Jump to content

Turbina 320d


ionatan

Recommended Posts

Am vazut ca turbina la 320d modelul fl are doua tipuri de actuatoare (mecanismul de reglare a geometiei variabile)

 

1. cu vacum

 

2. celalalt cred ca e cu mecanism electric

 

Modelul meu din cate am studiat e cu actuator electric dar in prog imi da cu vacum:

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Tour..._turbo_charger/

 

Eu vreau sa curat mecanismul.

 

In jur de 2000 de rpm intre 1800-2200 am niste smuncituri cand nu apas ferm acceleratia.

Link to comment
Share on other sites

si esti sigur ca asta i solutia?

personal ma intereseaza si pe mine cat mai multe diy-uri ptr mentenanta optima a functionarii.

 

 

Stiu ca dupa 2005 s a pus geometrie variabila actionata electronic, pana atunci a fost prin vacuum... ce masina ai?

 

si esti sigur ca asta i solutia?

personal ma intereseaza si pe mine cat mai multe diy-uri ptr mentenanta optima a functionarii.

 

 

Stiu ca dupa 2005 s a pus geometrie variabila actionata electronic, pana atunci a fost prin vacuum... ce masina ai?

 

 

Mecanismul se curata prin blana... :)

Link to comment
Share on other sites

la mine 320d e46 in treapta a 2 si a 3 daca tin constant la 2000de rpm (sau mai exact intre 1800 si 2200) la fel imi da niste suturi, am niste mici variatii. eu de cand am masina face asa, adica de 70000km si nu mi-am batut capul sa umblu la nimic...doar evit sa merg constant la acea turatie...ori mai incet ori mai tare..."la cata blana i-am dat nu are cum sa fie asta solutia, nu merg subturat" mai bine o lasi asa!
Link to comment
Share on other sites

Idem aici la un 318d. Insa la mine apare numai si numai in a 1-a cand am viteza undeva intre 20km/h si 30km/h ceea ce coincide cu 1800-2000 rpm. Si asta cand abia tin apasata acceleratia. Daca-i dau putin mai tare nu se mai simt. Smuciturile sunt insa foarte foarte foarte greu sesizabile. Nu stiu cum se manifesta la 320d insa la 318d-ul meu este aproape insesizabil...eu insa cum sant mai obsedat... :)
Link to comment
Share on other sites

Idem aici la un 318d. Insa la mine apare numai si numai in a 1-a cand am viteza undeva intre 20km/h si 30km/h ceea ce coincide cu 1800-2000 rpm. Si asta cand abia tin apasata acceleratia. Daca-i dau putin mai tare nu se mai simt. Smuciturile sunt insa foarte foarte foarte greu sesizabile. Nu stiu cum se manifesta la 320d insa la 318d-ul meu este aproape insesizabil...eu insa cum sant mai obsedat... :)

 

Da smunciturile nu le sesizeaza nimeni din masina asa de fine sunt...dar exista o cauza ...:lol:

Link to comment
Share on other sites

dar furtunele de vacuum care merg spre turbina ( cele actionate de vacuum) sunt ok? ca daca pierd foarte putin din aer de acolo lipsa de putere. Nu ar strica o verificare a furtunelor!

 

Pai a mea e cu un electromecanism de actionare...nu am vazut unde vin furtunele.

Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu de la euro4 s-a introdus actuatorul electric...

Si la mine se manifesta problema, cel mai des in treapta 4 probabil pentru ca in treapta asta merg cel mai mult timp la aprox 2000, are o fractiune de secunda in care pierde puterea dupa care isi revine cu un puf de fum observabil doar noaptea cu faruri din spate.Furtunele de vacuum le-am schimbat de curand si parca problema se intampla mai des...

 

Oare mai sunt si alte marci cu atatea dichisuri? :)

Link to comment
Share on other sites

si la mine facea asa,pus pe tester,nimic stricat.

intr o zi am sters motorul,si am bagat mana si sub filtrul de aer.nush daca e exact la turbina,insa am dat de o tija care juca intr-o foita metalica,stand pe mijloc.eu am impins tot mecanismul inspre filtrul de polen,inspre habitaclu.

acum nu mai face asa,deloc,nu mai intrerupe.

eu aveam o pauza de putere sacadata,exact ca la dacie cand ai jiglerul infundat,insa doar la 2000 rpm.o sa fac o poza,vad cum bag tel acolo,sa exemplific mai pe larg.

Link to comment
Share on other sites

si la mine facea asa,pus pe tester,nimic stricat.

intr o zi am sters motorul,si am bagat mana si sub filtrul de aer.nush daca e exact la turbina,insa am dat de o tija care juca intr-o foita metalica,stand pe mijloc.eu am impins tot mecanismul inspre filtrul de polen,inspre habitaclu.

acum nu mai face asa,deloc,nu mai intrerupe.

eu aveam o pauza de putere sacadata,exact ca la dacie cand ai jiglerul infundat,insa doar la 2000 rpm.o sa fac o poza,vad cum bag tel acolo,sa exemplific mai pe larg.

 

 

tu banuiesc ca ai turbina cu actionare vaccum, eu la a mea am cu actionare electrica si nu am reusit sa misc actuatorul cu mana

Link to comment
Share on other sites

am patit si eu la fel cu camionasul pe care lucrez...nu puteam sa merg constant intre 1800 si 2000rpm ca ma tinea doar din smacituri.are motor de 3000turbo diesel si abea 45000km.insa de la 27000 de cand l-a luat firma a circulat doar pe distante scute si aproape deloc autostrada sau drumuri mai lungi de 100km.la condus 4 luni un coleg care merge mai batraneste rar trece de 2500rpm,iar apoi am revenit eu la carma lui dar deja avea problema...am incercat eu sa il "trag" sa ii dau ture sa se desfunde dar degeaba ca pe distante scurte nu isi face efect :)

 

insa dupa o iesire pe autostrada si mers cu el turat la 3500rpm(la 4000se termina turometrul) vreo 200km am constatat uimit ca si-a revenit si parca si torsul motorului e mai rotund la orice turatie

 

eu zic ca e vb de ceva infundat sau depuneri de calamina...oricum cert e ca la dieseluri le trebuie cate un drum mai lung din cand in cand si mers constant la viteze inalte cand turbina da tot ce poate

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Am avut simptomele astea pe Audi, motorul de 2.5 diesel 163CP. Problema a fost clapeta de aer cu nu stiu ce senzor. Am schimbat-o si masina merge perfect.

 

Eroarea mi-a iesit pe tester, deci probabil si la bmw ar trebui sa poata fi identificata asa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.