Jump to content

cred ca s-a terminat cu ea!


the rocket

Recommended Posts

aceasta masina are si momente in care imi place sa o conduc si faptul ca o detin.....insa m-am saturat! Uneori imi vine sa pun toporu pe ea :) . Ce sa mai, ori am fost eu un ghinionist ori aceste masini nu sunt fiabile deloc...parca nu exista problema aici pe forum "clasica pentru e46 (gen asa "face" toate)" fara sa o fi avut si eu. Am zis sa nu o mai vand pentru ca nu as mai lua nimic pe ea....in 2007 am luat-o la un pret dublu fata de ce se cere acum pe piata...si de atunci am mai bagat o groaza de bani in ea. Cand am luat-o nu curgea pic de ulei la motor....cu timpu a inceput sa tot scuipe si piarda peste tot. :lol: A curs pe la baie, i-am facut un filet nou, am schimbat mai demult garniturile de sub carcasa filtrului (care iar e o problema a lor)..si degeaba..acum vreo luna a inceput sa curga iar,...si mult, pe joja e mereu sub minim chiar daca comletez. Am fost astazi la un service, unde ii cunosc pe baietii si am mai reparat-o la ei si cu alte probleme, au urcat-o pe rampa si mi-au zis ca, curge peste tot si ca e dura situatia. Curge pe la baie, si trebuie sa o dea jos si sa o dea cu silicon din nou, pe la niste simeringuri, garnituri etc....si era intr-adevar plina plina de ulei pe sub ea...ajunsese de la vant pana in spate....numai in scut cred ca era un litru....

 

Nu stiu ce sa fac, ei mi-au zis ca trebuie demontate ff multe pe masina, pentru a remedia problema. Nu stiu daca mai sunt in stare sa o faca k-lumea inapoi....si nici daca o sa tina...+ ca nu am nimic de schimbat la ea ( in afara de niste garnituri si sa cumpar un silicon) si imi cer 5 mil pe mana de lucru, si sa stea masina minim 3-4 zile la ei.

Voi ce ma sfatuiti sa fac....scapam oare de pierderile astea de ulei sau ceva la e46.

Si tot pentru posesorii de e46 nu vi se pare ca au ajuns cam prea "cazane"....si ca au cam multe probleme "boala lor". Mie unu mi se par niste masini ff putin fiabile.

 

aaa si inca ceva....pentru a demonta baia de ulei trebuie dat jos alternator, role, curele, caseta directie etc??? chiar asa prost au gandit masina...incat daca iti spargi baia si trebuie sa o schimbi sa trebuiasca sa demontezi toata masina?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Salut,am citit ce ai scris si stiu ce simti si stiu sentimentul ala de sila care ti-l provoaca,o iei cu drag si pe parcurs datorita unor inconveniente te aduce in stare sa pu-i cum ai spus mai sus ''toporul pe ea'',asa simt eu in momentuld e fata cu un e36 care l-am luat in urma cu un an si ceva,l-am luat cu placere,cu ceva naivitate pot spune,cu ceva...speranta ca va fi o masina..cat de cat ok, dar nici pe departe nu a fost asa,in momentul cand o masina nu te mai bucura cu nimik din cauza anumitor probleme,inconveninete,atunci iti produce o stare de repulsie,imi place ca ai spus lucrurilor pe nume,natural,fara perdea,din pacate un ajutor pe partea mecanica eu nu ti-l pot da, poate sa ti-l de-a baietii care au e46, eu nu ma pricep decat la e30,e36 masini de care am fost si sunt nemultumit,mult succes,salut.
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca "boala lor", e a posesorilor. Daca stii ce inseamna sa intretii o masina, te va tine si ea. Acuma pot fi si unele "nascute sa fie defecte", poate e ghinionul tau!

ideea e ca tot mai multi isi iau masini pe care nu isi permit sa le intretina, si aici nu vorbesc doar de BMW. De aia toata lume vrea sa-si ia masina din Germania, pentru ca acolo stiu sa aiba grija de ele. Ce-i drept si drumurile ii ajuta.

Multa bafta.

Link to comment
Share on other sites

eu nu cred ca sunt unul dintre oamenii care nu imi permit sa o ingrijesc atata timp cat am schimbat urmatoarele:

 

kit ambreiaj + volanta

bascule

bucsi bascula, de 2 ori

capete bara

bielete anti-ruliu de 2 ori

debitmetru

sonde lambda

vas expansiune

 

si cam atat imi vine in minte in mare acum + multe multe alte lucruri de "infrumusetare" (reconditionat trimuri, reimbracat volan in piele, vopsit bandouri si manere, pleoape, eleron)

 

si altele care mi le-au furat cum ar fi oglinzi de cateva ori, embleme fata, spate si eleron.

Daca fac un bilant suma la care s-a ajuns este ingrijoratoare....si totusi asta la 162 mii km in bord...

parca e prea mult!

Link to comment
Share on other sites

eu nu cred ca sunt unul dintre oamenii care nu imi permit sa o ingrijesc atata timp cat am schimbat urmatoarele:

 

kit ambreiaj + volanta

bascule

bucsi bascula, de 2 ori

capete bara

bielete anti-ruliu de 2 ori

debitmetru

sonde lambda

vas expansiune

 

si cam atat imi vine in minte in mare acum + multe multe alte lucruri de "infrumusetare" (reconditionat trimuri, reimbracat volan in piele, vopsit bandouri si manere, pleoape, eleron)

 

si altele care mi le-au furat cum ar fi oglinzi de cateva ori, embleme fata, spate si eleron.

Daca fac un bilant suma la care s-a ajuns este ingrijoratoare....si totusi asta la 162 mii km in bord...

parca e prea mult!

 

de cat timp ai masina ?!

Link to comment
Share on other sites

aaa si inca ceva....pentru a demonta baia de ulei trebuie dat jos alternator, role, curele, caseta directie etc??? chiar asa prost au gandit masina...incat daca iti spargi baia si trebuie sa o schimbi sa trebuiasca sa demontezi toata masina?

 

 

Eu mi-am spart baie de ulei intr-o bordura. Mi-au sudat-o la service in cateva ore, nici vorba de cateva zile :-??

Link to comment
Share on other sites

eu nu cred ca sunt unul dintre oamenii care nu imi permit sa o ingrijesc atata timp cat am schimbat urmatoarele:

 

kit ambreiaj + volanta

bascule

bucsi bascula, de 2 ori

capete bara

bielete anti-ruliu de 2 ori

debitmetru

sonde lambda

vas expansiune

 

si cam atat imi vine in minte in mare acum + multe multe alte lucruri de "infrumusetare" (reconditionat trimuri, reimbracat volan in piele, vopsit bandouri si manere, pleoape, eleron)

 

si altele care mi le-au furat cum ar fi oglinzi de cateva ori, embleme fata, spate si eleron.

Daca fac un bilant suma la care s-a ajuns este ingrijoratoare....si totusi asta la 162 mii km in bord...

parca e prea mult!

 

de cat timp ai masina ?!

 

din septembrie 2007

 

 

balanganel...poate tie nu ti-a dat jos baia, ti-o fi sudat-o pe masina + ca la mine nu curge numai de pe la baie.

Link to comment
Share on other sites

BMW seria 3 e o masina fiabila; De locul 1 sau 2. Pe drumurile noastre se rup in doua mult mai repede.

Mai sunt si masini nascute bolnave asa cum spunea cineva mai sus. Eu stiu un toareg care a venit in garantie de 30-40 de ori si dupa ce au schimbat o gramada de piese, cablaje si computere de gestiune tot se mai aprindeau iconitele de eroare in bord.

Altele merg 100.000 km fara sa faca altceva decat revizii sau consumabile.

 

Niste garnituri de schimbat nu ar trebui sa fie ceva ingrijorator. Nici cateva elemente de articulatie pentru o masina cu 160.000 km rulata in romania.

Iar debitmetrul si sonda lambda iar sunt de asteptat la km aia. Problema e ca s-au "inghesuit" intr-un interval de timp scurt.

 

Nimic din ce spui nu sunt probleme capitale. E foarte adevarat ca timpul pierdut si vizitele neprogramate nu fac placere nimanui (pe langa costuri).

 

Chiar daca cumperi alt brand o sa te lovesti de probleme similare sau mai mari. (pretul la piese este mare la bmw, dar asta stiai de cand ai cumparat masina banuiesc).

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca "boala lor", e a posesorilor. Daca stii ce inseamna sa intretii o masina, te va tine si ea. Acuma pot fi si unele "nascute sa fie defecte", poate e ghinionul tau!

ideea e ca tot mai multi isi iau masini pe care nu isi permit sa le intretina, si aici nu vorbesc doar de BMW. De aia toata lume vrea sa-si ia masina din Germania, pentru ca acolo stiu sa aiba grija de ele. Ce-i drept si drumurile ii ajuta.

Multa bafta.

 

Scuza-ma ca ma bag si eu aiurea.... cati bani ai "bagat" tu in masinuta ta sau mai bine zis de cand ai tu masinuta de iti permiti sa dai tu teorii..... Eu il inteleg perfect pe colegul de suferinta.... si eu am bagat o gramada de bani in masinuta....dar mergem inainte :)

Si las-o mai moale cu intretinutul masinilor.....colegii de pe forum nu se vaita de valoarea reparatiiloe ci mai mult de frecventa cu care se strica cate ceva :lol:

Link to comment
Share on other sites

BMW seria 3 e o masina fiabila; De locul 1 sau 2. Pe drumurile noastre se rup in doua mult mai repede.

Mai sunt si masini nascute bolnave asa cum spunea cineva mai sus. Eu stiu un toareg care a venit in garantie de 30-40 de ori si dupa ce au schimbat o gramada de piese, cablaje si computere de gestiune tot se mai aprindeau iconitele de eroare in bord.

Altele merg 100.000 km fara sa faca altceva decat revizii sau consumabile.

 

Niste garnituri de schimbat nu ar trebui sa fie ceva ingrijorator. Nici cateva elemente de articulatie pentru o masina cu 160.000 km rulata in romania.

Iar debitmetrul si sonda lambda iar sunt de asteptat la km aia. Problema e ca s-au "inghesuit" intr-un interval de timp scurt.

 

Nimic din ce spui nu sunt probleme capitale. E foarte adevarat ca timpul pierdut si vizitele neprogramate nu fac placere nimanui (pe langa costuri).

 

Chiar daca cumperi alt brand o sa te lovesti de probleme similare sau mai mari. (pretul la piese este mare la bmw, dar asta stiai de cand ai cumparat masina banuiesc).

 

nu am spus ca as vrea sa schimb brandul...nu a mers 160 mii (daca sunt reali) numai in RO. Exact cum a spus un coleg, nu este atat de enervant ca piesele consta mult ci faptul ca se strica des. In legatura cu articulatiile sunt de accord ca nu este o chestie capitala, insa totusi cad prea des (la mine cad in jur de 25 mii si am luat numai lemforder). De asemenea sunt importante, daca ai un pivot rupt de exemplu mergi cu frica si masina numai e asa sigura, si din cate stiu la E46 vine numai cu bascula cu tot. E clar, cel putin la articulatii nu este gandita deloc pentru asemenea drumuri. Am mai mers si cu alte masini care erau "tapene" pe gropi, nu se auzea nimic. E adevarat BMW-ul are multe plusuri, in special in placerea de a o conduce (chiar si la acest motor, d'apai la altele mai mari) insa nu mi se par masina fiabile. Calitatea acestor masini se reflecte in confortul pe care il ofera insa nu in fiabilitate. Asta este parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

hmmm.. nu prea sunt de acord cu tine. incearca sa faci rost de fisele de service pentru masina ta si vezi ce trebuie schimbat si la ce intervale.

o sa constati ca este mai fiabila decat te-ai astepta.

daca banii nu sunt o problema iti pot recomanda pe cineva care sa iti faca o revizie completa si dupa care sa nu te mai doara capul.

Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce sa zic de problemele tale dar tare am impresia ca tu nu ai gasit inca un mecanic calumea

iar ceea ce spui tu de scurgeri de ulei sunt probleme minore, cumperi frumos frumusel un set de garnituri Victor Reinz care intradevar costa ceva si schimbi tot ce inseamna garnitura pe motor

eu la al meu e36 asa am facut si credema ca am bagat multi bani (cine este din arad si ma cunoaste stie cati bani am bagat numai in motor)asta nu ca sa ma laud doar ca nu am vrut sa schimb motorul ,ci am vrut sa am un motor pe care ma pot baza,toate chestiile astea intradevar costa ,dar nu costa cat la masinile franceze de exemplu unde te ucide pretul pieselor

Sfatul meu este sa cauti un mecanic bun care stie ce face si sa schimbi TOT ce innsemna garnitura si semering si nu vei mai avea asemenea probleme

DACA GASESTI UN MECANIC CARE SA TE SATISFACA TINETE NUMAI DE EL nu lasa toti pantofarii sa unmble in masina ta

bafta

Link to comment
Share on other sites

BMW seria 3 e o masina fiabila; De locul 1 sau 2. Pe drumurile noastre se rup in doua mult mai repede.

Mai sunt si masini nascute bolnave asa cum spunea cineva mai sus. Eu stiu un toareg care a venit in garantie de 30-40 de ori si dupa ce au schimbat o gramada de piese, cablaje si computere de gestiune tot se mai aprindeau iconitele de eroare in bord.

Altele merg 100.000 km fara sa faca altceva decat revizii sau consumabile.

 

Niste garnituri de schimbat nu ar trebui sa fie ceva ingrijorator. Nici cateva elemente de articulatie pentru o masina cu 160.000 km rulata in romania.

Iar debitmetrul si sonda lambda iar sunt de asteptat la km aia. Problema e ca s-au "inghesuit" intr-un interval de timp scurt.

 

Nimic din ce spui nu sunt probleme capitale. E foarte adevarat ca timpul pierdut si vizitele neprogramate nu fac placere nimanui (pe langa costuri).

 

Chiar daca cumperi alt brand o sa te lovesti de probleme similare sau mai mari. (pretul la piese este mare la bmw, dar asta stiai de cand ai cumparat masina banuiesc).

 

E o masina fiabia in comparatie cu ce marca? Nu sunt rautacios, dar de cate turbine, debitmetre, sau piese de la trenul fata de rulare ai auzit ca pica la C- classe, concurentul sau direct? Acum depinde si cum este exploatata masina, stiu ca am sa imi pun forumul in cap dar cred ca fata de Mercedes, BMW-ul are doar avantajul motorului si a trenului de rulare(desi la acesta din urma nu sunt asa de sigur ca este o diferenta imensa).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.