoarele, turbina, EGR-urile, ECU.... adica tot ce e mai important. Ce daca a ramas capacitatea cilindrica aceeasi? Audi A4 1.9TDI = Renault Clio 1.9dci = BMW 320d?

Un E60 bun costa bani. Si tine la pret. Este adevarat, poti gasi E60 ieftin, la fel cum poti gasi si E39 ieftin. Depinde ce cauti. Daca vrei ieftin, calitatea poate fi indoielnica; si de cele mai multe ori este. Nu stii ce istorie a avut masina respectiva, de a scazut in halul ala la pret. Poate s-a rasturnat cu ea. Service-urile bune o fac de nu iti dai seama de nimic. Pana iei mainile de pe volan si observi ca trage dreapta sau stanga. Si nu poti corecta cu geometria ca e sasiul stramb. Ieftin, nu?

Daca masina respectiva, E60-ul de 16k EUR este luata de la casa de masini, sa le zici sa iti dea si copie dupa factura originala a masinii, sa stii cat a costat de noua. Pentru ca daca a costat 50k EUR si se vinde cu 16k EUR ceva nu este bine.

Edited by terry81
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dupa cateva luni de cautari in dreapta si in stanga am gasito.....BMW E60 530D 218cp la pretul de 10.000 E. Da...nu este o gluma 10.000 E......

Anuntul arata cam asa:(sper sa intelegeti chiar daca este in spaniola)

 

Marca:BMW

Modelo:Serie 5 E60 Diesel

VersiĂłn:530D 218cv 4p.

Potencia:218 cp

Año:2004

Km:97.000

Cambio:Manual

Precio:10.000 €

 

CaracterĂ­sticas generales

 

Equipamiento de serie: ABS, Airbag conductor, Airbag acompañante, Climatizador automĂĄtico, Cierre centralizado, Retrovisores ext. elĂŠctricos, DirecciĂłn asistida, Elevalunas elĂŠctricos del. + tras., 4/5 apoyacabezas, Asiento conductor elĂŠctrico, Asiento acompañante elĂŠctrico, SuspensiĂłn deportiva, Llantas aleaciĂłn, Apoyabrazos delantero, Reposabrazos central en el asiento trase, ASR-EDS, Check-control, Filtro interior, Palanca cambios de cuero, RegulaciĂłn del alcance de las luces, Volante deportivo de cuero MINI Cooper S, Columna direcciĂłn aj manual. alt. y long, Inmovilizador electrĂłnico vehĂ­culo, Cint. seguridad de 3 puntos anclaje, Espejo interior regulable, Espejos exteriores calefactables, ESP, Control electr. distrib. frenada (EBD), Airbags cabeza del. y detrĂĄs, Desactivador airbag acompañante, Red portaobjetos, Volante multifuncional, Sensor lluvia con accion. aut. luces cru, Cambio manual 6 velocidades, Indicador presiĂłn neumĂĄticos, Cuentarrevoluciones, Monitor de abordo, Luneta tĂŠrmica trasera, Luz de puerta, Luces internas adicionales, Luz interna con apagado automĂĄtico, Servotronic, Llantas de aleaciĂłn ligeras de 15nn Ăł 16, Acabado de madera, Paragolpes color carrocerĂ­a, del. y detr, Tercera luz de freno, Airbags laterales delanteros (cond. y pa, VDC/DSC, Molduras laterales, Encendido automĂĄtico de luces, Climatizador Dual,. Equipamiento opcional: Sin extras.

 

Chestia este cam asa.....am luat legatura cu propietarul....mai exact cu casa auto care o vinde....Ei spun ca masina nu are nici ce-a mai mica problema si ca se vinde si cu garantia oficiala la BMW. M-au asigurat ca masina are carte service la zi Km.reali 100% dotari dupa cum vedeti in anunt are destule.....Masina ma atrage tare mult(la banii astea ar fi chiar culmea sa nu te atraga)...chestia este ca toti cei carora le-am aratat anuntul si pozele pe care mi le-au trimis zic ca este ceva putred la mijloc...ba ca ar fi fost lovita, ba ca ar avea probleme,,,,si asa mai departe....Eu unul nu mai stiu ce sa cred....as vrea sa merg sa o cumpar......dar toti cu care am vb. ma descurazeaza....Asa ca am apelat la voi cei de aici de pe forum ca sa vad si parerile voastre....eventual sfaturile voastre....Imi cer scuze anticipat daca nu am postat unde trebuie si astept parerile voastre....

Cu respect.

post-9973-1205929233_thumb.jpg

post-9973-1205929244_thumb.jpg

post-9973-1205929257_thumb.jpg

post-9973-1205929263_thumb.jpg

Edited by Necro_77
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este aceeasi cu cea a prietenilor tai. Ceva este putred. 100% putred. Du-te sa vezi masina inainte sa o cumperi.

Nu trimite avans pentru rezervare!!! (sub nici o forma, nici o suma, cat de mica). Daca cer avans si-l dai, nu o sa-i mai vezi. Nici banii, nici masina.

Descrierea masinii este facuta ca dracu. Se vinde seria 5 cu Volan sport de piele MINI Cooper S? Parca a dat copy-paste din alt anunt....

As zice ca pretul real al unei masini cu dotarile astea este peste 23k EUR. Daca ei cer 10k EUR, ori vor sa fure banii clientilor care nu suspecteaza nimic, ori masina a avut ceva probleme serioase.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Imi pare rau :D

Dar pluralul cuvantului bara este bare

 

http://dexonline.ro/search.php?cuv=bara

 

motoare mai puternice si mai economice.

 

 

Ce motoare sunt diferite la facelift? :twoup:

 

Ma rog, imbunatatite...

 

este valabil la bara (stalp,bariera) nu este valabil la bara auto de protectie ,eu asa stiu :twoup: sau nu stiu eu bine ?!

link-ul din dex nu face referire la bara de masina

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.