Jump to content

E46-mici secrete


zixx

Recommended Posts

Intrebare: <_< Cand ,,trag,, de maneta din dreapta volanului (masina este un E39 - 2002) nu ar fi normal sa porneasca stergatoarele si sa ,,arunce,, apa pe parbriz in acelasi timp? La mine nu merge decat apa (sa zic asa). Stergatoarele nu. Multumesc.

 

Tre sa tragi si sa tii tras mai mult...fo 2-3 secunde.

 

 

Multumesc. Eu eram delicat. Trageam scurt si imi sparcaia apa pe parbriz. O sa incerc cum spui tu. Zi racoroasa.

Link to comment
Share on other sites

"If you want to leave your windows down but have the alarm set, but not have to worry about the motion detector go off, you can arm you alarm by hitting the lock button, and then wait a second and hit the button again. You'll see the clown nose light up for a second, which means the motion detector is deactivated"

 

p.s. am incercat, merge dar trebuia sa tin buutonul apasat cca 1 secunda (a doua oara)

 

Ok. Multam, dar mie nu mi se mai activeaza. Ce naiba are?

Link to comment
Share on other sites

Intrebare: <_< Cand ,,trag,, de maneta din dreapta volanului (masina este un E39 - 2002) nu ar fi normal sa porneasca stergatoarele si sa ,,arunce,, apa pe parbriz in acelasi timp? La mine nu merge decat apa (sa zic asa). Stergatoarele nu. Multumesc.

 

Tre sa tragi si sa tii tras mai mult...fo 2-3 secunde.

 

 

Multumesc. Eu eram delicat. Trageam scurt si imi sparcaia apa pe parbriz. O sa incerc cum spui tu. Zi racoroasa.

 

 

A mers cum spuneai tu. Tinut mai mult un pic. Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Salut.

Eu nu am pe maneta din stanga butonul ala din capat,cu care accesezi OBC-ul.Pur si simplu asa este maneta facuta,am mai vazut si la alte bmw-uri ca respectiva maneta nu era prevazuta cu butonasul din capat.Eu pot accesa computerul de bord?Sau nu am!

Am un e46 din 2001.

Link to comment
Share on other sites

OBC are orice e46. Cauta prin topic si ai sa vezi cum sa accesezi functiile. Maneta aceea cu buton se numeste maneta cu buton BC. Cu ajutorul butonului vezi temperatura exterioara, consumul de benzina, si inca vreo 2-3 chestii. OBC-ul este mai greu de accesat, dar iti arata mai multe detalii despre masina (viteza reala, turatia motorului, temperatura motor/exterior, amperajul bateriei, etc)
Link to comment
Share on other sites

Am fost acum 2 zile pe trasnfagarasan si am observat un lucru. Odata ajuns sus la Balea, la ralanti acul statea la aproape 1000 rpm(probabil un 950 rpm). Din cate stiu ralantiul normal este de 800 si putin rpm. Stie cineva motivul? Are cumva vreun senzor care determina cresterea turatiei odata cu cresterea altitudinii(din cauza cantitatii diferite de oxigen) sau e din cauza efortului pe care motorul la depus pentru a ajunge sus? Eu tind sa cred ca e vorba de un sezor similar cu cel care determina cresterea turatiei(cu socul automat) iarna cand motorul necesita ceva mai multa turatie pentru a se incalzi.
Link to comment
Share on other sites

Am fost acum 2 zile pe trasnfagarasan si am observat un lucru. Odata ajuns sus la Balea, la ralanti acul statea la aproape 1000 rpm(probabil un 950 rpm).

 

exact acelasi lucru l-am observat si eu, 320d , statea pe la 1000 si putin acul, exact ca atunci cand este frig afara si intra socul automat...eu am crezut ca a patit ceva masina ,insa dupa coborare ,totul si-a revenit la normal... <_<

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Am fost acum 2 zile pe trasnfagarasan si am observat un lucru. Odata ajuns sus la Balea, la ralanti acul statea la aproape 1000 rpm(probabil un 950 rpm). Din cate stiu ralantiul normal este de 800 si putin rpm. Stie cineva motivul? Are cumva vreun senzor care determina cresterea turatiei odata cu cresterea altitudinii(din cauza cantitatii diferite de oxigen) sau e din cauza efortului pe care motorul la depus pentru a ajunge sus? Eu tind sa cred ca e vorba de un sezor similar cu cel care determina cresterea turatiei(cu socul automat) iarna cand motorul necesita ceva mai multa turatie pentru a se incalzi.

 

Eu stiu ca de obicei climatronic-ul pornit creste turatia cu vreo 200 RPM. Normal motorul cand este incalzit (cel putin al meu - 1.9 benzina) si fara climatronic pornit sta la aprox 650 RPM. Cand pornesc clima automat creste la 850. Dar nu stiam sa se modifice si cu altitudinea. O sa verific peste vreo 3 saptamani cand plec in concediu <_<.

Link to comment
Share on other sites

Am fost pe transfagarasan acum 1 sapt si nu am observat chestia asta. Poate e doar la diesel.

Cat despre chestia cu cresterea turatiei dupa pornirea climatronic-ului, nici pomeneala. Ceva nu e in regula la tine daca creste cu 200 de ture cand pornesti clima.

Link to comment
Share on other sites

Am fost pe transfagarasan acum 1 sapt si nu am observat chestia asta. Poate e doar la diesel.

Cat despre chestia cu cresterea turatiei dupa pornirea climatronic-ului, nici pomeneala. Ceva nu e in regula la tine daca creste cu 200 de ture cand pornesti clima.

 

 

Tie la ce turatie iti sta motoru cand e "la cald"?

Link to comment
Share on other sites

Nici la diesel nu am observat cresteri ale turatiei (clima/altitudine etc...)

 

difera 320d 100kw de 320d 110kw euro 3 ,iar 320d 110kw euro 4 este altfel...probabil astea cu electronica mai noua sunt mai sensibile.. <_<

 

Tie la ce turatie iti sta motoru cand e "la cald"?

 

 

asa

Link to comment
Share on other sites

Imi sta putin mai sus decat in poza lui poiuyt. Cam la 800rpm

 

Tocmai l-am retestat. Din meniul 7.2 la OBC-ului. Am gresit in postul anterior. Diferenta e de aprox 100 RPM. Fara clima 790-820. Cu clima pornita aprox 900.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am fost acum vreo 2 luni pe transfagarasan si am observat aceeasi treaba, sus turatia de ralanti crescuse la 1000 de ture... dupa ce am coborat totul a revenit la normal. cred ca de vina este aerul mai rarefiat, sau poate e mai oxigenat si arede mai repede, deak stie. In alta ordine de idei am auzit ca la munte motoarele sunt ceva mai protejate uzurii, explicatia care mi-a fost data este ca exploziile din camera de ardere ar fi atenuate de presiunea de aer de afara mai mare.In concluzie motorul unei masini folosite la munte va duce mai multi km. Oare ?? Sau cei de la munte au urechile infundate si li se pare ca nu mai sunt bataile modorului asa puternice si zgomotoase............
Link to comment
Share on other sites

Am fost pe transfagarasan acum 1 sapt si nu am observat chestia asta. Poate e doar la diesel.

Cat despre chestia cu cresterea turatiei dupa pornirea climatronic-ului, nici pomeneala. Ceva nu e in regula la tine daca creste cu 200 de ture cand pornesti clima.

 

 

Tie la ce turatie iti sta motoru cand e "la cald"?

 

la mine sta la 700RPM motor cald fara clima .. 850-900RPM motor cald + clima. am mai multi prieteni si la ei face la fel.

Link to comment
Share on other sites

merge totul in afara de senzorul interior si led-ul de sub oglinda

se armeaza - dezarmeaza, clipeste, piuie la deschiderea usilor, capotelor, la miscare..., dar nu merge double lock-ul in schimb

sper sa gasesc un tester sa vedem pe ala ce zice

 

rezolvat <_<

daca intereseaza pe cineva pm-me

Link to comment
Share on other sites

Si eu am fost acum vreo 2 luni pe transfagarasan si am observat aceeasi treaba, sus turatia de ralanti crescuse la 1000 de ture... dupa ce am coborat totul a revenit la normal. cred ca de vina este aerul mai rarefiat, sau poate e mai oxigenat si arede mai repede, deak stie. In alta ordine de idei am auzit ca la munte motoarele sunt ceva mai protejate uzurii, explicatia care mi-a fost data este ca exploziile din camera de ardere ar fi atenuate de presiunea de aer de afara mai mare.In concluzie motorul unei masini folosite la munte va duce mai multi km. Oare ?? Sau cei de la munte au urechile infundate si li se pare ca nu mai sunt bataile modorului asa puternice si zgomotoase............

presiunea scade, nu creste cu altitudinea. O2 scade de asemenea si el in concentratie odata cu cresterea altitudinii. posibil ca motorul sa nu mai poata tine relantiul la 800rpm la altitudini mari, dar 2050m nu este o altitudine mare, cel putin la mine nu s-a simtit diferenta cand am trecut pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am fost acum vreo 2 luni pe transfagarasan si am observat aceeasi treaba, sus turatia de ralanti crescuse la 1000 de ture... dupa ce am coborat totul a revenit la normal. cred ca de vina este aerul mai rarefiat, sau poate e mai oxigenat si arede mai repede, deak stie. In alta ordine de idei am auzit ca la munte motoarele sunt ceva mai protejate uzurii, explicatia care mi-a fost data este ca exploziile din camera de ardere ar fi atenuate de presiunea de aer de afara mai mare.In concluzie motorul unei masini folosite la munte va duce mai multi km. Oare ?? Sau cei de la munte au urechile infundate si li se pare ca nu mai sunt bataile modorului asa puternice si zgomotoase............

presiunea scade, nu creste cu altitudinea. O2 scade de asemenea si el in concentratie odata cu cresterea altitudinii. posibil ca motorul sa nu mai poata tine relantiul la 800rpm la altitudini mari, dar 2050m nu este o altitudine mare, cel putin la mine nu s-a simtit diferenta cand am trecut pe acolo.

Eu cred ca difera situatia in functie si de motorul masinii. La mine este vorba de un 318d. De asemenea poate conteaza si efortul pe care motorul la facut pana sus. La mine masina era plina, 4 oameni si in spate bagajele urcau pana in plafon(e Touring). Deaci as putea spune ca masina era incarcata aproape de maxim. Si astfel se poate ca in anumite momente in care motorul depune efort mai mare si ajunge intr-o zona cu o cantitate mai mica de oxigen, sa mareasca automat ralanti-ul pentru a trage mai mult oxigen. Sau poate pur si simplu difera softul...Cert este ca la inca 2 prieteni cu 318d s-a intamplat acest lucru...din pacate toate cele 3 masini sunt fabricate in 2004 deci nu am putut stabili daca e sa fie ceva din soft in functie de perioada de fabricare.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca difera situatia in functie si de motorul masinii. La mine este vorba de un 318d. De asemenea poate conteaza si efortul pe care motorul la facut pana sus. La mine masina era plina, 4 oameni si in spate bagajele urcau pana in plafon(e Touring). Deaci as putea spune ca masina era incarcata aproape de maxim. Si astfel se poate ca in anumite momente in care motorul depune efort mai mare si ajunge intr-o zona cu o cantitate mai mica de oxigen, sa mareasca automat ralanti-ul pentru a trage mai mult oxigen. Sau poate pur si simplu difera softul...Cert este ca la inca 2 prieteni cu 318d s-a intamplat acest lucru...din pacate toate cele 3 masini sunt fabricate in 2004 deci nu am putut stabili daca e sa fie ceva din soft in functie de perioada de fabricare.

Din cate cunosc eu, ralantiul sta "mai sus" atunci cand amestecul este mai bogat in combustibil (si mai sarac in aer), asa cum este iarna, cand este motorul rece. Deci ce zici tu ca masina "urca" ralantiul, ca sa aiba mai mult oxigen, nu mi se pare logic.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.