Jump to content

O veche problema auto,suspensia...sport


Recommended Posts

Nu te gandi ca e un semn obscen,nu sunt genu ala,vb. serios,i-am facut facut din mana un semn ca si cum ''halal de masina'',ceva de genu,si i-am dat mai departe,ma uitam in oglinda,vai viata lui,se deplasa ca melcul,pai aia e masina,un cazan polisat cu suspensie sport,si uitasem....jante brok domnule'...sau borbet,ce mai...suntem la nivel inalt,auzi...brok,borbet...cata valoare,in fine,asta e tara si oamenii,salut.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 333
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E clar ca nici eu nu aplaud oamenii ce isi fac masinile numai de look, dar merg cu 30km/h prin oras de blocheaza tot traficul.

Insa sunt si ei pasionati, asta e, unii exagereaza...

Pai daca ai gropi adanci, mai mergi cu viteza?

Link to comment
Share on other sites

Lasa, nu e vorba de asa ceva.

E vorba ca mai mult de 30km/h nu merg, n-au cum, freaca peste tot, si-n aripi, ca sunt prea late jantele, au cauciucuri intre spirele la arc sa nu coboare la gropi sa atinga, sunt ca masa de tari de cand intra o roata in groapa, aproape ca se ridica masina de spate, care zici ca n-au suspensii deloc asa fac la gropi, ''topaie'' vorba lui bogdyy.

genul ala de masini.

la care nu bagi 1 deget intre anvelopa si aripa.

 

Dar arata bine, e bibelou, nu ceva cu care sa rulezi, majoritatea sunt 316-318, ca deh, ce nevoie ai de motor, cand si asa mergi ca melcu. :))

 

La asemenea masini, un drop de 80mm fata-60mm spate, nu e ceva anormal.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Nici chiar asa nu trebuie sa se exagereze.

 

Eu de obicei merg foarte incet prin gropi, sau drumuri denivelate. Nu pentru ca am suspensii sport, si ca ar fi prea joasa.

Ci pentru ca mi-e mila de ea :)

Link to comment
Share on other sites

Pai si eu reduc la gropi considerabil, indiferent daca se face coada in spate.

Insa el sigur la acele e36 se referea. :))

:twoup:

E clar, daca te vede bogdyy in trafic, sigur iti arata semne obscene :)

Link to comment
Share on other sites

Am gasit o poza,cu un coupe,care mai are si kit de m tech si este inalta,asa cum trebuie sa fie o masina,proiectantul nu era atat de imbecil sa le poceasca cum le pocesc unii posesori,cu o asfel de masina,poti intra si pe drumuri cu gropi,si cu noroi,poti merge pe asfalt,asa trebuie sa arate un coupe,acest coupe cred ca este cat un logan de inalt,cielo,chevrolet aveo,clio si alte marci care le vezi in trafic toata ziua.

post-550-1267837588_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Este alta viata condusul cu o asfel de masina,nu tu stres la parcari,nu tu stres pe sosea,nu tu stres ca te duci undeva intr-un cartier cu stradute nasoale,nu tu stres la unele treceri de cale ferata,nu tu stres daca te duci la un gratar la tara,ai mai multa incredere cand conduci,masina asta cred ca are motor in 6 pistoane,deci o masina sport,dar neamtul nu era atat de idiot sa o faca si nepractica,cum este Subaru Impretza,putere in ea dar poti sa te duci si la un gratar undeva,si la cumparaturi,unii cica stabilitate in curbe,imi vine sa spun ceva urat cu stabilitatea lor in curbe,sa stea cu ele in parcare si sa se uite la ele,ce satisfactie o fi aia nu stiu.
Link to comment
Share on other sites

Ronyn tu cati ani ai?18?20?sau ai facut majoratul recent?eu cred ca la varsta asta gandesti asa visator despre masini,pe bune,omule nu mai imi spune aiureli din astea,eu traiesc in lumea asta reala,tu traiesti in alta lume omule,hai sa te intreb ceva,tu platesti facturi?tu faci cumparaturi?tu te mai duci pe la tara la tine?spune-mi de realitate omule nu mai ma lua ca are stabilitate si centru tau de greutate ca fac ceva pe centru de greutate,eu nu vreau cu o masina sa ocolesc 20 de km o trecere de cale ferata ca nu pot sa trec,iauite domne auzi centru de greutate,tu esti un filozof,traiesti cu capul in nori,habar nu ai de realitate,imi pare rau ca-ti spun,ce bine ma simt eu in masina aia romanesca din 2004,ah ce bine stau pe spate la volan si fara griji,mi se ''rupe'' de centrul de greutate si de stabilitatea in curbe,dar ma intristez cand am luat teapa cu o ''super masina'' cum ai numi-o tu,de sta inparcare de 10 zile,ca imi este scarba sa merg cu ea.
Link to comment
Share on other sites

@bogdyy, de ce o arzi aiurea si jignesti omul gratuit ? Tot continui cu ineptiile tale, nu vezi ca nu-ti e nimeni in asentiment ?

 

Iti bati joc de marca si de forum prin toate prostiile pe care le scoti din tastatura aia a ta. Nu stiu de ce te mai lasa pe forum ? Probabil pentru trafic... :)

Link to comment
Share on other sites

Eu filozofez?mda....observ ca sunte-ti o echipa,o echipa mica care va sustineti niste aberatii,dar nu-i nimik,sunt multi,foarte multi care m-ar aproba dar nu intra aici pe forum,auzi......centru de greutate.....,deci centru de greutate......si calea ferata,auzi Ronin,pot sa-mi iau niste scanduri late sa le am in portbagaj ca sa trec mai usor la trecerea de cale ferata?sa vezi ce o sa aprecieze ''centrul de greutate'' al tau ceilalti participanti la trafic,cred ca o sa se sparga de ras dar nu-i nimik,le explic de stabilitatea in curbe si cred ca o sa ma inteleaga.
Link to comment
Share on other sites

Bogdi, chiar sunt bine dispus si nu o sa-ti dau replica pe care o meriti pt postul tau.

 

Hai sa-ti spun altceva, ca e esti simpatic, nu pot sa ma supar pe tine, are tata un Chevrolet Cruze, inalt, spatios... ma rog o masina corecta pt pretul de achizitie, dar banala , fara pic de personalitate, plictisitor, anost, etctin la al meu, cand te urci parca te asezi jos.

Pe de alta parte, Bmw chiar dc doar ma urc in el, fara sa merg si imi da o stare de bine.

In Cruze ai o pozitie inalta la volan, pe cand la Bmw, cel putin la al meu, stai mult mai jos, ceea ce imi place la nebunie, parca stau jos pe asfalt.(exagerez putin)

Nu fac comparatie intre cele doua, vreau doar sa evidentiez ca o masina trebuie sa aiba ceva care sa te incante nu doar sa-si faca treaba.

 

Pt mine e clar, tu nu esti un pasionat de masini, nu mai zic de BMW.

Nu e nici o problema, fiecare suntem diferiti, dar de ce stai pe un forum unde majoritate sunt pasionati, dc nu de BMW, cel putin de masini?

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Pai cum Ronin ce caut?nu am un e36 coupe 2.0 si mai e si cu vanos,deci vanos...wow ce norocos sunt,vanos,Cruze da...imi place masina,e super,defapt mie imi place mai mult cea romanesca din 2004 cu care circul decat e36 ce sa mai zic de Cruze:),apropo ce ai spus tu despre centru de greutate,sti sunetul ala cand lovesti cu fierul de ciment?sti cum face,bang,bang....si strambi din buze....ca ai atins:)si atunci spui.....stabilitatea asta in curbe nu a functionat si te uiti la bara crapata,pragul indoit,ai vazut ce misto sentiment?hai ca te las,ma duc sa-mi iau masinuta aia confortabila si am plecat ca am niste treaba,ailalta cu vanos,sta in parcare,bine...acolo ai este locul..:))),vanos...,aia da..uitasem,vanos cel mai important:),suspensie sport,pozitie la volan,merita toti bani....,niste brok ai mai trebuie si nu am treaba,sunt super incantat.
Link to comment
Share on other sites

Tu meriti ban, in primul rand, pentru asasinarea limbii romane !

 

In al doilea rand, pentru ca iti bati joc de marca, de masina pe care o detii si de forum !

 

Oricum, e blasfemie ca tu sa ai in proprietate un BMW !

Edited by MihaiC
Link to comment
Share on other sites

Am incercat sa il inteleg pe bogdy. Undeva intr`un colt intunecat al mintii mele l`am inteles dar tot nu inteleg de ce nu scapa odata de ea daca ii displace asa de mult.

 

Si a mea e la fel cum zice bogdy, adica lasata de bot si ridicata de spate. Poate ca si eu as fi vrut sa fie putin mai ridicata de bot. Si mie imi troncane destul de urat, mai ales pe spate pentru ca pe fata mi`am schimbat cam tot ce era de schimbat. Pe spate cred ca trebuie sa schimb amortizorul cu totu pentru ca am vrut sa ii schimb bucsa aia din cap pentru ca troncane urat rau la orice gropita insa nu am putut pentru ca surubul din capul amortizorului era sudat. Deci imi trebuiesc amortizoare noi. Acum nu stiu daca sunt doar arcurile sport sau si amortizoarele. Ce-i drept eu nu ating de caile ferate sau altceva si masina are o stabilitate pe drum de nu imi vine sa ma mai dau jos din ea. E o placere la drum (fara gropi bineinteles).

 

Am avut ganduri sa imi schimb suspensia dar nu cred ca o sa o mai fac pentru ca imi place foarte mult stabilitatea. Totusi cred ca troncane asa pentru ca e o oarecare neconcordanta intre arcuri si amortizoare. Nu stiu ce sa zic. Pe fata nu am ce sa le fac, nu troncane in gropi dar este rigida in schimb pe spate troncane dar tre sa ii fac eu ceva sa scap de troncaneala.

Edited by cmn
Link to comment
Share on other sites

...observ ca sunte-ti o echipa,o echipa mica care va sustineti niste aberatii,dar nu-i nimik,sunt multi,foarte multi care m-ar aproba dar nu intra aici pe forum,auzi......centru de greutate.....,deci centru de greutate......si calea ferata,auzi Ronin,pot sa-mi iau niste scanduri late sa le am in portbagaj ca sa trec mai usor la trecerea de cale ferata?sa vezi ce o sa aprecieze ''centrul de greutate'' al tau ceilalti participanti la trafic,cred ca o sa se sparga de ras dar nu-i nimik,le explic de stabilitatea in curbe si cred ca o sa ma inteleaga.

 

Esti patologic omule.

Nu sunte-m o echipa mica....sunte-m una mare care deja se pare ca ne-am saturat de aberatiile astea de doi lei vechi.

Vinde dr@cului cazanul ala si ia o Dacia sau un ARO ca asta meriti.i

Eu am crezut ca tot ce faci este la misto...m-am convins

Esti incurabil....si incapabil sa conduci o masina performanta

Si un sfat...gramatica limbii romana nu este grea...mai pune si tu mana pe cartile din ciclul primar...dar nu sa le rupi foile si sa faci cornete.

Ti-am vazut pe Google serviciile pe care le oferi si deja m-am cocosat de ras....poate la alea nu conteaza suspensia...sau poate conteaza...In meseria aia te-ar ajuta un BMW...asa se spune...BMW este un fel de "aspirator"

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.