Jump to content

Se merita un e36? ce motor recomandati cu un raport consum/putere bun


ebenize

Recommended Posts

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

@ebenize ..ai spus ca vrei sa o cumperi din DE..Cu inscrisul ce faci?

Te-ai interesat de taxa auto..

 

Este buna idea sa o cumperi de afara pt ca.Majoritatea de la noi care sunt puse la vanzare sunt in tara de ceva timp ,si ca tot Romanul care a pus pana pe un ''beamveu''iti dai seama ca a tras putin de el .Si daca stam sa ne gandim mai bine masinile alea deja incep sa ceara piese de schimb si automat sunt puse la vanzare..

La un e36 care se tine bine, intretinerea nu este chiar atat de scumpa dar pt multi soferi termenul ''inretinere''nu este in vocabularul lor..

Link to comment
Share on other sites

In continuare iti recomand 2.0, nu consuma mai mult decat un 1.8, taxele tot alea sunt.

Asta cu consumul cred ca te-as putea contrazice un pic , am 2 amici care au 2.0 iar eu 1.8 si crede-ma exista diferenta ,logic daca te gandesti sunt 2 pistoane in plus ar fi imposibil sa nu existe o diferenta intradevar nu una mare dar totusi exista :)

Prefer sa dau 1 euro mai mult la fiecare 100km,si sa am 2 pistoane in plus..Iar de fiecare data cand sunt trist sau suparat, nu am de facut decat sa ridic capota si ma inveselesc... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Kruger zi asa sa de-a 4000 pe un e36,bun sfat Kruger,oricum ai fost tare cu rampa si frana de mana,ai curaj sa faci treaba asta cu a ta in rampa si sa-ti pu-i telefonul mobil la roata?auzi in rampa,las-o mai moale cu testele astea,mai bine ia 2 caramizi si pitestele pe langa roata de rezerva si la stationarea in pante mai abrubte le folosesti cu succes,deci man ai mare grija ce iei,uite un amic a luat un e36 acum un an si ceva,arata bine la vopsea,totul ok,acum vrea sa se duca sa i sa faca buzele de la aripile din spate ca a dat rugina,anul asta vrea s-o vanda,si eu la fel cand se face timpul mai bun trebuie sa ma duc sa-i fac pe acolo pe la aripile spate,deci sa te astepti sa iti reziste nervi,schimbi consumabilele dar asteaptate si al alte piese mai importante sa cada,gandeste-te ca sunt masini de 15-19 ani de zile,eu iti spun sincer,mai am alta masina pe langa e36 coupe 320i,ca daca nu o aveam pe cealalta era durere,ma dispera,daca vrei niste sfaturi sa ai totusi un coupe sa fie cat de cat si practic,ti le enumar,masina trebuie sa o folosesti la maxim,salut.
Link to comment
Share on other sites

wow ce repede si ce multe raspunsuri am primit. In primul va multumesc de raspunsuri si sfaturi. In al doilea rand vreau sa va spun ca acum conduc un logan 1.6 90 cp din 2005. Imi plac super mult bmw-urile si vreau sa imi iau unul insa taica-meu o tot tine pe a lui ca e masina veche o rabla de 15 ani .. Eu sincer ma gandeam la un bmw e36 la vreo 1000-2000 euro dar din germania nu din RO cam atat m-ar tine buzunaru ca nah.. Oare pica piesele rau de tot ? nu vreau sa imi iau un bmw si sa bag mai mult decat am dat pe el in mai putin de 6 luni ... inteleg mai cade o bucsa, o curea, pompa de apa dar sa nu se agraveze treaba. Un 318 is cred ca ar fi bine sa iau ca e mai ieftin si la taxa de inmatriculare. Are cumva 6 trepte 318is ?

 

Bine zice tatal tau ... sincer zic ca merita sa ii urmezi sfatul ! Dar cine mai asculta de parinti in ziua de azi ? :)

Logan-ul din 2005 are un motor nou Renault si uzura mica banuiesc.

Eu ti-as recomanda sa il vinzi eventual si te orientezi spre un BMW mai nou dupa 2003-2004 sa nu aiba mai mult de 5 ani. (E46 sau E90)

Cu cat masina e mai veche si cu mai multi km risti sa ajungi sa bagi mai multi bani in ea plus taxele aferente.

Link to comment
Share on other sites

pai ideea e sa imi iau masina persoanala sa nu ma mai impart cu taica-meu ca daca imi iau bmw mai nou tot asa o sa fie si o sa vreau eu iar masina. Pai taxa de inmatriculare este 1200 de euro fara depreciere euro2 318is, am vazut ca exista e36 si euro 3 dar banuiesc ca e vrajeala, sau nu? Daca consider ca e mult prea mult taxa as putea sa o las inmatriculata acolo 1 an sa ii platesc taxele acolo daca nu sunt foarte mari sau poate le are deja platite daca nu, o inmatriculez pe bulgaria...
Link to comment
Share on other sites

5-600 euro sa o inscrii acolo, masina nu e a ta, daca ala pateste ceva ramai fara masina, anual trebe sa te duci cu ea la itp, asigurare.

Doamne fereste sa mai fi implicat in accidente. Mie mi se pare o prostie.

Asa in Ro daca ai inscris-o nu mai ai treaba decat la 2 ani.

a credeam ca e mai ieftin... mai bine o inscriu aici .. nu merg 1 luna -2 cu ea si o inscriu aici .. Oricum pot sa merg cu ea 3 luni aici scotand 3 randuri de numere rosii... cel mai important lucru este sa gasesc o masina buna de aici sau din germania. Apropo, 316i e cam un esec asai ? am inteles ca acel model consuma mai mult decat un 320i deoarece e submotorizat plus ca nu prea are putere..

Link to comment
Share on other sites

@ ebenize eu am un E36 320i din 1996 care atunci cand l-am cumparat era cam dus din punct de vedere tehnic dar treaba cu piesele nu sta chiar asa, spre exemplu cea mai scumpa piesa care am cumparat-o a fost caseta de directie pe care am dat 360 euro cu tot cu taxe din germania, in general piesele sunt mai mult decat accesibile ca si preturi si spun asta in postura unuia care a schimbat cam tot ce se putea schimba la un E36 adica brate, bielete, bucse, caseta directie, amortizoare, ambreiaj, etc.....
Link to comment
Share on other sites

@ ebenize eu am un E36 320i din 1996 care atunci cand l-am cumparat era cam dus din punct de vedere tehnic dar treaba cu piesele nu sta chiar asa, spre exemplu cea mai scumpa piesa care am cumparat-o a fost caseta de directie pe care am dat 360 euro cu tot cu taxe din germania, in general piesele sunt mai mult decat accesibile ca si preturi si spun asta in postura unuia care a schimbat cam tot ce se putea schimba la un E36 adica brate, bielete, bucse, caseta directie, amortizoare, ambreiaj, etc.....

Si nu cred ca sunt mai scumpe ca la un Logan :)

Link to comment
Share on other sites

@ ebenize eu am un E36 320i din 1996 care atunci cand l-am cumparat era cam dus din punct de vedere tehnic dar treaba cu piesele nu sta chiar asa, spre exemplu cea mai scumpa piesa care am cumparat-o a fost caseta de directie pe care am dat 360 euro cu tot cu taxe din germania, in general piesele sunt mai mult decat accesibile ca si preturi si spun asta in postura unuia care a schimbat cam tot ce se putea schimba la un E36 adica brate, bielete, bucse, caseta directie, amortizoare, ambreiaj, etc.....

 

pai cam tot ce ai zis tu acolo sunt consumabile , mai putin caseta de directie(cu toate ca la E36 cam este si aia) , ce ai avut nu se numeste "dus din punct de vedere tehnic" ci mai repede masina neingrijita . Sute 10 de alte probleme care nu sunt ieftin de rezolvat .

 

Nu exista E36 Euro 3 .

 

 

Degeaba zici tu ca este taxa 1200 , pana sa ajunge la taxa mai ai de platit autentificarie , RAR , "n" taxe la CEC care se mai aduna si alea la cateva sute de Euro bune .

 

Faza cu deprecierea mi se pare o idiotenia , adica imi iau o masina fara AC ca sa platesc cu 200 de Euro mai putin taxa , dar dupa dau 300 de Euro pe o instalatie de AC :) !

Edited by Valentin_LMB
Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu un e36 nu cred ca mai este considerata chiar premium masina ... nu se compara cu un bmw de astazi care daca e sa cada o piesa de pe ea trebuie sa vinzi 3 e36 ca sa o poti repara ( in caz de cade) ceilalti posesori mi-au recomandat cu caldura masina insa sa mai astept un pic si sa mai strang bani ... nu cred ca e ok sa dai pe un e36 aproape 6000 mii de euro pt ca oricum pe langa aia 6 mii mai tre bagati bani .. eu zic ca un e36 bun ar fi maxim 4000 euro ce e peste 4 mii e mult sau are imbunatatiri peste masura sau reconditionari .. asa cred eu, acuma ..... Si eu cred ca e posibil sa iei si unul la vreo 2000 mii de euro bun dar extrem de rar, nimic nu e imposibil. Asta e, cand va fi momentul imi voi lua unul si daca e sa fie nasoala treaba sa inceapa sa pice piese il vand si am terminat povestea si imi iau bmw nou peste 5-10 ani cand imi voi permite asa ceva. Am intalnit pe cineva care are un 320i si mere brici la motor si partea tehnica si are aproape 300 de mii la bord (daca or fi si aia reali) in schimb la partea estetica nu e asa buna plus ca mai scartie una alta la volan la pedale usa etc asta din cauza ca nu prea are grija si nu a bagat nici un ban de vreo 3 ani de cand o are decat consumabile.

 

Păi aici ai atins un subiect important.

 

Dacă-ţi baţi joc de el, normal că nu-l mai poţi numi maşină premium ci un simplu cazan.

Dacă ţii la maşină şi vrei să meargă bine, vei pune doar piese de calitate.

 

Ăntreţinerea unui BMW presupune costuri premium, piesele costă destul de mult chiar dacă maşină a fost fabricată acum 20 de ani sau acum 3 ani.

Există varianta pieselor pe producător, ĂŽnsă chiar şi aşa tot trebuie să investeşti.

 

Unul la 2000 € şi bun nu găseşti, ăsta e adevărul.

 

Şi ţi se pare normal? Crezi că a facut bine?

Ia-ţi o maşină pe care ţi-o permiţi, nu una pe care o vei vinde dacă vor ĂŽncepe să pice piese, asta nu e o mentalitate corectă.

 

Kruger zi asa sa de-a 4000 pe un e36,bun sfat Kruger,oricum ai fost tare cu rampa si frana de mana,ai curaj sa faci treaba asta cu a ta in rampa si sa-ti pu-i telefonul mobil la roata?auzi in rampa,las-o mai moale cu testele astea,mai bine ia 2 caramizi si pitestele pe langa roata de rezerva si la stationarea in pante mai abrubte le folosesti cu succes,deci man ai mare grija ce iei,uite un amic a luat un e36 acum un an si ceva,arata bine la vopsea,totul ok,acum vrea sa se duca sa i sa faca buzele de la aripile din spate ca a dat rugina,anul asta vrea s-o vanda,si eu la fel cand se face timpul mai bun trebuie sa ma duc sa-i fac pe acolo pe la aripile spate,deci sa te astepti sa iti reziste nervi,schimbi consumabilele dar asteaptate si al alte piese mai importante sa cada,gandeste-te ca sunt masini de 15-19 ani de zile,eu iti spun sincer,mai am alta masina pe langa e36 coupe 320i,ca daca nu o aveam pe cealalta era durere,ma dispera,daca vrei niste sfaturi sa ai totusi un coupe sa fie cat de cat si practic,ti le enumar,masina trebuie sa o folosesti la maxim,salut.

 

Tu d-aia ai acum probleme şi te plângi ca o femeie de atâta timp, tocmai pentru că ai luat o maşină căzută de 2000 €.

 

Ştii de ce nu ţine frâna de mână? Pentru că ai saboţii de frână uzaţi sau cablul nu este reglat.

Crezi că există maşină care să nu necesite servisare? Normal că nu există, ĂŽnsă e mai uşor să te plângi ĂŽn loc să rezolvi problema.

Probabil că dai şi şpagă la ITP să treci fără frână de mână. Penibil.

 

 

Daca o aduci de afara mai pui 2000 euro peste pretul ei pana ai nr negre (definitive). Deci vreo 4000 in total.

La 5000 gasesti pe la parcurile leasing masini dupa 2002 si cu km putini...

 

Să nu exagerăm.

 

Dacă ia un 318is de afară, 550 € e taxa şi 500-600 € drumul.

 

pai ideea e sa imi iau masina persoanala sa nu ma mai impart cu taica-meu ca daca imi iau bmw mai nou tot asa o sa fie si o sa vreau eu iar masina. Pai taxa de inmatriculare este 1200 de euro fara depreciere euro2 318is, am vazut ca exista e36 si euro 3 dar banuiesc ca e vrajeala, sau nu? Daca consider ca e mult prea mult taxa as putea sa o las inmatriculata acolo 1 an sa ii platesc taxele acolo daca nu sunt foarte mari sau poate le are deja platite daca nu, o inmatriculez pe bulgaria...

 

Nu există E36 cu Euro 3, cel puţin nu cred să existe.

E36 318is are Euro 2.

Taxa nu este de 1200 €, interesează-te la RAR, este mai mică.

 

Eu ĂŽţi recomand să-ţi iei o maşină mai ieftină, o maşină pe care ţi-o permiţi.

Ia-ţi un Logan, găseşti unul ok cu 3000 €, te va costa mai puţin ĂŽntreţinerea, nu trebuie să faci tot felul de combinaţii ca să cumperi piese...

 

Ce rost are să iei o maşină pe care nu ţi-o permiţi?

Serios acum...

Ăsta e principalul amănunt când cumperi o maşină.

Ămi permit ĂŽntreţinerea? Ămi permit taxele? Ămi permit să o repar dacă o lovesc? Ămi permit un set de oglinzi sau le iau de la hoţi ca o curvă?

 

Dacă răspunsurile sunt preponderent negative, ia-ţi o maşină mai ieftină, nu e nici o ruşine.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

eu nu am avut nici o problema cu masina, motorul merge impecabil desi masina are 250000 km, intra ff bine in viteze, nu am avut probleme majore, doar consumabile ce e drept unele nu foarte uzuale gen caseta directie/ambreiaj/amortizoare. Singura problema care am mai avut-o a fost un senzor de la abs.

 

Dupa parerea mea un E36 ingrijit este o masina foarte buna, are o tinuta de drum foarte buna, te simti in siguranta (eu unul o fac), costurile de intretinere sunt dupa parerea mea mai mult decat accesibilei, daca o iei intr-o stare buna si nu o batjocoresti nu ai probleme cu ea

Link to comment
Share on other sites

@ ebenize eu am un E36 320i din 1996 care atunci cand l-am cumparat era cam dus din punct de vedere tehnic dar treaba cu piesele nu sta chiar asa, spre exemplu cea mai scumpa piesa care am cumparat-o a fost caseta de directie pe care am dat 360 euro cu tot cu taxe din germania, in general piesele sunt mai mult decat accesibile ca si preturi si spun asta in postura unuia care a schimbat cam tot ce se putea schimba la un E36 adica brate, bielete, bucse, caseta directie, amortizoare, ambreiaj, etc.....

Si nu cred ca sunt mai scumpe ca la un Logan :lol:

aia e clar:))

 

@ ebenize eu am un E36 320i din 1996 care atunci cand l-am cumparat era cam dus din punct de vedere tehnic dar treaba cu piesele nu sta chiar asa, spre exemplu cea mai scumpa piesa care am cumparat-o a fost caseta de directie pe care am dat 360 euro cu tot cu taxe din germania, in general piesele sunt mai mult decat accesibile ca si preturi si spun asta in postura unuia care a schimbat cam tot ce se putea schimba la un E36 adica brate, bielete, bucse, caseta directie, amortizoare, ambreiaj, etc.....

 

pai cam tot ce ai zis tu acolo sunt consumabile , mai putin caseta de directie(cu toate ca la E36 cam este si aia) , ce ai avut nu se numeste "dus din punct de vedere tehnic" ci mai repede masina neingrijita . Sute 10 de alte probleme care nu sunt ieftin de rezolvat .

 

Nu exista E36 Euro 3 .

 

 

Degeaba zici tu ca este taxa 1200 , pana sa ajunge la taxa mai ai de platit autentificarie , RAR , "n" taxe la CEC care se mai aduna si alea la cateva sute de Euro bune .

 

Faza cu deprecierea mi se pare o idiotenia , adica imi iau o masina fara AC ca sa platesc cu 200 de Euro mai putin taxa , dar dupa dau 300 de Euro pe o instalatie de AC :) !

 

da stiu si in loc sa motiveze oamenii sa isi ia o masina cu abs si airbag ei depreciaza la taxa daca nu le ai... ce de cacao, masina e mult mai nesigura.... Eu inteleg ca sunt smecheri da nici chiar asa. Din cate am inteles la noi taxele sunt cele mai mari din europa, asa am vazut intr-un reportaj. Eu cred ca taxa ar trebui sa fie calculata in functie si de valoarea masinii... ca mi se pare aiurea sa iti iei o masina de 1000 de euro si sa dai poate chiar 3000 -4000 la taxa. Stiu ca o masina poleaza foarte mult dar dand acei bani, statul nu cumpara aer purificat. In fine ne abatem de la subiect.

Edited by ebenize
Link to comment
Share on other sites

ciupanezu un logan la 2500-3000 de euro e forjat si daca e sa cada si de la ala ceva, e destul de scump fiind o masina mai actuala. E adevarat ca e dacie si e mai ieftina la intretinut dar daca ai fi citit de la inceput topicul, 1 la mana imi plac bmw-urile, 2 vreau ceva tineresc, sportiv 3 imi place ca are tractiune spate sa nu mai vorbesc de design-ul caroseriei coupe. Conduc logan full option 90cp(tatalui) si merge frumos, insa nu sunt multumit mai deloc de tinuta de drum, sa nu mai vb ca mi-e frica sa intru intr-un ac de par cu un pic de viteza ca mi-e sa nu ma rostorn avand garda foarte inalta. Pt Ro loganu e bun tare, la gropile ce sunt dar nah nush ce sa zic.. decat ca imi plac bmw-urile si fac un sacrificiu, pe mine ma intere sa tina cel putin 6 luni pana imi gasesc un job sa o pot intretine. Deobicei eu sunt genu care inveteste si are grija de masini. Nu vreau sa imi iau un e36 sa imi bat joc de el facand cerculete pe asfalt sau sa sar borduri cu el. E adevarat ca e distractiv iarna pe zapada si de asta imi place si tractiunea spate insa e si periculoasa tractiunea daca nu o poti stapani sau nu ai limite...

Pe de alta parte nici nu vreau sa imi iau un e36 "sa isi bate el joc de mine" :)) si de asta o sa fiu foarte atent cand cumpar masina. Mai bine un pic de rugina si tapiterie uzata decat motor sau cutie varza.

Link to comment
Share on other sites

Maşină la care să nu pice nimic nu vei găsi.

Ştiu pe cineva care şi-a luat un Logan de 3000 € şi e mulţumit.

Fiind o maşină simplă şi relativ recentă, e clar că sunt mai puţine şanse să pice foarte multe piese ĂŽn comparaţie cu un E36.

 

Dacă-ţi plac BMW-urile şi tracţiunea spate şi vrei ceva tineresc, trebuie să-ţi şi permiţi toate aceste lucruri, aşa şi mie ĂŽmi plac Lamborghini-urile, Aston Martin-urile, Porsche-urile, Ferrari-urile, dar cam degeaba. :)

 

Dacă te gândeşti să iei o maşină cu rugină şi cu tapiţeria uzată ĂŽnseamnă că degeaba ai făcut topicul.

Tu trebuie să cauţi o maşină cât mai ĂŽntreţinută dacă vrei să nu-ţi facă probleme.

Dacă vrei să iei una ruginită, ĂŽnseamnă că nu-ţi dai seama cum este să ai un cazan.

 

Rugina este elementul cel mai nasol la o maşină veche, scapi cel mai greu de ea, cel mai costisitor.

 

Caută o maşină bună, una la minim 3000 € sau orientează-te spre altceva.

 

da stiu si in loc sa motiveze oamenii sa isi ia o masina cu abs si airbag ei depreciaza la taxa daca nu le ai... ce de cacao, masina e mult mai nesigura.... Eu inteleg ca sunt smecheri da nici chiar asa. Din cate am inteles la noi taxele sunt cele mai mari din europa, asa am vazut intr-un reportaj. Eu cred ca taxa ar trebui sa fie calculata in functie si de valoarea masinii... ca mi se pare aiurea sa iti iei o masina de 1000 de euro si sa dai poate chiar 3000 -4000 la taxa. Stiu ca o masina poleaza foarte mult dar dand acei bani, statul nu cumpara aer purificat. In fine ne abatem de la subiect.

 

Nu sunt cele mai mari taxe din Europa, ĂŽncă suntem norocoşi că nu sunt impozitele şi restul taxelor la nivel european, ĂŽnsă nici n-ar fi normal să fie aşa pentru că veniturile sunt mult mai scăzute.

 

Taxă de primă ĂŽnmatriculare nu există ĂŽn alte ţări din UE, doar ĂŽn Bulgaria şi România.

 

Ăn orice caz, nu taxa de primă ĂŽnmatriculare e problema la un 318is, ci la o maşină cu motor mare unde plăteşti şi 6-7000 € taxă, adică o taxă prohibitivă.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Apropo, 316i e cam un esec asai ? am inteles ca acel model consuma mai mult decat un 320i deoarece e submotorizat plus ca nu prea are putere..

Consuma cat 318, poate o idee mai mult cand ii dai.

E submotorizat fata de restul masinilor bmw. Dar pe strazile noastre sunt f multe masini cu aceeasi greutate, si chiar si cu putere mai mica.

 

Ca posesor de 316, iti recomand 318is sau up :)

Link to comment
Share on other sites

da stiu si in loc sa motiveze oamenii sa isi ia o masina cu abs si airbag ei depreciaza la taxa daca nu le ai... ce de cacao, masina e mult mai nesigura.... Eu inteleg ca sunt smecheri da nici chiar asa. Din cate am inteles la noi taxele sunt cele mai mari din europa, asa am vazut intr-un reportaj. Eu cred ca taxa ar trebui sa fie calculata in functie si de valoarea masinii... ca mi se pare aiurea sa iti iei o masina de 1000 de euro si sa dai poate chiar 3000 -4000 la taxa. Stiu ca o masina poleaza foarte mult dar dand acei bani, statul nu cumpara aer purificat. In fine ne abatem de la subiect.

 

Nu sunt cele mai mari taxe din Europa, ĂŽncĂŁ suntem norocoÂşi cĂŁ nu sunt impozitele Âşi restul taxelor la nivel european, ĂŽnsĂŁ nici n-ar fi normal sĂŁ fie aÂşa pentru cĂŁ veniturile sunt mult mai scĂŁzute.

 

Taxã de primã Înmatriculare nu existã În alte Þãri din UE, doar În Bulgaria ºi România.

 

Ăn orice caz, nu taxa de primĂŁ ĂŽnmatriculare e problema la un 318is, ci la o maÂşinĂŁ cu motor mare unde plĂŁteÂşti Âşi 6-7000 € taxĂŁ, adicĂŁ o taxĂŁ prohibitivĂŁ.

da asa e ... nu se compara salariu nostru minim de 7-10 mil cu salariul lor de poate 1000-2000 euro. Aici , iti iei salariul iti iei ceva papica iti platesti taxele si gata salariul. Stiu ca si aici se castiga calumea daca ai cap dar nu inteleg de ce platind atatea taxe anual, nu sunt in stare sa faca macar o autostrada buna si tapanoasa. Strazi si sosele asfalteaza dar parca sunt facute din plastelina...eu zic ca e o tara destul de frumoasa pacat ca o strica statul. Gata ca ne apucam de politica:))

Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu am discuri pe spate iar la inspectia tehnica in cazul in care o mai am da.....trebuie asa,sa nu o solicite la teste,si sa se treca cu vederea,asa fac multi posesori de e36 dar nu o recunosc,nu e o rusine Ciupanezu,a pai stai un pic in cazul meu daca o mai am cred ca-mi va trebui niste scanduri ceva si in nici un caz nu mai trebuie bagata pe cilindri aia de la frana,nici nu are cum sa intre acolo,deh suspensia sport,deh....,iar ce ai zis tu ca nu se mai testez frana de mana aia e un mizilic,eu tind sa nu fie testata toata masina ci doar asa...''de prezenta'',,mai Ciupanezu prea iei masinile astea in serios:).
Link to comment
Share on other sites

Sincer eu nu cred ca exista E36 brici indiferent de suma... Ca dai 2000 sau 5000 de euro tot pica ceva la el. Tot ce conteaza e sa nu-i bata motorul iar pretul e facut de partea estetica. La fel de bine poate sa-ti pice orice la masina chiar daca e vopsita cu grija... As opta pt o masina medie pe estetic iar diferenta de bani as baga-o in tehnic...

 

Vei fi surprins cati bani poate inghiti un E36 daca vrei sa fie OK nu de expozitie... La prima vedere poti sa crezi ca nu-ti trebuie cine stie ce buget iar preturile sunt mici la piese dar in 2-3 ani vei baga inca odata pretul masinii.

 

Cumpara-ti masina in momentul in care iti vei permite sa bagi 1500-2000 de euro dintr-o data ia ea altfel vei avea intotdeauana probleme cu masina.

Ba iti pica ulei pe la motor , ba pe la cutie, ba iti bate articulatia, ba nu-ti mai merge aerul ba ti-a picat debitmetrul, ba nu iti porneste la cald sau la rece etc etc etc.

Crede-ma....

 

In momentul in care o cumperi ar trebui schimbate toate garniturile de la motor cutie si diferential, ambreiaj schimbat , articulatia fatza si amortizoare fatza plus filtre si fluide. Vezi ca de pilda un rulment pe fatza e cam 4-5 milioane si un amortizor cam tot atat... Nu vorbim de distributie care cu toate ca e pe lant se va duce dracu la 250-300 de mii de km si mai costa si aia vreo 10 milioane. Aici nu includem manopera.... Vei ajunge instant in 2000 de euro....

O sa-ti piara cheful de BMW-u...

Nu zic ca nu e satisfactie daca iti cumperi un 2,5 sau un 2,8 dar asteapta-te sa bagi bani seriosi in masina...

Probabil ca daca o sa-l conduci ca pe logan ,megane sau ca pe tramvai ,poate sa mearga mult si bine dar daca bagi picioarul ca intr-un bmw o sa-i schimbi si motor si cutie si grup.... TOT !

Bafta

Edited by Rin_Tin_Tin
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.